hallo allemaal dacht ga even weer kijken op de site en had heel erg veel bij te lezen hahaha Vind het echt fijn om te lezen hoe jullie jullie voelen.. Ben maandag voor het eerst na de vk geweest (ivm met miskraam vorige keer) Ze heeft een echo gemaakt en kon toch duidelijk uitwendig zien dat ik zwanger was, ik mocht ook inwendig een echo maar ze wist niet zeker of er al hartactiviteit zou zijn dus hebben we gezegt dan wachten we op de volgende keer! We hebben nu 28 april onze tweede echo! Vind het heel erg spannend allemaal want de vorige keer zijn we er met 12,5 week achter gekomen dat het niet meer leefde dus ben nu zo voorzichtig! We hebben het aan niemand verteld en we willen het ook nog even zo houden daarom ben ik heel erg blij met deze site! sorry voor mijn lange verhaal! Hoe gaat het verder met jullie! groetjes mama 05
Hey mama 05, wat fijn dat het tot nu toe goed gaat! Hopen dat het zo blijft! Hoe kon jou vk zien dat je zwanger was? Hier alles ok, nog steeds wel erg moe, maar verder niet misselijk of zo, alleen af en toe wat maagzuur en niet echt heel veel zin in eten. Groetjes Marleen
hallo marleen We hadden een uitwendige echo en daar zag ze duidelijk dat de baarmoeder uit mekaar was en dat er een soort ei(tje) zat maar er was nog geen hartactiviteit te horen dacht de vk. groetjes Mama05
bj wie van jullie zit een strakke spijkerbroek ook al niet meer fijn en heeft het gevoel dat het buikje groter word
@ mama05, dat was afgelopen maandag toch? toen was je 5 weken en een paar dagen? Ze zullen je ook wel beter in de gaten houden. Dat is bij mij niet het geval. Ik ga as maandag, ben benieuwd! @ mir5555, Mijn spijkerbroeken zitten nog netjes! Ik ben vorige week wezen winkelen ( toen ik nog niet wist dat ik zwanger ben ). Heb een ontzettend leuk rokje gekocht, gelukkig dat er elastiek en een beetje ruimte in zit, anders had ik hem in de zomer niet aan kunnen hebben! Hebben jullie al zwangerschapskleding gekocht? Of een babypakket aangevraagd?
hallo marleen ja klopt was afgelopen maandag ik dacht namelijk zelf dat ik langer zwanger was maar dat had ik verkeerd berekend! Ik ben gecurriteerd en toen heeft de gyn gezegt dat ik als ik weer zwanger ben zo snel mogelijk contact met hun moet opnemen zodat ik elke 2 weken een echo kan krijgen tot 12 weken (denk ik). Maar ik vind de gyn niet zo heel aardig en ga liever na mijn eigen vk en heb haar gevraagt of zij dat ook wou doen om 2 twee weken en dat wou ze wel vandaar zo snel allemaal. Nu moeten we alleen drie weken wachten omdat ze zegt dan heb je zeker hard activiteit en dat wil ik jullie laten horen! Heb jij ook een miskraam gehad...(mijn vraagteken doet het niet meer :x )
DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008 WANNEER JE DE LIJST WILT AANPASSEN OF JEZELF OP DE LIJST WILT PLAATSEN: 1. Klik rechts van de lijst op de knop QUOTE 2. Dan in het berichtvenster links bovenin (quote=naam)weghalen en rechts onderin het bericht (quote) weghalen 3. Voeg jezelf toe (onder je vermoedelijke bevaldatum), vergeet niet om [ color=purple ] voor je naam te zetten en [ /color ] achter je regel (maar dan zonder spatie's ) 4. Klaar -> klik op OK * 01 december2008 Smallgirl77, 30 jaar, 2e kind, 16 mei 2e gesprek vk, 15 april 1e echo Ginny, 29 jaar, 1e kindje, 14 april echo bij gyn 11.30 uur Wossie, 28 jaar, 2e kind miepje, 21 jaar, 1e kindje Essie23, ... jaar, 1e kind 02 december2008 Chida, 27 jaar Monique4, 20 jaar, 1e kind Mamamanuela, 25 jaar, 2e kind dimmel,22 jaar, 1e kind 03 december2008 Tipp42hgg, 27 jaar, 1e kind, 21 april vk, xxxx 1e echo Riddle, 29 jaar, 1e kind Ranjeewha18, 20 jaar, 2e kind, 11 April, xxxx 1e echo Jacoba, 25 jaar, 4e kind Juut, 27 jaar, 2e kind, vk 23 april, xxxx 1e echo 04 december2008 Wolly, 29 jaar, 1e kind Thirsa, 24 jaar, 2e kind 05 december2008 Peetje08, 33 jaar, 1e kind, begin mei 1e echo & gyn mamatje, 26 jaar, 1e kind 06 december2008 Sheri, 37 jaar, 4e kind mama05, 30 jaar, 2e kind 07 december2008 Tweety123, 39 jaar, 1e kind geja1981, 27 jaar, 2e kind rv1, 26 jaar, 1e kind 08 december2008 Consider, 23 jaar, 1e kind Gwendo76, 31 jaar, 2e kind Mir5555,...jaar, .... kind 09 december2008 sylvia79, 28 jaar, 2e kindje 1 ste afspraak 29 april om 19.00 uur OemMujahid, 22jaar, 1ste kind joss81, 26 jaar , 1 ste kindje 10 december2008 Rian, 24 jaar, 1e kind marleen4683, 24 jaar, 1e kind, 14 april vk 11 december2008 Aussie, 35 jaar, 1e kind 12 december2008 Marlieke10, 32 jaar, 2e kind 2deKleine, 25jaar, 2de kind 13 december2008 14 december2008 Marit80, 27 jaar, 2ekind 15 december2008 Dora2003, ? jaar, 2e kind 16 december2008 Jannegie, 27 jaar, 1e kind 17 december2008 18 december2008 Girl81, 26 jaar, 1 ste kindje 19 december2008 20 december2008 21 december2008 22 december2008 23 december2008 24 december2008 25 december2008 26 december2008 27 december2008 28 december2008 29 december2008 30 december2008 31 december2008
dames, willen jullie als je jezelf op de lijst zet, of de lijst aanpast, even goed opletten dat je de quote aan het begin en eind weghaalt? En ook goed opletten dat de opmaak goed blijft. (er staat een duidelijke instructie boven , ik zag trouwens dat die al een paar pagina's verdwenen was. Ik heb hem er nu weer bij gezet. Zorg er dus ook voor dat die er bij blijft staan!) Ik (en anderen die de llijst al langer doen) heb het nu al regelmatig moeten aanpassen, en dat is zonde, want dan krijg je op een gegeven moment echt pagina's vol met lijsten! Dank jullie wel! Knuffel!
nee hoor mama05! Gelukkig niet! maar dat betekent wel dat ik dus langer moet wachten. Nou ja, als alles dan ook maar goed is. Begin nu eindelijk een beetje te wennen aan het idee dat ik zwanger ben Begin januari ben ik pas gestopt met de pil, en ik was allang blij dat ik meteen een regelmatige cyclus had. Ik heb nl ontzettend last van migraine en daardoor slikte ik 6 strips achter elkaar zonder stopweek. Ze zeggen dat veel vrouwen tijdens de zwangerschap minder last hebben van migraine. Ik hoop het want ik mag nu natuurlijk geen pilletje meer hebben... Tot nu toe gaat het super!
ook migraineklant hier, ik hoop ook dat het wegblijft. Volgens mijn huisarts zijn er bij dieren geen aanwijzingen gevonden dat mijn migrainepijnstillers slecht zijn, maar bij mensen zijn er onvoldoende gegevens...
Volgens mijn huisarts en neuroloog, hebben mijn pillen wel invloed op de ontwikkelijk van je kindje. Ik heb pilletjes fromirex en imigran zetpillen. en jij? Heb je er veel last van/gehad?
Tjee zeg das wel lang, en dan 2 x per maand. Bij mij ook gemiddeld 2x per maand maar dan 2 dagen erg heftig en de 3e dag wel veel beter. Verder door de maand heen voelde ik het soms opkomen. snel een pilletje en dan was het meestal wel klaar. Ben jij nog niet eens bij een neuroloog geweest? Ik heb nl via hem pilletjes gekregen die werken tegen een verhoogde bloeddruk. Heb ik helemaal niet, maar die hebben dus als bijwerking dat ze een aanval voorkomen ( niet altijd, maar het werd wel een stuk beter! ) De pilletjes slik je dan elke dag en heten atacand. Misschien heb je er na je zwangerschap wat aan. Ik weet wel dat ik ze weer ga nemen, en misschien ga ik wel niet meer aan de pil, voelde me de afgelopen maanden stukken beter!
Hallo allemaal, Ik kom me hier ook tussen voegen. Ben nu zwanger van onze 4de. Totaal onverwacht. M'n echte naam is milou dus dan weten jullie dat. Iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Groetjes milou
inderdaad sinds ik met de pil gestopt bengeen last mee gehad. Ik ga ook nooit meer aan de pil! Nee ik ben nog nooit bij een neuroloog geweest. Ik denk dat mijn huisarts het niet nodig vond ofzo...
misschien eens na mijn zwangerschap doen. Even kijken hoe het gaat. Ik ben al bijna 10 mnd klachtenvrij! uhm... klopt jouw banner wel? Al 15 weken?