Goeiemorgen! Allemaal nog lekker in bed? Ik heb heerlijk geslapen, zowaar, maar mn slapa was nu echt op. @valerie welkom, heerlijk he die kwaaltjes? haha @oem, fijn dat je een echo krijgt. Gewoon niets aantrekken van al die mensen die een mening hebben. Bij mij zegt de 1 sjeeee wat een buik en de ander roept, goh bescheiden buik he? Nou ja daar kun je toch helemaal niets mee.... Iedereen draagt het weer anders... Ik ben vanochtend maar eens op de weegschaal gaan staan en die gaf + 12 kg aan! Pff wordt nu toch wel heel veel. Het komt ook echt door mn gesnoep volgens mij. Ga vanaf vandaag maar niet meer snoepen (hahahaah, dat roep ik eigenlijk al weken....)
Goedemorgen allemaal, Ben ik alweer. Moest er om half 6 uit voor Bas die had weer een pseudo-kroep aanval. Daarna heb ik alleen maar buikpijn gehad. Volgens mij wil de baby zich een weg naar beneden banen en wringt daarbij. Normaal wordt Bas om half 8 wakker van de wekker. Dus ik om 7.20 uur douchen ik denk dan kan mijn man vast voor Bas zorgen. Slaapt hij door de wekker heen. (mama'tje pesten). Dus zit ik alleen beneden. Ik heb al heel lang Lilly Padz en heb ze ook andere aangeraden. Nu had ik al een paar dagen een wondje op mijn borst. Ik dacht eerst van een kras van een nagel. Maar dat bleek niet zo. Gisteren haalde ik de Padz eruit begon het wondje te bloeden. Het doet ook al heel de week zeer. Nu denk ik doordat het komt omdat ik meer melk verlies en dat zo'n Padz dan het teveel afsluit. Dus nu tijdenlijk de wegwerp versie. (papieren padz). Dus als het rood begint te worden ergens onder de Padz raad ik jullie aan om even over te gaan op de papieren versie Joepie 35 weken zwanger over 2 weken mag ik alweer thuis bevallen als het zou beginnen. Wat gaat het snel. Nog een fijne dag allemaal!
Goedemorgen.... Hier ook vroeg uit de veren. Vandaag open dag op mijn werk. Een rondleiding, lunch en daarna naar corpus. Erg leuk. Ben er al eerder geweest maar we gaan graag nog een keer. Even kijken hoe een baby ontstaat. Daarna eten bij mijn moeder. Kortom een drukke dag vandaag. Morgen lekker uitslapen, kijk er nu al naar uit. Overigens....JIPPIE vandaag alweer 36 weken zwanger. Tot laterssss
Omdat we niet weten of in dec het zwangerschapsforum eruit zal liggen heb ik een ander leuk en gezellig forum waar we elkaar toch op de hoogte kunnen houden http://babylove.yourbb.nl/index.php kijk maar wat jullie doen...
Ik heb een redelijke buik en de hele zwangerschap zag niemand dat ik zwanger was. Of ze zeiden ooh dat is een klein buikje en ineens gaan we allemaal roepen jeetje zeg jij bent ineens echt zwanger geworden weet je zeker dat het er 1 is. Als ik wijde kleding aan heb zie je nog niet dat ik zwanger ben trouwens dus dat doe ik niet aan als ik naar vreemde mensen ga. Ineens is mijn buikgisteren overdag veranderd hebben jullie dat ook dat de vorm veranderd? Het was eerst echt een soort schild wat ik voor had en ineens is het ingezakt(neem dus aan dat het gedaald is iets) en is er een rare bult in het midden gekomen. Leek ineens of de baby overdwars lag wat niet kan hoop ik. Nu vandaag is de buik weer wat afgezakt. Lijkt wel of eindelijk de zwaartekracht zijn werk doet. Vandaag op jacht naar voedingbh`s.
Goeiemorgen allemaal! @Valerie: welkom en natuurlijk gefeliciteerd. Ik heb weer een boel terug moeten lezen, terwijl ik gisterochtend nog gekeken had, wat een kwebbels zeg. Ik ga alleen niet op iedereen reageren, want daar heb ik echt de puf even niet voor. Gisteravond op kraamvisite geweest en dat was zo gezellig dat we pas om 23.00 uur thuis waren en dus pas tegen twaalfen in bed lagen. Om half 5 werd ik wakker en als ik zeg wakker dan bedoel ik ook wakker. Ik kreeg zelf honger, maar wilde er niet uit. Tegen 6 uur ben ik weer even in slaap gevallen en werd een klein uurtje later weer wakker, daarna ben ik nog voor een minuut of 20 in slaap gevallen, maar toen kreeg ik een nachtmerrie, droomde dat ik met Ukkie (al geboren, maar nog heel klein) in het vliegtuig zat en dat we neerstorten, zag een grote vuurzee op ons afkomen. Ik schrok echt wakker (met geluid) en was helemaal van de rel (zelfs een beetje tranen). Daarna lukte slapen natuurlijk helemaal niet meer. Ben dus op tijd uit bed gegaan en ben al naar de bakker en slager geweest. Dennis en mijn vader gaan vandaag klussen op zolder, dus die zijn al naar de bouwmarkt. Mijn moeder komt ook gezellig mee en daar ga ik vanmiddag eventjes mee de stad in. Ben nu gewoon al bekaf, maar heb wel zin om straks even een frisse neus te halen....en ik wil ook nog een taart bakken . Ik lees al dat ik hier niet de enige snoeperd ben...ik kan echt geen dag zonder snoepjes en ook ik zeg elke dag tegen mezelf "vandaag ga ik niet snoepen". Nou jullie raden het al....het is nog niet gelukt . Ik ga even een leuk recept voor een taart zoeken. Fijne dag allemaal! Hanneke
vandaag 35 weken, nog maar 5 weekjes nu gaat het echt snel. eigenlijk zijn de 35 weken best snel voorbij gegaan ondanks alle moeilijkheden (zeg ik achteraf lol) ik schrok vanmorgen wel een beetje, ik weeg 7 kilo minder dan mijn gewicht voor mijn zwangerschap. nu had ik voor mijn zwangerschap wel al overgewicht, maar ik heb tijdens mijn zwangerschap niks aan dieeten ofzo gedaan. mijn gyn zegt dat de baby goed groeit en dat alles in orde is. ik heb zelfs genoeg vrucht water, terwijl je bij zwangerschaps zuiker vaak ziet dat er te weinig vruchtwater is zei mijn gyn.
poehhhhhhh ben de hele dag bezig geweest met de babywas, sjeee wat heb je dan al veel zeg..... Morgen verder noog zeker 3 wassen te gaan.... Alle luiers en lakens al gestreken! Best leuk werk!
hallo dames daar ben ik weer. reageer niet op iedereen.. even.! ik ben ontzettend moe.. en heb weer eens nesteldrang.. dus ik MOET weer opruimen, en eten! de laatste paar dagen wil ik niet echt avondeten meer vind het gewoon niet zo lekker meer ppfff..wilde toch een eigen boxkleed maken, alleen de stoffen die ik wil zijn zo ontzettend duur dat ik het gewoon niet leuk vind om het te maken..! Met de zwangerschap gaat goed..., moe maarja.. en 2keer pernacht voor de pleebezoek, ach..ja..! Het liefste slaap ik uit tot een met een uurtje of 1 naja groetjes
nou net weer naar de huisartsenpost geweest.. 3x raden: alweer een blaasontsteking! heb nu mijn vierde kuur gekregen in 3 maanden tijd Net ineens heel erg veel pijn rechts onderin, maar na 2 paracetamolletjes gaat het beter.. Ik ben het zoooooooooooooooo zat
Jeetje Leonie, alweer een blaasontsteking ppfff daar zou ik ook gek van worden. Ja he Amber die prijzen van tegenwoordig, om gewoon gek van te worden. Wij hebben gisteren de wieg gehaald. Nu nog even wachten op de stang voor de baldakijn en dan is de kamer af. Alleen nog wat aan de muur hangen en dan ben ik helemaal tevreden. Zit vandaag echt in een dipdag. Vanmorgen al vreog eruit en toen de hele dag in de weer. Naar mijn werk, lunchen corpus bij mijn stiefmoeder langs, bij mijn moeder eten. Kortom, ik ben het nu zat en zit er helemaal doorheen. Ach ook wel een beetje mijn eigen schuld. Gewoon teveel gedaan. Veel harde buiken en kramp in mijn buik. Darmkramp en moe, misselijk en vooral saggie. Gelukkig is mijn man heel erg lief voor me en mag ik heerlijk saggie zijn. Maar alles is me nu even teveel. Vooral die maagzuur, getver. Nu op de bank en zo naar bed. Meiden, tot morgen weer. Liefs Smallgirl
Een paar weken geleden had mijn zoontje in een winkel hier in het dorp alle plastic tassen bij de kassa van de haak op de grond gegooid. ](*,) Ik dus 'fijn, en mama kan de laatste tijd zo lekker bukken... ' Zo kwam het gesprek dus op dat ik zwanger ben. Nu was ik afgelopen week weer in diezelfde winkel en vroeg diezelfde kassadame (is altijd zelfde personeel in die kleine dorpswinkeltjes ) hoever ik dan was. Ik: '30 weken', zij: '13 weken?', ik: 'nee, 30!' Wou ze dus niet geloven. Ja, toen ik m'n jas opendeed, vond ze wel dat ik een aardig buikje had, maar met jas aan, is er blijkbaar nog steeds niet veel te zien... Die 'rare bult' is denk ik het kontje. Als het hoofdje beneden ligt, ligt het kontje in het algemeen nu ong. ter hoogte van de navel. Overdwars liggen kan nu - volgens de vk - alleen nog als het òf een heel klein kindje is, òf je een hele grote baarmoeder hebt. Maar het kan wel zo voelen hoor! Vergeet niet dat beebje ook niet helemaal recht meer kan liggen (dus met de voetjes omhoog), dus (als het hoofdje naar beneden ligt, wat nu in principe het geval zal zijn) ligt het met de beentjes wèl 'overdwars' - vandaar dat je nu de meeste bewegingen waarschijnlijk aan een zijkant zult voelen, daar waar het de voetjes heeft.
Dank je wel Iuno voor je snelle antwoord. Had gisteren een rot dag net als Smallgirl alleen had ik niet een drukke dag. Had rot geslapen voor de zoveelste keer en we zouden gaan winkelen en dan naar een verjaardag mijn man moest alleen om 8.45 even zijn vader helpen met iets. Om 11.30 was hij nog niet thuis. Toen werd ik al kwaad. Nou ja dan maar zondag want er was koopzondag. Toen `s middags even geslapen en ik kwam er zo verrot uit uit dat slaapje. Ik voelde me rot en kon om alles wel huilen. Wij naar die verjaardag en daar heb ik echt een beetje als een zombie gezeten. Iedereen zag het aan me en stuurde me uiteindelijk naar huis toe. Thuis gekomen gegeten en naar boven gegaan op bed liggen maar niks was goed, geen tv, geen boek, geen comp, geen ds. Echt een baaldag. Lekker gaan slapen en eindelijk goed geslapen en vandaag kan ik de dag weer aan. Dus poging 2 met winkelen vandaag gaan we het echt doen haha. Aan het begin stond er ook iets op het forum over een decmeber hyves klopt dat? en is die nog actief? GR
waar een goed nachtje slapen wel niet goed voor is voel me een stuk beter! we gaan lekker die antibiotica slikken en dan braaf donderdag weer urine inleveren om te kijken of het weg is! zo niet, dan moet er verder gekeken worden.. De Vk wil nu ook zelf een kweek maken, om te zoeken naar een bepaalde bacterie die weer invloed heeft op het breken van je vliezen ofzoiets.. snapte het niet helemaal maar bij de volgende afspraak krijg ik vast tekst en uitleg. Fijne dag allemaal, geniet van het weekend!
Wat is het hier stillig vandaag. Echt zondag zeker . Of zijn we gewoon wat minder actief wanneerr onze kerels ook thuis zijn? Heb ik nl. wel. Vannacht ook een stuk beter geslapen, maar ben nog steeds wel moe. Vanochtend tot 10 uur in bed gelegen, nou da's voor mij echt uitslapen hoor. Net was er een vriendin op visite, dus heerlijjk zitten kletsen. Nu even gezond een appeltje naar binnen aan het werken en dan op naar de voetbal. Dennis moet om 2 uur spelen en ik wil natuurlijk wel aanmoedigen. Zeg....voetballiefhebbers...hebben jullie al gezien welke club er nu op nummer 1 staat? Ik zeg niks, maar ben er erg blij mee . Fijne dag allemaal!
Ik zag dat iemand naar het adres van de hyves vroeg, dat is: http://zwangerrrrrr.hyves.nl/ 't Is er ontzettend gezellig dus wordt snel lid! Over buiken gesproken: die van mij is ook niet supergroot maar dat is eigenlijk wel handig, zit het ook niet in de weg!
Idd rustig hier. @hanneke, ik hou niet van voetbal dus ik heb geeeeen idee.... @johanna, daar zit ook wat in! Haaha Ga zo uit eten
Hoi hoi Ja heerlijk zondag.. lekkr saampies op de bank Op zich wel goed (bij)geslapen vanacht, maar heb zo verschrikkelijk last van zuurbranden.. Heb na de rennies nu antagel.. maar dit helpt ook niet echt.. ja paar minuten. Ook heb ik totaal geen zin in eten.. :-# jakkie.. Hopen dat het morgen ietsje beter is.. @johanna.. ik hoor ook dat m`n buik nog niet al te groot is.. het zat niet in de weg.. maar begint wel steeds meer! ach ja nog een paar weekjes.. en t zegt gelukkig niks over de grootte van t kindje groetjesss
Hey Meiden, Gisteren wezen kijken naar een andere auto. We hebben toch besloten voor de financiering bij mijn ouders aan te klopppen. We willen wel een goede auto kopen en dan ben je al snel meer dan 1800 euro kwijt. Misschien dat we er 1 gevonden hebben, maar dat zal ik wel laten weten als het zo ver is. Ohja Oem, ik heb ook ongeveer zo'n buikje. Ik ben ook niet enorm groot en niemand wil geloven dat ik nog maar 5 weken moet en dat ik volgende week eindelijk verlof heb. Hier enorm pijn in mijn kruis. Echt het kind is lekker aan het indalen. Ik kan soms echt niet meer lopen of van de bank komen doet zo'n pijn! En ik geloof dat dat nog wel even blijft. Verder is de kleine lekker actief waardoor mama idd wakker ligt en heel vaak moet plassen grrrrrrrrrrrrrrr......maargoed. Morgen misschien weer mee, geniet van de zondag allemaal!. Gr Hinke
leonie @ tijdens mijn vorige zwangerschap had ik ook aan het eind steeds blaasontsteking. ik kreeg steeds amoxiciline voorgeschreven, wat dus niet hielp. Een bevriende huisarts zei toen dat ik amoxicilline-clavulaanzuur (augmentin) moest vragen (voor gecompliceerde blaasontsteking). Eerst wilde ze het niet voorschrijven en een kweek afwachten. Na aandringen van mij toch gekregen en ik was er vanaf. Sterkte ermee! Peetje@ hoe gaat het met jouw en je kleine man?