december 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door tipp42hgg, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wolly

wolly Niet meer actief

Zou wel makkelijk zijn he als hij daar naar zou luisteren ;)

Hier ligt hij ook met het kontje recht omhoog en de beentjes in me rechter zij maar ik heb nog niks gevoelt dat hij tegen me ribben aan trapt, hoop dat het ook zo blijft want het lijkt me erg pijnlijk als ik het allemaal zo hoor.

Ons kereltje vind het ook zo leuk om zich uit te rekken, kont helmaal omhoog en zijn kopje drukt dan heel erg fijn tegen me blaas aan, nottttt.

2. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

Peetje.. wat een mooie ventje! Daar mogen jullie ontzettend trots zijn hoor!
    Wat goed,, dat hij het zo goed doet!

fspraak om 10 uur... anderhalf uur aan de CTGscan te liggen..
    om vervelogens te horen..! Ooh mevrouw Velthuis het valt allemaal reuze mee..!
    Nou dat hadden ze me wel eerder mogen vertellen..! of nou iedergeval.. hoefde ze me niet zo bang te maken..., met sommige (tussen de neus en lippen door ) opmerkingen..!

Wel beval ik onder medische redenen.., en moet ik nog steeds 2 keerperweek naar het ziekenhuis..

Ik ga nu even lekker in bedje liggen! ik ben moe..!

3. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

oja Smallgirll..,
    Inderdaad, het trekt mij ook nog heel erg om een kindje te adopteren.. ik dnek dat iedere vrouw dat wel een beetje heeft.. als ze geadopteerd zijn..!
    Ik heb nog een tweezussen (tweeling) en een jongere broer :)
    Ik heb 18 ooms en tantes hihih

4. wolly

wolly Niet meer actief

@Ran: Zow dat is lang ander half uur pff.
    Wel een gerustelling dat het er goed uit zag.
    Ga maar lekker je bedje opzoeken, slaap lekker.
    Ik duik er nu ook ff in, heerlijk ff een uurtje slapen.

5. Dani84

Dani84 Niet meer actief

hoi hoi

@ leonie.. ik ben op 12 dec uitgerkend dus ben benieuwd ;)

Slapen gaat op zich wel. als ik wakker ben en moet plassen moet ik ook gaan want ik slaap niet voor m`n blaas leeg is.. heel gek maar goed. Als ik dus gweest ben en ik ga liggen slaap ik wel weer. maar wel paar x eruit.

Rusteloze benen nog niet echt. Ze zeggen dat je dan een aantal x per dag met je voeten rondjes moet draaien van binnen naar buiten en andersom.. dat dit de bloedsomloop stimuleerd!

Gister bij de vk zei ze dat ik best m`n buik opzij mocht duwen als kindje aant porren was in me ribben :p niet naar beneden maar echt aan de zijkant van je buik.

m`n man plaagt ons ukkie ook wel is door overal op m`n buik te porren haha :D

@ wolly. Ja idd raar dat waggelen mensen kijken je dan ook zo vreemd aan! :oops: stond laatst in de supermarkt en een vrouw voor mij bleef maar kijken. en ik gewoon terug kijken.. maar werd er zenuachtig van. m`n man zei ook al gewoon de volgende keer zeggen nee ik ben zo dik nou goed :p of een andere opmerking haha

Groetjess

6. wolly

wolly Niet meer actief

Vreselijk vind ik dat dat de mensen zo lang blijven staren en je zo aan blijven kijken.
    Net of ze nog nooit een zwangere hebben gezien.
    De opmerking van je man vind ik wel een goeie ;)

7. acissej

acissej Bekend lid

17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    Hallo Meiden

Heb net gehoord dat mijn vriendin bevallen is van een dochter(nou ja dat wist ik al) en ze heet Julia.
    Het grappige is dat ik eerst die naam had en ineens de naam niet meer wilde nadat ik het een aantal keer achter elkaar had gezegd. Had het haar ook verteld dat ik hem niet meer mooi vond hoop dat ze dat niet meer weet.
    Verdere details komen later.

GR

8. wolly

wolly Niet meer actief

Ohhh wat leuk zeg, gefeliciteerddddd

Kan toch gebeuren dat je de naam niet echt mooi vond, niet iedereen heeft de zelfde smaak toch.

9. leonie1986

leonie1986 Bekend lid

30 okt 2007
    551
    0
    0
    coordinator kinderopvang
    den haag
    gefeliciteerd met je vriendin! is alles goed gegaan?

Ik ga nog even naar bed, ben uitgeput van het niet-slapen!

tot later meiden!

10. wolly

wolly Niet meer actief

@Leonie: Dat zei ik straks ook al ik ga ff naar bed toe ;) maar nu ga ik echt.
    Welterusten meiden.

11. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    @Jessica: gefeliciteerd! Wees maar blij dat jij de naam niet leuk genoeg vond, anders had je nu een dilemma gehad :). Is alles goed gegaan?

@Peetje: wat een mooi kereltje! En hij ziet er ook gezond uit. Wat goed dat hij zo voor op schema ligt, wie weet had je toch gelijk en is hij eigenlijk ouder.

@Maria: leuk kamertje hoor...dat wordt duidelijk een meisje, en wat heb je al veel kleertjes! Wij hebben een heel karig gevulde kast, maar die wordt straks in no time gevuld na de geboorte.

Ik heb ook gelezen dat je met volle maan in je blootje moet gaan liggen en de stralen van de volle maan op de buik moet laten schijnen. Schitterend bakerpraatje vinden jullie niet? Al is het wel zo dat er met volle maan gemiddeld meer kinderen geboren worden, dus ik ben benieuwd. Als ik mag kiezen tussen de volle manen, dan het liefst op 13 november, want 12 december is 1 dag na mijn eigen verjaardag.

Nou...ik ga even boodschappen doen. Fijne dag allemaal!

Hanneke

12. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    heejj meiden

@wolly,, mijn kereltje ligt dan indd ook met ze kontje recht naar boven en meestal met ze beentjes in me linker zij.
    eerst wisselde dat elke nacht maar nu ligt hij al ruim een week met ze ruggetje rechts ( ik kan het precies voelen ;))

@Amber,, wat fijn dat het achteraf toch mee schijnt te vallen. en je kan beter goed onder controle staan en dat als er iets mocht zijn ze er optijd bij zijn.
    hopelijk heb je nog ff lekker kunnen uitrusten.

@jessica,, gefeliciteerd met de geboorte van de dochter van je vriendin! en indd zoals hanneke zegt wees blij dat jullie die naam niet meer hadde anders hadde jullie nu nog een andere kunne verzinnen.

@hanneke.. haha ja ik had dat bakerpraatje ook gehoord, nou ik ga het niet uitproberen hoor.
    ik wacht wel af of die dan komt of niet :p
    en over 4 dagen mag jou kleintje al komen dus bij jou zou 13 nov heel goed kunnen ;)

Liefs xx

13. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ran: hebben ze ook opnieuw een schatting gedaan naar het gewicht nu?
    Of alleen CTG? Wel fijn dat alles er gunstiger uitziet dan gedacht, ik hoop dat maandag ook na te doen :)
    En lekker rusten. Ik heb net ook even geslapen bas wilde ook naar bed dus dat kwam mooi uit. Vandaag krijg ik disney dvd's binnen en dan rusten we 's middags maar op de bank. Hoop dat ik na bevalling dat tv kijken nog krijg afgeleerd bij Bas :oops:

14. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @wolly ja he...ik denk dat het daardoor ook komt dat sommige zeggen dat ik dec niet haal maar ik ga niet erop hopen haha ;)

15. wolly

wolly Niet meer actief

@Dimmel: Ik kan me voorstellen dat sommige dat zeggen.
    Maar net wat je zegt ga er maar niet op hopen, want straks duurt het miss langer en dan ben je helemaal terleurgesteld.

@Marijee: Dan voel je echt zo'n heel lang en breed hard stuk he :)
    Ik vind het telkens prachtig als je kunt voelen hoe die precies ligt.

16. acissej

acissej Bekend lid

17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    @ iedereen

Ik weet nog niet hoe de bevalling is gegaan want wat ik hoorde hadden ze problemen met de nageboorte. haar moeder is de kraamkamer uitgestuurd. Ik weet alleen 7 pond en de naam. Ik hoor vanavond meer denk ik. Ik durf ook niemand te bellen want ze moeten natuurlijk even bijkomen.

Gr

17. wolly

wolly Niet meer actief

@Jessica: Zow dat is ff schrikken, hoop dat verder alles goed is gegaan.

18. leonie1986

leonie1986 Bekend lid

30 okt 2007
    551
    0
    0
    coordinator kinderopvang
    den haag
    sooow ik ben weer ontwaakt hahaha

@jessica: hopen dat alles goed is gegaan, 7 pond is wel een mooi maatje!

@peetje: echt een fantastisch mooi ventje heb je hoor! zou apetrots zijn!

@ran: waarom moest je nou precies anderhalf uur lang aan de ctg?

@iedereen: geloof dat ik nogal wat heb veroorzaakt met dat 'maan' gebeuren hahaha, maar is wel leuk om bij te houden hoeveel er met volle maan worden geboren straks en hoeveel op andere dagen! kijken of het waar is wat ze zeggen of echt totale onzin!

Nou ik ga maar even een hapje eten!

Fijne avond allemaal!

19. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    heejj meiden

@wolly,, haha ja indd echt zo lang hard stuk, hij ligt bij mij ook vaak in een halve maan dus dan voel je echt die bocht;) en als hij gaat strekken dan trekt me hele buik naar die kant :p

@jessica,, 7 pond is een mooi gewicht. en hoop dat nu alles goed is met je vriendin!

@leonie.. meestal een paar dagen voordat het volle maan is word er ook een topic geopend bij zwangerschap of bevalling over volle maan waar meiden zich opgeven om te kijke of het klopt ;)
    en als we wille weten of er meer meiden bevallen op 13 november dan kunnen we beter bij de november mama's 2008 kijke omdat hier de meeste nog geen eens 37 weken zijn dus eigelijk nog niet mogen ;)

Liefs xx

20. leonie1986

leonie1986 Bekend lid

30 okt 2007
    551
    0
    0
    coordinator kinderopvang
    den haag
    @marijee: nee officieel mogen we nog niet bevallen op de 13e maar je weet het maar nooit he? hihi ik ben benieuwd of het klopt!

Deel Deze Pagina