december 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door tipp42hgg, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ marijee wil je mij op 29 nov zetten..?
    Zit al zolang met die datum in gedachten!

Hier gaat alles goed, nieuwe medicijnen van de internist werken goed, eindelijk niet misselijk een dag jeeeeh!
    Voel me gelijk helemaal fit nu!
    Hebben jullie ook zo'n last van de hele dag door harde buiken hebben?
    Ga zo wat foto's van het kamertje plaatsen, is nu zo goed als af!

Klinkt trouwens errug lekker Hanneke die taart van jou!

xxx fijn weekend!

2. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    @ran, getsie zeg! Niks aan om een verjaardag te vieren als je je zo voelt...Wens je toch een fijne dag.

@hanneke, haha nou volgens mij is 85 cm niet erg hoor. Op zich nog een prettige hoogte om bij te staan. Hoeft ze iig niet te bukken.
    Die taart van jou klinkt heerlijk!

Ik heb lasagnette in de oven en dat ruikt ook al heel lekker. Duurt nog een kwartiertje hmmmmm

3. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    Wanneer denk jij te bevallen

Smallgirl77 - 13 November 2008
    Vis1978 - Tussen 20 en 28 November 2008
    Monique4 - 13 November 2008
    Ranjeewha - 13 November 2008
    Dimmel - 25 November 2008
    Acissej - 29 November 2008
    Mama05 - 12 December 2008
    Pebbels23 -
    Sawi - 5 December 2008
    Marijee - 12 December 2008
    Hinkie -
    Wolly -
    Sylvia79 -
    Leonie1986 - 25 November 2008
    OemMujahid - 15 December 2008
    Aussie73 - 11 December 2008
    Dani84 - 12 December 2008
    Adriana -
    Joss81 - 13 December 2008
    Bianc - 29 November 2008
    Marleen4683 - 10 December 2008
    Parel1988 -
    Maria04 - 20 December 2008
    Kweenie -
    Lola1982 - 28 December 2008
    Pinquin -
    Johanna01 -
    Juffie1984 -
    Victoria -
    Iuno -

@Bianc.. je datum staat erbij!
    ik heb af en toe harde buiken maar eigelijk vrij weinig of ik merk het gewoon niet :p

@ hanneke,, die traat klinkt indd erg lekker!
    en dat terwijl ik ziek op me bedje lig dus dat zegt heel wat ;)
    en mijn bed komt ook behoorlijk hoog met de klossen eronder. ik ga ze deze week halen.
    ik zet de klossen er nog niet gelijk onder. vanaf volgende week zondag wel het bedzeiltje op me bed en de klosse aan de binnenkant van de bedpoten zodat ze er heel snel onder geschoven kunnen worden :p haha

4. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

nou ik krijg gewoon helemaal trek van jullie.. een taart en een lasagne schotel.. JUMMIE.., en ik heb net gegeten!

wie heeft dit ook? een hele zware buik.. alsof er een hele stapel STOEPtegels onder in mijn buik is geztopt.!
    klindje was al ingedaald, en stond ookal alvast... dus veder dalen zal hij nu toch niet meer doen?

Over je klossen.., die gaan wij vandeweek ook even halen..
    de eerste keer dat ik daarin lag (ik had een schuinedak) heeft mijn vriend en ik opdezelfde manier en plaats onze kop gestotten :)
    hoe BLOND whaha!

Marije beterschap meid

5. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik gok op 8 januari of 16 december. Maar ik denk dat die laatste meer een wens is dan dat ik ook echt geloof dat de beeb dan komt.

@ Sawi, wat vervelend dat Bas zo aan het sukkelen is met zijn gezondheid nu. Sterkte meis.

@ Ran, veel plezier op de verjaardag.

@ Tinker, gezellig dat je er weer bent. Volgens mij was je een tijdje niet geweest of heb ik dat verkeerd gezien?

6. mamatje

mamatje Actief lid

14 aug 2007
    417
    0
    0
    Hey dames,
    Heb een paar dagen niets geschreven, ik voel me zo kl*te!
    Dit is al de 5 de dag dag ik niet kan slapen! Ik heb zoveel pijn het is gewoon niet meer leuk heb het ook helemaal gehad! :(
    Twee weken terug zag ik er nog fit en stralend uit en kon ik nog een heleboel dingen maar nu zie ik het allemaal even niet meer zitten.
    Ik heb heel erg maar dan ook heel erg maagpijn! Als ik loop, buk in de auto zit dan lijkt het net of mijn maag los zit en heb pijn zelfs als ik uit bed stap doet het zeer.
    Ik heb ook wel maagzuur wat vervelend is heb er al zoveel dingen voor geprobeerd:
    antagel
    rennie
    gaviscon drank
    gaviscon kauwtablet
    met deze medicijnen zou mijn brandend gevoel en maagzuur over moeten gaan maar lijkt net of ik als bijwerking maagpijn krijg! Ik voel stekende pijn in mijn maag en heb last van hoge rugpijn!
    Vanacht was het ook al weer 04.25 uur en lag nog steeds niet te slapen heb van alles geprobeerd lezen, in bad gaan onder de douche staan geprobeerd om met een voedingskussen te slapen enz enz...... :(
    Overdag ben ik zoooo kapot maar slapen zit er dan ook weer niet in heb gelukkig een hele lieve vent die heel veel medelijden met mij heeft hij kan wel niet veel voor mij doen maar alleen al mijn rug masseren doet mij wel een beetje goed. Zoals jullie kunnen lezen heb ik het echt helemaal gehad terwijl ik er zoooo van genoot. Ja van mijn mag mijn babytje zo snel mogelijk komen! Dit keer is het wel een lange verhaal geworden waarin ik heel veel klaag maar het ik voel me gewoon niet goed!
    O ja ik ga rond 2 december bevallen ben bang dat het veel langer gaat duren schat rond 10 december, wil ook wel op de lijst.
    Liefs een verdrietig mamatje die heel veel pijn heeft.....

7. leonie1986

leonie1986 Bekend lid

30 okt 2007
    551
    0
    0
    coordinator kinderopvang
    den haag
    @mamatje: wat kl*te voor je zeg dat je je ineens zo rot voelt! dat slaapprobleem wat jij hebt heb ik helaas ook, hetzelfde geldt voor het maagzuur en de rugpijn! Vandaag ook veel pijn in mijn buik gehad, maar dat zal wel weer door de blaasontsteking komen, of de kuur die ik daarvoor heb..
    Helaas is er weinig wat je er aan kunt doen geloof ik :( maar wel lief dat je een mannetje in de buurt hebt die het in ieder geval iets dragelijker probeert te maken! Ik zou je klachten de volgende x ook gewoon bij de verlos neerleggen hoor! misschien dat ze je dan in ieder geval niet lang laten lopen mocht je overtijd zijn straks.

Net een verjaardag gehad, ook geen succes meer rond deze periode van de zwangerschap. Heb eigenlijk nergens meer zin in en ben supersnel uitgeput!

Ik ben in ieder geval blij dat wij ons leed nog kunnen delen, we zitten in ieder geval allemaal in hetzelfde schuitje!

8. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Bedankt voor de lieve reacties.
    Met Bas gaat het alweer stukken beter heeft alweer genoeg praatjes. Bij kinderen gaat dat zo snel met koorts. Dan 40,6 en de volgende dag weer 38 en net gewoon 37,5 graden.

Ran: heb inderdaad het gevoel dat we met dezelfde onzekerheid en situatie zitten. Doodop met een 2e kindje niet kunnen rusten wanneer je wilt. En onzeker over groei etc van de baby.
    Veel plezier morgen met de verjaardagen en hang morgen een brief op met: zelfbediening :)

Hanneke: klinkt goed de taart. Ben normaal ook helemaal fan van taarten maken vooral de marcepein taarten.

Mamatje: wel op tijd aan de bel trekken als het niet gaat. Natuurlijk wordt het slapen minder en je conditie etc. Maar echt ontzettend veel pijn lijkt me er niet echt bijhoren. Zou het toch maandag even navragen.
    Hoop voor je dat de datum die je denkt niet klopt met deze pijn dan duurt de tijd nog lang.

9. smallgirl77

smallgirl77 Bekend lid

17 okt 2007
    523
    0
    0
    Ja Ran ik ken dat ook wel....
    Ik heb ook een mega stapel stenen in mijn buik zitten.
    Het is wat verder gezakt en het hangt zo lekker.....NOT!
    Draag jij zo een heupband?
    Ik niet, krijg dan het gevoel dat ik zowat stik.

Wel balen dat er veel meiden zo slecht slapen.
    Ik heb wel een remedie die me tot nu toe goed geholpen heeft maar na 2 dagen niet kunnen slapen helaas ook niet meer helpt....
    Sex...of op zijn minst klaarkomen en dan val ikals een roos in slaap :)

Op dit moment staat mijn sexleven trouwens helemaal stil...te moe.
    Bij jullie ook nog steeds?

10. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0

Mamatje - 10 December 2008
    Pebbels23 -
    Sawi - 5 December 2008
    Hinkie -
    Wolly -
    Sylvia79 -
    Adriana -
    Bianc - 29 November 2008
    Parel1988 -
    Kweenie -
    Pinquin -
    Johanna01 -
    Juffie1984 -
    Victoria - 8 Januari 2009
    Iuno -

@ victoria, ik heb je op 8 jan gezet ;) omdat dat hetgene is dat je denkt ;)

@mamatje.. ik heb je tusse het lijstje gezet :)
    wat vervelend dat je je nu zo slecht voelt! kan begrijpe als ik je zo hoor dat je er doorheen zit. hoop voor je dat je je kleintje snel in je armen hebt!

11. leonie1986

leonie1986 Bekend lid

30 okt 2007
    551
    0
    0
    coordinator kinderopvang
    den haag
    auwie! had net toch ineens zo'n ongelofelijk drukkend gevoel helemaal onderin, dat ik niet meer rechtop kon staan! is dat nou zo'n indalingswee?

oh enne.. no sex here.. :p ook geen behoefte aan!

12. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi Dames

Gister persuitje gehad van m`n mans werk, hun hebben gekart ik lekker gekeken :p fotootjes maken enz.. Daarna lekker uit eten, t was heerlijk, alleen zulke k*t stoelen, heb vanacht slecht geslapen, misselijk en zo`n last van m`n rug weer.. :( najaa begin er bijna aan te wennen.. word er alleen zo prikkelbaar van! Hebben jullie dat ook?

@ smallgirl ons sexleven is nog wel aardig ;) gewoon lekker knuffelen e.d. en ong 1x in de week ofzo.. nog wel te doen.. :)

@ mamatje. Dat van dat zuurbranden ken ik.. Heb ook vanalles geprobeerd. Rennies en gaviscon is volgens vk t zelfde dus als de een niet helpt.. de ander idd ook niet..
    Je hebt ook een vloeibare rennie die is wel net ff anders zei m`n vk en voor de rest kun je er weinig aan doen.. wachten tot je kindje zakt..
    Ze gaf nog wel een tip.. zet een schaaltje vanillevla naast bed met een rietje.. als je t op voelt komen neem je een slokje.. :rolleyes: of dat helpt.. ik weet t niet hoor. Succes!

Voor de rest van de dames! een hele fijne dag!

Liefs Danielle

13. acissej

acissej Bekend lid

17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    Hallo Meiden

Gisteren was er een kraammarkt bij het ziekenhuis waar ik ga bevallen en we hebben een kraamkamer gezien.(heel mooi) en de couveuse afdeling(heel zielig).
    We kregen ook uitleg over een couveuse die er stond. Heel mooi ding en zulke schattige medische dingetjes een bloeddruk meter van 2 cent doorsnee. Wat zijn die couveuses mooi zeg. Was 34 graden in de couveuse.

Verder ben ik ontzettend verwend met allerlei proefpakketjes enz. Was zo een leuke dag.

Op de terug weg in de bus nog een controle ploeg gehad die een zwartrijdster pakte. Was erg grappig(soory hoor) want ze had ook geen id bij zich dus moest mee naar politiebureau en ze gaf zulke domme antwoorden was een leuke show om te zien.

Sex was is dat? Dat staat op een ernstig laag pitje. We houden nog net het vlammetje gaande mar dat is het. Heb er ook totaal geen zin in.
    Gelukkig ben ik dus niet de enige.

14. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @ran dat voel ik dus ook die stoeptegels is echt niet normaal vooral als ik me moet douchen!

Dalijk lekker naar de stad even kijken voor een nieuwe bril en vanavond lekker met me mannetje tv kijken en knuffelen...Morgen middag komt me nichtje en morgenavond om 18u mogen we onze kanjer weer even bewonderen voordat we hem in het echt gaan zien ben zo benieuwd :D

15. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    hier het tegenovergestelde. ik ben de hele dag moe, maar ik kan niet slapen door mijn zoontje die meestal om 6.00/ 6.30 uur weer wakker is. Vanochtend wel lekker kunnen slapen tot tien uur. Voel me vandaag voor het eerst sinds een week weer fitter. ik wilde tot vier weken van tevoren doorwerken, maar ik ga aankomende week toch eens praten op het werk of ik niet iets eerder of minder lange weken kan maken.

Verder wel zin in seks, maar mijn buik gaat nu toch erg in de weg zitten en dat beneemt me dan mijn zin weer. Ik herken wel wat smallgirl zegt, ik word er heerlijk slaperig van.

16. wolly

wolly Niet meer actief

@Marijee: Wil je mij op 29 nov zetten?

17. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0

Mamatje - 10 December 2008
    Pebbels23 -
    Sawi - 5 December 2008
    Hinkie -
    Wolly - 29 November 2008
    Sylvia79 -
    Adriana -
    Bianc - 29 November 2008
    Parel1988 -
    Kweenie -
    Pinquin -
    Johanna01 -
    Juffie1984 -
    Victoria - 8 Januari 2009
    Iuno -

@ wolly,, heb je erbij gezet ;)

18. smallgirl77

smallgirl77 Bekend lid

17 okt 2007
    523
    0
    0
    Welk ziekenhuis ga jij bevallen?
    Ik kom namelijk uit dezelfde regio als jij :D
    Fijn te weten he dat je niet de enige bent die niet zo een behoefte aan sex heeft....
    Ging er ook al aan twijfelen maar gelukkig weet manlief die twijfel altijd heel lief weg te nemen. Ach nog even en dan kunnen we de schade weer volop inhalen :confused:

19. smallgirl77

smallgirl77 Bekend lid

17 okt 2007
    523
    0
    0
    :D

20. leonie1986

leonie1986 Bekend lid

30 okt 2007
    551
    0
    0
    coordinator kinderopvang
    den haag
    @smallgirl: ik zie dat je al over de 37 weken grens bent! hoe breng jij nu het geduld nog op? ik heb daar nu al moeite mee, terwijl mijn kindje nog even moet blijven zitten!

Deel Deze Pagina