december 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door tipp42hgg, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

hoi...
    Ik ben nu pas thuis van het bezoek-JE van het ziekenhuis..!
    ik moest weer 1 uur aan de CTG-scan..!

De bloeduitsalg was nietz o veel bijzonders, alleen ik heb niet genoeg anti stoffen tegen RODE HOND..!
    dus na de bevalling moet ik ingeint worden!

De verloskundige vond het ook raar dat ik nog geen totale bedrust had gekregen!
    dus bij deze bedrust..! alhoewel..! Arie morgen en overmoregen moet werken.. Dus bed rust zit er niet in...

Nou groetjes

2. Ik heb juist wel zin in een kerstboom. Vind ik altijd supergezellig en het ruikt zo lekker.
    Maar eerst maar Sintmaarten, alhoewel wij geen kip aan de deur krijgen. En daarna 5 december, daar doen wij ook niet echt aan. (nog niet hihi)

Ik was net boodschappen doen en ik wou nog even kijken voor een pyama, maar ik moest gewoon zoooo nodig plassen. En er was geen wc in de beurt, dat vind ik wel naar hoor, dat gezeik de hele tijd haaha.

Ik weet nog niet wat ik ga eten. Wilde Hutspot met hachee eten, maar het is al te laat voor de hachee. Die moet altijd lekker lang sudderen vind ik. Dus dat morgen maar. Ik denk zuurkool met worst dan maar, of sla met gebakken aardappels. Heb net boodschappen gedaan dus er is keuze zat :)

@ vervelend Ran, doe maar wel rustig aan hoor meid!

3. pebbles23

pebbles23 Actief lid

19 jun 2008
    260
    0
    0
    call agent
    oosterhout
    doe het wel rustig aan Ran, de vk zegt het ni voor niks. en anders komen we je aan je bed ketenen hoor ;).

4. smallgirl77

smallgirl77 Bekend lid

17 okt 2007
    523
    0
    0
    ohhhh hachee is inderdaad erg lekker, maar.....als je nou moet bevallen ehhhhh zijn je darmen lekker druk van de hachee :D
    Ik wil ook wel zuurkool met worst, maar dan hema worst alleen die is zo ontzettend zout, daar gaat mijn bloeddruk van omhoog....
    Ik heb al besloten wat ik straks ga eten. Het worden burritos en morgen lekker pizza laten bezorgen, nu mag en kan het nog!
    Weonsdag zie ik wel weer verder, al moet ik zeggen dat ik nu verslaafd ben aan jaja spruitjes :confused: Vraag me niet hoe het kan maar ik vind die dingen nu echt suoper lekker.

Hier oden ze ook aan sint maarten. Mijn dochter loopt mee, maar op school hadden ze het hele leuke idee om tijdens sintmaarten de ouderavond gesprekken te organiseren. Echt ideaal NOT!
    Dus ik ga morgen gezellig samen met mijn ex daar ops chool zitten. Jippie.

Ran pas je wel op! Doe maar rustg aan meis.....

Spreek jullie straks weer, ik ga nu naar stal.
    -x-

5. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Dimmel, Wolly of aan Marijee, niet aan ons 3en anders gaat het nog dubbel ;) .
    De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008

BEVALLEN

8 oktober 2008: (31+2) Yorick - 1800 gram - Peetje08 - 1e kindje ( 8 december 2008)

Totaal 0 meisjes, 1 jongen

UITGEREKEND

29 november 2008
    Smallgirl77: 2e kindje - bevalling: zh ks - verlof: 17 okt
    Jacoba: 4e kindje - bevalling: ? - verlof: ?

01 december2008
    Miepje: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 20 okt
    Essie23: 1e kindje - bevalling: ? - verlof:(
    Vis1978: 1e kindje- bevalling: thuis - verlof: 20 okt - Buddy: Pebbels & Hinkie.
    02 december2008
    Monique4: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 5 nov - Buddy: OemMujahid
    03 december2008
    Riddle: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: ?
    Ranjeewha18: 2e kindje - bevalling: ? - verlof: Altijd - Buddy: Marijee
    Summer4life: ? kindje - bevalling: ? - verlof: ?
    04 december2008
    Valerie4: 4de kindje - bevalling: thuis - verlof: n.v.t
    Dimmel: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 23 okt - Buddy: Natascha78
    Marientje: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: ?
    Veronique22: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: ?
    05 december2008
    Acissej: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 24 okt
    Mamatje: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: 10 okt
    06 december2008
    Mama05: 2e kindje - bevalling: thuis - verlof: 6 nov
    Dagdromer: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 7 nov
    Pebbles23: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 10 okt - Buddy: Vis & Hinkie
    Vlerkje: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: ?
    Sawi: 2e kindje - Bevallling: thuis - verlof: ?
    Consider: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: geen verlof
    07 december2008
    Marijee: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 17 okt - Buddy: Ranjeewha
    Hinkie: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 10 nov - Buddy: Pebbels & Vis
    08 december2008
    Wolly: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: Altijd
    Gwendo76: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: ?
    Tweety123: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 3 nov
    09 december2008
    Sylvia79: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: 1 nov
    Marlieke20: 2e kindje - bevalling: thuis - verlof: 20 okt
    10 december2008
    OemMujahid: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: Begonnen - Buddy: Monique4
    Leonie1986: 1e kindje - bevallen: zh - Verlof: 29 okt
    11 december2008
    Aussie73: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 31 okt - Buddy: Iuno & Joss81
    12 december2008
    2deKleine: 2de kindje - bevalling: thuis - verlof: nvt - Buddy: meld zelf als er iets is gebeurt
    Chanty: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 15 nov
    Dani84: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 28 okt
    AdrianaM: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: is al met verlof
    13 december2008
    Joss81: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 29 okt - Buddy: Aussie & Iuno
    Bianc: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 17 sep
    Sandra79: ? kindje - bevalling: twijfel - verlof: ?
    15 december2008
    Marleen4683: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 1 nov - Buddy: Johanna & Kweenie
    Parel1988: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 2 nov
    Trotse moeder: 3e & 4e kindje - bevalling: zh - verlof: ?
    17 december2008
    Maria04: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 6 nov
    Tinker: 4e kindje - bevalling: thuis - verlof: ?
    sspielhagen: 1e kindje kindje - bevalling: thuis - verlof: 6 nov
    18 december2008
    Girl81: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 20 nov
    19 december2008
    Kweenie: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 24 nov - Buddy: Marleen & Johanna
    Kimkivits: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: begonnen
    20 december2008
    Lola1982: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 6 nov
    Mamamiss: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 17 nov
    Pinguin: 2de kindje - bevalling: zh - verlof: 15 nov
    21 december2008
    Goglezzz: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof:
    24 december2008
    Guusje2001: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: ?
    Johanna1: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 19 nov - Buddy: Marleen & Kweenie
    25 december2008
    Natascha78: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 28 nov - Buddy: Dimmel
    29 december2008
    Juffie1984: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 1 dec
    Victoria: 2e kindje - bevalling: twijfel - verlof 1 dec

Een mooie dag in december 2008

Een mooie dag in januari 2009
    04 januari 2009 (vermoed dat het eind dec gaat worden)
    Iuno: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: n.v.t - Buddy: Aussie & joss81

56 Zwangere meiden in December

19 Jongens en 12 Meiden

Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn :cry: We denken aan jullie!
    Kitty1982, mama van Tessa, Rian, Coco1972, Sim80, Ginny, Poppy

Agenda

Nov
    10: Dimmel controle vk en groeiecho
    10: Hinkie controle vk
    10: Vis controle vk
    10: Ranjeewha Ctg scan en vk
    11: Johanna controle vk
    11: Marije controle vk + liggingsecho
    11: Wolly controle + echo gyn
    12: Monique4 controle vk
    12: Oem liggingsecho
    12: pinguin controle vk
    12: Ranjeewha screeningsecho
    14: ranjeewha controle vk
    14: Leonie controle vk
    17: Dimmel controle vk
    17: Smallgirl controle gyn
    17: Mama05 controle vk
    17: joss81 controle vk
    17: Marleen controle vk
    18: Oem controle vk
    19: Monique4 controle vk
    20: Dani84 controle vk
    21: Lola controle gyn
    21: Victoria afspr vk
    24: Ranjeewha Groei echo
    25: Sylvia79 controle gyn
    25: pinguin groeiecho
    25: Johanna 36 weken afspraak
    26: Monique4 controle vk
    26: Dimmel controle vk
    28: Lola controle gyn

Dec
    03: Dimmel hopelijk laatste controle vk
    05: Lola controle gyn
    12: Lola controle gyn
    19: Lola controle gyn

@kweenie je info staat erbij!

@Monique is veranderd ;)

6. Van spruiten ga je niet borrelen dan. Mijn moeder zei altijd " ieder spruitje zijn fluitje " en " ieder boontje zijn toontje" hahaha.
    Ik vind spruiten ook lekker, mjammie.

7. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

naja ik heb dan geen totale bedrust hoor.. hahaha.. ik moet gewoon wat meer bedrust nemen :)

Maarre Spruitjes JAaaaaa lekker!

8. gwendo76

gwendo76 Lid

28 dec 2007
    72
    0
    0
    zuid-holland
    Hoi meiden,

Heb ff een beetje steun nodig!

Beebje ligt in stuit! Vandaag liggings-echo, maar had al vermoeden!
    Dit is een streep door de rekening, wilde het deze keer graag zelf proberen en dan wat korter dan de vorige keer! (Mijn zoontje kwam met knip en pomp na 48 uur weeën.)

Wat gaat het worden, versie of niet, stuitbevalling of niet, keizersnee?
    Loop al de hele dag te malen.

Wie kan me vertellen of je snel of niet snel herstelde na een keizersnee?
    Ben zo bang om van alles te missen aan eerste badje enz. En dat ik niet genoeg aandacht voor mijn oudste heb omdat ik mijn bed niet uit kan!

Nou, ga maar ff zitten bellen en kijk zo of jullie nog tips, adviezen of ervaringen willen delen.

@ Marije
    Als het draaien doorgaat en ik toch nog natuurlijk kan bevallen gok ik op 16 december, zet je me erbij op de lijst?

liefs Gwen

9. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    jeetje, wat is er veel geschreven. Heb alles gelezen, maar het lukt me niet om op iedereen te reageren.

@ Gwendo, zoals ik je al eens eerder had verteld, lag mijn zoontje ook in stuit. deze is gedraaid met 37 weken en het viel mij heel erg mee. Verder heb ik ook acupunctuur geprobeerd (moxa therapie, moet je ff googlen). Dit heeft bij mij niet geholpen, maar ik weet van anderen wel dat de baby dan spontaan draaide.

10. parel1988

parel1988 Bekend lid

2 apr 2008
    524
    0
    0
    hoi hoi

Ben bij de vk geweest,
    de kleine meid was wel een beetje ingedaald.
    maar ze kon niet voelen of ze nu al met haar hoofdje naar beneden lag.
    dus moet ik deze week een afspraak maken voor een ligingsecho...
    vind het allemaal maar wat raar want 2 weken geleden wist een andere vrouw van de vk me wel te vertellen dat ze nog met haar hoofdje boven lag.
    ik heb in totaal 3 vrouwen van de vk.
    en die ik vandaag had snapt volgens mij sommige dingen niet,
    maar ik wacht de echo wel af deze week.
    is al me 4 de echo, volgens mij zijn die stralingen ook niet eens goed voor de baby,
    hopelijk komt er deze week meer duidelijkheid,,
    en die pijn inderdaad met lopen slapen en zitten en opstaan is inderdaad bekken pijn,.
    laatste weken nog even volhouden,

trouwens wat ik ook nog raar vond is dat mijn vk niet wist wat een baby belly warmer was :confused:
    ze dacht dat ik een dekentje bedoelde, volgens mij loopt zij echt achter terwijl ze pas 25 jaar is of zo...

11. hinkie

hinkie Actief lid

15 apr 2008
    408
    0
    0
    Onderzoeker in opleiding
    randstad -zuid holland
    Hey,

Weer naar de vk geweest. Alles is goed. De baby ligt netjes ingedaald en mijn bloeddruk is ook oke...door alle stress op het werk wel weer 0.6 kilo afgevallen......

@Gwendo wat een vervelend nieuws...ik zou je geen advies willen geven. Het is mijn eerste kindje en ik zou ook moeilijk een beslissing kunnen nemen. Misschien heb je vriendinnen die het al een keer hebben meegemaakt? Ik weet zeker dat er hier wel meiden zijn die je advies kunnen geven

12. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    hallo kletsmajoren!

Ik weet nu al niet meer wat ik allemaal heb bijgelezen. Herinner me alleen nog dat er geen schokkende dingen zijn gebeurd. Ondanks enkele controles en CTG's.
    Gelukkig maar!

@monique, balen dat het is gestopt

@ran, de vk zegt het niet voor niets he! ;)

St maarten, nou ik vind het vreselijk. Bij ons moet je altijd 1,5 uur in de gang gaan staan/zitten omdat er om de haverklap wordt aangebeld.
    Ik hoop dat ik genoeg snoep in huis heb.... Het is me al eens overkomen dat het te weinig was :oops:

Hier alles ok, vandaag niet aan mn nesteldrang toegekomen omdat ik de hele dag visite had!
    Maar van het weekend de hele trappenkast uitgemest en dat geeft me nu nog voldoening.
    Ik heb het zo druk met allerlei afspraken de komende weken! Wel leuk hoor, maar ik merk dat ik toch ook wat rust in moet lassen. En dat doe ik ook!

Hier komt wel een kerstboom, ik vind het altijd zo gezellig...

Meiden fijne avond!

Ps je kunt echt merken dat er steeds meer meiden verlof hebben he! Wat wordt er veel afgekletst, wel leuk hoor! :)

13. gwendo76

gwendo76 Lid

28 dec 2007
    72
    0
    0
    zuid-holland
    Hoi,

Heb net ff met een vriendin gebeld die ook 2x een stuitligger had en twee keer met de keizersnede is bevallen.
    Bij haar lukte het draaien niet en bij de eerste moest ze ook nog eens onder algehele narcose omdat de ruggeprik niet volledig lukte!
    Kreeg er wel een soort van vechtlust van; als haar dat allemaal is overkomen en het is verder allemaal goed gegaan, dan moet mij dat ook gaan lukken.
    Vrijdag iig eerst maar eens naar de gyn. voor een gesprek.

liefs Gwen

14. leonie1986

leonie1986 Bekend lid

30 okt 2007
    551
    0
    0
    coordinator kinderopvang
    den haag
    @gwen: mijn beste vriendin is via een keizersnee bevallen en zij herstelde echt supersnel! het verschilt heel erg per persoon denk ik en hoe jij er tegenover staat. Je herstelt meestal wel sneller als je het op de 'gewone' manier doet, maar daar kan je ook een zooitje hechtingen aan overhouden en dat lijkt me ook geen pretje!
    Wanneer moet je dit beslissen? kun je het niet gewoon proberen? als het niet gaat doen ze toch altijd alsnog een keizersnee!

15. smallgirl77

smallgirl77 Bekend lid

17 okt 2007
    523
    0
    0
    Wat balen voor je Gwendo, als je op iets rekent en het wordt totaal iets anders.
    Mijn baby ligt ook in een stuit en wordt ook gehaald met een keizersnede. Een keizersnede zou het zowiezo al worden en dat hij nou heel toevallig in een stuit ligt..... De gyn zei alleen maar als grap, joh meid of ik hem/haar nou met zijn hoofd eruit haal of nu aan zijn voetjes, daar hoef jij je geen zorgen om te maken.

Ik ben met de geboorte van mijn dochter bevallen met een spoedkeizersnede en gelukkig had ik een dag voor de bevalling iemand gesproken die een keizersnede had gehad, die gaf me een aantal tips. Daar heb ik echt wat aan gehad.
    Ik moest meteen proberen te staan, al ging ik door de grond van de pijn. En dat heb ik gedaan en moet zeggen dat ik al snel geen last meer had van mijn litteken. Ik teken er zo weer voor, voor een keizersnede. Het is dat ik geen keuze heb maar anders zou ik er wel bewust voor kiezen.
    Na 6 weken ben ik toen weer begonnen met sporten etc en ja je moet rustig opbouwen maar het viel me allemaal erg mee.

Ligt je kindje al ingedaald?
    De mijne ligt nog niet ingedaald dus als mijn vliezen nu breken moet ik meteen plat en een ambu bellen. Kortom, ik zou er zelf zo weer voor kiezen. Maar de komende weken kan natuurlijk nog vanalles gebeuren.
    Oja ik ben de vorige keer met volledige narcose bevallen en ga ervan uit dat dat nu niet hoeft en ik alles kan meemaken.
    Waar jij ook bang voor bent, was ik toen ook bang voor. Niet de eerste keer in het badje enzo. Ik heb nu mijn wensen aangegeven, dat als ik weer volledig zou moeten, dat ze hem/haar gewoon afdrogen en ik de baby daarna zelf in badje doe als ik me goed genoeg voel.

Meiden, hebben jullie ook zo een last van vochtvasthouden?
    Ik heb helemaal varkenshandjes en vooral olifantenpoten hihi

Was vanmiddag nog even met mijn dochter naar stal nou ik heb het geweten. Pijn in mijn rug enzo....
    Heb mijn afspraken voor morgenavond afgezegd. Vanaf nu geen afspraken meer, mijn lichaam geeft nu niet voor niks aan dat het niet meer gaat. Ik had gehoopt morgen niet thuis te zijn met st maarten maar ja...laat manlief wel steeds lopen. Heb wel zakken vol met snoep gehaald. Nou maar hopen dat er niks over blijft anders tja....zonde om weg te gooien he!

16. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    @Gwendo: lastige keuze, ik zou je er geen advies over geven, aangezien ik het zelf niet eerder meegemaakt heb. Ik zou in ieder geval alles wat je wilt vragen opschrijven voor het gesprek met de gynaecoloog, dan vergeet je niets.

Vanmiddag naar de verloskundige geweest, bloeddruk was goed 140/75 en de buikgroei en het hartje zijn ook goed. Ze zag wel dat ik een beetje vocht vasthoudt, maar dat is rond deze termijn heel normaal.

Ik wil wel graag een kerstboom, maar het is idd wel een beetje zoeken naar een plekje. De box staat in de kamer en de wandelwagen ook, want we hebben geen groot halletje, dus daar past ie niet.

@Sawi & Ran: goed dat de eerste berichten vanuit het ziekenhuis in orde zijn en lekker dat jullie goed in de gaten worden gehouden.

Nu even de co-assistent kijken met mijn liefje.

Grtjs!

17. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    gwendo
    lijkt me een moeilijke keuze voor je,
    maar als ik het was zou ik een keizersnee doen want als je met je eerste zoveel moeite hebben moeten doen en dan misschien bij deze ook en dan na een besluiten ze tijdens de weeen toch een keizersnee te doen dan is dat ook geen pretje.
    En als je een geplande keizersnee doet dan kun je ook wat dingen regelen voor je eerste kindje oppas enzo...

Ik weet niet meer wie het zei maar je kunt inderdaad merken dat mensen meer tijd hebben want er wordt echt veel geschreven!

Morgen mijn eerste verlof dag en zat net op de bank en mijn vriend zei ik moet morgen daar heen voor het werk en
    ik dacht van oh shit ik heb nog niks klaar voor morgen voor mijn werk zegt mijn vriend je hebt verlof lieverd :( ! nou zwangerschapsdemensie :oops: !

18. acissej

acissej Bekend lid

17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    @ Smallgirl
    Ik vond indd de vrouw van de echo heel erg aardig. Nam alle tijd voor me en legde alles uit.
    Wel apart dat bijna niemand te spreken is over de praktijk. Ik had er meer van verwacht en ga zeker als het nog een keer zou lukken niet meer hierna toe. Dan maar elke keer op de fiets naar Haarlem-noord maar dit gebeurd me niet nog een keer.
    Ze verwezen me door toen het ze te ingewikkeld werd leek wel. Ze lieten me gaan zonder verwijsbrief en uitleg.
    Ook als ik vragen had zouden ze de antwoorden gaan zoeken en hoorde ik er nooit meer wat van. Zo slecht vond ik dat.

Ik heb meegedaan aan mvm maar was gewoon te misselijk om de flessen te vullen. Ik kon die lucht niet meer ruiken en omdat ik zoveel overgaf wilde ik niks riskeren om weer opnieuw te beginnen. Vond het erg jammer wilde graag helpen.

Wij komen ook uit IJmuiden, zijn hier komen wonen vorig jaar Oktober. Ik heb hier altijd gewoond maar toen ik wilde samen wonen was dit onmogelijk dus werd het IJmuiden maar dat was niks voor ons en toen we dit buiten kansje kregen hebben we die meteen aangenomen en totaal geen spijt wat een lekker dorp is dit toch zo lekker rustig.

@ Ran wat vervelend dat je bedrust hebt gekregen dat is toch de nachtmerrie van elke zwangere.
    Maar ja als het beter is voor jullie. Ik wens je veel strekte toe.

@ Gwendo wat verevelend dat de kleine in de stuit ligt maar ze kan altijd nog draaien. Gaan ze ook een poging doen zelf om het te draaien in het zh?

@ iedereen
    Krijgen vanavond ook de kids langs de deur. voor het eerste jaar nu echt. Hiervoor kwamen er 1 a 2 kinderen maar woon nu in een kinderrijke buurt dus denk dat ik gewoon de deur open laat met een schaal snoep in de gang haha.
    Ik ben bang dat ik te weinig snoep heb dus ga nog maar wat erbij halen. Wil niet de lichten uit moeten doen omdat ik niks meer heb.

Zat een beetje op te scheppen dat ik zo lekker slaapte de laatste week nou vannacht natuurlijk weer niet. Werd wakker van mijn eigen snot dat langs mijn wang liep zo verkouden ben ik ineens en kon gewoon niet meer slapen om 5.15.
    Dan vanmiddag maar 1 uurtje slapen.

19. Monique4

Monique4 Niet meer actief

Hallo allemaal,

Hier ook iemand vroeg wakker, kon niet meer slapen van de pijn, dus maar om 6.00 met mn mannetje mee opgestaan.
    Het is vannacht weer begonnen met rommelen, maar natuurlijk weer opgehouden :thumbdown: Ben eens benieuwd wat de vk er morgen van zegt.
    Wat een storm vannacht trouwens! :confused:

20. pebbles23

pebbles23 Actief lid

19 jun 2008
    260
    0
    0
    call agent
    oosterhout
    ik ben net wakker kan ook ni zo goed meer slapen, heb erge last van maagpijn. en maak me denk ik een beetje zenuwachtig voor de gyn vandaag, ben bang dat ik mijn bloeddruk weer hoog is, laten we maar hopen ni.

Deel Deze Pagina