Goedemorgen, Jeetje Ran, dat wil ik ook wel, ik moet er echter helemaal niet aan denken nu...arme man.. Pebbles heel veel sterkte en ik hoop je weer op het forum te zien, maar anders doen we het even met je man ! Ik hoop dat alles goed uitpakt. Hier verder niks bijnzonders behalve dan dat ik echt niks meer kan als ik in bed lig, mijn rug slaat dan helemaal vast en alles is zo pijnlijk zodat ik me niet eens kan omdraaien. Ik ben het zo zat....maarja iedereen blijft maar zeggen: "het is voor het goede doel" dat ben ik zo zat...ik weet wel dat ik het allemaal voor mijn kind doen, maar mag mama ook even na 9 maanden...ik bedoel de eerste 16 weken minstens 8 keer per dag spugen, daarna gingen mijn bekken er aan...toen volgde er een periode die prima was en nu dit weer....ach ik heb even een baaldag geloof ik...
fijn dat ik niet de enige ben... tjah.. mijn eigen vent die moet nu gewoon niet aanraken erg he! Ik vind dat zo vervelend.. al helemaal met die warme hand op mijn BUIK of BILLEN grr..! ik krijg daar zo de kriebels van..! Een kusje geven op mijn buik..! GRRRR moet er niet aan denken..dat vind ik echt vervelend.. Met Sam ook een beetje erg he..! Nog minstens 5 weken (dan moet dotje gehaald worden) ben nu PRECIES 37 weken Yeaah..! mijn ouders gaan altijd met de overburen uiteten als het Sint maarten is whahah...! Die vinden het niks meer aan.. nu ik niet meer met mijn lampion loop Hinkie hier ook een baal dag hoor werd erg kut wakker, dan is dus mijn hele dag verpest
Zo, weer terug van controle bij de vk. Had verteld over de weeen, ze zei idd van ja dat klinkt als echte weeen, maar omdat ze daarna zo onregelmatig kwamen en weggingen, zijn ze waarschijnlijk overgegaan naar hele heftige voorweeen... Dat dacht ik zelf ook al, helaas dus. Trouwens beetje beschamende vraag, maar moet de laatste paar dagen echt heeeel vaak naar de wc om te poepen , hebben daar nog meer last van?
@Monique: mmmm, nee daar heb ik geen last van. Wel ga ik weer regelmatiger, zo'n 1 keer per dag en dan vaak 's ochtends. Misschien is je lijf je darmen alvast goed leeg aan het maken voor als je straks moet bevallen, dan is die troep er tenminste uit . @Hinke: Je mag het zat zijn hoor! Ik zeg zelf ook nog steeds "ik heb het er allemaal voor over" en dat is ook wel zo, maar eigenlijk wil ik nu ook wel mijn kindje in mijn armen. En als je zo'n last van je rug hebt enzo, waardoor je ook niet meer lekker slaapt, is er natuurlijk ook geen lol meer aan. Dikke digiknuf om je dag een beetje op te vrolijken! Ik ben net even snel tussen 2 buien door naar de supermarkt gefietst. Blehg! Dat fietsen staat me zo tegen, maar als ik dat niet doe, kom ik helemaal het huis niet meer uit. Heb het trouwens niet helemaal droog gehouden, maar zo hard als het hier nu regent, ging het gelukkig net niet. Nu eventjes lekker een roereitje maken, dat wordt smullen!
@monique: ja dat ken ik en vaak zit je erg lang te wachten en te wachten hihi en dan komt er niks :x Mijn lieve papa is net geweest, heeft samen met mij boodschappen gedaan en gestofzuigd enzo! lief he? vind het wel naar dat ik alleen maar mag toekijken das niks voor mij.. Ga zo even heerlijk ontspannen in bad zitten en lekker film kijken ofzo.. ventje is helaas pas laat thuis vanavond, die moest naar verwegistan voor zijn werk vannacht trouwens echt
ging niet helemaal goed haha vannacht echt het dieptepunt bereikt gewoon hahaha lag om half 12 op bed, sliep uiteindelijk om half 5 en werd om 9.00 uur weer wakker! van mij mag het voorbij zijn! wordt liever gewekt omdat de kleine moet eten
Hoi Meiden, Gelukkig is het bij jullie ook niet allemaal rozengeur en manenschijn! Helpt me wel de dag door hoor, ff het forum lezen! Heb ook nergens zin in, heb nog geen kleertje gewassen! Heb vannacht van 4 tot 7 wakker gelegen( piekeren over versie/keizersnee en de naam=twijfel!), toen eruit om zoontje aan te kleden en kreeg van moeheid enorme huilbui! Gelukkig dat vriendlief aanbood om Valentijn naar school te brengen! Toen tot 11 uur geslapen! was echt fijn! Nu alleen thuis, Valentijn wilde met een vriendje mee. Heb besloten om straks extra lekker voor ze te koken Tot later!
Zo meiden, even heerlijk 2,5 uur (!) liggen slapen. Manlief had examen en ik ben na 2 heerlijke hamkaas croissants op de bank neergeplofd en werd dus 2,5 uur later wakker. @ Monique, ik moet de laatste dagen inderdaad ook vaker naar de wc op te poepen 8) Daarvoor had ik mazzel als ik om de dag mocht, nu ga ik soms wel 2 x per dag.... op zich wel lekker. Hoef er ook geen moeite voor te doen. Hey Ran, Mijn vent moet ook niet aan me zitten. Alleen knuffelen, dat ie me gewoon helemaal omarmt, vind ik nog wel okay. Een kus op mijn buik mag daarentegen weer wel. Als ik me omdraai in bed, zeker van rechts naar links, dan zeg mijn rug ook de hele tijd knak. En het is best zwaar jezelf even omdraaien Hey Jessica, Ik woon nu dus 1 jaar in Velserbroek en daarvoor 4 jaar in IJmuiden, toen heb ik nog 4 jaar in Haarlem gewoond en daarvoor kwam ik uit Mijdrecht. Ben hier niet opgegroeid. Je zus ken ik niet.... al wonen we niet heel erg ver bij elkaar vandaan. Maar inderdaad, ik woon dus aan de grote boterbloem..... dan zijn we als het goed is, schuine achterbuufs van elkaar Oja de kastanjestraat....dat was bij ons om de hoek. Wij woonden in de straat bij de bloemenzaak op de hoek. WE hadden daar 3 slaapkamertjes. 1 voor ons en 1 voor min dochter en de andere kleine kamer zou dan voor de baby hebben gekund maar ja waar laat je al je rotzooi he. Dus we zijn lekker verhuisd en groter gaan wonen. IJmnuiden was leuk maar niet voor altijd. Als de baby is geboren komt er een bord in de tuin te staan, tenminste als het goed is.... van donald duck. Toeter maar Je was gisteren ook spontaan laat thuis haha. Ik had nog een gesprek op school van mijn dochter en was dus ook later thuis maar had alsnog een hele groep zingende kids. Om 19.45 was het opeens helemaal stil, heerlijk. Er wwas een vriendin van me hier om te eten en die heeft, heel lief, de hele tijd de deur opengedaan enzo. Scheelde me weer opstaan. Ja ik heb hier ook over, inderdaad ook tot genoegen van mijn man. Hij is overigens gezakt voor zijn examen net, dus die is wat verdrietig en ligt lekker op de bank met de mand vol chocolade naast hem. Nu even douchen en dan heerlijk op de bank een filmpje kijken.
hoi hoi meiden wie heeft gister avond missers gekeken... echt zo erg voor die vrouw die 1 kindje is kwijt geraakt door de fout van de gynacaloog.
he bah parel... nee ik heb geen missers gekeken...! Monique... ze zeggen eleens dat je dan snel zult bevallen.. Tenminsten dat was met Sam ook..! ik moest onzettend vaak... Dus misschien! beval jij wel heel snel! Ik ben heel erg geweest.. ik heb Sam op bed gezet... deur dicht getrokken.. en ben naar bed gegaan :O Halfuurtje stil geweest.. en toen was hij wakker.. heb hem hem gewoon weer laten liggen.. en laten spelen..! Ik ben zo moe.. dat ik gewoon niet uit bed kon stappen! volgens mij is dat niet echt goed he? nouja groetjes
'T is maar goed dat ik dat soort programma's niet kijk. Ben echt zo'n typ dat daar dan ongerust van wordt. @Smallgirl: balen voor je vriend zeg dat hij gezakt is, maar de volgende keer haalt hij het vast (alleen heeft hij daar nu natuurlijk niets aan). Mijn vriend doet ook af en toe een cursus, waarvan er 1 heel moeilijk is...die heeft ie tot nu toe al 4 keer gedaan, waarvan 4 keer gezakt. De motivatie voor een 5e poging is nu ver te zoeken, maar hij wil uiteindelijk wel graag het papiertje. Gelukkig betaald de baas . Roerei viel een beetje tegen, ik vond het veel te zout. Daar heb ik trouwens de laatste 2 weken echt last van....ik vind mijn avondeten vaak te zout, terwijl ik zowat zoutloos kook! Net maar weer even een milky way naar binnen gewerkt en nu even 2 geboortekaartjes schrijven, 1 voor de buurvrouw en 1 voor een kennis/vriendin (beide een jongetje). Aangezien er nog een aantal mensen in onze omgeving gaan bevallen heb ik maar een voorraadje kaarten gehaald voor meisjes en jongetjes. Je weet maar nooit of ik straks tijd heb om kaarten te kopen, dus dan heb ik ze maar vast in huis. Zo ga nu eventjes mijn opa en oma een update mailen. Zij wonen in Spanje en worden voor het eerst overgrootouders, dus ga ze nu even foto's opsturen van de kinderkamer. Grtjs, Hanneke
Ik heb daar ook weleens last van en vraag me soms ook af of dat wel goed is. Ik heb nog de mazzel dat ik geen kind heb rondlopen, dus kan me er wel aan toegeven, maar normaal vind ik het niet. Alleen.....ik weet natuurlijk helemaal niet wat normaal is in deze periode van de zwangerschap. We moeten natuurlijk niet vergeten dat er een heel mens in ons zit, die veel van onze energie vraagt, dus heel gek is het eigenlijk ook weer niet. Die laatste loodjes hè? Die zijn toch echt best zwaar.
Ja het is ontzettend zwaar...., Maar ik voel me zo SLECHT hierdoor..! dat ik mijn kind gewoon in bed dump.. en gewoon laat spelen.. terwijl hij eigenlijk gewoon met mij de huiskamer in wilt snapje..! Ik ga het ook vragen aan de Gyna morgen! want ik vind niet dat mijn EERSTE kind hier niet onder mag leidden! Hij is tot nu toe Mijn ALLES..! en dat ik dan niet uit mijn bed kan stappen.. omdat mijn benen onzettend moe zijn! Sorry... Maar SAM gaat toch ECHT VOOR..!
Sint Maarten en straks ook al sinterklaas, wat is de tijd toch hard gegaan sinds Yorick geboren is. Ik heb de herfst dit jaar geloof ik gemist . Dat krijg je ook als je voornamelijk in het ziekenhuis zit. Maar dat is bijna voorbij. Nog twee nachtjes slapen... Meiden, veel sterkte met de laatste loodjes.
heejj meiden pff ik werd niet goed van die bel gister avond, gelukkig woon ik nog thuis en dee me moeder elke keer de deur open dus hoefde ik niet al die liedjes aan te horen haha @dani,, en hoe was de begravenis? heb je je hormoontjes nog een beetje in bedwang kunnen houden? @sawi,, jeetje dit is niet echt waar je op zit te wachten! maar hoop wel voor je dat als het echt het helpp syndroom weer word dat ze de kleine snel halen. ik hoop natuurlijk voor je dat de kleine nog even kan blijven zitten om nog wat meer op gewicht te komen! @dimmel.. ik ken het helemaal van dat dromen,, wil ook zo graag me ventje nu gewoon vast kunnen houde zeker nu ik hem gister op de echo had gezien! @hanneke,, wij zijn er ook voor je geklaag dus daar hoef je geen sorry voor te zeggen! denk dat veel meiden wel herkennen hoe je je zal voelen! @Amber.. ik snap dat je je nu schuldig voelt maar jij kan er ook niets aan doen dat je zo uitgeput bent. en sam zal zich vast wel vermaakt hebben hoor indd even aangeven morgen bij de gyn want dit kan zo niet langer, straks lig je nog met een burnn out op bed en dan ben je helemaal ver van huis! @hinkie,, wat k*t van je rug! ik snap dat je het zat bent als ik dat zo lees. @monique,, dat je zulke heftige voorweeen hebt zegt dat niets over of je kleine snel zal komen? het is wel goed voorwerk waardoor als het echte werk is begonnen het iets makkelijker zal gaan. en ik moet de laatste week ook opeens veel meer naar de wc voor de grote boodschap, is nu elke dag wel minimaal 2 a 3 keer! @peetje,, Dus yorick mag over 2 nachtjes mee naar huis? wat super! en dan snel meer foto's maken en hier komen showen he en ons lekker jaloers maken haha volgens mij heb ik nu iedereen gehad! hier gaat alles goed,, ik ben denk ik 1 van de weinige die haast niets te klagen heeft als ik sommige zo hoor dan vind ik het echt sneu dat ze zo moeten afzien. ik slaap snachts nog steeds heerlijk en verder geen pijntjes of iets, alleen die hartkloppingen zijn niet zo heel fijn maar als dat het enige blijft dan hoor je mij niet snel klagen. alleen lopen word iets minder fijn doordat hij nu vast ligt in de bekken maar nog wel heel bewegelijk is met ze kontje, beentjes en armpjes haha. ik ben het zwanger zijn nog niet zat,, maar wil wel zo graag me kleine ventje in me armen hebben! ben zo nieuwsgierig hoe hij eruit ziet. vanavond ga ik even lekker zwemmen samen met me moeder. even het gewicht van die buik weg haha en morgen ga ik weer naar een hele goede vriendin van mij heb haar al weer een hele tijd niet gezien en zij is ook zwanger ( nu ruim 28 weken) maar ze woont ook bijna 3 uur reizen hier vandaan maar omdat zij bekkeninstabieliteit heeft wil ik het haar niet aandoen om met de trein zo lang onderweg te zijn. dus ga ik voor de laatste keer naar haart toe, na 37 weken durf ik alleen niet meer zo ver van huis te gaan hoor met openbaar vervoer haha ondertussen heb ik volgens mij een heel boek geschreven dus nu stop ik haha Liefs xx
Hey meiden, Zo lekker even geslapen op de bank, dat lucht wel een beetje op. Moest wel even de vogel uitschelden want die houd gewoon niet meer haar kop sinds ik thuis ben, maar dat zal ook wel met mijn slechte dag te maken. Gelukkig hebben meer meiden dat hier. Bedankt voor alle lieve woorden!' Ran vervelend hoor dat je je zo voelt, voor Sam kan het echter heel anders voelen he! Als hij nergens last van heeft is er niks aan de hand denk ik....maar je eigen gevoel moet wel goed zitten idd. Hanneke wat goed dat jij nog de deur uit kan....voor mij is helaas alles te ver weg, maar vandaag heb ik toch nergens zin in. Peetje wat goed! Straks heb je je mannetje lekker thuis en kan hij zijn eerste kerst vieren! Oke...het poepen verhaal hahaha...ik moet echt wel 3 tot 4 keer op een dag, het is bij mij dus ook toegenomen. Erger nog, ik moet nu rond 05:00 elke ochtend, zo vervelend...en dan moet ik om 08:00 rustig weer. Dan in de avond rustig nog een keer en voor het slapen ook nog een keer. hahahahah wat een verhaal. Als dit een voorteken is ben ik er wel blij mee! En ach je kan het maar beter kwijt zijn denk ik, Zo ik ga even wat troep opruimen van de tafel. Mijn vent is laat, dus ik hoef nog niet te koken.
Ik had Missers wel gekeken. Sinds Bas zijn geboorte ben ik anti-ziekenhuis. Maar goed ik moet nu en heb geen keus. Maar ik ben er wel achter gekomen: Dokters hebben niet altijd gelijk. Ze weten niet alles ! Dus vertrouw je het niet of voel je iets of juist iets niet trek aan de bel. En als jij zegt het gaat niet meer, dan moet zo;n gynaecoloog luisteren. Ik heb ook zoiets ik laat me niet zomaar meer de laan uitsturen dan blijf ik net zolang daar zitten totdat er een oplossing komt. Eerder kom ik niet uit het ziekenhuis. Dus als ik morgenavond nog niet online ben geweest dan ben ik of aan het bevallen of in de gang aan het wachtten op een geruststellend antwoord van de gynaecoloog Peetje; wat geweldig dat Yorick mee naar huis mag. Dat is pas echt een feestje waard. Ran: het is gewoon extra zwaar omdat je nog een 2e kindje hebt. Je kunt niet zomaar 2 uur ergens gaan slapen. Ik had vanmiddag ook liever wat langer geslapen maar Bas was alweer wakker. Had gehoopt dat de hoofpijn dat weg zou zijn. Bas moet zichzelf nu veel vermaken en kijkt wat meer tv. Schaam me er soms voor maar ja ik kan gewoon niet rennen, springen etc. Smallgirl: balen dat je vriend gezakt is. Monique; wel spannend die voorweeen. Maar niet prettig natuurlijk. Ik ga alvast wat soesjes versieren samen met Bas. Als ze de baby dan halen heb ik in ieder geval iets om te tracteren. Groetjes Sandra