Hebben jullie dat ook dat je geheugen nog meer achteruit gaat momenteel. Ik weet soms echt niet meer of ik iets gedaan heb wat ik net gedaan heb(of niet). Gaat van mijn man een zoen geven tot medicijnen innemen enz. Heel irritant vindt ik het
Gisteren eindelijk het kraampakket gekregen! Net op tijd want dinsdag eindelijk 37 weken zwanger. Hoewel het allemaal wel veel sneller gaat bij een tweede moet ik zeggen. Hebben jullie dat ook? Bij een tweede zwangerschap? Hij raast voorbij echt...
ooohh.. pebbles is nu ingeleid toch..! Spannend! Marije...? waar ben jij...? toch niet bevallen he? of lees ik nou over jou heen?
Oooh wat een spannende dag vandaag, meiden heel veel succes en ik hoop dat het voorspoedig verloopt Peetje, jij ook heel veel succes Ik heb sinds een dag een raar tintelend gevoel in mijn armen en handen. Las wel dat het een kwaaltje was, dus het zal vanzelf wel weer over gaan.
@Peetje: ik duim voor jullie dat Yorick vandaag mee naar huis mag. @Jessica: ik heb dat ook. Soms sta ik op van de bank om iets te gaan doen en als ik dan halverwege de kamer ben, dan ben ik alweer vergeten wat het was . En soms weet ik idd ook niet meer of ik nou een kus van Dennis gehad heb of niet. @Ran: gaat het alweer wat beter met je? Ik ga zo maar eens douchen en aankleden, heb er weinig zin in,maar moet natuurlijk ook gebeuren. Als het goed is komt mijn buurvrouw met nieuw buurjongetje vandaag thuis uit het ziekenhuis. Ik heb alvast een pakje gekocht, want je weet natuurlijk nooit of ik daar nog de tijd voor krijg. Ik ga er eigenlijk nu vanuit dat het elk moment kan gebeuren en zit er eigenlijk gewoon op te wachten....ik ben heel ongeduldig! Ga straks nog maar even op een paar namensites kijken, want Dennis kwam gisteren weer met een andere naam, die ik vreselijk vind. Toen ik vertelde dat "onze" jongensnamen heel vaak voorkwamen in 2007 vroeg hij of ik nog andere leuke had gezien, dus ik ga nog maar even een kijkje nemen. Grtjs, Hanneke
hai ladys' pebbels spannend veel succes ik ben ook zoooooooooooooo vergeetachtig ik vergeet ook alles! Ik loop met 3kladbriefjes rond ALS IK DIE OOK NIET VERGEET! erg vervelend want dan moet ik steeds terug naar de winkel want dan ben ik weer wat vergeten.. Ach laten we hopen dat het einde in zicht is en dat het na de bevalling anders zal zijn... Stel je toch voor zeg... Dat je vergeet je kind te voeden of te verschonen.. of nog erger IN DE WINKEL Hier gaat alles goed... ik ben de laatste dingetjes aan me huisje aan het opknappen en dan mag die kleine meid echt komen.. Morgen gaan we een box ophalen.. Ergggg spannend..een mooie koloniale.. Smallgirl: ik heb dat ook dat ik geen zin heb in bezoek! Ik krijg maandag een vriendin op bezoek ik heb al 2x afgezegt maar nou kon ik er echt niet meer onderuit.. IK wil gewoon alleen zijn en me concentreren op die kleine... Geen zin in kletsen ofzo... Ik zie er al heel de week tegenop...maar goed... Nou fijne dag lady's groetjes
heejj meiden Amber,, nee maak je geen zorgen haha ik was gister de hele dag weg naar een goede vriendin van mij die in arnhem woond dus was gehoorlijk moe toen ik thuis kwam,, heb wel even gelezen maar had geen puf om te reageren haha als bij mij de bevalling mocht beginnen dan ben jij de eerste die het hoord dan kan jij de meiden hier op de hoogte brengen. voel jij je alweer wat beter ? heb je nog moeten overgeven? @peetje,, hoop dat yorick vandaag lekker mee naar huis mag. @ pebbels en man,, heel veel succes vandaag. hoop dat het inleiden soepel verloopt en jullie snel de kleine in de armen hebben. @marlieke,, dat is indd erg laat voor je kraampakket zeg. ik kreeg hem met 27 weken al. sorry meiden dat ik niet op iedereen reageer maar dat is ook zo veel! ik zal maar geen dag meer weggaan anders kan ik het hier niet bijhouden haha was sowieso niet van plan om nog 3 uur lang reizen met openbaar vervoer alleen weg te gaan Fijne dag allemaal! Liefs xx
meiden wat vinden jullie trouwens van het id dat de meiden die nu al 37 weken zijn of verder een meldplicht hebben elke dag? en als ze een dag weggaan dat doorgeven zodat we weten dat er niets aan de hand is.
dat kunnen we wel doen...anders blijven we in spanning wachten op iedereen haha! Pebbles en man veel succes en hopelijk hebben jullie, jullie kleintje snel in jullie armen!
haha ja indd,, ik ben er 1 dagje niet geweest en amber is gelijk bezorgt haha en ik ben nog geen eens 37 weken maar als iedereen nou elke dag even laat weten hoe het gaat dan weten wij ook dat het goed gaat. het word hier echt spannend meiden! bij november mama's is het ook spannend. ik lees daar ook steeds mee en er zijn echt al behoorlijk wat bevallen. Liefs xx
hey lady's even een vraagje over de lijst de letters zijn erg miniscuul geworden is dat de bedoeling? Kan aan mij liggen maar ik kan dus bijna niks goed lezen... Wat dat meldingsplicht betreft mij maakt het niet uit maar ik denk dat niet iedereen elke dag even komt melden aangezien het "echte"leventje soms ook behoorlijk hectisch kan zijn... Daarom hebben we toch het buddy systeem dat als je niks hoort op zwpagina kan je altijd je buddy een smsje sturen dan weet je ook hoever het is
Over de lijst...ik had een paar pag terug hetzelfde gevraagd want dat was me namelijk ook al opgevallen. Ik weet niet wie het gedaan heeft maar ik vond de lijst met de grotere letters wel leesbaarder.
Hahahahaha nee hoor dat ben je niet. Maar ik vroeg het me ind ook al af hoe dat kwam, maar niemand heeft mijn vraag denk ik opgemerkt
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Dimmel, Wolly of aan Marijee, niet aan ons 3en anders gaat het nog dubbel . De lijst blijft dan netjes en up-to-date. DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008 BEVALLEN 8 oktober 2008: (31+2) Yorick - 1800 gram - Peetje08 - 1e kindje ( 8 december 2008) Totaal 0 meisjes, 1 jongen UITGEREKEND 29 november 2008 Smallgirl77: 2e kindje - bevalling: zh ks - verlof: 17 okt Jacoba: 4e kindje - bevalling: ? - verlof: ? 01 december2008 Miepje: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 20 okt Essie23: 1e kindje - bevalling: ? - verlof Vis1978: 1e kindje- bevalling: thuis - verlof: 20 okt - Buddy: Pebbels & Hinkie. 02 december2008 Monique4: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 5 nov - Buddy: OemMujahid 03 december2008 Riddle: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: ? Ranjeewha18: 2e kindje - bevalling: ? - verlof: Altijd - Buddy: Marijee Summer4life: ? kindje - bevalling: ? - verlof: ? 04 december2008 Valerie4: 4de kindje - bevalling: thuis - verlof: n.v.t Dimmel: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 23 okt - Buddy: Natascha78 en Acissej Marientje: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: ? Veronique22: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? 05 december2008 Acissej: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 24 okt - Buddy: Dimmel Mamatje: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: 10 okt 06 december2008 Mama05: 2e kindje - bevalling: thuis - verlof: 6 nov Dagdromer: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 7 nov Pebbles23: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 10 okt - Buddy: Vis & Hinkie Vlerkje: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? Sawi: 2e kindje - Bevallling: thuis - verlof: ? Consider: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: geen verlof 07 december2008 Marijee: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 17 okt - Buddy: Ranjeewha Hinkie: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 10 nov - Buddy: Pebbels & Vis 08 december2008 Wolly: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: Altijd Gwendo76: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: ? Tweety123: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 3 nov 09 december2008 Sylvia79: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: 1 nov Marlieke20: 2e kindje - bevalling: thuis - verlof: 20 okt 10 december2008 OemMujahid: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: Begonnen - Buddy: Monique4 Leonie1986: 1e kindje - bevallen: zh - Verlof: 29 okt 11 december2008 Aussie73: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 31 okt - Buddy: Iuno & Joss81 12 december2008 2deKleine: 2de kindje - bevalling: thuis - verlof: nvt - Buddy: meld zelf als er iets is gebeurt Chanty: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 15 nov Dani84: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 28 okt AdrianaM: 1e kindje - bevalling: Ziekenhuis - verlof: is al met verlof 13 december2008 Joss81: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 29 okt - Buddy: Aussie & Iuno Bianc: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 17 sep Sandra79: ? kindje - bevalling: twijfel - verlof: ? 15 december2008 Marleen4683: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 1 nov - Buddy: Johanna & Kweenie Parel1988: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 2 nov Trotse moeder: 3e & 4e kindje - bevalling: zh - verlof: ? 17 december2008 Maria04: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 6 nov Tinker: 4e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? sspielhagen: 1e kindje kindje - bevalling: thuis - verlof: 6 nov 18 december2008 Girl81: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 20 nov 19 december2008 Kweenie: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 24 nov - Buddy: Marleen & Johanna Kimkivits: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: begonnen 20 december2008 Lola1982: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 6 nov Mamamiss: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 17 nov Pinguin: 2de kindje - bevalling: zh - verlof: 15 nov 21 december2008 Goglezzz: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: Mijnimeel: 2e kindje - bevalling: zh - verlof 23 november 24 december2008 Guusje2001: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? Johanna1: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 19 nov - Buddy: Marleen & Kweenie 25 december2008 Natascha78: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 28 nov - Buddy: Dimmel 29 december2008 Juffie1984: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 1 dec Victoria: 2e kindje - bevalling: twijfel - verlof 1 dec Een mooie dag in december 2008 Een mooie dag in januari 2009 04 januari 2009 (vermoed dat het eind dec gaat worden) Iuno: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: n.v.t - Buddy: Aussie & joss81 [/size] 56 Zwangere meiden in December 19 Jongens en 12 Meiden Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn We denken aan jullie! Kitty1982, mama van Tessa, Rian, Coco1972, Sim80, Ginny, Poppy Agenda Nov 14: ranjeewha controle vk 14: Leonie controle vk 17: Dimmel controle vk 17: Smallgirl controle gyn 17: Mama05 controle vk 17: joss81 controle vk 17: Marleen controle vk 17: Sawi zh ctg 18: Oem controle vk 18: Vis controle vk 19: Monique4 controle vk 19: Sawi controle gyn en groeiecho 19: Marijee controle vk 20: Dani84 controle vk 21: Lola controle gyn 21: Victoria afspr vk 24: Ranjeewha Groei echo 24: AdrianaM controle vk 25: Sylvia79 controle gyn 25: Wolly controle + echo vk 25: pinguin groeiecho 25: Johanna 36 weken afspraak 26: Monique4 controle vk 26: Dimmel controle vk 28: Lola controle gyn Dec 03: Dimmel hopelijk laatste controle vk 05: Lola controle gyn 12: Lola controle gyn 19: Lola controle gyn @wolly en oem, marijee had dit gedaan heb het weer groter gemaakt
hey dames heel vervelend maar m`n hotmail kan ik niet openen deze ochtend. al vanaf half 9 niet kan dus moeilijk de berichtjes zien.. Nog meer mensen hier last van? Acissej Ik vergeet ook alles. heb hier een kladblok liggen en schrijf alles op! Wat ik nog moet doen, wie ik nog moet bellen, boodschappenlijstjes enz enz.. Werk zo van boven naar beneden het lijstje weer af laatst in de supermarkt briefje vergeten portomonee vergeten boodschappenkratje. pff.. Pebbles en man heeeeel veel succes vandaag toi toi toi! Strax jullie wondertje bewonderen! Geniet ervan! Ik zal ook elke dag proberen te reageren en anders wel om de dag.. Ligt er idd aan hoe druk ik het heb.. Nou ben ik nog geen 37 wk maar toch Liefs en een fijne dag!
Heb ik weer.... Loop naar boven om me even om te kleden want die vriendin zou langskomen, til ik mijn voet niet goed op boven aan de trap en ik ga toch onderuit.... gelukkig kon ik me nog net half draaien en ben ik met mijn linkerarm en schouder tegen de deurpost aangevallen. AUW! :thumbdown: Gelukkig niet op minjn buik. Nou is mijn hele arme beurs en doet zeer. Hij is paars aan het worden met blauwe spikkels grrrrrr Vriendin is alweer weg. Ze moest haar kids halen dus kon toch niet lang blijven. Dus ik ga zo maar even tukkie doen. Spreek jullie later weer. -x-