pebbles en man wens jullie heel veel sterkte en veel plezier vandaag en hopelijk wordt het een snelle bevalling met straks in jullie armen een mooi klein mensje! Ben wel een beetje jalours hoor op je pebbles we waren op dezelfde dag uitgerekend en ben ook wel heel erg nieuwsgierig naar onze kleine! Peetje Hopelijk mag Yorick lekker met jullie na huis! zodat jullie nog meer kunnen genieten van hem! Hier gaat alles goed had gisteren echt een rotdag was een beetje chagereinig en had nergens zin in! vannacht wakker gelegen omdat ik vanmorgen na de dermatoloog moest omdat ik een grote bult van een centimeter op mijn borst heb, en die knapt elke keer open en dan bleod het echt heel erg! De dokter had wel gezegt dat het niet ernstig was maar je weet natuurlijk nooit, hij zit er nog maar sinds 3 weken en is nu al zo groot Maar gelukkig zei de dermatoloog hetzelfde en nu moet het maandag weg gehaald worden Het wordt verdoofd en dan verwijdert maar ik krijg wel hechtingen en die moeten 10 dagen blijven zitten dus hopelijk beval ik niet eerder ivm met de borstvoeding!
@ Peetje, ben heel benieuwd of jullie vandaag Yorick mee naar huis mogen nemen. Spannend hoor! Ik duim voor jullie. @ Pebbles en man, hopelijk schiet het al lekker op nu en herstelt Pebbles snel. veel succes. @ Marlieke, ik vind inderdaad ook dat de tweede zwangerschap voorbij vliegt. Wij hebben nog steeds de babykamer niet klaar Er zit bij ons echt geen schot in, terwijl ik de vorige keer bij 32 weken wel zo'n beetje helemaal klaar was. Het scheelt wel dat wij nu gewoon de spulletjes van de oudste weer kunnen gebruiken, maar heb nog geen kleertjes en dekentjes, enzo bij elkaar gezocht en moet het dus allemaal nog wassen. Ik heb nu ook wat last van bekkenklachten. Als ik een dag te veel heb gedaan, dan heb ik de volgende dag echt pijn, dus ik probeer het nu echt rustig aan te doen.
@victoria de vk zei mij ook dat een tweede zwangerschap een grotere belasting op je bekken en rug etc is dan een eerste, alles is al opgerekt zeg maar, dus niet zo gek dat je meer klachten hebt... Wij hebben alles NET pas klaar maar ben al bijna 37 weken dus ook maar net op tijd :-S
Pebbles en man....zo spannend, ik hoop dat alles goed gaat daar. We duimen voor jullie en wachten het bericht af. Zo hier was ik weer even...antwoord geven op een paar vragen die terloops hier gesteld zijn volgens mij of reageren op opmerkingen....euh effe denken waar ik moet beginnen. @Vis: Ik heb ook zo'n diepe navel, dus ik denk niet dat hij nog naar buiten gaat komen. Alles neemt bij mij af, mijn gewicht en de omvang van mijn buik neemt ook niet echt meer toe @ iemand die vroeg over afscheiding: gelukkig heb ik er niet heel veel last van. Het is de laatste dagen wel toegnomen, net als nummer 2 op de wc, dus ik denk dat het wel een beetje tekenen zijn. @Oem: ik vergeet ook echt alles. Ik heb dan met mijzelf afgesproken dat ik iets zou doen en dan weet ik het inene niet meer. Zo, gisteren op mijn oppas kindje Jurre gespast. Dat was erg leuk en ook erg vermoeiend. Hij is nog geen 4 maanden, maarja met mijb bekken een kind optillen, voeden en wiegen als het huilt...best zwaar. Gelukkig hierp het wandelen in de middag tegen het huilen. Volgens mij krijgt hij al last van een tandje. Hij kwijlt zich helemaal suf en hij zuigt alleen maar op zijn handen maargoed. Het was enorm gezellig. Morgen gaan we trouwens de deal voor onze auto sluiten. We krijgen hem waarschijnlijk niet gelijk mee, maar wel snel. Voor degene die het willen weten het is een Rover 45...best wel eemn grote bak. Verder verveel ik me hier dood....Voor degene die nog een lache film zoeken: Madagaskar escape from Africa...echt lachen. Je moet natuurlijk wel van animatie films houden. Zo dat was het weer even.. Gr Hinke
Mama: dat heb ik ook wel een klein beetje dat jalourse. Wij zijn ook op dezelfde dag. En het is zo spannend. Kan niet wachtten totdat onze 2e er is. Hoop dat alles goed gaat bij Pebbles en dat het niet te lang duurt. Marlieke: een 2e zwangerschap lijkt veel sneller te gaan inderdaad. Maar ja je hebt er ook nog eentje rondlopen die zijn aandacht vraagt. Ik vindt ook dat ik veel meer moe ben maar ja je kan ook niet rustten wanneer je wil als er nog eentje (of meer) rondloopt.
het gaat inderdaad een stuk sneller..! tweede zwangerschap..! Al heowel de weken dat ik dus echt wacht 37 weken (nu al 2 dagen) gaan erg langzaam met ik je vertellen hihih
Kijk Ran...daar heb ik nou ook last van. Nu ik die 37 weken grens overschreden heb, mag Ukkie van mij wel komen, maar de tijd gaat ineens heel langzaam , en ik ben niet zo heel geduldig, alleen nu moet het wel.
heejj meiden @oem & wolly.. sorry ik had de letters indd kleiner gemaakt ik wou het even proberen maar was het vergete weer terug te zetten naar normaal,.. sorry! hier worde de afscheiding inderdaad ook steeds meer maar dat heb ik al een aantal weken, sinds een paar dagen voel ik het er soms gewoon uitlopen! hopen dat het tekens zijn dat het allemaal aan het voorbereiden is. @hinkie,, ook ik verveel me dood, ik ken die film al en hij is inderdaad erg leuk ben benieuwt wie er van ons eerder bevalt indien we allebei op 7 december zijn uitgerekent @Amber., hoe was het bij de vsk? ik ga maar eens met de hond wandelen. die luisterd de laatste weken echt steeds beter naar mij, hoe dat zo opeens komt..? ik heb geen id. normaal als ik volg zei rende die weg haha. even als voorbeeld hoe goed hij naar mij luisterde Liefs xx
Whaha... Mijn hondje reageerde ook heel anders op mij..! hij was een stuk rustiger (hij blafde alleeen maar..!) Vond het ook leuker als ik met hem ging wandelen.! Mmm.. ik mis hem Ik verveel me dood..! Jammer dat we niet in Zwangerstad wonen he..! Dan konden we gewoon bijelkaar op bezoek komen, voor een koppie koffie/thee... Bij de Vk,,, was het wel goed..! ze kon me gelukkig gerustellend.. ik blijf ook bij hun lopen.. want in het ziekenhuis vind ik het zo kill!
@marije heb ik ook die afscheiding en soms is het zelfs groen en voel ik het ook lopen als het ware als ik loop egt zo raar... heb vet veel last van harde buiken vandaag
groene afscheiding is volgens mij niet goed hoor/!Misschien is het je vruchtwater..! Ik zou even bellen ik wil je niet ongerust maken..! maar groene afscheiding?
heejj dimmel.. ik weet wat je bedoeld inderdaad met groene afscheiding. bij mij is het wit met afvegen maar in me inlegkruisje word het ook groenig/geel. en ik heb geen schimmel ofzo. soms zijn het gewoon echt dikke klodders die eruit komen. maar is zeker niet van de slijmprop omdat het niet traai en stug is maar gewoon plakkerig. ik heb steeds een appart gevoel in me buik, alsof me baarmoeder steeds lichtjes samentrekt maar het is geen harde buik of voorween heel appart! het doet ook geen pijn het voelt alleen raar. voel me de laatste dagen ook wat zweverig,, als ik gewoon tv zit te kijken krijg ik een heel licht gevoel (alsof ik opeens heel ligt word en zo kan opstijgen) maar niet vervelend of alsof ik flauwval.. herkent iemand dit..? Liefs xx
@ Mama05 Wat naar voor je. Zit het dochtbij de tepel dat je zei dat de kleine nog even moet blijven zitten? Hebben ze ook gezegd wat het is? Ik hoop dat maandag alles goed gaat en dat de kleine nog lekker blijft zitten waar die zit. @ Sharon Oeh dat is toch echt ieders nachtmerrie nu denk ik vallen of struikelen. Maar goed dat je snel genoeg was om schuin te gaan vallen. Vervelend dat je arm blauw wordt. Doet het ook pijn? @ Dimmel Ik zou ook even bellen want groene afscheiding kan indd 2 dingen beteken. Of vruchtwater wat ook niet groen hoort te zijn trouwens, of misschien een schimmelinfectie en die wil je nu ook niet hebben. Zit vandaag gebonden aan huis. Ze komen straks en een salontafel ophalen en de commode maken dus zit tot 17.00 hier vast. Nou gelukkig is het ook geen weer om lekker even te gaan fietsen of iets anders te gaan doen.
Even een vraagje tussendoor.....ik wil Dennis graag een cadeau geven voor het feit dat hij papa is geworden....dus na de bevalling. Ook al weet ik dat ons Ukkie het grootste cadeau is dat ik hem kan geven, vind ik het wel speciaal om hem iets te geven. Hebben jullie een leuk idee?
@marlieke,. dat is ook appart, alleen niet wat ik voel, heb het gevoel dat het bloed wegstroomt en krijg dan ook het gevoel alsof ik de hele tijd zit te wiebelen terwijl ik gewoon stil zit,, haha wat moeten jullie nu wel niet van me denken ook word ik dan wat waziger voor me ogen maar als ik knipper is dat weer weg. @hanneke,, jeetje dat is wel een moeilijke ja. ik zal helpen denken en als ik iets weet dan laat ik het weten
Uhmm marije.., ik zal toch even bellen hoor..1 (sjees ik lijk wel of ik heel bezorgd om je ben whahah) sorry niet de bedoeling! Ik voel me gewoon leeg, heeft iemand dat ook? Gewoon hoofdpijn, moe, nergens zin in? grr en ik MOET NOG meer dan 3 wken! Vis, Ikw ete het niet, ik wil ook graag een cadeau kopen voor als hij weer papa word.! Misschien een horloge?
Gaat het nu weer wat? Wel voorzichtig doen hoor meid. Wat gaan jullie rap vandaag. Is iedereen zich aan het vervelen of zo. Ik ben echt een beetje depri vandaag, denk dat het door het weer komt, bah.