@Leonie, jammer dat het nog niet doorgezet heeft. Hopenlijk hoef je niet lang meer te wachten. Maar ja, je weet maar nooit. Ik ben wel jaloers hoor dat bij jou de weeen stopten bij 1 cm ontsluiting . Dames, jullie maken het wel spannend wie wanneer bevalt. Best wel leuk als je zelf al bevallen bent. Met ons gaat het goed. Wel even wennen aan ons nieuwe ritme. Yorick klaagt zo af en toe wel, maar hij laat zich niet storen in zijn ontwikkeling . Sinds gisteren duwt hij zichzelf met zijn armpjes omhoog en kan dan zijn hoofdje op enkele centimeters hoogte houden. Zijn nekspieren zijn echt veel sterker aan het worden. De eerste keer deed hij het heel voorzichtig en nu doet hij het steeds meer en langer. Zo leuk om te zien. (glunder )
Hey dames @Leonie: Wat spannend zeg! Wel heel erg balen dat het gestopt is... Bij mij is het (nog) steeds aan het rommelen, wordt ook steeds erger. Maar ja ga de vk niet bellen tot ik zeker weet dat het regelmatig blijft komen. Ik zit er eff helemaal doorheen. Ik kan gewoon niet meer Ik wil dat het of stopt, of doorzet, maar niet steeds dit...
ja inderdaad ergggg spannend bij jullie allemaal hier geen teken van bevalling hoor nog niet eens harde buiken of voorweeen ik heb zelfs nog kei veel last van maagzuur terwijl ze (vk) wel zei dat de kleine al vastlag ik dacht dat dan het maagzuur over zou gaan maar blijkbaar dus niet... Mannetje had een project van het weekend dus ik heb hem nu heel het weekend niet gezien om 8.00uur opgestaan en hij komt strx pas rond 0.00 weer thuis... hij was wel thuis aan het werk maar moet nu van alles gaan inleveren en dat is helemaal in a'dam wij wonen in het zuiden dus ja dan issie nog even onderweg Ik heb hem laten beloven dat hij vanaf nu niet meer extra werk aanneemt in het weekend in elk geval niet tot de bevalling.. want begin het nu echt strontbeu te worden... morgen moet hij ook weer gewoon werken de hele week.. en voor je het weet ben ik bevallen en dan zijn we nooit meer met zn tweetjes... Hebben jullie dat ook? dat je denkt ik wil de laatste weekjes toch wel genieten met mannetje voor je het weet kan het niet meer en zit je altijd vast aan een verlengstuk van jezelf whahaha (niet verkeerd bedoelt hoor) maar et gaat volgens mij wel heel anders worden ons leventje na de bevalling
Dat dacht ik dus ook... maar dat is dus niet zo. Heb nu antagel gehaald voor s'nachts, moet zeggen dat het redelijk helpt, al moet ik dan wel niks meer eten of drinken met prik voor het slapen. Ja dat heb ik ook! Dan zeg ik tegen m van nu zijn we nog met zn 2, maar dadelijk zijn we nooi 'echt' meer met zn 2. Vind het een heel vreemd, maar ook leuk gevoel.
@monique: ik snap je helemaal! hier ook steeds aan het rommelen, en daar begon het vrijdagnacht ook mee. Dus ik ook expres de verlos pas gebeld toen ik 2 uur elke 5 minuten weeen had. Nu ga ik pas actie ondernemen als de weeen echt heftig zijn, want ik heb geen zin om voor de vijfde keer voor jan l*l naar het ziekenhuis te gaan! grrr! zette het maar flink door, ik heb liever pijn dat dit (zeg ik dapper hahaha) Jij ook heel veel succes, zet m nog ff op! vroeg of laat moet ie er toch uitkomen! en je bent niet alleen..
juistem moon het is spannend en appart tegelijk wat dat maagzuur betreft bij mij helpt niks meer geen rennie geen antagal erg vervelend... vla, melk, wortels en sla helpen ook niet dus ja dan is het maar even doorbijten... Wat ik trouwens heel grappig vind is dat als ik zo lig en die kleine beeb van ons met der rugje naar buiten ligt zo recht op je buik dus met der rug tegen je navel dan zie ik zo haar lichaampje dat is zoooooooooo schattig net of ze met der buikje op mijn buik ligt te slapen... Moet eerlijk toegeven dat ik bijna niet kan wachten tot we onze kleine meid in onze handen kunnen sluiten... maar eerlijk gezegt denk ik dat ik wel later zal bevallen dan uitgerekend
En weet je wat ook nog stom is... elke keer als het weer erger wordt, dan hoop je toch weer... en dan is t weer vals alarm en denk je, nou de volgende keer ben ik niet meer zo blij, maar ja de keer erop ben ik toch weer een beetje blij, en dan is t weer voor jan l*l . Achja, ze moet er toch eerdaags uit.... Ben wel ontzettend blij dat dit forum bestaat, haal je toch wel veel steun uit vind ik.
ja het is ontzettend dubbel vind ik.. vooral toen ik weer naar huis werd gestuurd. De VK was er van overtuigd dat ik zou gaan bevallen, en het gebeure niet. Dus het was een enorme teleurstelling (wat de artsen daar maar niet schenen te begrijpen trouwens, want hij is immers te vroeg) ik had echt het idee dat ie nu nooit meer zou komen belachelijk natuurlijk want hij moet er een keer uit maar het leek net alsof het nu allemaal voorbij was en ik alles voor niks heb gedaan! En nu elke keer als je iets voelt, hoop je stiekem dat dit het dan is en dat het door gaat zetten, maar eigenlijk probeer je je gedachten op iets anders te richten, om teleurstelling te voorkomen!
heejj meiden @leonie en moon,, wat maken jullie het spanned zeg. ben benieuwt wie van jullie als eerste zal bevallen, wel zal het niet lang meer duren als ik het zo hoor! @Oem.. wat vervelend van je maagzuur! bij mij is het wel veel minder geworden sinds de kleine vast ligt. hoe jullie kleine meid ligt, zo ligt mijn mannetje ook vaak, of helemaal naar de linker kant dan zie je ook helemaal je buik scheef trekken! ik wil me mannetje ook! haha trouwens meiden we hebbe de hele middag verder niets meer van dimmel gehoort terwijl de weeen toen om kwart over 12 weer heftiger werden! ik ben benieuwt hoe het met der gaat! zal ze de 3de zijn? Liefs xx
Hallo, Weer een aantal met weeen en oefenweeen. Ik dacht dat ik snel zou bevallen vanwege mijn bloeddruk. Maar ik voel me al 2 dagen heel goed. Morgen aan CTG denk dat bloeddruk weer redelijk goed is. Als ik dit allemaal lees denk ik dat ik toch nog even geduld moet hebben en laat ik de dames met pijn en veel weeen maar voor gaan. Ik heb een beschaafde buik zit haast nooit in de weg. Alleen soms bijna overgeven ivm maagzuur. Ben wel benieuwd naar onze 2e uk. Vandaag naar de intocht van Sinterklaas geweest. Iedereen stond bij het kanaal te wachtten op de boot. Bas helemaal blij Sinterklaas stoomboot riep hij. Kwam hij gewoon per kar aan. Iedereen balen want het stelde echt niets voor. Daarna naar het oude gemeentehuis. Bas kreeg veel pepernoten dus hij was de stoomboot allang vergeten. Daarna zijn beide ouders hier komen gourmetten omdat ik bang ben dat ik met Sinterklaas in mijn kraambed lig. En toen die weg waren heeft mijn man het bed op klossen gezet, het ooievaarsnest op het afdak en de box samen met bas beneden gezet. Dus hier een tevreden zwangere
goede morgen allemaal! Heb heerlijk geslapen vannacht, nog geen tekenen van een bevalling hier, dus ik ga er maar vanuit dat het nog wel even kan duren. Het goede nieuws is dat ik a.s. woensdag waarschijnlijk wel ga halen, dus dan hoef ik de volgende keer niet zo vroeg al naar het ziekenhuis en gaat mijn eigen verloskundige met me mee! Hoe gaat het met jullie allemaal? @peetje: van harte gefeliciteerd nog met de geboorte van jullie zoon! ik was bijna vergeten je te feliciteren door al het gedoe hier @dimmel: ben je al bevallen of ben je om een andere reden een tijdje niet geweest hier? @monique: hoe gaat het met jou? nog aan het rommelen?
@leonie, oh wat spannend zeg! Hopelijk blijft je uk nog even zitten, zonder voorweeen e.d. Dan kun je woensdag volgens plan bevallen Als ie zich dan wel aankondigt.... @dimmel, hoe is het met jou? @monique, alles nog rustig? Hier alles kalm, verwacht de bevalling ook nog lang niet! Straks naar de vk, info over de bevalling. Manlief gaat mee Altijd leuk! Fijne dag allemaal
Goedemorgen allemaal. Ik lees dat het het voor sommige een vrij heftig weekend is geweest. Al die niet doorzettende weeen, dat lijkt mij idd ook niets. Hier nog geen last, wel af en toe een beetje ongigevoel, maar stelt niets voor. Het kan ook zo nog 4 weken duren natuurlijk, wat ik hoop van niet
goeiemorgen meiden, @leonie ik had gisteren een verjaardag en daarna ff bij mijn ouders op bezoek geweest... Verder loop ik sinds 9u weer rond met lichte weeen maar ja vanavond om 19.10 na de vk en eens kijken wat ze zegt. Gisteren alleen 's morgens last gehad en gelukkig heb ik van 10u gisteravond tot vanmorgen 8u geslapen heeeeerlijk! Sinds gisteravond leekt me linker tepel vind het wel grappig haha! wat lief dat jullie mij een sterke dame vinden, maar kan niks anders doen dan ze opvangen want ja het is niks zei de vk dus! ja ik ben ook wel eens benieuwd wie de volgende is! Zelf denk ik dat het hier toch wel snel zal doorzetten maar goed we wachten af en ik sms me buddy's dan direct!
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Dimmel, Wolly of aan Marijee, niet aan ons 3en anders gaat het nog dubbel . De lijst blijft dan netjes en up-to-date. DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008 BEVALLEN 8 oktober 2008: (31+2) Yorick - 1800 gram - Peetje08 - 1e kindje ( 8 december 2008) 15 november 2008: (37+0) Michaël - 2920 gram - Pebbels23 - 2e kindje ( 6 december 2008) Totaal 0 meisjes, 2 jongens UITGEREKEND 29 november 2008 Smallgirl77: 2e kindje - bevalling: zh ks - verlof: 17 okt Jacoba: 4e kindje - bevalling: ? - verlof: ? 01 december2008 Miepje: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 20 okt Essie23: 1e kindje - bevalling: ? - verlof Vis1978: 1e kindje- bevalling: thuis - verlof: 20 okt - Buddy: Pebbels & Hinkie. 02 december2008 Monique4: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 5 nov - Buddy: OemMujahid 03 december2008 Ranjeewha18: 2e kindje - bevalling: ? - verlof: Altijd - Buddy: Marijee Summer4life: ? kindje - bevalling: ? - verlof: ? 04 december2008 Valerie4: 4de kindje - bevalling: thuis - verlof: n.v.t Dimmel: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 23 okt - Buddy: Natascha78 en Acissej Marientje: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: ? Veronique22: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? 05 december2008 Acissej: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 24 okt - Buddy: Dimmel Mamatje: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: 10 okt 06 december2008 Mama05: 2e kindje - bevalling: thuis - verlof: 6 nov Dagdromer: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 7 nov Sawi: 2e kindje - Bevallling: thuis - verlof: ? Consider: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: geen verlof 07 december2008 Marijee: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 17 okt - Buddy: Ranjeewha Hinkie: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 10 nov - Buddy: Pebbels & Vis 08 december2008 Wolly: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: Altijd Gwendo76: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: ? Tweety123: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 3 nov 09 december2008 Sylvia79: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: 1 nov Marlieke20: 2e kindje - bevalling: thuis - verlof: 20 okt 10 december2008 OemMujahid: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: Begonnen - Buddy: Monique4 Leonie1986: 1e kindje - bevallen: zh - Verlof: 29 okt 11 december2008 Aussie73: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 31 okt - Buddy: Iuno & Joss81 12 december2008 2deKleine: 2de kindje - bevalling: thuis - verlof: nvt - Buddy: meld zelf als er iets is gebeurt Chanty: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 15 nov Dani84: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 28 okt AdrianaM: 1e kindje - bevalling: Ziekenhuis - verlof: is al met verlof 13 december2008 Joss81: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 29 okt - Buddy: Aussie & Iuno Bianc: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 17 sep Sandra79: ? kindje - bevalling: twijfel - verlof: ? 15 december2008 Marleen4683: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 1 nov - Buddy: Johanna & Kweenie Parel1988: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 2 nov Trotse moeder: 3e & 4e kindje - bevalling: zh - verlof: ? 17 december2008 Maria04: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 6 nov Tinker: 4e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? sspielhagen: 1e kindje kindje - bevalling: thuis - verlof: 6 nov 18 december2008 Girl81: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 20 nov 19 december2008 Kweenie: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 24 nov - Buddy: Marleen & Johanna Kimkivits: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: begonnen 20 december2008 Lola1982: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 6 nov Mamamiss: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 17 nov Pinguin: 2de kindje - bevalling: zh - verlof: 15 nov 21 december2008 Goglezzz: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: Mijnimeel: 2e kindje - bevalling: zh - verlof 23 november 24 december2008 Johanna1: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 19 nov - Buddy: Marleen & Kweenie 25 december2008 Natascha78: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 28 nov - Buddy: Dimmel 29 december2008 Juffie1984: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 1 dec Victoria: 2e kindje - bevalling: twijfel - verlof 1 dec Een mooie dag in januari 2009 04 januari 2009 (vermoed dat het eind dec gaat worden) Iuno: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: n.v.t - Buddy: Aussie & joss81 52 Zwangere meiden in December 18 Jongens - 12 Meiden - 24 Verrassing Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn We denken aan jullie! Kitty1982, mama van Tessa, Rian, Coco1972, Sim80, Ginny, Poppy Agenda Nov 17: Dimmel controle vk 17: Smallgirl controle gyn 17: Mama05 controle vk 17: joss81 controle vk 17: Marleen controle vk 17: Sawi zh ctg 18: Oem controle vk 18: Vis controle vk 19: Monique4 controle vk 19: Sawi controle gyn en groeiecho 19: Marijee controle vk 20: Dani84 controle vk 21: Lola controle gyn 21: Victoria afspr vk 24: Ranjeewha Groei echo 24: AdrianaM controle vk 25: Sylvia79 controle gyn 25: Wolly controle + echo vk 25: pinguin groeiecho 25: Johanna 36 weken afspraak 26: Monique4 controle vk 26: Dimmel controle vk 28: Lola controle gyn Dec 03: Dimmel hopelijk laatste controle vk 05: Lola controle gyn 12: Lola controle gyn 19: Lola controle gyn @meiden voor controle succes!
Hey dames, Lief dat jullie naar me vragen. Nog geen baby of flinke weeen . Gisteravond heeft het nog flink gerommeld, maar wederom natuurlijk nix. Moet woensdag naar de vk, eens eff gaan navragen, en misschien kunnen ze kijken of er al wat gaande is daaronder hihi. @Leonie: Raar he, hoe dat loopt. Eerst weeen en al 1 cm ontsluiting, en vervolgens nix meer... @Dimmel: Pfff t lijkt me al helemaal frustrerend als je denkt oh er is iets gaande onder, en dan nog geen ontsluiting of iets... Ik vraag me af of bij mij al iets van ontsluiting is of wat dan ook.
Heey.. Goh, wat zijn er al dames aan het rommelen he! Ik werd vanacht wakker van me een partij pijn in mijn buik..! Moest steeds naar de wc.. echt wel 5 keer geweest gewoon..! Dus ik heb echt kut geslapen..! Nu heb ik ontzettend last van mijn borsten..! echt een steek gewoon AUW..! Nou groetjes
@monique ja het is ook frustrerend maar ja...ze zeggen veel lopen enz als je wil bevallen dus ben goed aan de poets maar moet toch wel af en toe ff zitten...hebben gisteren de camera van mijn ouders gekregen en die heb ik net onder het hoge bed gezet haha! ik hoop eigenlijk stiekem dat ie er deze week uit komt haha!
hey Dames Zo wat een gerommel hier! Hier nog niks hoor. Af en toe wel flinke steken en zeurderig gevoel in onderbuik, en ik moet heel vaak poepen Sorry hoor Wel 4x per dag soms.. maar zal er wel bij horen haha verder heerlijk geslapen en vandaag beetje niks doen. Misschien al wat voor me lootje kopen beter nu dan dat ik strax niet meer kan Ook voor die van Arie want die heeft toch weinig tijd haha leuke suprises erbij. Ik heb m`n moeder en Arie m`n vader.. lekker eentonig weer hahaha zijn dit jaar ook maar lekker met een klein clubje dus komt vast goed Ze zeggen dat je je kindje toch minder gaat voelen hoeverder je komt in je zwschap? Nou dan gaat dat hier niet op. veel duidelijkere en krachtigere bewegingen. Soms een schop in m`n ribben haha auwie.. maar wel fijn! Nou dames zachies aan doen en dames waarbij het rommeld heel veel succes! Liefs Danielle P.s. Nieuwe Buikfoto in album! 36/3
@Leonie: Wat spannend zeg! misschien ben jij wel de volgende, of misschien dimmel wel of misschien ik wel....jeetje spannend allemaal...veel meiden die allemaal aan het rommelen zijn. Bij mij is het nu weer een beetje rustig. Ik heb wel pijntjes, maar ik voel me echt 100% beter dan zaterdag. Vraagje: hoe erg vinden jullie het als je kindje op 5 december of met kerst geboren wordt? Is toch wel een beetje zielig op sinterklaas jarig zijn....weet niet zo goed wat ik er van moet vinden. Ik ken ook niemand die op zo'n dag jarig is.