Hoi @ leonie Ik hoop dat ons kindje NIET op sinterklaas of 1e of 2e kerstdag geboren word. Het lijkt me voor het kindje niet fijn, en je hebt altijd het huis voor visite. Kindje krijgt toch andere aandacht dan normaal op een verjaardag. maar ja komt het dan komt het
Ik hoop ook niet dat Dotje op de dagen van 1,2,3,4,5 en 6 komen.. Daarna vind ik het wel goed maar op die dagen.. vind ik het zo jammer... Maar ja ik heb niks te willen.. merk ik al
heejj meiden jeetje wat een rommel boel zeg hier haha hier ook niet meer dan wat krampjes een steekjes die weinig voorstellen. wel moest ik afgelope nacht ook 2 keer me bed uit met hevige krampen omdat ik diaree had. niet echt fijn dus. @dani.. mooie buik heb je @hinkie.. kerst ga ik sowieso niet halen ben 21 december 42 weken dus voor kerst is hij er sowieso wel gelukkig. maar zou het niet echt leuk vinden als hij 5 dec komt. want het NOOIT alleen ZIJN dag, het is altijd OOK sinterklaas. en een verjaardag moet gewoon leuk zijn en alleen jou dag zijn vind ik. majah als hij besluit 5 dec te komen kan ik er moeilijk een kurk in stoppen haha zijn er trouwens nog meer meiden die de laatste dagen steeds meer emotioneel worden? heb er bijna me hele zwangerschap geen last van gehad maar sinds vrijdag moet ik opeens om alles huilen haha. gister zelfs omdat me vader het laatste broodje had opgegeten en ik wou die graag hebbe,, voelde me net zo klein kind ! Liefs xx
Het begint echt spannend te worden zeg met de meiden die last hebben van weeen. Voor de meiden bij wie het rommeld heel veel succes hoop dat jullie er niet te lang mee hoeven te lopen. Vandaag de 37 weken gehaald, het is toch eigenlijk wel een mijlpaal Hier nog eigenlijk geen echte weeeen alleen af en toe harde buiken en een beetje krampjes af en toe, geen idee wanneer het echte werk bij mij zal beginnen.
HAhaha MArije... Ik wil ook heel vaak huilen, Dan zeg ik ook tegen Arie.. Arie ik wil huilen... En dan weet ie dat ie me een knuffel moet geven! en dan is het helemaal klaar gefeliciteerd met je 37 weken Grens WOLLY
Ohja nog een paar antwoorden: - Ik ben een enorme emo kip op het moment. Ik kan om alles bijna wel huilen gewoon omdat ik het zo mooi vind of juist zielig - Ik heb het enorm warm, voor s'nachts. Ik zweet op plekken waarvan ik niet wist dat het kon hahahs Weet je wat ik ook erg vind, ik heb soms gewoon geen zin om met bepaalde mensen te praten....normaal ben ik wel een kletser en het maakt niet uit met wie, maar nu heb ik er soms gewoon geen zin in. Ik neem dus de telefoon gewoon soms niet op of weiger mensen te bellen...erg he. Marije ik ben ook op 21 december 42 weken dus de kerst ga ik ook niet halen, maar ben zo bang dat het op 5 december gaat komen. Dat vind ik zo zielig voor het kind.
ooww Hinkie hahahah wat ben jij gemeen.. hihih..! Maar ik begrijp je wel hoor..! Daar moeten mensen maar rekening mee houden.., gewoon die telefoon laten rinkelenen, en als het belangrijk is. vragen of je mannetje wilt bellen!
DAT HEB IK OOOOOOWK! ik voel me dan zoooo asooooo.. maar ik heb dan echt totaaaal geen zin om op te nemen gisteren heb ik zelfs de deur niet open gedaan en deed ik gewoon stug of ik de deurbel niet hoorde... Ergggg he
Ohhhhhhhhhhh Oem....dat is wel heel erg hihihihih. Ik weet niet of ik dat wel kan hoor, mensen voor de deur te laten staan.....overdag moet ik wel open doen, want mensen weten dat ik er ben en mijn man aan het werk is. Helaas houd mijn vent ook niet van de telefoon aannemen, dus het is echte en ramp als hier de telefoon gaat. Gelukkig hebben we wel nummerherkenning als zijn moeder belt neem ik niet op en mag mijn man het doen. Belt mijn moeder dan neem ik wel op. Over moeders gesproken, hoe gaat het eigenlijk met jouw moeder Oem?
Hey dames @ marije dank je wel! ja ik ben ook emotioneel. gtst of iets anders hoeft maar iets zielig te zijn en ik begin al. heb het zelfs met liedjes op de radio.. @ hinkie Ik heb niet zo heel erg last van zweten... Maar ben altijd al koukleum geweest haha Heb net lekker cakejes gebakken hmmm.. Ga zo ff lekker de stad in.. hweb ik behoefte aan omdan lekker met veel thuis te komen haha niet te veel want dat kan ik weer niet tillen Fijne dag! Liefss
Hoi, Ben ik weer na een morgen ziekenhuis. Het was zo druk dat ze me ruim een uur aan de CTG hebben laten liggen. Gelukkig was mijn schoonvader met Bas naar de dieren geweest dus die had zich prima vermaakt. De bloeddruk was goed. Ik baal ervan om zo vaak aan die CTG te liggen terwijl alles gewoon goed is. Maar goed woensdag wel weer een echo en dat is dan wel weer erg leuk. Ik baal alleen dat ik 2 weken die echo had gehad die niet goed beoordeeld is. Anders had ik waarschijnlijk nog gewoon bij mijn eigen verloskundige gelopen. Ze hebben in het ziekenhuis wel meer mogelijkheden qua controle maar ik baal ervan om zo vaak in het ziekenhuis te zitten, oppas te regelen voor Bas, vrije uren van mijn man vliegen er zo doorheen en veel wachtten. Maar goed alles voor het goede doel..de kleine man van ons... Ik hoop wel dat hij er voor de 40 weken is.
hihi mijn borsten lekken al vanaf week 25 ofzo. dus ik ben het al gewend! vind het ook wel grappig, heb er verder geen last van ofzo. Nog steeds geen weeen hier, toch wel raar om te weten dat je al ontsluiting hebt, ookal is het maar 1 cm.. Ik hoorde dat het helpt om seks te hebben om de weeen op te wekken, vooral als je ontsluiting hebt, dus dat zijn we dan maar even aan het testen Ga zo maar gewoon mijn boodschapjes halen enzo, er zit niks anders op dan te wachten! maar zou het prettig vinden als hij de woensdag haalt, dan mag ie gewoon komen! Hij is trouwens helemaal ingedaald en ligt vast! is misschien ook wel handig en volgens de VK is hij goed op gewicht, dus ook dat moet wel goedkomen als hij nu zou komen. Ik ben wel heel nieuwsgierig wie er nu het eerst is! hahaha! wedstrijdje?
Over liedjes op de radio gesproken: Ik krijg weliswaar een zoon maar het liedje "dochters"van Borsato kan ik echt niet horen dan gaan de waterlanders op volle kracht en ik ben geen eens fan hahaha
Hoi allemaal, Wat een spannend weekend is het voor sommigen geweest. Meiden met rommelende buikjes, veel succes....ik hoop dat een beetje snel doorzet. Hier nog geen tekenen van een naderende bevalling, maar ja, sommige bevallingen beginnen zonder voortekenen dus ik laat me er niet door leiden. Ben vandaag 38 weken, het grote wachten is toch wel begonnen hoor, ook al ben ik op 1 december uitgerekend. Als ik zou mogen kiezen dan kies ik er uiteraard voor om niet op 5 december te bevallen, maar mocht het wel zo zijn, dan is het maar zo. Dan verzinnen we wel wat op de verjaardag, misschien iets eerder of later vieren ofzo. Het kan ook nog zo zijn dat ik op mijn eigen verjaardag beval (11 december). Voor mezelf zou ik dat geen enkel probleem vinden, alleen is het wel wat lastiger voor mijn tweelingzus. Maar goed...Ukkie komt wanneer Ukkie dat wil, en als Ukkie komt, zullen we d'r harstikke blij mee zijn, ongeacht welke datum. @Oem: ik heb dat ook hoor, zo'n hele drukke vriend en het idee dat we straks niet meer zomaar met zijn 2-tjes kunnen zijn. Toevallig had ik het daar gisteravond in bed nog met hem over. Aankomende week is hij ook weer veel weg en het duurt niet lang meer voor ik zal bevallen, dus ik wil die tijd ook erg graag nog samen beleven. @Dani: de verloskundige vertelde mij ook dat die kleine rustiger wordt, omdat hij minder ruimte heeft. Maar ik denk dat je het wel beter voelt omdat je het zelf rustiger aan doet. Dat emotionele daar heb ik al een tijdje last van, verschilt ook wel per dag hoor, maar ik kan ook bijna mijn tranen niet bedwingen als dat liedje van Marco Borsato op de radio is. Ik weet nog niet eens of wij een meisje of jongetje krijgen, maar ik denk dan......ik ben zo'n dochter voor mijn vader [en zit nu dus alweer bijna te janken alleen al bij het idee]. Vind het zo'n mooie tekst en kan me echt wel voorstellen dat vaders dat met hun dochters hebben. Nou....'t is weer een heel verhaal geworden. Ik ga mezelf maar eens toonbaar maken voor de buitenwereld en boodschapjes doen. Gelukkig is het droog, dus ik stap zo maar weer op de fiets. Fijne dag allemaal! Hanneke
Hey ladies.... Hebben jullie ook weleens zo'n raar gevoel in je buik... heb echt het gevoel dat ik ongesteld moet worden... en dat ik moet poepen maar dat lukt niet..... geloof dat ik ook wel een harde buik heb gevoeld nu... maar dat weet ik niet zeker.... Ben nu maar een kruikje aan het maken voor op het buikie.... Maar hebben jullie dit ook weleens...?! Sorry heb verder niet terug gelezen, ga ik zo ff doen! xx
hoi dames, wat een drukte en gerommel hier. Wel gek dat veel van jullie al aan het wachten zijn op de bevalling, terwijl ik nog aan het aftellen ben naar mijn verlof ( nog twee weken ), maar ik leef erg met jullie mee. succes allemaal!
Net bij de gyn geweest. Bloeddruk enzo wsas allemaal goed. Er zit nu totaal (schrik niet) 23 kilo aan....slik en zucht, kreun steun... Mijn lijf heeft dus echt last van die kilo's. Pijn in mijn rug, heupen en knieen. Alleen de baby ligt weer dwars. Vorige keer lag hij/zij in een stuit en nu helaas weer dwars. Dat zou kunnen betekenen dat de baby wordt gehaald onder volledige narcose en dat wil ik dus echt niet! Maar ja ik heb helaas niks te willen daaron. Dus ik ben nog steeds fanatiek met elke avond een muziekdoosje onderaan mijn buik te houden en wie weet.... KOrtom spannend of ik het weer niet bewust ga meemaken of toch wel. Nu even omkleden en mijnd ochter uit school halen. Ik lees straks weer even terug hoe het hier allemaal is.
Toink, dat is niet weinig meid. Je zult het echt wel zwaar hebben. Ik heb al moeite met 11 kilo. Ik voel het nu wel echt. Ik kan vooral geen lekkere houding vinden als we tv aan het kijken zijn. Gisteren hadden we het luchtbed voor de tv gelegd, dat was heerlijk. Ik heb een mega spatader. Hij loopt op mijn kuit, maar daarna voorbij mijn knie totaan zowat mijn lies. Gelukkig viel ik het niet echt, alleen als ik hurk. Ik had net heerlijke pepernoten bij de bakker gehaald. Daar kan ik me echt ziek aan eten. Ik had zo een zak bolletje gehaald, maar die smaken echt nergens naar, bleeh.
Ik heb net marsepein op...wel zo'n hele reep...heerlijk maar nu heb ik het zuur...moet het dus wel bekopen