december 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door tipp42hgg, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Ik heb cakejes gebakken hmm heb er al 6 op! :oops:
    Ben bezig m`n vluchtkoffertje te pakken. Nu staat er op t lijstje zoogkompressen en maand / kraam verband maar dat hebben ze daar toch? of moet je dat ook meenemen?

Groetjess

2. Peetje08

Peetje08 Bekend lid

30 mrt 2008
    704
    0
    0
    @Dani, maand/kraam verband hadden ze wel, net als koude kompressen om je borsten te koelen (lees: bevroren halve maandverbandje gedrengd met water in wat plastic). Maar zoogcompressen hadden ze niet in het ziekenhuis waar ik lag. Waarom niet was mij totaal onduidelijk.

3. Wat zijn we toch een vreetzakken he hahaha. Ach lekker toch.
    Ik moet ook nog even een tasje inpakken. Hmm, heb wel van die kompressen en verband. Misschien kun je er een paar instoppen voor de zekerheid, daar hebben ze ook wel veel hoor. Ik heb zo een thuisbevalpakket, maar we kiezen toch maar voor ziekenhuis.

De 25ste hebben we een rondleiding (openavond). We hebben maar gekozen voor Blaricum ziekenhuis, kan ook AMC geloof ik.
    Heb een hekel aan ziekenhuizen, zal mij benieuwen!

4. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Wat is er weer veel geschreven ik las iemand over emotioneel zijn (weet niet wie?
    Maar dat heb ik ook ik kan overal al om huilen pas geleden nog om huisje op de prarie!
    ik kijk het nooit maar mijn moeder was het aan het volgen en voor dat ik het wist zat ik al uitgebeid te huilen mijn moeder schrok zich helemaal rot :oops:

Ben vandaag na de vk geweest en alles was goed, mijn bloeddruk was goed en ons kindje lag vast in de bekken !
    Vanmiddag ook na de dermatoloog geweest en het bultje weg laten halen dus ben een bultje kwijt en 5 hechtingen rijker maar het was allemaal goed en dat is het alle belangrijkste! De hechtingen moeten 14 dagen blijven zitten dus hoop eigenlijk daarom dat ik deze week niet beval ivm met de borstvoeding en stuwing maar ja we hebben helaas niet voor het kiezen dus we zullen wel zien wanneer de kleine zich meld! :)

5. Dani84

Dani84 Niet meer actief

hoi hoi

@ peetje. Ik heb een paar kompressen in m`n toilettas gestopt. samen met een paar kraamverband uit m`n pakket. altijd iets op voorraad.

Leg je die als je thuis bevalt ook vast in de vriezer dan? (maandverband met water?)

@ Adriana sinds ik voor die nierstuwing in t ziekenhuis heb gelegen mijd ik ze ook liever. Daarom ga ik lekker thuis proberen te bevallen.. Wel leuk zo`n rondleiding kun je vast ff neuzen.

idd wat een gevreet hier :p i kkan er echt niet afblijven hoor hihi.

vanavond laatste x zwangerschapsgym.. nog ff puffen haha

Nou ga gauw naar beneden anders branden m`n gehaktballen aan ;)

Groetjess

6. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    hey hinkie

wat lief dat je ernaar vraagt...
    het gaat echt met sprongen vooruit lijkt het wel
    ze is weer echt de oude
    en een oma voor ons kindje!
    Ze begint echt weer alles op te pakken
    werk, vrienden etc...
    qua gezondheid gaat het ook goed
    alleen ze houdt wel in der achterhoofd dat het zo
    weer omlaag kan gaan...
    Al met al goed nieuws dus....

hanneke: jaaaa ik voel me soms zo een plakkerd
    aan mijn man...
    Terwijl ik eigelijk helemaal niet zo ben..
    Maar de laatste weekjes heb ik echt zoiets van:
    nee ik wil even van onze tijd samen genieten...
    Gelukkig is hij vanaf nu tot na de bevalling
    even niet bezig met extra werk
    waar ik ergggg blij mee ben

emotioneel ben ik eigelijk helemaal niet...

Heb wel een vraagje
    gaan jullie dat kraamverband gebruiken?
    ik denk dat ik gewoon van die always voor de nacht ga gebruiken..
    Die kraamverbanden zijn zo groot en dik
    en ik kan niet tegen het gevoel van watjes
    dan krijg ik ergggge kippevel...
    Net zoals wat sommige hebben met nagels op een schoolbord gevoel...
    Maaruh Peetje jij weet dat vast wel..
    Is het het nodig dat kraamverband of zou ik het ook redden met always night...
    Normaal als ik ongi was dan gebruikte ik ook de lichtste always die er was, want ik heb niet veel bloedverlies...

7. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

Ik oet toch even zeuren, ik kom heel depri uit het ziekenhuis er niks met de beebie hoor!
    maar het gesprek van de verloskundige was geen pretje!

op de echo's vraag kreeg ik het antwoord :
    Ja als het door twee personen is berekend, kan het wel zijn dat het anders gemeten word, want niet iedereen doet het het zelfde oftewel..
    een menselijke fout is het dan

toen zei ik dat ik de laatste tijd zo slecht slaap en dat ik soms ook niet bij kan slapen..!
    kreeg ik het antwoord Ja, we kunnen je niet inleiden omdat je moe bent.. ! vroeg ik dat dan? JA, dan moet je je kind maar ergens anders brengen. zodat je bij kan slapen.. WANT IK WAS OOKAL MOEDER VAN DIT KINDJE!
    oftewe ben ik dan een slechte moeder?

ik gaf aan dat ik niet zoveel vertrouwen heb in mijn eigen lichaam.. omdat ik ook niet heb gevoeld dat mijn kindje te klein kon zijn.. Want tja, je gaat echt wel aan je zelf twijfelen..!
    kreeg ik als antwoord :
    je moet gewoon vertrouwen hebben op het ziekenhuis aan ons.. en JE EIGEN LICHAAM..! gewoon doen

terwijl ik zo heb van.. jullie kunnen me alleen maar zeggen, dat alles wel goed is met mijn beeb. (daar ben ik heel blij mee hoor) maar ik moet wel elke week twee keer aan de CTG-Scan... wat ook erg vermoeiend is.. om elke keer maar te doen! (ik heb geen auto dus doe alles met de fiets of de bus )
    ----
    Ik vind dat ik belachelijk ben behandeld... of zie ik dat verkeerd?

8. acissej

acissej Bekend lid

17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    Hallo Meiden

Veel gebeurd dit weekend zo te lezen. Dan valt mijn verhaal ook wel weer mee gelukkig.

Ik heb gisteren voor het eerst echt harde buiken gehad. We hebben meteen voor de zekerheid overal zeiltjes neergelegd want je weet het maar nooit en vanochtend toen ik gefietst had kwam ik thuis en was mijn broek nat.
    Ik naar boven mijn man wakker gemaakt. Hij meteen in paniek en zei je vruchtwater we moeten naar het ziekenhuis maar ik dacht meteen dat is het niet maar toch je gaat twijfelen want het was best wel nat. Mijn hele kruis was echt nat.
    Ik nog aan geroken en het rook niet zoet ( wat ze steeds zeggen maar ook niet echt zuur naar urine). Dus ik de gynaecoloog gebeld die verbond me meteen door met de verloskamers en ik moest langskomen.

We waren er om 10.30 en meteen aan de ctg en dat was goed, urine opgevangen en ze hebben een uitstijkje genomen(wat echt niet prettig was met een koude eendebek)en een echo.
    En na 2 uur waren ze het er over eens het was slijm! Nou dan voel je je weer lullig zeg.
    Blijkbaar heb ik zoveel slijm verloren vandaag dat mijn broek er nast van werd. Bah bah bah. Ik zat van de week hier nog te zeggen dat ik het niet had haha.
    Omdat ik ook echt krampen heb en harde buiken willen ze het toch in de gaten houden en moet ik meteen bellen als ik weer veel verlies.
    Ze waren echt heel lief voor me in het ziekenhuis en mijn man was zo zenuwachtig dat was zo lief om te zien. Hij dacht dat ik echt ter plekke ging bevallen.
    Ik zie het maar als een generale repetitie en we wachten maar weer af tot het echt gebeurd.

@ Marije
    Ik moest echt lachen om je verhaal dat je moest huilen om de laatste boterham. Zo schattig.
    Ik ben gelukkig helemaal niet emo ben juist erg nuchter geworden.

@ Ran
    Ik vind het een beetje misplaatste opmerkingen. Ze moet er rekening mee houden dat je al zo ver bent en je moe bent enz. Dan kan ook alles verkeerd aankomen. Ze moeten trouwens dat soort dingen nooit zeggen vind ik hoor. Lijk altijd alsof ze je een zeikerd vinden en je niks aan kan enz.
    Je laten je zo twijfelen aan jezelf of je wel sterk bent enz.
    Gewoon naast je neer leggen en ik vindt dat je dat soort dingen best mag zeggen en dan simpathie mag verwachten maar helaas lukt ze dat niet altijd.

@ Leonie en Moon

Sterkte ermee. Ik hoop dat het voor jullie beide snel doorzet.

9. Peetje08

Peetje08 Bekend lid

30 mrt 2008
    704
    0
    0
    @Adriana, ik ben bij de voorlichtingsavond van het AMC geweest. Er werd aangeraden om dat later te doen in de zwangerschap, maar ik ging al in augustus :). Ze vertellen wat over wanneer bellen, hoe houden ze je in de gaten, welke pijnstilling ze gebruiken etc. (met elke keer de uitspraak:...tenzij de gyn een andere afspraak met jou heeft gemaakt.) En natuurlijk even een blik werpen op de verloskamers. De avond is vooral interessant als je daar ook wilt bevallen. Hetgeen voor mij wel handig was was de tip om van periode tussen de weeen naar de volgende periode uit zien en niet van wee tot wee. En het was fijn om het vacuumpompje een keer gezien te hebben, is dan gelijk minder eng ;).

@Dani, als je flesvoeding gaat geven en je geen medicijnen krijgt die het opgang brengen van de voeding te remmen, zou ik een paar dunne maandverbanden in twee, drie of vier stukken (afhankelijk van je borst grootte) knippen en die per stuk nat in een zakje in de vriezer leggen. Je kunt ze meerdere keren gebruiken, dus niet te veel maken. Op het moment dat je ze gebruikt natuurlijk wel even in een hydrofiel washandje of zo doen, anders krijg je van die zere vriesplekken op je huid.
    Of je ze ook kunt gebruiken bij borstvoeding weet ik niet.

@Oem, de meeste vrouwen verliezen de eerste dagen redelijk wat bloed. Ik zou zelf wat dikker (en langer) maandverband of kraamverband gebruiken na een natuurlijke bevalling. Het zweet minder en de boel daaronder kan gevoeliger zijn. Zeker na een knip. Houd er ook rekening mee dat je waarschijnlijk langer bloedverlies hebt dan bij een menstruatie.

@Ran, nou fijn mens is dat zeg. Ik mag hopen dat je haar niet treft tijdens de bevalling, want een beetje steun en medeleven mag je toch wel verwachten. :x Almere heeft helaas maar 1 ziekenhuis toch?

@Jessica. :) Sorry, maar ik kan wel lachen om je slijmverhaal.

Yorick is vandaag geslaagd voor zijn gehoortest. :D

10. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi

@ peetje wat goed dat ie geslaagd is ;)

Ik wil graag bv geven dus als het nodig is dan kan de kraamverzorgster het altijd nog in de vriezer leggen.

Groetjess

11. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    heejj meiden

jullie hebben weer lekker wat afgekletst vandaag zeg.

ben blij om te lezen dat ik niet de enige emo doos ben op dit moment haha.

@peetje,, gefeliciteerd met het slagen van yorick zijn gehoortest :D

@jessica,, wat fijn dat ze zo lief waren in het ziekenhuis! wel goed dat je er heen bent gegaan want je weet maar nooit wat het had kunnen zijn!

@Amber,, echt belagelijk hoe ze tegen je hebbe gedaan, een beetje begrip en simpathie is ook wel op ze plaats, alsof je nu sam aan de kant moet zetten, kom op zeg dat kan toch niet!

@oem,, ik ga wel het kraamverband gebruiken, sowieso de eerste dagen, daarna kijk ik wel wat het fijnste is.

@mama.. fijn dat alles goed was bij de vk en hoop voor jou dat jullie kleintje nog even blijft zitten ;)

hier een druk dagje gahad,
    heb het hele huis schoongemaakt, dat was wel even iets te veel van het goede omdat ik echt kappot was daarna haha, kan merken dat ik niet zoveel energie meer heb.
    me moeder was wel blij met me toen ze thuis kwam :p

fijne aaf meiden..

Liefs xx

***Nieuwe buikfoto van vandaag in me album,, me buik is een aardig stukje gaan zakken***

12. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    @Peetje: wat goed dat Yorick geslaagd is voor de gehoortest, gefeliciteerd!

@Oem: ik geloof dat ze dat kraamverband juist aanraden, omdat het normale "moderne" maandverband te zweterig kan zijn en daardoor voor infecties kan zorgen.

@Ran: niet normaal dat ze zo reageerden op je vragen. Een beetje sympathie kan toch geen kwaad? Daar had je dus eigenlijk helemaal niets aan.

Ik ben vanmiddag even mijn nieuwe buurjongetje gaan bewonderen, wat een schatje zeg! en ook zo leuk om te zien hoe zijn grote broer op hem reageert, die is helemaal in de wolken en trots op zijn kleine broer.
    We gaan woensdagavond even met zijn tweetjes langs om een cadeautje te brengen, heb weer hele leuke kleertjes gekocht.

Zometeen lekker Greys Anatomy kijken en daarna de Co-Assistent. Heerlijk op de bank.
    Dennis is nu weer aan het werk, hij had een afspraak om half 8, dus zal wel pas tegen half 10 weer thuis zijn.

Nou....'k duik op de bank..nadat ik een graai in de snoeppot heb gedaan :).

Grtjs,
    Hanneke

13. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Peetje: fijn dat Yorick geslaagd is voor zijn gehoortest

Oem: in gewoon mandverband zit veel plastic en dat stikt. Vooral met hechtingen en zo kan dat erg gaan broeien. Je krijgt dan kraamverband en een mooie gaasonderbroek, lekker romantisch :) Maar wel luchtiger en beter voor de genezing.

Ran: je wilt je kindje niet nu al dagen onderbrengen, tenminste ik ben dan liever moe en heb Bas liever om me heen. Ik baal al als ik in het ziekenhuis moet bevallen dat ik hem wat dagen bijna niet zie. En het is ook doodvermoeiend 2x in de week naar het ziekenhuis. Een klein kind kan daar niks doen. Het duurt allemaal veel te lang. En mijn man zijn vrije dagen gaan zo hard op dat ik andere probeer in te schakelen op dagen van alleen CTG. Maar ja ik moet dan vervoer en oppas hebben.
    Het valt niet mee hoop dat we snel mogen bevallen en weer snel thuis zijn. Ik ben ook steeds banger dat het ook echt 5 december wordt omdat de bloeddruk nu goed is zullen ze hem niet volgende week gaan halen.
    De laatste loodjes zeggen we dan maar... (als die maar niet tot de 42 weken duren :) )

14. leonie1986

leonie1986 Bekend lid

30 okt 2007
    551
    0
    0
    coordinator kinderopvang
    den haag
    hey girls!

Hier ook zo'n ontzettende trek in zoetigheid! echt niet normaal! ik vind gewoon avondeten niet eens meer lekker, erg he? Dalijk groei ik die laatste weken alsnog dicht!

Nog 2 dagen en dan ben ik 37 weken zwanger! hoera!

ik denk trouwens dat ik zaterdag 22 november ga bevallen, ipv 25 november. Een vriendin belde me om af te spreken voor die dag en ineens kreeg ik zo'n vreemd voorgevoel.. net lag ik in bad boekje te lezen, zie ik ineens in een zin 22 november staan.. echt heel grappig! ben benieuwd of het klopt! voor hetzelfde geld loop ik gewoon tot 42 weken want ook dat is nog steeds mogelijk!

Morgen voor het eerst naar de fysio ivm mn bekken, ik hoop dat ze wat voor me kan betekenen..

deze week komt als het goed is ook mijn voorbeeld-geboortekaartje binnen met de enveloppen! ik hoop dat het er mooi uitziet!

Ik denk dat de kleine uk hier gewoon wacht tot papa en mama ook de laatste dingen hebben geregeld en ik gewoon thuis mag bevallen. Ik wilde in eerste instantie naar het ziekenhuis, maar eerlijk gezegd ben ik het ziekenhuis meer dan zat! dus ik ga vrijdag bij de VK vragen of het alsnog thuis kan! en zo niet, dan wil ik echt pas op het laatste moment naar het ziekenhuis!

@peetje: super dat Yorick is geslaagd! verder ook alles goed? al een beetje gewend aan het mama-schap?

@oem: ik denk dat je het kraamverband niet voor niks krijgt hihi misschien is maandverband niet genoeg voor de eerste dagen?

@ran: echt belachelijk zeg hoe ze tegen je doen! bij mij waren ze ookal zo bot in het ziekenhuis! ze mogen allemaal wel een cursus sociale vaardigheden volgen! :evil:

@jessica: ik weet hoe je je voelt! je voelt je ontzettend lullig dat je voor zoiets weer allerlei onderzoeken hebt moeten doen en aan het ctg hebt moeten liggen voor niks!

15. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Hoi hoi snoepkonten! (ben zelf de grootste ;) )

Ik ben echt een vergiet en weet nu al niet meer wat ik heb gelezen....sorry :oops:

Ben gister op controle geweest. Alles is ok, maar de kleine daalt nog niet in! Hebben meer mensen dit? Ik lijk alleen maar verhalen te horen over 'ligt al vast' en lage buiken.
    De vk geeft aan dat het niet zon probleem is, maar toch wil ik graag dat ie zakt. Heb al weken zon last van maagzuur en mn ribben. :(

Sorry voor mn geklaag :(

16. smallgirl77

smallgirl77 Bekend lid

17 okt 2007
    523
    0
    0
    Ladies,

@Joss, ik heb het ook hoor, mijn baby is ook niet ingedaald. Hij ligt dwars. Met zijn/haar hoofdje links en de billen tegen mijn ribben rechts aan. Dus ik moet ook meteen plat als mijn vliezen zouden breken.

Verder vanacht heerlijk geslapen maar 1 hoeven plassen.
    Manlief heeft mijn dochter net naar school gebracht. Nu lekker aan de pistoletjes uit de oven met een gebakken eitje erop...mmmmm

Spreek jullie later vandaag weer.

-x-

17. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    goeiemorgen,

gisteren op controle geweest en me bloeddruk was goed, me ijzer was supergoed en was niks bijgekomen in 1week dus das wel meegenomen :D.
    Verder beginnen de voorweeen nu alweer langzaam op te komen maar ja het nog 2 weken aanhouden dus ik neem ze gewoon mee de dag door. Gisterenavond nog ff lekker in un warm bad gelegen heeeeerlijk alleen het opstaan moest me mannetje me bij helpen haha! Vanavond gaan we naar mijn nichtje die wat met zwangerschapsvergiftiging haar kleintje heeft gekregen, de kleine is nu thuis dus we gaan eens op kraambezoek :D.

Iedereen begint zo langzaam aan te rommelen heb ik in de gaten! mag ook wel want over 2 weken is het alweer dec...

18. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Dimmel, Wolly of aan Marijee, niet aan ons 3en anders gaat het nog dubbel ;) .
    De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008

BEVALLEN

8 oktober 2008: (31+2) Yorick - 1800 gram - Peetje08 - 1e kindje ( 8 december 2008)
    15 november 2008: (37+0) Michaël - 2920 gram - Pebbels23 - 2e kindje ( 6 december 2008)

Totaal 0 meisjes, 2 jongens

UITGEREKEND

29 november 2008
    Smallgirl77: 2e kindje - bevalling: zh ks - verlof: 17 okt
    Jacoba: 4e kindje - bevalling: ? - verlof: ?

01 december2008
    Miepje: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 20 okt
    Essie23: 1e kindje - bevalling: ? - verlof:(
    Vis1978: 1e kindje- bevalling: thuis - verlof: 20 okt - Buddy: Pebbels & Hinkie.
    02 december2008
    Monique4: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 5 nov - Buddy: OemMujahid
    03 december2008
    Ranjeewha18: 2e kindje - bevalling: ? - verlof: Altijd - Buddy: Marijee
    Summer4life: ? kindje - bevalling: ? - verlof: ?
    04 december2008
    Valerie4: 4de kindje - bevalling: thuis - verlof: n.v.t
    Dimmel: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 23 okt - Buddy: Natascha78 en Acissej
    Marientje: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: ?
    Veronique22: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: ?
    05 december2008
    Acissej: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 24 okt - Buddy: Dimmel
    Mamatje: 1e kindje - bevalling: ? - verlof: 10 okt
    06 december2008
    Mama05: 2e kindje - bevalling: thuis - verlof: 6 nov
    Dagdromer: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 7 nov
    Sawi: 2e kindje - Bevallling: thuis - verlof: ?
    Consider: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: geen verlof
    07 december2008
    Marijee: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 17 okt - Buddy: Ranjeewha
    Hinkie: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 10 nov - Buddy: Pebbels & Vis
    08 december2008
    Wolly: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: Altijd
    Gwendo76: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: ?
    Tweety123: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 3 nov
    09 december2008
    Sylvia79: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: 1 nov
    Marlieke20: 2e kindje - bevalling: thuis - verlof: 20 okt
    10 december2008
    OemMujahid: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: Begonnen - Buddy: Monique4
    Leonie1986: 1e kindje - bevallen: zh - Verlof: 29 okt
    11 december2008
    Aussie73: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 31 okt - Buddy: Iuno & Joss81
    12 december2008
    2deKleine: 2de kindje - bevalling: thuis - verlof: nvt - Buddy: meld zelf als er iets is gebeurt
    Chanty: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 15 nov
    Dani84: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 28 okt
    AdrianaM: 1e kindje - bevalling: Ziekenhuis - verlof: is al met verlof
    13 december2008
    Joss81: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 29 okt - Buddy: Aussie & Iuno
    Bianc: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 17 sep
    Sandra79: ? kindje - bevalling: twijfel - verlof: ?
    15 december2008
    Marleen4683: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 1 nov - Buddy: Johanna & Kweenie
    Parel1988: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 2 nov
    Trotse moeder: 3e & 4e kindje - bevalling: zh - verlof: ?
    17 december2008
    Maria04: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 6 nov
    Tinker: 4e kindje - bevalling: thuis - verlof: ?
    sspielhagen: 1e kindje kindje - bevalling: thuis - verlof: 6 nov
    18 december2008
    Girl81: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 20 nov
    19 december2008
    Kweenie: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 24 nov - Buddy: Marleen & Johanna
    Kimkivits: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: begonnen
    20 december2008
    Lola1982: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 6 nov
    Mamamiss: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 17 nov
    Pinguin: 2de kindje - bevalling: zh - verlof: 15 nov
    21 december2008
    Goglezzz: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof:
    Mijnimeel: 2e kindje - bevalling: zh - verlof 23 november
    24 december2008
    Johanna1: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 19 nov - Buddy: Marleen & Kweenie
    25 december2008
    Natascha78: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 28 nov - Buddy: Dimmel
    29 december2008
    Juffie1984: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 1 dec
    Victoria: 2e kindje - bevalling: twijfel - verlof 1 dec

Een mooie dag in januari 2009
    04 januari 2009 (vermoed dat het eind dec gaat worden)
    Iuno: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: n.v.t - Buddy: Aussie & joss81

52 Zwangere meiden in December

18 Jongens - 12 Meiden - 24 Verrassing

Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn :cry: We denken aan jullie!
    Kitty1982, mama van Tessa, Rian, Coco1972, Sim80, Ginny, Poppy

Agenda

Nov
    18: Oem controle vk
    18: Vis controle vk
    19: Monique4 controle vk
    19: Sawi controle gyn en groeiecho
    19: Marijee controle vk
    20: Dani84 controle vk
    21: Lola controle gyn
    21: Victoria afspr vk
    24: Ranjeewha Groei echo
    24: AdrianaM controle vk
    25: Sylvia79 controle gyn
    25: Wolly controle + echo vk
    25: pinguin groeiecho
    25: Johanna 36 weken afspraak
    26: Monique4 controle vk
    26: Dimmel controle vk
    28: Lola controle gyn

Dec
    03: Dimmel hopelijk laatste controle vk
    05: Lola controle gyn
    12: Lola controle gyn
    19: Lola controle gyn

@meiden voor controle succes!

19. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Dag dames

Beetje beroerd geslapen vanacht.. Elke keer als ik wakker word krijg ik zooooo`n trek.. ik geef er niet aan toe. g mestal plassen drink wat water en ga weer liggen.. maar voor je dan slaapt.. hebben jullie dit ook?

Ga zo lekker met een vriendin zwemmen. Lekker dobberen vandaag in m`n iets te kleine badpak.. nou ja om er een aan te schaffen..

Bikini broekje pas ik nog wel maar de bovenkant niet.. da1s een nog raarder gezicht hahah

@ joss.. Mijn kindje ligt ook nog erg hoog, ik heb donderdag de liggingsecho dus we zullen zien!

Fijne dag dames .. en Dimmel succes met de weeen!

Liefss

20. Haha Dani, ik doe precies hetzelfde als jij, ik ga plassen en dan lurk ik aan de kraan. Maar probeer niet te veel, anders moet ik binnen notime weer. Ik lig dan ook minstens nog 3 kwartier wakker, of langer. Ik kom doordeweeks pas 9 uur of half 10 mijn bed uit. Erg he.
    Trek heb ik niet als ik wakker wordt. Ik heb wel veel meer trek in zoet dan ooit. Ik gaf er helemaal niet om, altijd hartige dingen, maar nu.......

Moet vandaag even mijn paspoort verlengen, dat vergeet ik steeds. Wordt de eerste keer dat ik sjaggie op de foto moet (met mijn plofkop). :)

Deel Deze Pagina