Nieuwe zwangeren! Van harte welkom hier en geniet van de komende tijd. Gezellig dat jullie ook hier komen kletsen. Jeetje Ranjeewha, griepje onder de leden? Hoop dat je je snel weer beter voelt. Nu even lekker op de bank studeren en op tijd mijn bed in. vanmiddag ook weer 1 1/2 uur geslapen. Nog 2 nachtjes slapen....... Groetjes
ik ga ook slapen. Ze beginnen morgen om 8 uur met het vervangen van alle kozijnen... Daar zijn ze een week zoet mee Truste...
Wat is hier al veel geschreven zeg Je moet weer ff flink bij lezen. Alle nieuwe mama's welkom en gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Hey Anna leuk dat je mee komt kletsen hier, is even iets leuker dan bij vruchtbaarheids behandelingen, (je snapt wel wat ik bedoel he ) @Kristel: Veel sterkte met het verdriet van je mk @Ranjeewha: Duik lekker je bedje in meid miss dat je je snel weer beter voelt. Hier is alles goed bruinverlies is gestopt maar ben steeds ontzettend moe nu, vanmiddag nog heerlijk een slaapje gedaan daar knap je dan helemaal weer van op. Zou iemand voor mij de datum achter mijn naam kunnen zetten voor de echo? 17 april 1ste termijn echo gyn.
DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008 WANNEER JE DE LIJST WILT AANPASSEN OF JEZELF OP DE LIJST WILT PLAATSEN: 1. Neem de nieuwste lijst en zorg dat je niemand onbedoeld verwijderd 2. Klik rechts van de lijst op de knop QUOTE 3. Dan in het berichtvenster links bovenin (quote=naam)weghalen en rechts onderin het bericht (quote) weghalen 4. Voeg jezelf toe (onder je vermoedelijke bevaldatum), vergeet niet om [ color=purple ] voor je naam te zetten en [ /color ] achter je regel (maar dan zonder spatie's ) 5. Klaar -> klik op OK * 01 december2008 Smallgirl77, 30 jaar, 2e kind, 16 mei 2e gesprek vk, 15 april 1e echo Ginny, 29 jaar, 1e kindje, 14 april echo bij gyn 11.30 uur Wossie, 28 jaar, 2e kind miepje, 21 jaar, 1e kindje Essie23, ... jaar, 1e kind 02 december2008 Chida, 27 jaar Monique4, 20 jaar, 1e kind Mamamanuela, 25 jaar, 2e kind dimmel,22 jaar, 1e kind 03 december2008 Tipp42hgg, 27 jaar, 1e kind, 21 april vk, xxxx 1e echo Riddle, 29 jaar, 1e kind Ranjeewha18, 20 jaar, 2e kind, 11 April, xxxx 1e echo Jacoba, 25 jaar, 4e kind Juut, 27 jaar, 2e kind, vk 23 april, xxxx 1e echo 04 december2008 Wolly, 29 jaar, 1e kind, 17 april termijn echo Thirsa, 24 jaar, 2e kind Starry, 23 jaar, .. kind 05 december2008 Peetje08, 33 jaar, 1e kind, begin mei 1e echo & gyn mamatje, 26 jaar, 1e kind 06 december2008 Sheri, 37 jaar, 4e kind mama05, 30 jaar, 2e kind OemMujahid, 22jaar, 1ste kind 07 december2008 Tweety123, 39 jaar, 1e kind geja1981, 27 jaar, 2e kind rv1, 26 jaar, 1e kind 08 december2008 Consider, 23 jaar, 1e kind Gwendo76, 31 jaar, 2e kind Mir5555, 24 jaar, 1e kind 09 december2008 sylvia79, 28 jaar, 2e kindje 1 ste afspraak 29 april om 19.00 uur joss81, 26 jaar, 1 ste kindje 10 december2008 Rian, 24 jaar, 1e kind Marleen4683, 24 jaar, 1e kind, 14 april vk 11 december2008 Aussie, 35 jaar, 1e kind 12 december2008 Marlieke10, 32 jaar, 2e kind 2deKleine, 25jaar, 2de kind 13 december2008 14 december2008 Marit80, 27 jaar, 2ekind Tinker, 33 jaar, 4e kindje 15 december2008 Dora2003, .. jaar, 2e kind ZonYvon, .. jaar, 1e kind 16 december2008 Jannegie, 27 jaar, 1e kind 17 december2008 18 december2008 Girl81, 26 jaar, 1 ste kindje 19 december2008 20 december2008 21 december2008 coco1972, 35 jaar, 1e kindje 22 december2008 23 december2008 24 december2008 25 december2008 26 december2008 27 december2008 28 december2008 29 december2008 30 december2008 31 december2008 Als je Wolly
Ik word ook een december mama! Heel veel geluk en gezondheid toegewenst met jullie zwangerschap! Liefs!
AAAAARCH... Ze zijn net met de kozijnen begonnen. En ik ben NIET blij - het is hier een takkeherrie Nou ja, dat was te verwachten dus ok - ze waren 3 kwartier te vroeg - ze zouden met de slaapkamer beginnen, maar ze blijken van elke gevel maar een deel bij zich te hebben. - ze staan OP ons zonnescherm!
@ Oem Mujahid Ik heb ook (nog) geen last van mijn borsten. Denk niet dat dat zo bijzonder is. Ik heb ook rond de periode van mijn menstruatie nooit last gehad van mijn borsten. Maak me dus geen zorgen.... Grtz
Tjonge, wat gaat het hard hier met nieuwe meiden en nieuwe berichten! Tipp: wat vreselijk...ik hoop dat je de dag een beetje doorkomt! Hier gaat alles nog goed. We hebben het afgelopen weekend aan de naaste familie verteld. Dat was helemaal leuk! Verder voel ik me ook gewoon moe en vooral in de ochtend misselijk. Ik hoef gelukkig niet te spugen. Die eerste echo duurt bij mij nog drie weken! Pfff...het is wel spannend hoor.
komt vast wel goed... Ik heb ook zoiets van alles wat ze slopen vergoeden ze maar... Over een kleine 2 uur komt MvM
wat heb ik veel moeten bijlezen zeg ik zie dat het bij de meesten allemaal heel voorspoedig verloopt gelukkig jammer voor kristel die haar kindje heeft verloren is altijd erg he verder gaat met mij alles goed wel ben ik heel vlug moe maar dat hoort erbij he groetjes
Goedemorgen meiden, Hier gaat ook alles prima. Ik ben nog steeds niet echt misselijk. Alleen mn borsten doen nog zeer. We hebben gisteren het goede nieuws aan mn schoonouders verteld. We hebben een fotolijstje met gedichtje gegeven. Mn schoonvader dacht bij het aannemen van het pakje al te weten wat erin zat. Niet dus... . Bij de eerste zin had hij het al door en zei: " Ja, echt?!" Bij mn schoonmoeder viel het kwartje wat later. Maar ook bij haar kwamen de tranen. Komend weekend gaan we naar nederland. Dan zullen we het mijn ouders en broer vertellen. Ik verheug me erop. @ Ranjeewha: Balen dat je je zo belabberd voelt. Zorg maar goed voor jezelf. Het is voor ene goed doel he @ Tipp: Pak ze maar aan hoor, die bouwvakkers. Veel plezier met MvM. @ Wolly: O, dat is al snel, die echo! Leuk hoor! Voor de nieuwe meiden: gefeliciteerd en welkom!
Hey meiden, Alle nieuwe zwangeren: Welkom en een fijne zwangerschap! Wauw, wat hebben jullie weer veel geschreven! Met mij gaat het iets beter, ben minder misselijk. Borsten zijn ook minder gevoelig dan eerst. Van de ene kant maakt t me wel zorgen, zo van als k een 'goede' dag heb dat ik dan denk van ben ik nog wel zwanger hihi. Ben trouwens ook heel kortademig. Het kan je behoorlijk onzeker maken, maar achja. A.s vrijdag onze 1e echo, eindelijk! Liefs Monique
hoi hoi! hee wolly ik lees dat je last had van bruin verleis? gelukkig dat het nu gestopt is! ik heb vandaag behoorlijk wat rose afscheiding schrok er eigenlijkw el van maar lees dat het wel vaker voor komt... dus probeer me niet te druk te maken idd fijn om nu hier te kunnen kletsen verder voel ik me prima niet misselijk en ook geen last van mijn borsten fijne dag allemaal!
Alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd en welkom..... Heb vandaag de verloskundige opgebelt en heb de eerste afspraak op 5 mei. We weten nog steeds niet hoe ver ik ben dus gaan ze voor safe het kan zo wezen dat ik nu 7 weken ben of gewoon 5 weken. Maar om me nu binnen een week te laten komen vonden ze ook niet zo'n goed idee want stel je voor dat het dan nog te vroeg is en dat ze het dan nog niet kunnen vinden. Aan de ene kant wel jammer maar aan de andere kant hebben ze wel gelijk. Dus ik moet nog even 3 weekjes wachten en dan op bevrijdingsfeest 5 mei weet ik het echt. @Krisel sterkte met je vmk. @Tipp sucsses vandaag met de bouwvakkers en laat alles maar lekker vergoeden....hahahahah . Veel plezier met MvM Voor de rest voel ik me wel goed alleen nog steeds verward soms. Maar daar moet ik dan maar aan wennen Groetjes milou
goede morgen idereen! iedereen een leuk weekend gehad ik wel zijn gisteren de hele dag weg geweest en op eind nog lekker uit eten geweest dus was een geslaagde dag. Heb vanavond verjaardag hoop dat ik ons geweldige nieuws nog voor me kan houden liefst schreeuwde ik het van de daken hahahhaha maar we wachten gewoon nog even. zijn er meer die juist meer eetlust hebben dan misselijk zijn word er gek van en omdat ik al niet de lichtste ben wil ik toch echt met mate gaan snoepen dus heb ik al komkommers gehaald allemaal gezonde eten ipv dikmakers ben vandaag wel extreem moe nog te moe om ene been voor het andere te zetten en ik moet nog zo veel doen bah wassen strijken stofzuigen enz enz hoe reageren jullie partners erop als jullie moe zijn zeggen ze dan van ga maar even lekker liggen of stel je niet aan