@Smallgirl: Heel veel succes morgen, spannend! @Marijee: Het hoeft idd niet altijd te rommelen, sommige hebben nergens last van en bevallen dan gewoon, zonder gerommel weken van te voren
smallgirl Jeetje.. meid,, dat si mooi nieuws! Ik ga lekker naar bed.. ik heb een heel zwaar gevoel aan de onderkant van mijn lichaam.. dus die schaambot en echt weeig gevoel in de rug.. Maar dat had ik met Sam ook rond de 38 week.. ! Jaja.. morgen alweer 38 weken! Nou ik ga naar bedje met een kruikje! Groetjes
@ Smallgirll, Heel veel succes morgen! Wat spannend zeg Ben heel benieuwd hoe het gaat morgen en natuurlijk naar de eerste foto's van je 2e kindje.
Zo Dames Wat een geklets weer pff weer 6 pagina`s bijlezen ofzo haha Ik wil ook niet doorlopen hoor tot de 43 weken! heb ook even gpbt wanneer ze denkt dat ik ga bevallen. Spannend! @ smallgirl Heel veel sterkte morgen! Succes en dan genieten van je kleinetje! @ marije Bij mij heeft het tot nu toe 1x gerommeld vriendin van mij is volgende week woensdag uitgerekend en die heeft nergens last van geen gerommel of niks.. Alleen heel erg spugen.. maar een paar kilo aangekomen.. maar loopt voor de rest overal heen.. dus zo kan het idd ook! Vandaag lekker wezen zwemmen Heerlijk in dat water dobberen en je licht voelen. Alleen als je er dan uit moet zoooow lijkt wel of je een blok beton in je buik hebt haha Lekker in de kruiden en bubbelbaden geweest, maar ben nu wel heel moe En nu is Arie ook nog es in een vervelende bui bah! Zeueren en me dikkie en spekkie noemen enz.. kan het nu ff niet hebben. Steeds aan me zitten en nu ik achter de pc zit lampje uit drukken enz.. Heb em toch een schop en een duw gegeven bah en nu opzouten! Hormonen ga nu lekker warme chocomel maken met slagroom en pepernoten! Groetjesss
@smallgirl: heel veel succes morgen en geniet lekker van je kindje! alles komt goed! vandaag naar de fysio geweest, wel handige tips gehad om de laatste periode zonder al te veel pijn en blaasontstekingen door te komen. Ook handige oefeningen enzo gehad ook voor na de bevalling! Hier ist een beetje aan het rommelen weer vandaag, maar ik weet zowat zeker dat die kleine er niet voor het weekend is, dus ik maak me maar niet druk. Hier ook een grote zak pepernoten naast de pc staan hahahaha overigens heb ik de afgelopen 3 nachten ontzettend lekker geslapen, zonder eruit te hoeven tussendoor! is echt super joh ben eindelijk een beetje uitgerust! ff iets ranzigs: heeft iemand van jullie last van aambeien? ik wel kwam ik achter gister, dus heb vandaag maar zalf gehaald. Ik hoop dat het werkt! schaam me dood en het zal er nog maar zitten tijdens de bevalling, dan kan iedereen t zien Oh ja, alsnog de blije doos gehaald vandaag zitten toch wel geinige dingen in! Nou meiden fijne avond nog allemaal!
@Smallgirl: Ohhh wat spannend zeg Alvast heel veel succes morgen, nog ff en je hebt je kleintje in je armen. @Leonie: Aambeien nee geen last van hier maar je hoeft je niet te schamen hoor, veel vrouwen hebben dat en anders krijgen ze het wel met de bevalling van het persen.
@Smallgirl: wat spannend en wat leuk! Heel veel succes morgen, ik hoop dat je snel weer op de been bent en dat we dan de foto's van je 2e kindje kunnen bewonderen. Ik duim voor je dat ie morgen goed ligt, zodat je de "bevalling" nog een beetje bewust mee kunt maken. Ik heb ook gehoord dat je ook kunt bevallen zonder voortekenen, da's voor mij ook best een geruststelling, want ik heb ook nog helemaal geen voortekenen. Gelukkig heb ik ook geen aambeien, maar dat schijnt echt een heel veel voorkomend kwaaltje te zijn aan het einde van de zwangerschap, dus wie weet krijg ik ze nog (ik hoop natuurlijk van niet). Ik kruip zo weer op de bank. Ben erg moe sinds vanmiddag. Pak ik meteen de zak pepernoten even uit de kast. Fijne avond allemaal, Hanneke
@vis: mijn vriendin een buurvrouw zijn bevallen zonder voortekenen hoor! ineens pats boem! bij de een waren de vliezen gebroken snachts en werd ze dus sochtends wakker in een nat bed en bij de ander begonnen de weeen gewoon zomaar uit het niets! dus maak je geen zorgen hoor!
Smallgirl heel veel succes morgen! @ all hoe is het met jullie? IK had gister avond het gevoel of iemand een hele strakke band om me buik had heen gedaan ik voelde me er niet echt prettig bij. Ik de verloskundige gebeld moest meteen langs komen ze dacht dat ik misschien een hoge bloeddruk had maar dit was gelukkig niet het geval hij was 100/55 en me kleintje lag al wat in het bekken en met haar beentjes helemaal gestrekt de verloskundige dacht dat daar het rot gevoel van kwam.Ik was opgelucht dat alles goed is. Volgende week dinsdag moet ik weer op controlle. Voor de meiden die veel last hebben van voor weeen doe rustig aan. liefs maria
zo halloa wie is er 30 dec uitgerekend ben zo benieuwd want word het een 2008 meid of een 2009 meid haha!?
He Dames, Kom ook even buurten, lees elke dag mee, maar gaat best snel de laatste tijd! Het wordt nu spannend allemaal, veel die al rond de 38 weken zijn! Dan merk je toch duidelijk verschil dat ik "nog maar" 35 weken ben! Smallgirl: sterkte voor mrogen met de keizersnede, maar geweldig jullie kleine uk morgen te mogen vasthouden! Super! Ben benieuwd...... Hier gaat alles z'n gangetje.. Nou ja, tis een beetje ziekenhuis in en uit... Kwakkel wat voort, maar goed, nog eventjes!
Hallo Meiden, Heeeeel lang niets meer van me laten horen, maar vandaag mijn laatste werkdag gehad, dus verlof! Heb nu meer tijd om mee te lezen en te schrijven! Af en toe wel meegelezen, maar het was op het werk nog zo druk dat dat er vaak niet van kwam. @Smallgirl heel erg veel succes morgen! Spannend zeg, ben erg benieuwd! @de 2 eerste december mama's, van harte gefeliciteerd met jullie zoontjes! Met mij gaat alles eigenlijk wel goed. Moet nog steeds veel spugen, maar dat is al vanaf het begin van de zwangerschap (ben er eigenlijk al aan gewend). Met de kleine gaat alles goed, buikje ligt ook mooi op schema, controles bij de vk zijn eigenlijk altijd goed, bloeddruk is perfect en ben nu zo'n 10 kilo aangekomen, dus daar ben ik ook best wel tevreden mee. Morgenavond met mijn vriend naar de vk en dan krijgen we meer info over de bevalling, wanneer we moeten bellen enzo, en vanaf dan moet ik elke week terugkomen voor controle. Hier nog helemaal geen last van bandenpijn/oefenweeen of iets in die richting, maar wat niet is kan nog komen Ik ga nu lekker naar bedje, want heb vandaag nog hard gewerkt, maar zal vanaf nu meer van me proberen te laten horen en meer te reageren op jullie vragen en verhalen! Groetjes!
heejj meiden ben blij te horen dat het ook regelmatig vookomt dat je opeens uit het niets kan gaan bevallen zonder echt voorweeen. vanavond al wel een stuk of 7 harde buiken gehad maar niet pijnlijk. ben zo benieuwt wanneer me kleine ventje komt! ik heb nu al 2 pendels voor 28 nov en 1 voor 29 nov, dus allebei eind volgende week! ik heb al een tijdje eerder 28 nov in me hoofd gehad maar vond dat weer niet kloppen bij me gevoel dat ik overtijd zou lopen haha. gewoon afwachten dus hier ook gelukkig geen last van aambeien maar het is inderdaad een bekent kwaaltje dat aan het einde van de zwangerschap vaak voorkomt. en anders indd wel bij de bevalling door het persen. Liefs xx
Meiden, nog even een berichtje voordat ik mijn mandje in ga om wat proberen te slapen.... Net de klysma gedaan en dat viel gelukkig allemaal mee. Nu de rest nog hahaha. Ik ben benieuwd hoe ik het morgen ga ervaren. Zie er wel een beetje tegenop maar ja, kan er toch niks aan veranderen. Ik zal manlief vragen om een berichtje hier achter te laten over hoe het is gegaan etc. Als hij er natuurlijk tijd voor heeft. voor nu slaap lekker en meiden die de komende dagen gaan bevallen... toi toi toi ik hoop dat alles dan spoedig mag verlopen. En adners lees ik de verhalen zsm wel weer bij. Liefs Smallgirl
heel veel succes (je hebt morgen de kleine al in handen) hoop dat je vannacht een btje kan slapen! liefs
Smallgirl SUCCES morgen! Hopelijk is je kleine er snel en gezond en ben jij weer snel op de been. Ik denk aan je en hoop dat je vannacht nog wat slaapt! Verder nog niet teruggelezen dames, ik ga lekker slapen. Lees morgen verder!