Ik wilde al gaan voorstellen om morgenochtend als ik naar de fysio ga even haar straat door te gaan rijden om te zien of er ergens een baby is geboren. Kan alleen niet garanderen dat ik het misschien fout heb en dat er toevallig nog een kindje geboren is in de straat. Maar ik ga morgen wel even spieken. Ben ook erg nieuwschierig namelijk. Ik ga nu lekker slapen. Slaap lekker allemaal.
Hier een nachtbraker... Ben zoooooo moe, maar kan niet slapen. Doet gewoon teveel pijn met liggen, en constant last van mn maag. Ben ook wel benieuwd of Smallgirl de kleine heeft enzo!
Goedemorgen dames ! Het wordt al spannend hier. Het is bij ons nu een jaar geleden dat de eerste december mama's begonnen te bevallen. Op twee kindjes na die erg vroeg geboren zijn en twee sterretjes. Ik wens jullie heel veel succes bij jullie bevallingen en geniet van deze spannende mooie en zeer speciale tijd. Het cliche is echt waar de kids zijn zo groot. Dec mama 2007
Jessica goed idee! Dani, dat heb ik precies zo... au au haha. Maar ik voel m liever teveel dan te weinig!
goede morgen dames! Nog geen nieuws van smallgirl? De laatste paar nachten slaap ik echt als een baby! heerlijk zeg! Hier verder aardig rustig gebleven, krijg steeds meer het idee dat ik nog wel eens tot 42 weken zou kunnen lopen Hoe gaat het met jullie? al bevallingen in aantocht? slijmproppen verloren enzo? Heb gister weer heel het huis opgeruimd en schoongemaakt! voelde me goed, dus had er echt zin in! morgen weer naar de VK, kijken of er nog iets gezegd wordt over die ontsluiting enzo.. Hele fijne dag allemaal!
moge dames, nog alles rustig hier. Mijn vriendje is lekker vrij vandaag en morgen, lekker relaxen. Hij is nu even hardlopen met het hondje die is helemaal in zijn sas. Ben lekker eitjes aan het koken en ga zo ontbijtje maken. Fijne dag allemaal en doe rustig aan. liefs Adriana
Goedemorgen, Nog geen nieuws van smallgirl ik heb echt een rot nacht achter de rug. mijn zoontje wakker om 02.00 uur, viel een half uur later weer in slaap, maar toen heb ik nog wakker gelegen tot half vijf. En vanochtend om 7.00 uur begon de dag alweer. Dus ik ga vanmiddag even lekker liggen. Adriana, klinkt als een heerlijk dagje. geniet ervan.
nog niks nieuws over smallgirl jammer haha! vandaag 38 weekjes Gister onder het koken nog paar goeie voorweeen gehad maar verder wil het volges mij niet meer doorzetten. Kreeg wel un tip van een collega van me moeder veel boven je macht doen kan ook de weeen doorzetten dus dalijk goed de was ophangen haha! Ik voel ons manneke ook heel erg vaak alsof ie un hele volksverhuizing van binnen doet haha zo grappig. Volges de pendel zal ik volgende week donderdagnacht bevallen dus ben eens benieuwd haha!
Nog steeds niks van Sharon gehoord :S He jammer...! Hier een uitgeslapen amber.. Maar of dat nou echt uitgerust is
hey dames Hier ook weer een beroerd nachtje! Jakkes al 3 achter elkaar dat breekt echt op! Als ik snachts moet plassen word ik wakker en dan ga ik liggen draaien en maalt er vanalles door m`n hoofd waardoor ik niet meer kan slapen. Kennen jullie dit? Ben ook snotterig en werd net wakker met t idee dat ik wel es koorts kon hebben. Echt zo`n klammig gevoel maar.. 37.2. Dus gelukkig niet. Ben ook misselijk.. sorry voor t geklaag.. misschien een griepje? of hoort dit aant eind v/d zwangerschap? Ga zo maar es ff lekker douchen misschien dat het helpt.. heb t liefst zin om m`n bedje weer in te duiken Vanmiddag naar de vk voor de liggingsecho! Duurt dit echt maar 10 min? en kijken ze echt alleen maar kop of kont? laten ze verder niks zien? (zei de assistente tenminste) Groetjess
Hallo Dames Ben net door de straat van Smallgirl(sharon) gereden en heb een ooievaar gespot. Weet niet zeker of die van haar is maar het is een: MEISJE (zou de 1ste zijn van december) Hoop dat we snel horen van haar man of dit klopt?en natuurlijk hoe het heet enz. Gr Jessica
hahaha.. Ik wist het gisteren al .. Maar omdat ik niet weet wie haar buddy is.. en misschien wilt ze het graag zelf vertellen Omdat ze geen buddy heeft daarom! Nou iedergeval gefeliciteerd Sharon Man en Dochter..! GEFELICITEERD!
Goeiemorgen ladies! Hebben jullie allemaal het beruchte " vluchtkoffertje" al klaar staan..... wil er zo toch maar eens aan beginnen... Nog uiterlijk 4 weekjes en dan is ons meisje er jeeeeh! Maar.... nu ben ik ff het allermooiste pakje aan het uitzoeken en kom erachter dat ik helemaal geen maatje 50 heb... alles begint bij 56... is dat te groot...? Ze schatten een kindje wat niet boven de 3200 gram uitkomt.... En... wat hebben jullie allemaal nog meer in de vluchtkoffer zitten..? Smallgirl... gefeliciteerd met jullie dochter! xxx
Hey Smallgirl gefelciteerd! @ Bianc, Ons vluchtkoffertje staat klaar. tenminste de spullen.. moet ze alleen nog ff in een tas doen. Ik heb ook een pakje mt 56 mee hoor. 50 vind ik zo klein. en er zit toch nog een romper onder en anders krullen we de mouwen en broekspijpen wel een x om. Zo daar knap je wel van op ff douchen.. ga nu lekker bankhangen want ben nog misselijk en heb nergens zin in.. terwijl t zo goed ging eigenlijk.. Kunt echt merken dat je tegen t einde begint te lopen.. En dan ben ik morgen nog maar 37 weken! Hoop echt niet dat ik te lang doorloop. Zal es ff vragen vanmiddag.. tot hoelang.. Liefss
Hoi allemaal! Gisteren zijn wij naar het ziekenhuis geweest om de keizersnee te plannen. Raar hoor, een kind op bestelling! Wat wel heel fijn is, is dat we nu rust hebben en alles goed kunnen voorbereiden. Weet nog wel dat ik bij Valentijn al die onzekerheid heel moeilijk vond. Liep toen helemaal hyper omdat ik alles zo spannend vond. Nu weet ik wat er gaat gebeuren en dat het voor ons meissie de meest veilige manier is. Dat gaf voor mij ook de doorslag om toch voor die keizersnee te kiezen. (Heeft ook te maken met feit dat mijn broer gehandicapt is geraakt bij zijn geboorte, dus ik weet van heel dichtbij dat het ook anders kan...) Al met al; ik ben opgelucht en ga zo lekker een lijstje maken met dingen die ik nog wil of moet doen. Nog een keertje uit eten met vriendje staat echt bovenaan dus ook gelijk maar ff mijn moeder vragen om op Valentijn te passen! Hoop snel iets meer te horen over de keizersnee van Smallgirl! Fijne dag! Liefs Gwen
@ Gwendo: lijkt me ook een rare gewaarwording dat je al weet wanneer ze komt! hahaha, maar goed ook wel bijzonder! Smallgirl een dochtertje erbij, heb ik wat gemis?!?!?!
ja lola ze heeft woensdag een keizersnee gehad jessica is haar buurvrouw van een straat verderop en die is stiekem gaan kijken of er al wat hing in de straat vandaar Anyway Sharon ik dacht het ook al dat jij een meissie ging krijgen GEFELICITEEEEEERDen ben erg benieuwd hoe het met je gaat? en met je keizersnee natuurlijk! Want laatst lag ze dwars vertelde je dus ik hoop dat ze nog is gaan draaien... hier gaat alles goed geen voortekens wel heb ik 2pendels gehad die dezelfde datum aangaven en die wisten niks van elkaar af.. Dus ik vind het wel erg spannend maar ik zal me er niet op vast bijten want dan kan het nog eens ergggg tegenvallen...
Smallgirl: gefeliciteerd met je dochtertje....we gaan er maar gewoon vanuit dat er maar 1 kindje is geboren bij jou in de straat . Ik slaap ook steeds slechter 's nachts. Als ik op mijn linkerzij lig dan gaat mijn linkerbeen zeer doen en andersom, alsof er dan bloedvaten afgekneld worden ofzo...en op mijn rug gaat ook niet meer, want dan krijg ik rugpijn. Hebben jullie daar ook last van? Ik heb wel al wat dingetjes in een tas gedaan -badjas, sokken & ondergoed - maar voor de rest nog niets. Ik ben er ook niet zo mee bezig, omdat ik er nog steeds vanuit ga dat ik gewoon thuis ga bevallen en dat alles goed gaat. Ik leg alleen nog even de babykleertjes klaar die Ukkie aan krijgt (mt 56). Als ik dan echt naar het ziekenhuis moet, zorg ik dat de hoognodige dingen in de tas zitten. Aangezien het ziekenhuis dichtbij is, kan Dennis daarna nog wat dingetjes ophalen thuis als dat nodig is. Vandaag een dagje binnenzitten, heb net even de was gedaan en ga vanmiddag even de administratie opruimen e.d. Grtjs, Hanneke