@Peetje: helemaal niet raar of overdreven dat je zo reageerde! Beter een keer teveel de ambulance laten komen dan te laat hoor! Bij zo'n kleintje weet je toch nooit wat er aan de hand is. Ben blij dat alles nu weer goed is.
Peetje jeetje kan me voorstellen dat je schrikt hoor. Het is toch een klein hummeltje wat niet kan zeggen mama mijn darmen doen pijn. Ben blij voor jullie dat het nu weer goed met hem gaat.
nou Peetje waarom zou jij je daarvoor moet schamen! Maar ik ken het gevoel wel hoor..! heel goed zelf, ik durf alleen maar te bellen naar het ziekenhuis als het echt niet meer gaat.. Ze moesten ook echt 3 keer vertellen dat ik echt moest bellen als de weeen regelmatig kwamen Ook durf ik niet te bellen, bijvoorbeeld als ik zelf naar de dokter ga.. want stel je voor er is niks aan de hand! Met Sam daar bel ik altijd voor Moederinstinct denk ik..! Maar Daar bel ik altijd voor! Dus SCHAAM JE NIET!
hey' Mamatje gefeliciteerd met jullie zoontje. Hoe heet ie? Ben wel benieuwd! @ Monique mijn urine is nog nooit gecontroleerd bij de vk! ook hoef ik me daar nooit te wegen. @ peetje Als je iets niet vertrouwd gewoon bellen, dan maar over bezorgd maar als moeder wil je toch het beste voor je kindje! Dus schaam je zeker niet! Zo dat was het wel ff weer, Kom me wel weer ff melde als ik bij de vk ben geweest. Liefss
mamatje Van harte gefeliciteerd met jullie zoon smallgrill Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Peetje Altijd je eigen gevoel volgen wat je kunt beter tien keer te veel bellen dan 1 keer te laat! Net even heerlijk geslapen samen met onze dochter ze was moe en daar hebik ook gelijk even gebruik van gemaakt! Heerlijk!
@ Peetje, heel logisch dat je 112 hebt gebeld, zou ik ook hebben gedaan! Je wilt toch dat alles ok is met je kindje. Als de medewerkers van de ambu er niks van hadden gedacht dan hadden ze m ook niet meegenomen. Bij mij is mn urine ook nog nooit gecontroleerd bij de vk. Ook ben ik nog nooit op de weegschaal geweest bij dr. Zal bij iedere vk wel anders zijn denk ik zo. Verder alles ok, wel steeds een voet/hak in mn zij, doet soms erg pijn Las dat je je kindje 10x per dag moet voelen? Nou ik haal het tienvoudige makkelijk
van harte met jullie zoon weer een wondertje! Fijn dat jullie de kleine al lekker in je handen kan houden! veel plezier liefs
Mamatje: gefeliciteerd met je stoere zoon! Ben, net als de rest, ook erg benieuwd naar de naam. Bij mij is mijn urine ook nog nooit gecontroleerd. Bij mijn verloskundige doen ze dat alleen als ze denken dat er iets aan de hand is. Vanmiddag weer even puin geruimd in de slaapkamer, daar lag nog een heleboel administratie en boeken die naar de bijna opgeknapte zolder moeten, dus heb weer even opgeruimd. Dan kan die kleine straks lekker bij ons op de kamer de eerste paar dagen. Ga nu even lekker op de bank liggen. Grtjs, Hanneke
@mamatje hartelijk gefeliciteerd met jullie zoon! ben benieuwd naar de naam! ik heb de meeste pakjes in 56 mocht het te groot zijn kan je ze altijd nog beetje omrollen want stel 50 is te klein..heb wel 1 of 2 pakjes in 50 maar de rest 56...net met me mams boodschappen gedaan en lekker veel gelopen dus maar heb eerlijk gezegd nergens meer last van
heejj meiden dimmel.. ik heb net ook booschapjes gedaan met me moeder lopend en ik kreeg best wel goede voorweeen. ze werden ook steeds sterker en ik stond echt op me benen te trillen. maar toen ik thuis was en ging zitten zakte het gelijk af en was het weer weg. toch even gaan douche en kreeg toen nog 1 keer krampjes ma dat was niets vergeleken met wat ik had onder het wandelen. me buik hangt sinds vandaag ook opeens heel erg! hij was wel een beetje gezakt maar nu zien andere het ook. voel me net zo ingezakte pudding haha zal die dan toch echt snel komen?
Ok dan ga ik toch maar niet nog eens shoppen voor maatje 50, dan laat ik het zo! Meiden met voorweeen, succes! Heb daar allemaal nog geen last van... Morgen in het ZH weer een groeiecho, ben benieuwd! xxx
MArije.. Ik zei toch dat jij eerder gaat bevallen! Kom op weeen van marije! Bianc ik moet ook weer morgen! Alleen wel al om 8.30 hihih gesjellie
hey hey Zo de controle bij vk was goed. we hebben ons ukkie weer gezien wat een mooi kindje! Echt een knappert Buik was 3 cm gegroeit en kindje lag goed tussen m`n bekken. (vergeten te vragen hoever dit nu ingedaald is) Had ook nog ruim voldoende vruchtwater.. dus helemaal oke! Hoef over 2 weken pas weer te komen.. dan ben ik al 39 wk! daarna pas om de week.. nou ja zal wel goed zijn Liefss
Ran, ohhh haha dan heb ik het beter, om 14.10! Dani gelukkig was alles goed en ligt die knappert mooi tussen je bekken! Bij ons moet ik nu om de week bij de VK komen, de andere week bij de Gyn... maar normaal is het gewoon om de week...
@ Dani: fijn dat alles goed was! Ik moet morgen ook weer, ook om half 9 net als Ran. Pfffff, vroeg he?! Wordt al moe als ik er aan denk.
Dani.. ddat is nog even goed nieuws..1 Bianc..., JA dan heb jij het beter.. Ach ik ben niet de enigste Gesjellie Lola1982 zal aan je denken
@ Mamatje Gefeliciteerd met de geboorte van je zoon. Wat een verhaal. Ik ben net als de rest nieuwschierig naar de naam maar kan me voorstellen dat je het vergeet op te schrijven in alle drukte. @ Peetje Kan me voorstellen dat je in paniek raakte. Lijkt me ook niks om je zoon zo te zien liggen. Maar goed dat ze even gekeken hebben naar hem dan ben je ook weer gerustgesteld. Is bijna hetzelfde als wij die voor een ecg gaan. Verder niks te melden. Vandaag pas de klossen opgehaald en een po en omdat ze het toch aanbood een ruggesteun. Ook de kerstzegels gehaald en op alle enveloppen geplakt. Scheelt toch weer een hoop geld zo. Gr