mooi testje! Mijn vriendje is de allerliefste! vaak zegt hij.! Ga lekker liggen! Nu kan het nog... Morgen ben ik were fulltime op school! Als hij er is hoef ik ook vrij weinig te doen! hij kookt, ruimt op, doet de was, hij doet alles.. en ik lig meestal voor pampus in het bed of bank mijn ventje is de allerbeste!
de mijne is anders ook heel goed hoor. Hij werkt vele thuis en doet dan heel veel voor me. Stopt me in bed, kokkt, ruimt op etc...
ik heb ook heerlijk een broodtje leverworst gegeten! heerlijk! en slokjes groene thee genomen! ben minder misselijk lekker!
hier heb ik minder geluk mijn man is wel bezorgd en hoef geenzware werken te doen maar afwassen koken strijken en poesten dat blijft wel voor mij hoor
nou hier ook minder geluk hoor gewoon de boodschappen en poetsen enz volgens hem ben ik niet ziek en van belang dat je gewoon je dingen blijft doen wou wel eens weten als hij zelf zwanger zou zijn hoe hij dan reageerde vrijdag heb ik de boodschappen ook gedaan maar merk gewoon dat het me moeite kost vooral een kratje bier doet dan zeer aan de buikspieren of zo iets
@Anna: Kan me goed voorstellen dat je een beetje bang bent, ze zeiden tegen mij van als het geen flinke bloedingen zijn en geen erge buik krampen dan hoef je je geen zorgen te maken. Het kan komen omdat alles nu beter doorbloed is en er makkelijk een vaatje kan knappen. Ik moest rust houden en me niet te veel druk maken dan zou het goed komen en heb het gedaan en sinds dien geen bruin verlies meer gehad. @Ranjeewha: En al een beetje beter en opgeknapt? @Tipp: Mooie test hoor! SUPPER duidelijk ook @Mirr: ik ben ook niet de lichtste en ben ook niet misselijk en heb ook meer eetlust, krijg elke 2 uur wel weer honger, ik probeer het wel met mate te doen maar neem zeker wel eens een koekje of een snoepje hoor. Geniet van het zwanger zijn. Ik zou gewoon door gaan waar je nu mee bezig bent
dames...ik zit te twijfelen na het lezen van het verhaal van Kristel of ik niet nog een test moet doen... IK las ergens op der topic dat je na 2 weken nog even de test het best kan herhalen... Wat vinden jullie...herhalen of niet?
Als jij je er fijner bij voelt zou ik nog een tesje doen, ik had toen voor een tijdje geleden ook zo iets van zal ik nog een testje doen en heb het gewoon gedaan. Er zijn er wel meerdere die dat zouden doen hoor.
als jij je er beter van zal voelen, dan oet je dat zeker doen! Heb IK ook gedaan Wolly.. Ja ik voel me inderdaad een stuk beter! groene thee (kleine slokjes) helpt bij mij! envooral eten niet te melkachtig!
Tipp, dat testje was inderdaad overduidelijk! Gaaf hoor! Ben zelf nog aan het twijfelen of ik me op ga geven voor mvm. Joss81 en Geja1981, leuk dat jullie het verteld hebben! Mag ik vragen hoe jullie het hebben verteld? Nog een kadootje erbij gegeven? Moet zeggen dat ik het ook heel erg moeilijk vindt om mijn mond te houden, vooral tegenover mijn moeder. Wil even wachten tot de eerste echo in ieder geval deze heb ik op 7 mei! Daarna wil ik het wel tegen mijn ouders en schoonouders zeggen en broers en zussen, en daarna zien we wel weer verder! Het is ook wel leuk om een geheimpje met z'n tweetjes te hebben. Tot nu toe heb ik ook helemaal nergens " last" van! Af en toe wordt je daar ook wel een beetje onzeker van, maar 3 verschillende testen gedaan en toch echt allemaal erg duidelijk zwanger aangegeven! Alle nieuwe zwangeren uiteraard van harte gefeliciteerd en welkom!
@Ranjeewha: Wat fijn dat je je al beter voelt, wat groene thee al niet kan doen he Maar de leverworst waar je het over had, dat mag je toch helemaal niet eten als je zwanger bent ivm viamine A ofzo?
dus ga jij het nog even verzwijgen ik wilde dat ook maar is me neit gelukt er zijn er al enkelen die het weten hoor
Inderdaad je mag geen leverworst hebben tijdens de zwangerschap. Nu is 1 keer nog niet zo'n ramp maar ik zou het de rest van de tijd niet meer eten. groetjes milou
wolly, 1 broodje per dag dan mag het wel! ongeveer 50 gram ofzo..! Met Sam at ik ook gewoon (de laatse fase) biefstukjes, leverworst ect!