hey dames Ik heb heerlijk geslapen vanacht! Daar knap je wel van op zeg. Ik heb nog helemaal geen last meer gehad van harde buiken en / of voor weeen. kan omdat jullie iets verder zijn, maar t hoeft idd niet.. m`n oma zei gisteren lachend! Het komt op als pissen! Moest er wel om lachen! @ Ran hoe was het in t ziekenhuis? @ Pebbles en prodigy Hopen dat jullie snel nieuws krijgen wanneer ze naar huis mag. t is ook niks aan in `t ziekenhuis, thuis herstel je toch sneller! En dan kunnen de kraam dagen pas echt beginnen. Nou ik ga ff wat eten, want krijg nu toch wel heeeel erg trek Groetjessss
Ik heb nu ook een hangbuik hihi. Ik probeer niet teveel waarde te hechten aan de uitslagen van de pendel, want anders verheug ik me er te zeer op. Ga zo weer naar de fysio voor de 2e keer acupunctuur. De 1e keer heeft wel wat voor gerommel gezorgd, dus het doet iig wel iets...
heyy marijee, Ja is zo erg he dan wordt er voor je gependeld en dan denk je och dat kan die toch niet weten en toch loop je ermee rond... Zelf heb ik gezegd of 25nov of 8dec en me moeder heeft van begin af aan 28nov gezegd dus ik ben eens benieuwd maar overlopen doe ik niet dat zeggen heel veel mensen zelfs de vk zei dat. Mijn mannetje die denkt daar aan tegen 1dec dus we moeten maar gewoon afwachten. als ik dalijk nog steeds de drang heb om de ramen te wassen probeer ik het gewoon haha ben toch eigenwijs! Liefs xx
Prodigy: met Bas had ik ook het Hellp syndroom mijn bloedwaardes waren ook helemaal niet goed. Toch heb ik op een gegeven moment gezegd ik wil naar huis hier herstel ik ook niet. Veel mensen op een kamer slecht slapen en de bacterieen in zo'n ziekenhuis. Ik was immers zo terug als het echt niet meer zou gaan. Ik had geen urinieweginfectie dus weet niet of dat bij haar de reden is om zo lang te moeten blijven. Sterkte en ik hoop voor je dat ze snel mee naar huis mag. Zodat je eindelijk rustig kunt genieten met z'n 3-en.
hallo ben net terug uit het ziekenhuis..., de CTG-scan was goed.., eindelijk heb ik voor 1 keer 30 minuten volgehouden ipv anderhalf uur Ik had nu een MENSELIJKE dokter,..die het heerlijk uitlegde..! Ze heeft inwendig nog gekeken.. Maar helaas helemaal niks,. ze voelde alleen maar dat hij iets rijper aan het worden was,, Dus dat was erg vervelend om te horen.., ze wilde me ook nog gewoon laten lopen, want ons Ukkie doet het goed! ik had zo gehoopt dat mijn baarmoedermondstukje gewoon verstreken was, en dat ze kon zeggen dat alles echt ingang was.! zodat het nog maar even duurt..! MAAR HELAAS 28 november heb ik weer een CTG-scan en een afspraak..!!
Hoi @ Ran hoe ver ben je nu dan? Nog ff volhouden hoor Ik ben vanadaag 37 weken mag dus officieel thuis bevallen.. (niet datt al komt) haha toch wel fijn gevoel. Echt een hangbuik heb ik nog niet.. @ Dimmel ramen lappen met dit weer? Hoop wel dat je de binnenkant bedoeld Succes! Groetjess
@dani ja de buitenkant is zonde...maar denk toch dat ik het niet ga doen ben bang als ik misstap ofzo..ons trappetje is niet zo stabiel!
haha oke was ff benieuwd hoe ver je was. Je hebt nog een kleine lopen he, ik hoor van velen dat dit toch wel energie vreet hoor. Ik kan mijn rust pakken hoevaak en wanneer ik wil. Dat scheelt denk ik toch wel Gewoon leuke dingen plannen als dat nog lukt! Ff doorzetten nog Groetjesss
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Dimmel, Wolly of aan Marijee, niet aan ons 3en anders gaat het nog dubbel . De lijst blijft dan netjes en up-to-date. DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008 BEVALLEN 8 oktober 2008: (31+2) Yorick - 1800 gram - Peetje08 - 1e kindje ( 8 december 2008) 15 november 2008: (37+0) Michaël - 2920 gram - Pebbels23 - 2e kindje ( 6 december 2008) 16 november 2008: (37+3) Zoon - 2560 gram - Mamatje - 1e kindje (5 december 2008) 19 november 2008: (38+4) - Dochter - .... gram - Smallgirl77 - 2de kindje (29 november 2008) Totaal 1 meisje, 3 jongens UITGEREKEND 01 december2008 Miepje: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 20 okt Essie23: 1e kindje - bevalling: ? - verlof Vis1978: 1e kindje- bevalling: thuis - verlof: 20 okt - Buddy: Pebbels & Hinkie. 02 december2008 Monique4: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 5 nov - Buddy: OemMujahid 03 december2008 Ranjeewha18: 2e kindje - bevalling: ? - verlof: Altijd - Buddy: Marijee Summer4life: ? kindje - bevalling: ? - verlof: ? 04 december2008 Valerie4: 4de kindje - bevalling: thuis - verlof: n.v.t Dimmel: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 23 okt - Buddy: Natascha78 en Acissej Marientje: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: ? Veronique22: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? 05 december2008 Acissej: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 24 okt - Buddy: Dimmel 06 december2008 Mama05: 2e kindje - bevalling: thuis - verlof: 6 nov Dagdromer: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 7 nov Sawi: 2e kindje - Bevallling: thuis - verlof: ? Consider: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: geen verlof 07 december2008 Marijee: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 17 okt - Buddy: Ranjeewha Hinkie: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 10 nov - Buddy: Pebbels & Vis 08 december2008 Wolly: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: Altijd Gwendo76: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: ? Tweety123: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 3 nov 09 december2008 Sylvia79: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: 1 nov Marlieke20: 2e kindje - bevalling: thuis - verlof: 20 okt 10 december2008 OemMujahid: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: Begonnen - Buddy: Monique4 Leonie1986: 1e kindje - bevallen: zh - Verlof: 29 okt 11 december2008 Aussie73: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 31 okt - Buddy: Iuno & Joss81 12 december2008 2deKleine: 2de kindje - bevalling: thuis - verlof: nvt - Buddy: meld zelf als er iets is gebeurt Chanty: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 15 nov Dani84: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 28 okt AdrianaM: 1e kindje - bevalling: Ziekenhuis - verlof: is al met verlof 13 december2008 Joss81: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 29 okt - Buddy: Aussie & Iuno Bianc: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 17 sep Sandra79: ? kindje - bevalling: twijfel - verlof: ? 15 december2008 Marleen4683: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 1 nov - Buddy: Johanna & Kweenie Parel1988: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 2 nov Trotse moeder: 3e & 4e kindje - bevalling: zh - verlof: ? 17 december2008 Maria04: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 6 nov Tinker: 4e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? sspielhagen: 1e kindje kindje - bevalling: thuis - verlof: 6 nov 18 december2008 Girl81: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 20 nov 19 december2008 Kweenie: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 24 nov - Buddy: Marleen & Johanna Kimkivits: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: begonnen 20 december2008 Lola1982: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 6 nov Mamamiss: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 17 nov Pinguin: 2de kindje - bevalling: zh - verlof: 15 nov 21 december2008 Goglezzz: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: Mijnimeel: 2e kindje - bevalling: zh - verlof 23 november 24 december2008 Johanna1: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 19 nov - Buddy: Marleen & Kweenie 25 december2008 Natascha78: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 28 nov - Buddy: Dimmel 29 december2008 Juffie1984: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 1 dec Victoria: 2e kindje - bevalling: twijfel - verlof 1 dec 30 december2008 Mayby: 1ste kindje - bevalling: ziekenhuis - Verlof: begonnen Een mooie dag in januari 2009 04 januari 2009 (vermoed dat het eind dec gaat worden) Iuno: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: n.v.t - Buddy: Aussie & joss81 50 Zwangere meiden in December 17 Jongens - 13 Meiden - 22 Verrassing Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn We denken aan jullie! Kitty1982, mama van Tessa, Rian, Coco1972, Sim80, Ginny, Poppy Agenda Nov 21: Lola controle gyn 21: Victoria afspr vk 24: Ranjeewha Groei echo 24: AdrianaM controle vk 24: Vis controle vk 24: Hinkie controle vk 25: Sylvia79 controle gyn 25: Wolly controle + echo vk 25: pinguin groeiecho 25: Johanna 36 weken afspraak 26: Dimmel controle vk 26: Marijee controle vk 28: Lola controle gyn 28: Monique4 controle vk en groei echo 28: Ranjeewha CTG scan en afspraak gyn Dec 03: Dimmel hopelijk laatste controle vk 05: Lola controle gyn 05: Dani84 controle vk 12: Lola controle gyn 19: Lola controle gyn @ran je afspraak staat erbij!
@ Marije Helaas weer een avond weeen voor niks. Was er dit keer echt van overtuigd dat het door ging zetten werd steeds erger maar zakte met helaas met dezelfde vaart gewoon weer af tot niks. Meiden ik wilde het eigenlijk niet zeggen maar ben het zat, wil gewoon dat het komt maar ben bang dat ik gewoon door ga tot 42 weken. Ik wil gewoon mijn kind en dit gezeur niet meer. Ben altijd erg positief maar dat kan ik vandaag even niet zijn. Het is rot weer ik zit opgesloten thuis zo en heb dan ook nog weeen voor jan met de korte achternaam. Zo dat was het even. Aan de andere kant kan ik nu wel morgen uit eten met mijn man. Dat is dan ook wel weer leuk. Krijg ook meer nesteldrang. Ineens wil ik alles klaar hebben liggen. En het huis netjes zodat als we weg moeten we niet eerst de afwasmachine nog in moeten ruimen en kleding vand e grond moeten rapen enz. Verder doe ik weinig in het huis omdat ik snel last van mijn rug krijg maar doe wel mijn best en pak alles aan op mijn tempo. Helaas geen ramen lappen enz Ga wel even arm oefeningen doen op de bank werkt dat ook? Gr
@ Prodigy Wat jammer dat het niet zo lekker gaat met Pebbles. Doe haar de groetjes van ons allen en zeg maar dat we aan haar denken. Wel fijn dat alles goed gaat met Micheal.
heejj meiden @monique ik ben heel benieuwt wat het dit keer gaat doen! wie weet zet het wel door nu. @dimmel.. ja indd dat pendelen geeft je toch hoop. had eigelijk liever gehad dat er rond 12 december ofzo was gependeld dan zit je niet met de hoop op volgende week haha. ze zeggen ook dat als je te veel bezig bent met de bevalling je het ophoud, maar hoe kan je er dan niet mee bezig zijn? zeker als het de eerste is! maar jij gaat denk ik indd ook niet overtijd lopen! en als je trapjes indd zo instabiel is dan zou ik het niet doen hoor! die van mij was wel heel stabiel waardoor ik het wel durfde @ Amber.. fijn dat het goed was in het ziekenhuis. ik snap dat je teleurgesteld bent dat het pas een beetje aan het verweken is maar vergeet niet dat dat opeens heel snel kan gaan he, en het is een begin. het had ook helemaal niets kunnen zijn @dani.. gefeliciteerd met je 37 weken! die hangbuik kan zomaar opeens komen hoor haha ik had hem gister ook opeens heel erg. me buik lijkt gelijk weer een stuk kleiner. @jessica.. snap dat je er nu even helemaal doorheen zit! die weeen zijn niet niets en geven je toch hoop. daarom zeg ik gewoon steeds als ik voorweeen heb dat het toch niet voorsteld dan is het ook geen echte teleurstelling als ze indd weg gaan. maar onthou wel dat ze niet voor niets zijn! je baarmoeder is bezig zich voor te bereiden en dat is een goed teken. het brengt zich alleen maar voordelen mee alleen wij vinden ze zo k*t omdat we gewoon onze kindjes in onze armen willen hebben! en beddegoed wassen en die opvouwen is misschien een id om boven je stand te gaan werken haha want om die lakens enzo op te vouwen moet je je armen we omhoog houden Liefs xx
Heb weer flink wat harde (soms pijnlijke) buiken... maar niet echt weeen zoals toen.. Bij mij zeggen de pendels ook veel 28/29 nov... die dagen heb ik in het begin ook zelf gezegd. 29 november omdat het de sterfdag van mijn opa is, en sindsdien gebeuren er allemaal hele erge en verdrietige dingen op die dag! Dus we hopen dat er nu iets positiefs gebeurd op die dag.
die harde buiken kunnen zich omzetten in weeen he! dus hou het in de gate hoe vaak ze komen. je weet het mooi nooit wat zijn er veel gepeneld voor volgende week. krijge we dan opeens een babyboom? haha ik hoop met je mee dat het dan 29 nov gaat gebeuren en er wat moois gebeurt dan op die dag!
ik ben ook 1x voor de 29ste gependeld mijn broertje is dan jarig dus zou grappig zijn.. maar ikzelfd denk niet dat ik de 29ste zal bevallen
Pebbles en man: laat je hoofd niet hangen, alles komt goed. Het is niet leuk, maar de doktoren laten haar gewoon niet gaan als het niet beter is. En beter save then sorry. Peetje: Jeetje dat was wel schrikken zeg, ik weet zeker dat ik ook gebeld zou hebben, ik zou geen risico nemen. Ik heb niet veel maatje 50 in huis, terwijl de vk gezegd heeft dat wij geen groot kindje krijgen, maarja dat is natuurlijk allemaal afwachten. Hier gaat alles prima. Ik ben het wel helemaal zat. Ik ben het ook zat dat ik overal werk zie liggen en ik het niet kan laten liggen. Ik ben nu een was aan het draaien, ik heb de afwasmachine al leeg gehaald de vissen zitten nu even in vies water omdat ik persee de ramen schoon moest maken van het aquarium, gevolg die moet ik dus nu ook verzorgen. Ik moet nog 8 overhemden en twee tafelakens strijken....ikw ord helemaal gek geloof ik...eindelijk nesteldrang? Ik ben ook wel een beetje boos op mijn vent. Eerst deed hij alles, maar hij laat alles nu versloffen en ik kan het gewoon niet aan. Ik zak bijna door mijn bekken en nog haalt hij de afwasdmachine niet leeg....ik bedoel dat moet je toch ook zien als man dat hij vol zit hij heeft hem zelf aangezet! Nouja het zijn mijn hormonen denk ik.. Zo lekker geklaag he...moest er even uit. Ohja ik las iets over hangende buiken en dan dat je er meer klaar voor bent...mmmhhh dan hoop ik maar dat die van mij gaat hangen. Hier geen voortekenen meer. Ik hoop dat mijn vriendin gelijk heeft, want ik wil best volgende week bevallen... Zo dat was het weer even...
De baby ben ik gelukkig nog niet beu. Heb ook een kleine buik dus kan nog veel zelf. De hoge bloeddruk blijft wel eng maar goed door de vele controles komt dit ook wel goed. Ik heb al twee nachten maar 3 uurtjes geslapen, Bas krijste de hele tijd wakker. Ging je erheen begon hij allemaal te kletsen. Papa, mama bed slapen. Ja, daar begin ik dus niet aan. Bas wordt nooit zomaar zoveel wakker. Dus na enige twijfel toch maar naar de dokter even naar zijn oren laten kijken. Heeft hij oorontsteking. Ik wist ook niet wordt hij wakker van de spanningen (baby, sinterklaas) of mankeert hij iets. ben blij dat ik toch naar de dokter ben gegaan hij heeft nu een kuurtje en hij is nu lekker aan het slapen. Hoop op betere nachten. Ik moet veel rusten ivm de groei van de baby. Dus ga nu ook maar weer even liggen. Mijn man en ik denken dat onze baby donderdag of vrijdag komt ivm hoge bloeddruk. Dus het blijft spannend. Toch raar dat je over een weekje misschien alweer zo'n ukkie in je armen kunt sluiten. Kan haast niet wachtten.
pebbles en prodigy @ gefeliciteerd met julli prachtige zoon. Wat een mooie toef haar heeft hij. Wens pebbles veel sterkte. ik duim dat jullie snel naar huis mogen. ik zag in de lijst staan dat het jullie tweede kindje is. hoe vindt broer of zus het? Smallgirl @ gefeliciteerd met jullie dochter. Ben benieuwd naar de foto en haar naam natuurlijk. Mamatje @ gefeliciteerd met je zoon. Geniet ervan. Wil je zijn naam geheim houden of gewoon vergeten te vertellen? Vandaag bij vk geweest en alles was goed. Baby is al ingedaald en met hoofdje naar beneden. Omdat mijn zoontje destijds in stuit lag krijg ik toch nog een liggingsecho over een kleine twee weken. Mijn volgende afspraak bij vk is 10 december.