december 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door tipp42hgg, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    Hoi allemaal,

Even snel een kort berichtje, want ik ben echt bekaf, dus ga zo heerlijk even liggen.

@Prodigy: geef Pebbles maar een dikke knuffel. Ik hoop dat ze snel naar huis mag, zodat jullie lekker met zijn drietjes van de kraamtijd kunnen gaan genieten. Goed om te lezen dat Michaƫl het zo goed doet.

Ik heb vannacht echt superslecht geslapen, omdat ik ineens heel veel vocht vasthield en daardoor mijn benen en voeten erg pijn deden. Ook heb ik af en toe last van duizelingen en lichte hoofdpijn. Vanmorgen toch even voor de zekerheid de verloskundige gebeld en die heeft mijn bloeddruk en urine even gecheckt en mij voor de zekerheid doorgestuurd naar het ziekenhuis. Daar ook door de hele molen gegaan en alles is goed met Ukkie. Ook mijn bloedwaarden en urine waren helemaal in orde.

Ik ben nu wel wat licht in mijn hoofd, maar dat kan natuurlijk ook door de vermoeidheid komen. Sorry dat ik niet op iedereen reageer.

Grtjs,
    Hanneke

2. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Dat heb ik gisteren ook gedaan voor mijn vriend het aquarium schoon gemaakt de ramen waren zo vies en het water moest nodig vervangen worden maar omdat ik elke keer wel weer een klusje voor hem had had hij daar geen tijd voor dus heb ik het gisteren maar even voor hem gedaan!
    Hij was er heel erg blij mee!

Hoe groot is jullie aquarium?

3. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

door dat inwendigonderzoek.. deed trouwens VERDOMT VEEL PIJN..! Geen pretje hahah..
    Ik heb net 2 uur bij geslapen.., Alhoewel.. na 1 uur begon mijn zoontje het zat te worden met zijn papa hahah..!
    en gilde alles bij elkaar!
    en rond 2 uur kon ik niet slapen, omdat de buurjongen alleen thuis was, dus de volume ging naar 100 whahah!
    Ach, ik ben ook jong geweest ;) hahahah.... Als het s'avonds laat is vind ik hhet wel heel evrveledn!

ik ben denk ik een beetje ziek aan het worden, heb het soms verschrikkelijk koud en dan stijgt de wartme weer naar mijn bol ;)
    ook heb ik wat bloed op mijn papiertje maar dat kan ook door de inwendigonderzoek..!
    Dus nog niks

nou groetjes

4. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @marijee ja zo erg he maar goed we zullen zien...hoe kan het ophouden eens zal het er toch uitmoeten haha...Ohw wat lief dat jij dat ook al zegt maar ik moet me er niet teveel op splitsen haha! Heb toch maar geen ramen gewassen!

heb af en toe hier lichte weeen, maar wel vaak harde buik...wie van jullie heeft ook af en toe steken in de tepels? en steken vanonder bij het gaatje om het zo maar te zeggen haha?

5. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ran, beterschap, lekker onder de wol met een warme kruik, griep kan je nu niet gebruiken he!
    Ohhh inwendig onderzoek... dat is mij gelukkig alle keren bespaard gebleven!

Alles was goed in het ZH, mag nu weer gewoon bij de VK blijven!
    De kleine was wel ingedaald maar ligt nog niet vast, alles zag er verder prima uit gelukkig!

xxx

6. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    @amber.. misschien heeft het inwendig onderzoek ook wel wat op gang gebracht ;) wie weet!

@Dimmel.. goed dat je maar geen ramen hebt gewassen, dat is niet zo verstandig als je geen stabiel trapje hebt.
    en indd moet je niet te veel op rekenen dat het echt volgende week gaat gebeuren, maar ik weet ook dat dat heel moeilijk is. gevoel kan je niet onderdrukken.

ook hier de hele middag weer lichte voorweeen, sommige doen best behoorlijk pijn, maar zodra ik ga zitten zakken ze weg.
    ik heb geen steken in me tepels alleen echt een druk af en toe op me borsten! dat doet soms best wel pijn.
    en die steken vanonder bij/in het gaatje heb ik ook. dat zal denk ik te maken hebben met het verweken van je baarmoedermond en dat die moet inkorten.

7. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @marijee ja die steken zijn best pijnlijk af en toe maar goed ze zullen erbij horen haha!

Had net aan un vriendin gevraagd die vorig jaar dec is bevallen over de steken in me tepels ze zegt als je op je tepels duwt komt er dan melk uit ik zeg ja nou dat kan un teken zijn dat het niet meer lang duurt!

8. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dimmel... bij mij komt er al melk uit mijn tepel vanaf week 30... Wil je niet ontmoedigen hoor!

9. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    alweer een bevestiging dat het niet lang meer duurt meid ;)

bij mij zegt het jammer genoeg niets want als ik in me tepel knijp dan komt er al melk uit sinds 22 weken.

maar het kan indd een soort van stuwing zijn dat je voelt.
    dat zei de verloskundige tegen mij over de druk op me borsten.

10. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    nouw ok dan vraag ik woensdag aan de vk even wat die steken kunnen zijn! heb af en toe wel eens een lekende tepel gehad maar die steken niet daarom maar goed!

11. Chanty24

Chanty24 Actief lid

Zo ben net thuis. Moest vanmorgen naar de vK die stuurde me door naar het ziekenhuis. Voel me al twee weken niet lekker. Weet niet goed hoe ik het moet omschrijven maar ik voel gewoon dat er iets is. Volgens haar had ik symptomen van Hellp-syndroom. Ze heeft gebeld met de gyn in het ZH en ik kon gelijk komen.
    Heb daar een de CTG gelegen en er werd urine en bloed onderzoek gedaag. Gelukkig gaat alles met de beeb in mijn buik prima. Maar mijn bloeddruk is wel aan het stijgen.
    Maar ik had het geahd en wild egraag naar huis. Dus ik moet nu maandag weer terug komen. Weer voor de CTG en op het spreekuur bij de gyn.
    En als ik het weekend klachten krijg moet ik gelijk bellen. Dus maar even afwachten.
    Ik ga nu even lekker op de bank tv kijken. Ben er best moe van.

12. hinkie

hinkie Actief lid

15 apr 2008
    408
    0
    0
    Onderzoeker in opleiding
    randstad -zuid holland
    Die van ons is 58 liter, dus niet zo heel groot. Er zaten eerst 5 vissen in, maar nu nog maar 3....en 1 heeft er volgens mij een tumor..het begon met een klein bobbeltje en nu is het echt groot....maar hij heeft er geen last van volgens mij..het zijn gewoon koud water vissen

13. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

bij mij komt er ookal wat collustreum uit (heo je dat ook schrijft nog geen echte melk,. maar dat voormelk :)

ik ben weer ontzettend moe zeg bah!
    en met het weten dat ik toch niet snel beval..., word de dag alleen maar langer whaha!
    Morgen lekker met mijn ventje boodschappen doen!
    Hij is namelijk vrij van zijn zaterdagbaantje :)

toe net sneeuwde en hagelde het.. dat vond Sam erg leuk.. ik hoop eigenlijk dat het morgen ook gaat spoken :)
    dan kan ik nog even naar buiten met hem!
    Alleen Arie heeft geen gelijk,.. hij zij dat ons Dotje zou komen als het zou gaan sneeuwen en hagelen.. Sam is namelijk ook in de sneeuw geboren..,
    Maar helaas!

14. hinkie

hinkie Actief lid

15 apr 2008
    408
    0
    0
    Onderzoeker in opleiding
    randstad -zuid holland
    Ohja bij mij is trouwens nooit mijn urine gecontroleerd. Mijn bloeddruk is wel goed (115/85), maar mag niet veel khoger worden, dus ik maak me wel een klein beetje zorgen. Ik heb vandaag veel gedaan, dat vind de kleine helemaal leuk en dan houd het zich rustig, nu wil ik wel dat het weer beweegt anders maakt mama zich ongerust hiihihihihih

Oh zo stom trouwens. Loop ik helemaal op schema, je kent het wel ene was er in ander in de droger zodat de tweede er later in kan...vergeet ik dus helemaal de droger aan te zetten....nu is dus nog alles nat...Ik hoop dat het op tijd klaar is voordat vanavond de visite komt....dan kan ik het nog even lekker opruimen...

Heb wel nog even een uurtje geslapen, want ben er wel doodop van.

15. hinkie

hinkie Actief lid

15 apr 2008
    408
    0
    0
    Onderzoeker in opleiding
    randstad -zuid holland
    Hoe groot is die van jullie en is die van jullie een warm water of een koud water? Ik wilde eerst helemaal geen aquarium. Het is echt een ding van mijn man (net zoals zijn kerststadje met lichtjes die al op de vensterbank staat het is te erg eigenlijk het is nog geen sinterklaas en hij heeft zijn kerststad al staan). Nu ben ik wel gesteld op de vissen, alleen wil ik er niet voor zorgen, maarja er niet voor zorgen is ook zo zielig.

Ik ben meer van mijn vogeltje. Ik heb een parkietje gekregen vorig jaar. Ik had er vroeger altijd 1. Mijn man wilde het eerst niet, maar vind het nu ook wel leuk. Natuurlijk zorg ik daar ook voor....zo gaat het toch vaak he...de mannen die iets willen en beloven er zelf voor te zorgen en het vervolgens niet doen hahahahah...zijn net kinderen.

16. hinkie

hinkie Actief lid

15 apr 2008
    408
    0
    0
    Onderzoeker in opleiding
    randstad -zuid holland
    bij mij komt er ook collustreum uit al sinds week 22, dus ik weet niet of het echt een voorteken is....volgens mij zijn het allemaal bakerpraatjes...we willen allemaal graag dat het er uit komt geloof ik hahahahah..

17. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Hier vandaag bij de gynaecoloog alles goed!
    Bloeddruk was netjes in ieder geval!

Voor de rest ben ik bekaf want door die rusteloze benen doe ik geen oog dicht. Vannacht ongeveer 1 1/2 a 2 uur geslapen! Niet best...
    Pfffff!

maar goed, komt ook wel weer goed allemaal toch! hahahaha!

18. leonie1986

leonie1986 Bekend lid

30 okt 2007
    551
    0
    0
    coordinator kinderopvang
    den haag
    ik lek ook al melk sinds week 25 ofzo, dus dat zegt volgens mij niet zoveel.

vandaag naar de vk geweest, alles is goed! bloeddruk 125/80 is wel hoog voor mijn doen, maar nog steeds goed. beebje doet het goed verder, geen eiwit in de urine. helaas ook van de vk te horen gekregen dat ik zelfs nog overtijd kan zijn, dus ontsluiting zegt ook al niks. Wel nog een leuke tip voor iedereen: als je vliezen zijn gebroken en je hebt flinke, echte ontsluitingsweeen mag je gewoon in bad! schijnt de pijn iets te verlichten. Als je geen goede weeen hebt en je vliezen zijn al gebroken, mag het niet, dus wees er wel voorzichtig mee!
    Zijn je vliezen nog helemaal niet gebroken, dan mag het sowieso!

Voor sommigen misschien niet zo belangrijk, maar ik vind het heerlijk in bad dus ik denk dat ik het grootste deel van de tijd in bad leef tijdens de bevalling hahahaha

Nou ik had gegokt dat ik morgen zou bevallen, maar dan mag het onderhand wel gaan beginnen, dus dat zal wel niet meer lukken. We gaan proberen om weer uit te gaan van de uitgerekende datum 10 dec.

Nou, ik ben het weer even kwijt, lucht wel weer even op.

@pebbles en prodigy: ik hoop dat pebbles snel naar huis mag zodat jullie lekker kunnen genieten van jullie zoon!

@meiden met harde buiken en voorweeen: ik hoop voor jullie dat het eindelijk eens door gaat zetten!

@iedereen: geloof dat iedereen wat ongeduldig begint te worden nu hahaha, voor iedereen die het te lang vind duren een hele grote digi-oppepper!

Nog maar even moeten we maar denken!

19. Dani84

Dani84 Niet meer actief

hoi

@ leonie.. Ik heb gehoord van mijn vk dat als je vlieze gebroken zijn jeabsoluut niet meer in bad mag! Dit inverband met infectie gevaar. Ook mag je geen sex meer! ( sorry had je bericht niet goed gelezen :oops: :p ) Als je flinke ontsluitingsweeen hebt zal het idd wel fijn zijn :)

Mijn borsten lekken ook nog steeds niet.. Wel iets gegroeid maar niet zo extreem..

Verder geen voortekenen nog. lekker rustig hier..

Dames succes en fijne avond!

20. acissej

acissej Bekend lid

17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    Ik loop nu al 2 weekjes te zeuren om sex tegen mijn man. Zeg steeds dat kan weeen opwekken heeft een vriend van ons gezegd dat je ook ananas kan eten ipv sex want het gaat om het stofje. En dat zit blijbaar ook in ananas. Ben ik even blij mee.
    Niet dat ik heel graag sex wil maar toch wel een beetje zeker als het helpt. Nu als ik er over begin zegt hij ik koop wel een ananas.
    Potverdorie.

Ik heb nog helemaal geen lekkende tepels/borsten gehad. Hoop wel dat er straks dan melk uit komt als het moet.

Ik weet nu weer even niet wat ik met mezelf aan moet. Ik ben te moe en heb rugpijn dus erop uit gaan gaat niet lukken maar ik verveel me en wil wat doen maar daarin tegen wil ik ook niet opstaan om wat te gaan doen. Zeer tegenstrijdig dus.

Ga zo maar een filmpje kijken met mijn man en lekker even douchen straks.
    Slaap lekker straks allemaal.

Deel Deze Pagina