december 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door tipp42hgg, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    @hanneke.. ons moeder gevoel werkt al wel ;) haha
    soms helpt het ook om gewoon even te porren dan voel je hem ook verschuiven;)

je kan het gewoon vragen indd en is toch leuk om te weten of het nu uit gaat komen of niet. verder besluit de kleine het toch zelf ;) als jij nu ook gependeld word voor eind volgende week dan geef ik de moed op dat het bij mij ook gaat gebeuren dan ook al heb ik 3 pendels voor eind volgende week. bijna alle meiden hier zijn voor eind volgende week gependeld :p

2. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    goeiemorgen!

dani meid doe voorzichtig! lekker rusten vandaag!

Telkens als ik het kamertje binnen loop denk ik kom op ik wil het gaan gebruiken haha! Heb wel al de hele morgen last van harde buiken...Vandaag nog niks op de planning maar vanavond een verjaardag!

ik zal me vandaag niet meer melden! dus niet ongerust zijn he meiden ;)

3. pebbles23

pebbles23 Actief lid

19 jun 2008
    260
    0
    0
    call agent
    oosterhout
    goedemorgen iedereen
    gister mocht ik eindelijk naar huis, na 3 zenuwslopende uren wachten op mijn bloeduitslag kreeg ik te horen dat mijn lever functie weer begon op te lopen dus ik mocht naar huis joepie. Michaël was woensdag al goedgekeurd om naar huis te mogen dus ik kon lekker met mijn gezinnetje naar huis toe.

het is zo'n heerlijk mannetje, een prachtventje. we zijn wel overgestapt van BV naar FV mijn melkproductie kwam niet goed op gang en Michaël bleef afvallen. ik moest zo en zo al met een tepelhoedje borstvoeding geven omdat hij mijn tepel niet goed kon pakken en ik was constant aan het kolven. dus mijn man en ik hebben besloten om ovr te gaan op FV. wel na veel protest van het personeel van het ziekenhuis, want ik moest door gaan met BV (het ziekenhuis moet BV promoten) al vergaten ze wel dat ik ontzettend gestrest op een gegeven moment was ook door alles met het HELLP syndroom. die ik dus uiteindelijk blijkt te hebben.

ik had begrepen dat mijn man jullie al op de hoogte heeft gehouden, ik weet ni of hij foto's had geplaats ook maar zal er zo en zo hier een plaatsen. goedemorgen iedereen
    gister mocht ik eindelijk naar huis, na 3 zenuwslopende uren wachten op mijn bloeduitslag kreeg ik te horen dat mijn lever functie weer begon op te lopen dus ik mocht naar huis joepie. Michaël was woensdag al goedgekeurd om naar huis te mogen dus ik kon lekker met mijn gezinnetje naar huis toe.

het is zo'n heerlijk mannetje, een prachtventje. we zijn wel overgestapt van BV naar FV mijn melkproductie kwam niet goed op gang en Michaël bleef afvallen. ik moest zo en zo al met een tepelhoedje borstvoeding geven omdat hij mijn tepel niet goed kon pakken en ik was constant aan het kolven. dus mijn man en ik hebben besloten om ovr te gaan op FV. wel na veel protest van het personeel van het ziekenhuis, want ik moest door gaan met BV (het ziekenhuis moet BV promoten) al vergaten ze wel dat ik ontzettend gestrest op een gegeven moment was ook door alles met het HELLP syndroom. die ik dus uiteindelijk blijkt te hebben.

4. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    hoi pebbles

je man heeft ons inderdaad goed op de hoogte gehouden als een trotse man/ vader zou doen! :)
    Geniet lekker van jullie zoontje en laat je nog maar lekker verzorgen!

ga straks even je foto bekijken heb alleen de eerste foto gezien!

geniet er van!

hopelijk hebben wij ook snel een kleine in onze handen maar ik verwacht het niet!

5. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    @Marije: die van mij reageert niet altijd op porren, hij/zij is nu al eigenwijs :).

@Pebbles: HOERA! Lekker naar huis, heerlijk voor jullie dat jullie nu lekker thuis kunnen genieten als gezinnetje. Ben erg benieuwd naar de foto van jullie mannetje. Ik hoop dat je je snel weer helemaal topfit voelt.

Gisteren is er weer een vriendin bevallen, ik zat ook bij haar op de zwangerschapsgym. Zij hebben een zoontje gekregen, zijn naam is Tijl (dat is al de 2e in de kennissenkring die zo heet). Zij was 3 december uitgerekend, maar was in het ziekenhuis opgenomen met een hoge bloeddruk. Nu is iedereen van de zwangerschapsgym die na mij was uitgerekend al bevallen en ben ik de laatste in de rij....dat had ik toch niet verwacht. Er zijn bij die groep ook bijna alleen nog maar jongetjes geboren, 5 jongetjes en 1 meisje. Zouden november en december een echte jongetjesmaand gaan worden? Ik ben benieuwd.

Ik heb echt de hele tijd het gevoel dat ik moet plassen, heel irritant. Ben nu maar wat meer aan het drinken om de boel goed door te spoelen.
    Zou dat misschien Ukkie zijn, die weer erg op mijn blaas op het drukken is?

Heb net nog even bedacht wat voor cake ik ga bakken, het wordt een cake met appel, kaneel & rozijnen. Ben benieuwd of ie lekker gaat worden, maar heb er alle vertrouwen in.

6. pebbles23

pebbles23 Actief lid

19 jun 2008
    260
    0
    0
    call agent
    oosterhout
    ik voel me geweldig hanneke lol, ik heb me geen moment ziek gevoeld terwijl mijn lichaam heel ziek geweest moet zijn. ook na de bevalling voelde ik me heel erg goed, ik heb geen last van na weeen gehad en heb maar een hechting (meneer had een hand voor zijn gezicht) dus daar heb ik ook ni veel last van. ik kreeg alleen erg veel last van de katheter, daardoor heb ik ook een urineweg infectie nu daar heb ik medicijnen voor maar ook daar heb ik geen last van.
    de weeen waren verschrikkelijk ook omdat ze opgewekt waren maar de bevalling is heel vlot verlopen

7. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    Gelukkig maar Pebbles, dan kun je dus echt volop genieten van jullie ventje.

8. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

Dani, pas je op meid..! Ik weet nog dat ik ben uitgegleden met Sam in de buik..
    in een autogarage.... Zo BOEM op mijn kont whahah!

Pebbles, HOERA je bent thuis!

9. Monique4

Monique4 Niet meer actief

Hey dames,

Vk is net geweest, ze heeft ook inwendig onderzoek gedaan omdat ik zo aan het rommelen was.
    En heb al 2 cm ontsluiting! Ben zo blij dat die voorweeen dus niet voor niets waren!
    Ze heeft me meteen gestript, en heb nu lichte weeen, dus hopen dat die doorzetten!
    Zo niet, dan gaan we maandag een afspraak bij de gynaecoloog maken om een evt. inleiding te bespreken omdat ik het echt niet meer trek!

@ oem: hou je zowiezo op de hoogte als de weeen regelmatig komen, mocht ik niet zelf meer een berichtje kunnen plaatsen hihi.

10. hinkie

hinkie Actief lid

15 apr 2008
    408
    0
    0
    Onderzoeker in opleiding
    randstad -zuid holland
    Yeahhhhhhhhhhh Pebbles is weer thuis. Helemaal geweldig patricia. Ik ben erg blij voor jullie dat jullie nu kunnen gaan genieten met z'n 3 en thuis. En laat ze lekker zeiken in het ziekenhuis over de FV....doen ze allemaal, maar de stress is het ook niet waard en het belangrijkste is je kind.

Hier gaat alles zijn gangetje. De nieuwe auto komt vandaag. Hij is echt helemaal super en het is fijn om te weten dat we nu weer helemaal mobiel zijn en mijn moeder ook! Die wil haar auto wel terug natuurlijk. Het is anders een beetje lastig om bij ons te komen als de bevalling begonnen is. Ja jullie lezen het goed, we gaan het met z'n 3en doen. Niet alleen omdat mijn moeder het heel graag een keer mee wilde maken, maar ook omdat we dat zelf prettig vinden. Mijn man heeft een vervelend ziekenhuis verleden en die vind het ziekenhuis dus echt niet leuk. Bovendien kan hij wel wat steun gebruiken en ik leun ook wel op mijn moeder. Mijn moeder kan zich heel goed op de vlakte houden, dus dat is ook wel fijn. Meer mensen wil ik er alleen niet bij hebben.

Zijn er nog meer mensen die behalve hun partner en nog iemand bij hebben?

11. hinkie

hinkie Actief lid

15 apr 2008
    408
    0
    0
    Onderzoeker in opleiding
    randstad -zuid holland
    @Monique4 wat spanned zeg! Succes met alles wat komen gaat!

12. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Hé Pebbles, wat fijn dat je thuis bent met jullie kleine man. Ik heb op de hyves een foto van Michael gezien. Wat een pracht kerel! Geniet lekker van jullie samen zijn, nu in jullie eigen huis. Gelukkig dat het ook goed gaat met jouw gezondheid. Hou je ons op de hoogte van het wel en wee met beebje? Kan ik op die manier alvast een beetje genieten, want voor mij is het nog wachten, wachten, wachten.

Peetje en Mamatje, hoe gaat het met jullie kleine mannetjes?

Smallgirl, zal denk ik nog wel in het ziekenhuis liggen. Weet iemand hoe lang je in het ziekenhuis blijft na een keizersnee?

Bij ons verder gaan bijzonderheden. Heb vannacht eindelijk weer eens lekker kunnen slapen, heerlijk.

13. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

moinque spannend meid!

14. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Monique, succes! Ik hoop dat het snel doorzet.

15. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    @pebbels,, wat fijn dat je nu eindelijk lekker thuis bent! en nu lekker gaan genieten met ze 2en van jullie mooie zoontje!
    je man heeft ons heel goed op de hoogte gehouden hoe het allemaal ging :D

@monique,, wat fijn dat je al wel 2 cm ontsluiting hebt! ik hoop zo voor je dat het strippen heeft geholpen en je weeen doorzetten.
    het einde is in zicht meis!

@hinkie.. wat fijn dat je straks lekker weer een eigen auto hebt!
    en bij mij zijn allebei me ouders bij de bevalling omdat ik geen partner heb. en ik wil de vader van me ventje er niet bij hebben.

16. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Pebbles: gelukkig eindelijk thuis. Gewoon flesvoeding geven hoor als borstvoeding niet lukt. Bij Bas was ik vanwege Hellp wel heel ziek en Bas heel zwak dus de BV lukte niet zo. Ik heb wat commentaar gehad. Maar achteraf bleek wel dat hij bijna weer terug naar het ziekenhuis had gemoeten als we niet snel gingen bijvoeden met fles. Gelukkig waren wij eigenwijs (of moederinstinct) en gaven wij soms extra voeding bij.
    Luister naar je gevoel ook al twijfel je..ingrijpen..
    Geniet met z'n 3-tjes. Het is een prachtig mannetje waar je zeker trots op kunt zijn.

Monique: spannend hoor, hoop dat het nu echt gaat doorzetten. Sterkte met hopenlijk de allerlaatste loodjes..

Hinkie: wat fijn dat vandaag je nieuwe auto er is. Toch prettig met de aankomende bevalling.

Gelukkig hielp Bas zijn penceline goed dus hij heeft goed geslapen eindelijk. Vandaag zijn we naar Sinterklaas geweest en is sinterklaas ook hier geweest. Bas slaapt nu. Mijn man is een paal aan het halen voor het geboortebord. Hoop dat hij snel terug is ik moet nog kleertjes gaan kopen voor de kraamvisite. Ga proberen niet naar de jongenkleertjes te kijken :oops:

17. Dani84

Dani84 Niet meer actief

hey

@ monique Hopelijk zet het door! Succes!

@ Ran ja heb nu wel erg last van m`n rug en stuitje.. Denk dat ik morgen helemaal weinig kan! :( Gaan vanavond nog uit eten ook.. zien hoe dat gaat haha nou ja nu afbellen vind ik ook zo wat.

Strax ff lekker douchen en ruggetje insmeren.
    De kleine is gelukkig wel actief, alleen dus wel veel harde buiken en pijnlijke scheuten.. Ben echt top zwaar :)

@ Pebbles Fijn dat je weer thuis bent geniet van jullie ventje!

Liefss

18. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    @Monique: fijn dat je al 2 cm ontsluiting hebt. Ik hoop dat het strippen helpt en dat de weeen nu echt door gaan zetten. Veel succes!

@Hinke: lekker zeg dat jullie vandaag de auto krijgen. Moet een goed gevoel zijn om weer helemaal mobiel te zijn.

Wij willen helemaal niemand anders bij de bevalling hebben. Van mij mag alleen Dennis erbij zijn en natuurlijk de verloskundige en kraamverzorgster. Ik vind het heel belangrijk om het juist met zijn 2-en te doen, lekker intiem en echt iets van ons.
    Zo heeft ieder dus zijn eigen ding, ik ken meerdere meiden waarvan de moeder ook bij de bevalling is geweest. Mijn moeder zou het ook leuk vinden hoor, maar begrijpt het gelukkig wel dat wij het met zijn tweetjes willen doen.

De cake zit in de oven en het begint hier al erg lekker te ruiken.

19. hinkie

hinkie Actief lid

15 apr 2008
    408
    0
    0
    Onderzoeker in opleiding
    randstad -zuid holland
    mhhhhhhhh cake

20. leonie1986

leonie1986 Bekend lid

30 okt 2007
    551
    0
    0
    coordinator kinderopvang
    den haag
    @pebbles: HOERA! eindelijk thuis! geniet lekker van je gezinnetje!

@monique: heel veel succes meid, ze gaan hoe dan ook in ieder geval wat voor je doen! hopen dat het doorzet!

@hinkie: super dat jullie weer een auto hebben!

Iemand vroeg hier hoe lang je in het ziekenhuis ligt na keizersnee (sorry weet niet meer wie) mijn vriendin heeft een keizersnee gehad en lag nog 4 dagen in het ziekenhuis.

hier echt een enorme dip gehad vanmorgen! gister lag ik pas om half 5 te slapen en vanmorgen was ik zo emotioneel omdat die kleine nog steeds niet in aantocht is :( mijn vk gaat volgens mij niks doen, dus ik kan dus heel goed nog overtijd lopen straks, maar alleen die gedachte al maakt me al gek! hoe ga ik dit in hemelsnaam volhouden?

Deel Deze Pagina