Mmmm Cake,. mijn vriendje en ik hebben gisteren om 12 uur brownies lopen bakken haha..! We hadden allebei erg honger.. Ach mijn ventje is ook een beetje zwanger Ik wil mijn moeder er ook niet bij hebben, Als mijn vriendje er niet bij zou kunnen zijn.. dan wil ik best mijn moeder erbij hebben. Alleen ik denk dat ik zo SAGO word op mijn moeder, en dat wil ik gewoon niet! Arie kan het nog een beetje relativeren.. is dat erg? Dus eigenlijk is Niemand erbij... Alleen Arie en ikke..!
Hey Nou ga zo lekker uit eten heerlijk bj t steakhouse! hmm.. Vraagje: Als je 6 x normaal poept op een dag zijn dat voortekenen? hahaha sorry hoor! Denk dat ik morgen me niet kan veroeren dus als ik er niet ben.. O en wij proberen de bevalling ook met z`n 2en te doen. Dus Arie en ik Fijne avond! Danielle
Ai Dani dat doet vast ontzettend zeer je rug! Eet smakelijk vanavond! Zo dat poepen... is hier ook wel toegenomen hoor..! Wij bevallen ook saampies, wel in het ziekenhuis met alles erop en eraan maar verder geen familie of wat... Ik las iets over cake.. jammie heb nog een pakje appel/ kaneel cake staan... gaan we gelijk maar eens bereiden en in de oven doen hihi..! xxx
JA.. ik loop me ook als een gek te poepen. Maar dat had ik vorrige week ookal! Als ej diaree hebt, dan kan het volgens mij wel echt een teken zijn..! Wie heeft dot ook? Ik heb ontzettend hoofdpijn! Terwijl ik veel heb gedronken echt best veel.. voor mijn doen!
volgens mij zijn we allemaal aan de cake! hier is net onze choco cake klaar! jammie! we krijgen zo gezellie visite, beetje afleiding eindelijk! mannetje is maandag en dinsdag ook nog lekker vrij dus daar ben ik heel blij mee! Wij bevallen trouwens ook gewoon saampies!
@pebbles jippie je bent thuis! Ik beval samen met mijn mannetje en mijn moeder! Vandaag weer veel gelopen en merk wel dat die weeen dan wat sterker worden dus het gaat de goeie kant op! Oeh spannend Monique...wordt jij nummer 4 dan?
@ Ran, miss staat de verwarming te hoog met dit koude weer... krijg altijd hoofdpijn als het te warm binnen is... Diaree gelukkig niet maar tis wel een hoop hihi! oehhh choco cake, klint ook erg jammie! Dimmel, flink blijven lopen dan... heb je een trap in huis... Miss wekt het iets op... maar beebje komt wanneer hij zit heeft volgens mij, daar kan je niet tegen op lopen of sexen!
heejj meiden.. sinds dat monique heeft gezegt dat ze is gestript en lichte weeen heeft hebbe we niets meer van der gehoort.. zal het dan eindelijk zo ver voor der zijn?! haha volgens mij is het cake dag vandaag.. ik heb vandaag ook een cake gebakken met stukjes appel ( met kaneel en suiker) erin en ook nog muffins met een chokolade glazuur .. en maandag ga ik een roomboter taart maken,, haha moet toch wat doen als je je verveeld hier blijft er ma steeds een ligte kramp ( ongi gevoel) onder in me rug en pijn boven/achter me schaambotje en steken. die krampjes onder in me rug zijn er nu eigelijk echt de hele dag en worden soms even wat sterker maar zwakke snel weer af. ik begin er haast aan te wennen haha fijne avond meiden!
ik heb het koud.. en de verwarming staat op 2 (vriendje lief vind het namelijk te warm! ) en nog steeds koppijn! Ik voel me nu echt heel slecht..! de bibbers lopen gewoon over mijn rug nou ik ga douche (met vriendje) zodat hij de straal heerlijk op mijn rug kan houden gemeen he!
Hey meiden, Even iets laten weten. Heb nog steeds lichte weeen, alleen niet regelmatig. Heb ook veel last van rugweeen moet ik zeggen. Het strippen doet iig iets... als het echt heeft geholpen moet ik binnen 24 uur flinke weeen hebben zei de vk. Dus ben eens benieuwd.. iig ziet het er naar uit dat we zowiezo binnen een week de kleine hebben, want als er maandag nog niks is gebeurd dan wordt ik ws ingeleid in de loop van volgende week. Maar hopen natuurlijk dat het dit weekend vanzelf komt!
Hey meiden, Hier ben ik dan weer.... Sinds 3 dagen ben ik moeder van een heel lief klein meisje. Ze heet Larkin Margaretha Frederique de Groot Ze is woensdagochtend om 9.46 uur geboren dmv een keizersnede. Ze lag inderdaad dwars maar mocht er van mijn gyn niet over praten. Zo gezegd zo gedaan en ze is alsnog met een ruggeprik gehaald. Ik heb alles meegemaakt en ben dan ook super trost. Mijn meisje woog 3745 gram en was 49 cm. Sinds vanmorgen zijn we thuis. Nog wel wat pijn maar oh zo gelukkig. Hierbij een foto van haar. Net een paar uur oud. Ik moet nog alle pagina's teruglezen maar ik hoop dat ik me daar morgen goed genoeg voor voel. Alvast veel liefs van ons. http://www.mijnalbum.nl/Foto-SDNGCIMR.jpg
@ Smallgirll,, wat een mooie dochter hebben jullie gekregen! ga lekker van haar genieten en rust lekker uit! mooie apparte naam trouwen! @monique.. ik hoop zo voor je dat het vannacht door gaat zetten! ik zal voor je duimen. meiden ik begin toch te twijfelen of het niet me bekken zijn waar ik last van heb omdat ik dat ongi gevoel eigelijk constant heb. het voelt echt als een ongi gevoel ( zo zeurderige pijn/kramp). pff ik dacht echt eerst dat het voorweeen waren maar die horen te komen en te gaan en dit blijft ik zal het woensdag sowieso wel vragen een me vk. Slaap lekker allemaal.
@smallgirl: van harte gefeliciteerd met jullie mooie meid! fijn dat het toch met ruggenprik kon zeg! rust lekker uit en geniet ervan! @marije: kan heel goed je bekken zijn, heb ik ook namelijk. Is heel vervelend en je moet t wel bij je vk melden. Als je echt bekkeninstabiliteit hebt, moet je namelijk even rustiger aan doen, anders ben je verder van huis! weltrusten allemaal!
@ Sharon Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter. Wat een mooie naam en wat een mooie meid. Wat een schatje. Zag toen ik gisteren over de dwars straat reed wat dingetjes buiten staan bij jouw in de buurt ga morgen even op onderzoek uit en rijd even door je straat. Ben blij dat je niet onder narcose hoefde en meteen je meid kon zien. Hoe reageert je dochter erop om nu grote zus te zijn? @ Hinkie Wij gaan als het niet voor vrijdag komt bevallen met mijn zusje erbij(is nu nog op vakantie). Mijn zusje en ik hebben zo een goede band en heb al zoveel samen met haar meegemaakt en ze kan me goed op aarde brengen als het moet. Dus hoop aan de ene kant dat de kleine pas na vrijdag komt maar wat mij betreft mag het ook nu haha. @ Monique Wat spannend al 2cm. Ik hoop dat het vannacht heeft doorgezet en je aan het bevallen bent. Ik duim voor je. Ik kan niet slapen meer want had een nachtmerrie over achterna gezeten worden en aangerand worden enz. En tijdens mijn rennen in mijn droom braken mijn vliezen(in mijn droom). Ik werd wakker meteen hand tussen mijn benen, en omdat mijn man nachtdienst had ik hem even gebeld om erover te praten was toch een enge droom. Blijkt dat hij vannacht(hij is buschauffeur) bedrijgt te zijn en bespuugt omdat hij iemand weigerde mee te nemen die niet wilde betalen. Gelukkig was er beveiliging bij maar die jongen probeerde hem te slaan en riep ik pak je nog wel, volgende keer als ik je zie ben je dood enz. Mijn man is er erg nuchter onder nog en zei ik moet even mijn kleding wassen als ik thuis kom en misschien kom ik wat later als hij aangehouden is ga ik aangifte doen. Nou ik meteen klaarwakker en maak me nu natuurlijk ernstig zorgen om hem. Is nu al de 3de keer dat dit hem overkomt. Wat bezielt dat soort mensen echt waar. Nou ga zo maar beneden een filmpje kijken denk ik tot hij thuiskomt en kruip dan wel naast hem in bed.
@ Smallgirl GEFELICITEERD!!!! Wat een plaaaaatje en wat een prachtige naam (ik had hem ook uit kunnen kiezen , lekker stoer en kort) Fijn dat je de bevalling bewust mee hebt kunnen maken. Hopelijk heb je snel minder pijn! @ monoque, spannend joh! @jessica, lijkt me geen prettig vak wat je man uitoefend. Wel typisch dat jij over agressie droomt en het hem juist overkomt! Hopelijk slaap je nu lekker weer. Hier alles nog rustig, gister ook de 37 weken grens bereikt, toch wel een fijn gevoel hoor! Nu gewoon verder wachten...Ik denk dat ie zich op de uitgerekende datum of misschien wel later aankondigd, verwacht de komende 3 weken dus niets. Ik heb muffins in de oven.... gekke tijd weliswaar, maar was toch alweer vroeg wakker en krijg om 11 uur een vriendin op visite! Kunnen we lekker cakejes eten
Smallgrill Nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie dochter larkin hele mooie aparte naam! had ik nog nooit gehoord! En een mooi meisje heb gelijk je foto bekeken! Geniet er lekker van en laat je goed verwennen! Bij welk steakhouse volgens mij komen wij namelijk bij elkaar uit de buurt! Wij zouden gisteren na ribhousetexas maar die was helaas vol dus wezen wokken!
@smallgirl van harte gefeliciteerd met jullie mooie dochtertje...ze is echt heel mooi! @bianc ja lopen doe ik de laatste paar dagen veel, woon in een flat dus de trappen moet ik in het trappenhuis doen haha! maar goed inderdaad hij komt als hij wil daar kan je niks aandoen. gisteravond verjaardag gehad en ja hoor wat krijg ik daar weeen...zijn we na un half uurtje naar huis gekomen en had veel last van me rug en bekken maar na un uurtje thuis was het alweer weg...maar t begint wel op gang te komen en verlies best veel slijm wie heeft dit ook? Het zal langzaamaan hier allemaal gaan beginnen want morgen over un 1 week is het al december
@ Smallgirl, Gefeliciteerd met jullie mooie meid! Wat een plaatje! Mooie naam ook, hoe hebben jullie die gevonden? Hier alles prima! Heb alleen nog steeds ontzettend last van mijn darmen. En daardoor is mijn buik soms erg gevoelig en zeer Maar mag nog steeds niet klagen. Als het goed is komt maandag of dinsdag het kraambed. Ben mn buik nog niet zat (al hoe lastig het soms ook is), maar ben zo benieuwd naar mn ukje! Fijne zondag allemaal!