Mayby, ja gek hé hoe je dan alle pijntjes en krampjes verdacht vind? Degene die zo vroeg bevallen is is Peetje, met haar en haar zoon Yorick gaat het gelukkig goed!
Dani, ben ook steeds zo misselijk.....heb zatredagnacht nog gruwelijk overgegeven. Bij mij komt het volgens mij mede door het brandend maagzuur! Heb jij daar ook last van? Marije, Ik heb niet het idee dat het komt en gaat maar meer een continu verkramping, kan er in ieder geval geen regelmaat in herkennen...Ik had mijn man het verteld en toen we gingen ophangen zei hij: "wel bellen als de weeën beginnen hé?"...... Goh denk je? hahahaha
Ik hang ook af en toe boven de pot hoor. Als ik 's ochtends wakker wordt en ik drink melk, dan voel ik me soms zoooo misselijk worden. Dan begin ik te hoesten en dan moet ik naar de wc rennen, want dat komt het er van 2 kanten uit. *ieuwll*
@ aussie ja heeeeel erg last van zuur niks helpt meer heb alles al geprobeerd. Vk zegt gewoon afwachten tot het indaald dan is het over.. @ adriana Dat gevoel dat het van 2 kanten komt heb ik dus ook. alleen komt het alleen via de onderkant.. heb steeds braakneigingen maar overgeven kan ik niet. heb ik trouwens nog maar 2 a 3 x gedaan in de hele zw schap gelukkig.. Groetjess
zo meiden ik ben om half 1 van de comp afgegaan en dvdtje gekeken maar heb sinds half 3 nu echt last van weeen...maar k kan niet goed timen dus moet ff kijken of ik me moeder zo bel dat zij maar ff komt ofzo! het is zo irri...denk telkens dat me water gaat breken of iets maar het duwt zo....ben ook nog eens misselijk erbij! super koude voeten en handen erbij! egt gek wordt ik hier....
nou onze beeb ligt nu gewoon goed op gewicht.. eigenlijk is er nooit iets aan de hand geweest (fijn dat ze daar nu pas mee komen) Ik heb wel ontzettend veel pijn, ik heb het gevoel dat ik alles alleen moet doen! Ik ben zo'n iemand dat als de VK zegt.. Wij lopen je door omdat dat het beste is.. dat ik meteen JA AMEN zeg..! terwijl het dus al 2 weken gewoon niet meer gaat! veel pijn ! Ook mijn vriend, zegt daar niks van.. ik durf potverdorrie nog geen eens een dokter te bellen als ik ontzettend last heb van iets.., Net moesten we ook nog naar de stad, (VOOR HEM) ik huilend op straat zo'n pijn deed het! Maar ik was al zo ver, zegt hij oppeens WIl je naar huis? Ik zeg nee we staan voor de winkel! zegt hij heel BOT.. JE DOET HET OM DE WEEEN OP TE WEKKEN HE..?! Ik liep daar te janken van de pijn..! EIKEL!
Nou, ik kon dus altijd heel slecht overgeven, maar sinds mijn zwangerschap heb ik er echt veel minder moeite meer, misschien omdat de boel al omhooggeschoven is of zo. Het voelt wel naar als je het niet kunt, bah. Ik heb last van tintelende vingertopjes en als ik soms wakker word dan tintelen mijn hele handen, heel raar. Dimmel, hopen dat het nu doorzet, zal voor je duimen Doe rustig aan en maak een lekker warm kruikje of zo.
@Ran; volgens mij heeft jullie hele familie een beetje last van hormonen....wel blijven praten hoor, dat is het belangrijkste. Hier nog steeds erg moe. Mijn vent is net thuis gekomen om me zo mee te nemen naar de vk. Ik denk daarna even boodschappen doen, is wel weer nodig geloof ik......
zo dimmel hopen dat het beetje doorzet,, ik zou echt niet weten hoe weeen moete voelen,,, ik heb een erg hoge pijn grens dus hoop niet dat ik denk dat het maar een pijntje is! of overdijf ik nu haha,,, Mijn moeder zegt nou je merkt echt wel als je weeen hebt hoor! dani ik verveel me kapot woon momenteel nog bij me schoonouders en me ouders hebbe van t weekend voor de zekerheid een bedje gebracht want wacht op de sleutel! grmbl%@#%$# schiet ook niet op! en heb alles al 10 x in mehanden gehad en nu en ik zo moe dat ik nergens zin in heb! * haha ik heb net mijn 2 vogels weggedaan want ik wou ze met kooi en al laten vliegen, maar een collega van me vriend wou ze heel graag hebben dus ze hebben het nu een stuk betr liefs
hoe ver ben je dan als ik vragen mag ranjeewha! ik zou me vriend helemaal verrot scheldden, ik zeg ook soms tegen hem jij voelt gelukkig niet wat ik voel! dan vraag ik wil je dit even voor me doen en dan begint ie te zuchten!,,, zoooowwwwww en dan word ik boos hey damn mannen zijn gek joh liefs
@ran thnx meid! @mayby ja ik hoop het ook! mijn nichtje zegt dat k wonderolie moet gaan halen haar moeder heeft het 2x genomen en is bevallen...maar klinkt zo vies en weet niet of k het wel moet doen!
hey @ dimmel! Succes meid! Hopen dat het nu doorzet hoor! @ Ran och jee das niet fijn. maar gelukkig dat toch alles goed is met de kleine.. en idd.. hormonen pff... @ mayby Ik kan de vogels zo bij m`n opa of schoonouders in de voillere doen daar komen ze ook uit. ga het anders toch vanavond ff met m`n man overleggen. Hij vind het zo gezellig.. ja savonds dan is het donker buiten en idd zijn ze dan rustig! maar overdag maakt ie ze niet mee. Onze baby kamer is helemaal klaar af en toe loop ik ff naar binnen ff ruiken aan dingetjes (zwitsal ) of gewoon om eraan te wennen dat daar strax ons kleintje ligt. Wel irri voor je mayby dat je nog bij je schoonouders woont! @ Aussie.. Nou das ook lekker dan! Dat het gewoon blijft hangen.. Ze zeggen dat als je je hoofdeinde iets omhoog doet het snachts ook een beetje helpt.. Das het enige wat ik niet geprobeerd heb.. maar heb er overdag ook giga last van dus zal wel nie! Groetjessss
heejj meiden @ Dimmel.. spannend meid! hoop voor je dat het nu eindelijk goed doorzet. wonderolie word afgeraden omdat het eigelijk laxeermiddel is, het werkt op je darmen en omdat die dan gaan samentrekken zeggen ze dat je baarmoeder dat overneemt. maar het enige dat je sowieso krijgt is hele erge diaree en darmkrampen en die wil je echt niet denk ik! je kleintje komt toch pas wanneer die er klaar voor is. wat je ook doet @Amber.. jeetje wat een *** zeg! sorry maar een beetje medeleven mag wel van je ventje, jij zorgt al de hele dag voor het huishouden en sam. een beetje medeleven mag wel hoor. ik heb gelukkig echt een stuk minder last van maagzuur sinds de kleine ingedaald ligt. alleen als het nu opkomt dan komt het ook goed, ik moet dan ook echt snel melk drinken ( dat helpt bij mij goed) anders mag ik ook rennen na de wc! maar gelukkig verder geen last van overgeven ofzo.
ja ik moet nog 5 weken en krijg pas over ong, 2 weken de sleutel maar alles is al kant en klaar! alleen even schoonmaken en alles erin gooien! * heeft iemand mijn energie gevonden ben hem al 2 dagen kwijt!? * En ik heb eventeel een vermoeidheidje in de aanbieding! Wat doen jullie aan die vermoeidheid? liefs
Adriana: ik heb vooral 's nachts last van tintelende vingers. En zware benen. Komt denk ik door het vocht. Bij jou ook? Ran: mannen... Sinds Bas zijn geboorte komt mijn man echt voor mij op (of voor de baby ) Pas in het ziekenhuis ook. Maar soms vinden ze ons zwangere volgens mij maar zeuren en zijn ze blij als de baby er is. Terwijl het echt niet altijd makkelijk is om zwanger te zijn met pijn en misselijkheid etc. Sinds we poetshulp hebben kan ik de rest thuis beter aan en dat brengt rust ook in de relatie Sterkte meid...je moet maar zo denken..ze weten niet beter.. Dimmel: sterkte we leven met je mee Gisteren toen ik aan de CTG lag, lag een kennis een paar kamers verder te bevallen. Grappig dat hoorde ik 's avonds pas. Er was inderdaad een kamer bezet. Ze had een dochtertje. Vraag me even niet hoe je de naam schrijft. Dat is het nadeel van aparte namen maar ja het voordeel is natuurlijk dat in de klas niet iedereen zo heet.
@Amber: en jij zorgt zelfs niet alleen voor het huishouden en sam, maar ook nog voor die kleine in je buik. Een beetje begrip zou wel op zijn plaats zijn. Is hij soms heel nerveus voor de bevalling? @Dimmel: oh meid, ik hoop zo dat het doorzet nu bij je. Ze zeggen wel dat als je echt gaat bevallen je ook koude handen en voeten krijgt, omdat de energie niet meer naar de verste plekken kan, omdat je dat nodig hebt voor je buik. Ik duim echt heel hard voor je (maakt typen wel wat lastig, hahaha). @Bianc: ik wil niet je humeur verpesten hoor, maar ik denk dat ze bedoelen dat ze je met 43 weken gaan inleiden. Een normale zwangerschap duurt nl. tussen de 37 en 42 weken en dan is 1 week overtijd 43 weken. Ik heb het toevallig vanmiddag ook nog aan mijn verloskundige gevraagd. Bij de verloskundige was alles goed. Mijn bloeddruk was weer ietsjes gedaald, dus dat gaat ook weer goed. Wat dat kraammatras betreft, ik denk dat ik iets duidelijker had moeten zijn. Ik heb een kraamzeiltje, die ligt al sinds 3 weken voor de uitgerekende datum op mijn matras. Het kraammatras wat ook in het kraampakket zit, zou dus afgelopen vrijdag op mijn matras gelegd moeten worden. Ik vraag mij dus af waarvoor en of dit dan in de plaats van het zeiltje moet. Stom, stom....had ik natuurlijk even aan de verloskundige kunnen vragen. Ach....ik google zometeen wel eventjes. Grtjs, Hanneke
Sorry, je energie ligt hier niet en je vermoeidheid heb ik ook niet graag. Het enige wat je aan je vermoeidheid kunt doen is....rustig aan. Lekker gaan liggen of zitten met een boekje of film. Als ik zulke dagen heb, pak ik zoveel mogelijk rustmomenten per dag. Sterkte
@dimmel, zou het nu eindelijk gaan doorzetten? @aussie en dani, pff ik heb ook zon last van maagzuur. De vk zei tegen mij ook dat het wel minder wordt als ie indaalt. Hij is alleen nog steeds niet ingedaald. Maar aussie dat schijnt dus niet uit te maken?! Ohhhhhhhhh nee Daar word ik niet blij van....