december 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door tipp42hgg, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    @Kristel: gefeliciteerd met je zwangerschap!

@Miepje: veel succes, ik hoop dat het allemaal heel voorspoedig zal verlopen en dat je je kleine vent snel in je armen kunt houden.

@Dimmel: Ik kreeg een kraampakket van mijn zorgverzekering (CZ), daarin zit een matrasbeschermer. Dat is een heel dun zeiltje. Ook zit er een matrasje in (pastelgroenig). Die moet nu dus nog op het zeiltje gelegd worden, aangezien dat het matras is dat al het vruchtwater goed kan absorberen. Daar is het zeiltje niet voldoende voor.
    Ik hoop dat jij hem ook in je pakket hebt, zou haast denken van wel. En dan hebben ze dat zeiltje er niet bij gedaan, vraag me ook af wat daar nu (met het matrasje op bed) nog de toegevoegde waarde van is.
    Jammer dat de weeen weer niet doorgezet hebben.

Ga zo maar eens douchen. Straks eventjes de stad in om wat boodschapjes te doen en een cadeautje kopen voor Dennis. Ga ik doen alsof Sinterklaas langs is geweest. Hij heeft het al weken over nieuwe voetbalsokken, maar doordat hij zo druk is en in de weekenden druk aan het klussen is in huis, heeft hij gewoon geen tijd om ze te kopen. Dus als dank voor zijn harde werken, koop ik ze gewoon voor hem. Hij is weer helemaal opgeknapt en nu weer lekker aan het werk. Ook wel weer jammer, want dat betekent dat ik weer op de fiets moet :).

Vanavond ga ik proberen "zalm wellington" te maken. Dat recept vond ik toen ik al mijn culinaire tijdschriften aan het doorbladeren was. Ik ben nu op de helft, dus kan vanmiddag ook nog lekker bladeren.

Grtjs,
    Hanneke

2. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @vis ik heb ook van het cz is het dat roze zeiltje? ik heb nu de groene kraam matras alleen liggen...

@miepje veel succes morgen!

3. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

kristel.. gefeliciteerd meid..

miepje.. veels ucces voor morgen!

4. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    @Dimmel: ja, het is idd dat roze zeiltje. Ik laat hem maar liggen nu, maar vraag me af of dat nog nodig is als je ook het kraammatras op je bed legt. Ach...beter te veel dan te weinig denk ik dan maar.

Ik ga nu echt douchen :). Was nog even op zoek gegaan naar een site waar ik geboorteflikken online kan bestellen. Die wil ik trakteren op mijn werk. Ik heb er nogal veel nodig (140 collega's), dus probeer zo goedkoop mogelijk te zoeken.

5. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    goede morgen meiden..

@Kirstel.. lief dat je even langs komt! Gefeliciteerd! ik hoop dat dit mooie wondertje wel bij je mag blijven en je over 8 maanden een mooi kindje in je armen mag sluiten!

@dimmel.. wat balen dat het weer niet heeft doorgezet. hoop zo voor je dat je snel je kleintje hebt!

@hinkie.. hoop ook voor je dat de verloskundige het fout heeft en je niet overtijd zal lopen.
    ook al weet je dat die kans er is hoopt iedereen toch voor de uitgerekende datum te bevallen!

@miepje.. heel veel succes morgen!
    ik hoop dat alles goed gaat en je snel je ventje in je armen hebt.

@All.. ik wist helemaal niet dat je ook nog een kraammatras erop moest doen, ik heb de verloskundige daar niet over gehoord, ik zal het morgen wel even vragen.

hiet gaat verder alles goed, beebje zit nog steeds in me buik. wel word ik echt met de dag moeier! ik wil het liefst de hele dag wel slapen, maar wil ook weer niet stilzitten haha. ook steeds meer harde buiken die nu ook best pijnlijk worden soms.
    naar de winkels lopen word nu wel echt te zwaar met ook nog eens de pijn in me bekken. maar dat is het enige waardoor ik nog ff lekker na buiten kan. dan maar even doorzetten dus ;)

vanmiddag lekker na de kapper :D ff weer wat anders met me haar en ander model. als ik thuis ben dan verf ik het zelf. dat is het voordeel van een kappersopleiding gedaan te hebben ;) het enige dat ik niet bij mezelf kan is knippen :p

fijne dag meiden

6. wolly

wolly Niet meer actief

Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Dimmel, Wolly of aan Marijee, niet aan ons 3en anders gaat het nog dubbel ;) .
    De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008

BEVALLEN

8 oktober 2008: (31+2) Yorick - 1800 gram - Peetje08 - 1e kindje ( 8 december 2008)
    15 november 2008: (37+0) Michaël - 2920 gram - Pebbels23 - 2e kindje ( 6 december 2008)
    16 november 2008: (37+3) Zoon - 2560 gram - Mamatje - 1e kindje (5 december 2008)
    19 november 2008: (38+4) - Larkin - .... gram - Smallgirl77 - 2de kindje (29 november 2008)

Totaal 1 meisje, 3 jongens

UITGEREKEND

01 december2008
    Miepje: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 20 okt
    Essie23: 1e kindje - bevalling: ? - verlof:(
    Vis1978: 1e kindje- bevalling: thuis - verlof: 20 okt - Buddy: Pebbels & Hinkie.
    02 december2008
    Monique4: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 5 nov - Buddy: OemMujahid
    03 december2008
    Ranjeewha18: 2e kindje - bevalling: ? - verlof: Altijd - Buddy: Marijee
    Summer4life: ? kindje - bevalling: ? - verlof: ?
    04 december2008
    Valerie4: 4de kindje - bevalling: thuis - verlof: n.v.t
    Dimmel: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 23 okt - Buddy: Natascha78 en Acissej
    Marientje: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: ?
    Veronique22: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: ?
    05 december2008
    Acissej: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 24 okt - Buddy: Dimmel
    06 december2008
    Mama05: 2e kindje - bevalling: thuis - verlof: 6 nov
    Dagdromer: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 7 nov
    Sawi: 2e kindje - Bevallling: thuis - verlof: ?
    Consider: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: geen verlof
    07 december2008
    Marijee: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 17 okt - Buddy: Ranjeewha
    Hinkie: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 10 nov - Buddy: Pebbels & Vis
    08 december2008
    Wolly: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: Altijd
    Gwendo76: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: ?
    Tweety123: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 3 nov
    09 december2008
    Sylvia79: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: 1 nov
    Marlieke20: 2e kindje - bevalling: thuis - verlof: 20 okt
    10 december2008
    OemMujahid: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: Begonnen - Buddy: Monique4
    Leonie1986: 1e kindje - bevallen: zh - Verlof: 29 okt
    11 december2008
    Aussie73: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 31 okt - Buddy: Iuno & Joss81
    12 december2008
    2deKleine: 2de kindje - bevalling: thuis - verlof: nvt - Buddy: meld zelf als er iets is gebeurt
    Chanty: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 15 nov
    Dani84: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 28 okt
    AdrianaM: 1e kindje - bevalling: Ziekenhuis - verlof: is al met verlof
    13 december2008
    Joss81: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 29 okt - Buddy: Aussie & Iuno
    Bianc: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 17 sep
    Sandra79: ? kindje - bevalling: twijfel - verlof: ?
    15 december2008
    Marleen4683: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 1 nov - Buddy: Johanna & Kweenie
    Parel1988: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 2 nov
    Trotse moeder: 3e & 4e kindje - bevalling: zh - verlof: ?
    17 december2008
    Maria04: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 6 nov
    Tinker: 4e kindje - bevalling: thuis - verlof: ?
    sspielhagen: 1e kindje kindje - bevalling: thuis - verlof: 6 nov
    18 december2008
    Girl81: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 20 nov
    19 december2008
    Kweenie: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 24 nov - Buddy: Marleen & Johanna
    Kimkivits: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: begonnen
    20 december2008
    Lola1982: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 6 nov
    Mamamiss: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 17 nov
    Pinguin: 2de kindje - bevalling: zh - verlof: 15 nov
    21 december2008
    Goglezzz: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof:
    Mijnimeel: 2e kindje - bevalling: zh - verlof 23 november
    24 december2008
    Johanna1: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 19 nov - Buddy: Marleen & Kweenie
    25 december2008
    Natascha78: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 28 nov - Buddy: Dimmel
    29 december2008
    Juffie1984: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 1 dec
    Victoria: 2e kindje - bevalling: twijfel - verlof 1 dec
    30 december2008
    Mayby: 1ste kindje - bevalling: ziekenhuis - Verlof: begonnen

Een mooie dag in januari 2009
    04 januari 2009 (vermoed dat het eind dec gaat worden)
    Iuno: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: n.v.t - Buddy: Aussie & joss81

50 Zwangere meiden in December

17 Jongens - 13 Meiden - 22 Verrassing

Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn :cry: We denken aan jullie!
    Kitty1982, mama van Tessa, Rian, Coco1972, Sim80, Ginny, Poppy

Agenda

Nov
    25: Sylvia79 controle gyn
    25: pinguin groeiecho
    25: Johanna 36 weken afspraak
    25: Monique4 echo en controle gyn
    26: Dimmel controle vk
    26: Marijee controle vk
    28: Lola controle gyn
    28: Monique4 controle vk en groei echo
    28: Ranjeewha CTG scan en afspraak gyn

Dec
    03: Dimmel hopelijk laatste controle vk
    04: wolly controle + echo vk
    05: Lola controle gyn
    05: Dani84 controle vk
    12: Lola controle gyn
    19: Lola controle gyn

@Ik heb de nieuwe afspraak van mezelf er even tussen gezet.

@Dimmel: Wat vervelend zeg dat je zo'n last hebt, ik hoop voor je dat het nu eens doorzet.

@Kristel: Leuk dat je ff komt langs piepen.
    Gefeliciteerd met je zwangerschap :)

@Miepje: Heel veel succes morgen, hoop dat alles goed zal gaan.

Ik ben net terug van de controle, bloeddruk was weer goed, en de urine ook.
    Met het voelen van de buik zei de vk dat hij nog niet was ingedaald, ben benieuwd wanneer dat gaat gebeuren.
    Even nog een echootje gehad en ons knulletje deed het goed :)
    Wel vind ik het huishouden zwaar worden nu, krijg al snel last van me rug en bekken, slapen is ook nog steeds een drama snacht's maar ja dan smiddag's maar ff dutten ;)

7. Monique4

Monique4 Niet meer actief

Hey meiden,

Bah ben echt boos... :x
    Net smste een klasgenootje van me hoe t ging, en ik zou ingeleid worden ging de ronde, stond op mn hyves...? :(

Ten eerste staat dat niet eens op mn hyves, ten tweede is het niet eens zeker want moet nog een gesprek krijgen met de gyn vanmiddag.. dus dat betekent dat er nog steeds mensen zijn die mijn geplaatste berichten lezen hier op het forum..
    Je hebt niet eens privacy meer.:(
    Voor de mensen die dit lezen en zich aangesproken voelen: zoek een leven en gun mensen wat privacy :x

Bah bah, als ik wilde dat iedereen hier mee las dan zou ik wel overal neerzetten van hey, check t forum van zwangerschapspagina..
    Dr is al n trut toen geweest die eff t geslacht heeft rondverteld door hier rond te snuffelen.
    En nu ook nog de rest van mn leven willen lezen.
    Schijnbaar heb ik een erg interessant leven..

Sorry voor mn geklaag..

8. Ranjeewha18

Monique... Wat vervelend meis,
    ik heb het nog niet meegemaakt, maar ik zal heel boos worden!

misschien kun je het met de modeators erover hebben dat je een andere naam wil hebben.., en dat je je kindje X gaat noemen! Als het geboren is!
    zodat mensen niet gaan vissen!

dikke kus

9. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    @Monique: ongelovelijk toch weer, wat is dat toch dat mensen denken dat ze het recht hebben om dat soort informatie door te spelen naar de rest van de wereld! Heel vervelend (wat een understatement) dat dit weer doorgeluld is, terwijl nog helemaal niets zeker is. Ik hoop dat diegene die dit weer doorgebrieft heeft zich erg aangesproken voelt door jij berichtje en daar heb ik nog wel even iets aan toe te voegen (in zijn algemeenheid):

Aan mensen die persoonlijke dingen doorbrieven naar kennissen van anderen: hoe zou je het zelf vinden als dit soort persoonlijke dingen aan mensen in jouw omgeving zouden worden doorverteld door iemand anders dan jijzelf...zou je niet veel liever zelf beslissen over wat er verteld wordt en wat je voor je houdt!!! Laat dat dan ook zo aan anderen over en houdt gewoon je mond over wat je hier leest!!!

@All: ik lees nu veel over vermoeidheid alom bij iedereen die de laatste weken in zijn gegaan. Ik had er ook last van, maar het lijkt alsof ik sinds gisteren ineens weer extra energie heb. Alles is nog steeds wel zwaar en vermoeiend, maar ik heb echt veel meer zin om dingen te gaan doen buiten, ook al moet ik op de fiets. Zou dit het tegenovergestelde van "stilte voor de storm" zijn. Ik ga zelfs zometeen omfietsen om naar een broodjeszaak te gaan, omdat ik weet dat ze daar heerlijke broodjes tonijnsalade hebben :).

10. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Miepje veel succes morgen!

Monique: vervelend als mensen alles rondbazuinen.

Ben net op kraamvisite geweest. Wat is zo'n hummeltje dan toch weer klein. Maar o zo lief. Kan nu haast niet meer wachtten. Maar ja, dat zal ook niet lang meer duren...

11. Ranjeewha18

Vis..,,

Ik heb inderdaad dat ik me goed voel.., behalve als ik loop (want dat doet pijn)
    Ik wil weer de wc en keuken vandaga doen! Alleen Met een kidnje dat niet wilt slapen.. maar mee wilt helpen, is het heel vervelend.!
    Maar ik ga zo weer even lekker aan de slag!

grappig dat jij dit ook hebt!

12. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey hey!

Ik heb niet alles terug gelezen sorry :oops: was weer best veel.. heb ook niet zo heel veel te melden eigenlijk.

T is wel frisjes vandaag he brr... Geen goeie jas meer die ik aan kan.. dus maar een vest en een losse jas er overheen..
    ben al aardig snotterig en dit wil maar niet echt overgaan..

@ Dimmel.. jammer dat de weeen weer niet door hebben gezet.. zo vermoeiend!

@ Miepje Succes morgen en geniet van de kleine!

@ Monique he jakkes dat er iemand is die alles uit zit te vissen en rond loopt te bazuinen :x snap je toch niet..

@ kristel gefeliciteerd met je zw schap! geniet ervan!

@ Marije veel plezier bij de kapper! Lekker laten verwennen

@ all ga zo maar ff dorp in. Ik heb een wiegje voor de kraamdagen en dan lekker t ledikantje in ;) maar besef dat ik maar 1 hoeslaken. laken en dekentje heb voor t wiegje :( beetje weinig.. dus denk dat ik maar ff een hoeslakentje bij moet gaan halen..

vanavond op kraamvisite met een aantal collega`s bij een collegaatje!:D ff haar mooie dochtertje bewonderen.

Fijne dag! groetjesss

13. mayby

mayby Actief lid

23 jul 2008
    201
    0
    0
    rotterdam
    2 december om 13:10 heb ik een afspraak bij de verloskundige!

* ziezo haat ik hyves want mensen van vroeger komen zichoveral mee bemoeien bah vorige keer ook kom op je hyves kom op je hyves zulke berichten ik ben al 5 jaar niet meer op me hyves geweest dus wat zeuren ze nou!!!

* Ga even wat boodschappies doen en dan vanmiddag lekker spelletje op de nintendo wii toch maar even een btje ontspannen ik ben er niet zo goed in maar ja!

liefs en tot snel

14. gwendo76

gwendo76 Lid

28 dec 2007
    72
    0
    0
    zuid-holland
    @dimmel

Heb je een kolf-apparaat? Probeer eens of het kolven je weeën wat krachtiger maakt. Heb deze tip van een aantal meiden waarbij het echt heeft geholpen! Als je al zo aan het rommelen bent kan het echt geen kwaad, dat zei mijn VK. Bel je eigen VK anders even op?
    Hoop dat het een beetje opschiet! Succes!

@Allemaal; Nog even volhouden! En geniet aub nog even van je buik ookal zit hij enorm in de weg. Straks ga je het zwanger zijn waarschijnlijk echt missen en je weet nooit of je het nog eens mee gaat maken!
    Fijne Dag!, Liefs Gwen

15. hinkie

hinkie Actief lid

15 apr 2008
    408
    0
    0
    Onderzoeker in opleiding
    randstad -zuid holland
    @ Dimmel het ziet er naar uit dat je nog even vol moet houden. Wel vervelend hoor, dus effe een digi knuf voor jou en maar hopen dat dit niet te lang duurt allemaal voor je

@ Miepje; succes morgen. Geniet van de kleine en van het "jij- wij worden" (zo mooi van de prenatal he). Ik kan ook niet wachten totdat het er is.

@ Monique; echt vervelend. Misschien is degene die aan het rondneuzen is ook wel zwanger...en heeft zij jou hier gezien. Als het iemand is die echt aan het neuzen is is dat wel heel lomp. Ik snap echt niet waarom mensen dat doen.

@ kristel gefeliciteerd met je zw schap! geniet ervan!

@ Vis; ik heb dus helemaal geen energie meer. Ik hoop wel dat dat nog gaat komen. Ik wil namelijk wel wat meer doen, maar het gaat echt niet. Ik zie er vandaag ook verschrikkelijk uit. Ik heb zo'n legging aan die je eigenlijk onder een jurkje moet doen en een een hele ruime trui met muts...mijn tennistrui...die eigenlijk nu wel een beetje strak zit door de enorme buik hahahaha....mijn haar in een knotje...echt niet super, maarja...je snapt al ik ga helemaal niet nara buiten vandaag...

Net mijn liggingsecho afgesproken, die is aanstaande donderdag. Ik moet dindag weer naar de vk toe...

16. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    hai lady's

wat ben ik moeeeeeeeeeeeeeeeee :oops:
    ik heb ook erggg veel last van vermoeidheid
    en vocht vasthouden...
    Het begint nu wel ineens heeeel snel te gaan!

We hebben van de week te horen gekregen dat
    we E-I-N-D-E-L-Y-K een huisje hebben...
    (dubbelgevoel) want we krijgen 12dec de sleutel
    dat zou betekenen dat ik of net bevallen ben
    of overtijd loop...
    nu komt alles op mannetje neer wat betreft het huisje opknappen..
    Ik heb het altijd geroepen!
    Dat we een huisje zouden krijgen als ik bijna moet
    bevallen!
    Nu ben ik alvast van alles aan het inpakken..
    Dan heb ik dat alzovast klaar...

verder kan ik nu echt niet opbrengen om op mensen te reageren het is zooo druk hier en vermoeiend..>

Smallgirl: Moooooie meid en apparte naam ;)

Moon: trek het je niet aan van die stomme kleine
    kinderen, die mensen hebben blijkbaar geen leven!

Hanneke: ik was helemaal in de war van jou
    verhaal met martraje zeiltjes...
    ik heb er gewoon zo blauwe onder zitten..
    Alleen ik zweet me kapot met dat ding onder me K*nt...
    hahahahha :oops:

17. Ranjeewha18

nieuwe buikfoto in album

18. acissej

acissej Bekend lid

17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    Hallo Meiden

Ben bij de gynaecoloog geweest en alles gaat goed. De kleine is echt ingedaald en kan niet meer eruit komen(droomde ervan dat hij dwars ging liggen). Bloeddruk is prima en alles gaat te goed. Ik mag zelfs pas weer over 2 weken komen voor controle. Vindt het wel lang dus hebben een afspraak voor over 1.5 week(scheelt niet veel maar ja het gevoel he)
    Nog gevraagd of het klopt dat de kleine minder gaat bewegen voor de bevalling maar dat was niet zo want de mijne is zo beweeglijk. Het blijft schoppen en omdraaien en dat kunnen ze blijven doen tot aan de bevalling.
    Ook gevraagd hoe lang ze me zal door laten lopen maar hier gaan ze met 41 weken overleggen wat wij willen. Dus het mag dan gewoon blijven zitten wat ik wil. Nou dat weet ik wel haha.

@ Monique
    Wat een kut streek van degene die dat gedaan heeft.
    Die is niet helemaal in orde als ze persoonlijke info doorspeelt. Heb je een idee wie het doet?
    Misschien kan je op hyves kijken waar de info vandaan komt.
    Zo voel je je ook niet meer veilig om hier wat neer te zetten en dat klopt gewoon niet.
    Dus wie mee leest je bent gewoon een triest geval.

@ Marije

Wat vervelend voor je. Rust je wel op bed `s middags. Ik kreeg vandaag de tip om gewoon te gaan liggen om mijn lichaam rust te geven. Een boekje op bed lezen of zo omdat ons lichaam het zwaar heeft zo met die vracht.
    Misschien helpt het om even plat te gaan. En ik hoop dat het gewoon snel doorzet voor je.

@ Miepje
    Wat spannend. Ik snap wel dat het nu onwerkelijk is, maar het hoeft morgen niet te komen, kan ook overmorgen zijn. Het kan soms niet op 1 dag lukken. Maar ik duim voor je.

@ Dimmel

Wanneer houdt het kind eens op met pesten. Ik hoop dat het nou eens door gaat zetten voor je.
    Maar wie weet vallen straks de echte weeen mee of niet eens op omdat je het al zo vaak hebt gehad.
    Wat zegt de verloskundig ervan?

Ik krijg zo mijn vriendin met kleine van 3 weken op bezoek. Gaat er voor het eerst een kleine in de box liggen en niet eens de mijne haha.

Gisteren visite gehad van een andere vriendin met haar dochtertje van 1.5 jaar oud en ik was het zo zat na 1 uur. Het kind gooide steeds alles door de kamer en ging brullen als het iets niet mocht. Ze heeft mijn glas door de kamer gegooid en mijn onderzetters(zit nu een putje in de vloer).
    Zijn alle kinderen zo als ze zo oud zijn? Weet niet of ik dan nog wil hoor.
    Ze bleef maar janken en zeuren wilde gewoon dat ze weggingen dat heb ik normaal niet.

Gr

19. acissej

acissej Bekend lid

17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    @ Oem

Gefeliciteerd met je huisje. Je kan er ook toch later intrekken of opknappen.
    Wat een leuk nieuws. Woon je nu op een flat?
    Is het met tuin enz.

Gr

20. hinkie

hinkie Actief lid

15 apr 2008
    408
    0
    0
    Onderzoeker in opleiding
    randstad -zuid holland
    Hey Ran, mooi buik hoor, die van mij is niet zo mooi en zit vol met striemen...echt verschrikkelijk, maarja...die van mij is niet zo groot..

Ene Jessica, tsja kinderen zijn vaak wat baldadiger bij andere mensen, maar ik denk ook dat je het niet kon hebben omdat je hormonen zo opspelen...maar een glas door de kamer gooien en putten in je vloer maken, dat is echt verschrikkelijk. Ik hoop dat de moeder daar ook wel wat van gezegd heeft en zich verontschuldigd heeft...ik zou dan ook giftig worden

Deel Deze Pagina