december 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door tipp42hgg, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mooie buik hoor Ran, maar wat grooooot. Jij kunt echt je veters niet meer strikken ;)

2. leonie1986

leonie1986 Bekend lid

30 okt 2007
    551
    0
    0
    coordinator kinderopvang
    den haag
    hoi allemaal!

ik heb weer heel wat gemist geloof ik!

sorry maar ik reageer even niet op jullie verhalen, want ik kan het allemaal even niet bijhouden!

Hier alles goed, had gegokt op vandaag om te bevallen, maar nog geen tekenen van een bevalling hier, dus dat gaat niet meer lukken! heb een proefafdruk van ons geboorte kaartje gehad vandaag! ziet er super uit dus ik ben helemaal blij! ook zegels gehaald en de enveloppen gekregen dus ik kan vast gaan schrijven!

Verder heb ik voor iedereen een leuke tip, eventueel om kado te vragen: het Oei ik Groei boek (30 euro bij bol.com) is heel handig en informatief! staat allerlei info in over de groei van je baby zowel mentaal als fysiek en allerlei ervaringen van ouders en tips over wat je dan kunt enzo! echt een superboek die zeker van pas gaat komen straks!

3. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

Dani het gaat inderdaad een stuk moeilijker ;)

4. Ranjeewha18

leonie,
    het is inderdaad een heel leuk boek om door telezen,
    Ik lees ook vaak uit dat boek, gewoon omdat ik me dan een stuk zekerder voel.... als Sam een sprong heeft,
    van die sprongen wordt je als moeder best onzeker namelijk!

5. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    dank je wel Jes
    we gaan later intrekken
    dus eind dec ergens
    maar mannetje had al vakantie staan omdat ik in die periode
    zou bevallen...
    maar we moeten uiterlijk eind dec intrekken
    want anders zit je met dubbele huur...
    We woonde tijdelijk in het huis van me schoonbroer...
    maar nu hebben we eindelijk ons eigen stekje...
    het is inderdaad met tuin en alles erop en aan :D
    we zijn er echt supppper blij mee :D

enuh wat die kids betreft
    ik denk dat we nu een beetje prikkelbaar zijn
    en dat we niet snel veel meeer kunnen hebben
    HEB IK NAMELIJK OOK LAST VAN ;)
    ik kan het niet aanzien hoe nichtjes en neefjes alles
    op de grond gooien etc terwijl mama's gewoon lachen
    en zeggen "Tjah kids he!"... Grrrrrrr

hahahaha

Klopt oei ik groei is een goed boek
    we gebruiken het in de kinderopvang ook veel.. ;)

6. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    @Wolly,, fijn dat alles goed was bij de vk.
    en je kleintje zal vast gaan indalen wannneer hij er klaar voor is .

@monique.. Pff IK HAAT dat soort mensen die andere mensen hun privicie niet kunnen accepteren!
    tegewoordig kan je niets meer gewoon is delen met andere zonder dat iedereen dat te weten krijgt.
    en je kan indd vragen aan een moderator of je je nicknamen kan veranderen!

@hanneke.. ik ben vooral sochtends echt helemaal kappot als ik net wakker ben, smiddags gaat het dan iets beter maar tegen 4 uur word ik weer moe.
    ze zeggen wel dat je vlak voor je bevalling opeens weer meer energie krijgt om de laatste dingetjes te doen.

@sawi.. nog even geduld en dan heb jij je kleine ventje ook in je armen!

@Dani.. dankje wel :D en veel plezier vanavond op kraamvisite.

@gwendo.. je hebt helemaal gelijk! we moeten ook nog genieten van de laatste dagen/weken met ons kleintje in de buik. maar snap wel dat het voor veel meiden moeilijk is door alle klachten en pijntjes!

@hinkie.. wat fijn dat je donderdag nog even lekker na je kleintje kan kijken! je ziet niet echt veel omdat ze al zo groot zijn, maar als de gyn/vk het goed uitlegt dan is het echt mooi om allemaal nog even een keertje te zien!

@Oem.. gefeliciteerd met jullie huisje! :D

@jessica.. fijn dat alles goed was bij de gyn.
    en dat ze met je gaan overleggen met 41 weken is netjes! sommige laten je gewoon echt tot 42 weken lopen en dan pas worden er afspraken gemaakt.
    en ik probeer wel te rusten, maar ook al ben ik zo moe ik kan niet stilzitten en wil toch dingen doen haha lekker tegenstrijdig he ;)
    ik slaap snachts wel goed gelukkig dus dat scheeld weer.

@Amber,, wauw wat een buik zeg! maar wel mooi hoor :D ik zal vanavond ook even een nieuwe foto erop zetten van vandaag.

ik hoop dat ik nou niemand vergete ben !

liefs xx

7. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    @oem, gefeliciteerd met je nieuwe stekkie!

@aussie, oh ja nou ik ben nog volop aan de rennies....Mijn vk zeg tdat dat geen probleem is en mn bloeddruk is nog steeds 110/65...

@miepje21, spannend hoor! Heel veel succes

Ben vanochtend op controle geweest, alles was goed. KLeine ligt op mijn bekken ipv erin...vandaar af en toe pijnlijke steken...
    Hoop wel dat ie snel indaalt.

8. Ranjeewha18

OEM gefeliciteerd met je nieuwe huisje!

9. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    dank je wel lady's

enuh ranj mooie buik!
    die van mij is helemaal niet zo groot joh
    ik lijk maar 6maanden zwanger
    ik ben er wel van overtuigd dat je een jongetje krijgt :D
    als ik het buikenfabeltje moet geloven dan :D

10. Ranjeewha18

Hahah we zullen zien!
    Met Sam was hij echt niet zo groot whaha!
    en ik draag toch wel anders,!
    Maar we zullen zien :)

ik zei net nog dat k me KIPlekker voelde.. maar helaas de vermoeiheid slaat nu als een donder in :(

11. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @marijee ja zo raar de hele dag en dan 's avonds weg :(

@gwendo nee dat heb ik nog niet, wil eerst ff kijken of ik wel borstvoeding kan geven en is altijd snel gekocht!

@hinkie thnx meid die knuffel helpt wel...

@acissej ja hij beweegt best veel en dan die weeen erbij! moet morgen na de vk en ga het haar zeggen dus ben eens benieuwd

@oem gefeliciteerd met je huisje

@ran wow wat een uitstekende buik heb je...wel mooi hoor!

Hier gaat het alweer rustig, voel nu dus niks meer :(. Merk wel met lopen dat die kleine vet laag zit, voel me soms un oma!
    Wat me wel opviel bij de mama's voor ons niemand heeft dezelfde naam als wat wij hebben!

12. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    Zo wat een wereldreis zeg op de fiets, maar......ik heb mijn lekkere broodjes en ga die nu heerlijk opsmullen.

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

13. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    owwww hanneke niet zegggggen!
    ik krijg nu ook zin in een brooooodje

ik heb al heel de zwangerschap zin in een broodje
    gerookte zalm (helaas mogen we dat nog niet hebben)

14. Dani84

Dani84 Niet meer actief

hey

Zo pff word steeds vermoeiender hoor ff dorp in.. Al die drukkende mensen. Was hier opening kruitvat, was veranderd en aanbiedingen enz dus ik denk ff heen. Wat ik net wou hebben was er al niet meer en dan ook nog mensen die tegen je aandrukken met mandjes.. brr snel dr weer weg!

Ff paar boodschappies gedaan en net een heeeerlijk wolkentoetje chocola van dokter oetker opgegeten.. Op tv lijken ze lekkerder :p maar t vult goed pff.. zit gewoon vol haha

heb ff wat te lezen gehaald dus ga strax denk ik ff lekker liggen lezen.
    Oh wat ik ook erg leuk vind is bubbelshooter ;)

http://www.spel.nl/game/bubble-shooter.html

Liefss

15. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    Dat was lekker :).

@Hinkie: als ik weet dat ik een dagje het pand niet ga verlaten, loop ik er ook niet bij als een fotomodel hoor. Het is dan juist heerlijk om in een kloffie rond te lopen, alleen voel ik me dan vaak wel moeier.

@Ran: ja grappig hè, ineens zoveel energie. Wel pittig hoor dat Sam je wil helpen, het schiet alleen niet echt op hè?
    Wat een schitterende buik heb jij, een stuk groter dan die foto van je buik bij 38 weken van Sam. Ik heb een foto van 39 weken in mijn album gezet, en daar is mijn buik nog niet zo groot als die van jouw, maar dat zal ook deels komen doordat jij zwanger bent van je 2e kindje.

@Mayby: ik heb ook hyves en op zich ben ik daar wel vrij actief, heb alleen afgelopen weekend mijn beveiliging aangezet, zodat alleen mijn vrienden mijn pagina kunnen zien. Ik had nl. een uitnodiging van een of andere vage creep, die mij wel een lekker ding vind en dus wel vriendjes wilde worden.....Sorry! Daar heb ik dus echt geen behoefte aan. Op mijn profielfoto heb ik zelfs een dikke buik en dat schrok niet eens af bij die kerel.

@Gwendo: ik kan me ook voorstellen dat ik het gerommel in mijn buik zal gaan missen en geniet ook nog steeds erg van de bewegingen in mijn buik. Alleen wordt de wens om mijn kindje in mijn armen te houden elke dag groter. We zijn echt ontzettend nieuwsgierig en lopen natuurlijk ook tegen de uitgerekende datum aan.

@Oem: gefeliciteerd met jullie huisje, lekker hoor! en wat een instinct dat je al dacht dat jullie een huisje zouden krijgen tegen het einde van je zwangerschap. Zijn er geen mensen die jullie kunnen helpen, zodat alles lekker snel klaar is, of hoeft er niet zoveel te gebeuren?
    Ik denk dat ik dus nog geen last heb van zweten in bed omdat ik het kraammatras nog niet heb neergelegd, ga ik vanavond doen, dus ben benieuwd naar vannacht.

Ga nu heerlijk weer bladeren in mijn culinaire tijdschriften.

Grtjs!

16. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0

jewel gelukkig hebben we veel familie en goede vrienden
    die ons gaan helpen bij de verhuizing en het opknappen
    er hoeft in principe niet heel veel te gebueren
    maar de standaard dingetjes zoals kozijnen verven
    laminaat leggen, tapijt en we willen stucen
    dus ben benieuwd...
    Wel jammer van de babykamer :( die hadden we dus pas afgekregen
    in dit huisje...
    Maar goed ik ga gewoon alles hetzelfde terug doen :D

17. mayby

mayby Actief lid

23 jul 2008
    201
    0
    0
    rotterdam
    hoi hoi oem

* ik krijg als het goed is ook rond de 12de mijn sleutel pas maar jij zit inderdaad wel krap met je tijd ik en uitgerekend op 30 dec, en ons huisje is kant en klaar gerenoveerd!,,

* gadver ben weer zo moe!
    Heb net boodschappen gedaan en moet de vogels nog eten geven!
    kamer opruimen!
    En wil nog zo graag oefenen met het opmaken van me ledikantje, maar gelukkig heb ik nog 5 weken om alles te doen haha!

* ranjeewha waar staat jou foto?

zo ben nieuwsgierig hoe hard het allemaal gaat iedereen is rond de 37 38 39 weken spannend hoor alvast heel veel succes voor de meiden met weeen en voorgevoel van eventuele geboorte!

lieffssss

18. Ranjeewha18

mayby.. in mijn album..!

Ik heb net de keuken gesopt..!
    heerlijk het ruikt weer frs!

19. mayby

mayby Actief lid

23 jul 2008
    201
    0
    0
    rotterdam
    ik ga de slaap kamer straks even doen met ajax bloemen fris haha!

Dan kan me mannetje weer lekker genieten van de bloemetjes!

Hij belde me net ik moet overwerken echt gezellig ga wel weer een spelletje doen en lekker in bad ofzo!

20. Monique4

Monique4 Niet meer actief

Hey meiden,

Net bij de gyn geweest... Heeft me ook nog eens gestript (sjee wat doen die dat hardhandig tegenover de vk) :(
    Hopelijk helpt het al... en zo niet..

Dan wordt ik zowiezo MORGEN MAMA!:D
    Dan wordt ik morgenvroeg ingeleid!
    Ben zo blij! :D
    Van de andere kant is het ook weer heel akelig, wordt best wel bang zo ineens... :)

Deel Deze Pagina