Goedemorgen dames.. heb geloof ik vandaag niet weer helemaal m`n dag Slecht geslapen, krijg overal last van! en terwijl t zo goed ging! Heb nu steeds vaker geen gevoel in m`n benen, als ik snachts moet plassen ofzo hebben jullie dat ook? kindje zal wel wat afknelle.. niet fijn want donderde vanacht bijna op de grond.. @ marije zoo mooie buik! Rond en groot haha. Die van mij is bescheiden.. maar begint al wel in de weg te zitten.. misschien dat ie nog groeit, ben vijdag pas 38 weken.. @ Ran Sex... moet er op moment niet zo aan denke.. heb soms wel ff voor m`n mannetje van nou kom maar ff haha erg he.. Ik kom bijna niet meer hoor.. buik en alles zit in de weg.. @ Monique succes! Zet em op en ik hoop voor je dat je vandaag je kleintje nog hebt. ben gister op kraamvisite geweest! Kindje bijna een maand alweer zo`n dotje.. Maar ik kan me echt niet voorstellen dat ik dat ook heb over een kleine maand! Dat zoiets uit me komt! Wow.. Nee kan er nog niet over uit.. kan me het niet voorstellen.. En dan nooit meer schopjes in je buik en bewegingen.. Heb de vk gemaild omdat iedereen vanaf 37 weken vaker gaat.. En ik om de 2 weken pas hoef.. kreeg ik mailtje terug; Meestal laten we mensen inderdaad vanaf 37 weken elke week komen Soms wijken we daar van af (soms ook zonder dat je daar zelf iets vanaf weet). Maar als je dat geen prettig gevoel geeft moet je morgen gewoon even bellen voor een nieuwe afspraak voor volgende week Zit te twijffelen.. voel me op zich wel goed.. behalve dan me rug.. maar volgens mij is dat nog na sleep van de val Oh en wanneer kopen jullie een voedingsbh? Zit tedenken om een mooie te halen bij de hunkemoller.. maar gister op kraamvisite bij collega lukte de bv totaal niet.. is na 2 a 3 dagen direct overgegaan op fles.. dan is t dus zonde van t geld.. zit te dubbe.. Wat doen jullie? Zo heel verhaal haha nou ga maar es ff douche ofzo Liefsss
@ Adriana zoo ook mooie bescheiden buik.. ben dus niet de enige die niet zo toeter heeft lopen ook aardig gelijk .. Bem gependeld op 8 dec! (uiterekend de 12e) ben benieuwd! hoop t stiekem wel! haha Vragen jullie meer mensen te pendelen of houden jullie t bij 1.? Zo wat een vragen op de ochtend... hahaha Liefss
hai lady's hier alles goed ik heb nog niks van moon gehoord dus ben benieuwd... ik heb wel last van extreeeeeeme vermoeidheid... maar goed ik slaap gewoon om toch een beetje energie te krijgen voor de bevalling! ik heb een hele waslijst aan pendels en geen ene klopt volgens mij ik heb er wel twee voor 7dec staan... maar ik pin er niet op vast, anders kan het nogeens vies tegen vallen mooie buiken zien langskomen
Dani, Ik heb al een voeding bh gekocht../ 2 in 1 trouwens Met sam heb ik 4 weken bv gegeven, maar ik heb veel langer de bh gedragen,. omdat ik een beugel bh niet meer trok deed pijn..! daarom heb ik nu ookal steeds een voeding/zwangerschapsbh aan!
Dani.. ik heb 1 iemand laten pendelen voor me.. en die zij dit weekend..! nou laten we hopen.! mijn vreidnje denkt de 27ste November ( dat heeft hij ookal op de kaartjes gezet lief heh ) OEm..! vervelend dat je zo moe bent, maar pak je rust echt waar.. het is zo voorbij haha
@marijee Ik ga het straks ook even aangeven en me mannetje zei gisteren ik ga morgen echt aangeven dat het zo niet lang meer gaat, je bent kapot en ze doen er niks aan! Nee hoop ook egt niet dat me gevoel gelijk heeft maar ja! @Ran ja zo irri denk je ja seks lekker en helpt whaha is wel lekker maar helpt dus geen fuck haha! @joss81 thnx meid! @bianc ja vind ik ook @Adriana mooi lief klein buikje heb je! ..het rotte is we hebben een stagaire en die doet meestal het woord terwijl ik nu met deze laatste loodjes gewoon de vk zelf heb...heb wel aangegeven dat ik haar niet wil bij de bevalling en nu maakte me dat niks uit maar hoe zwaarder het wordt hoe irritanter ik die stagaire vind erg he!
Dimmel,. JE mag gewoon aangeven dat je liever geen Stagiares wilt.. die het woord doen! Ppf ik verloor, net veel afscheiding whahah..1 bah..! nu wil ik weer douche.. alleen de kleine vent die slaapt nog niet
trouwens zit lekker aan de frambozenbladthee.. ze zeggen dat de ontsluiting dan veel beter werkt, dat je weeen iets krachtiger worden dan anders, zodat het er makkelijker uit gaat..! en dat je minder bloed verliest,.! Sinds de bevalling met Sam.. neeem ik alles met liefde aan! whahah! Want zo'n bevalling wil ik never nooit meer!
Goedemorgen, Wat is er weer een hoop geschreven en wat is er weer weinig blijven hangen . Ik ga zometeen even de stad in om een voedingsbh te kopen. Ga ook bij de Hunkemoller kijken, want daar schijnen ze nog best leuke te hebben. Ik heb nu wel een meegroeibeha en een voedingsbeha zonder beugels van de Hema, maar ik wil er in ieder geval nog 1 voedingsbh bij. Als de BV niet mocht lukken, heb ik gewoon pech gehad. En sex?....ik zou wel willen, maar het doet echt zeer, dus nu blijft het een beetje bij viezelevozen . Spannend hoor dat Moon en Miepie nu wellicht al hun kleine in hun armen hebben. Ik wacht het nog steeds af. Zo schattig....mijn vader belde gisteravond om te vragen hoe het ging, hij had wel verwacht dat er nu wel wat aan het rommelen zou zijn. Volgens mij kunnen mijn ouders ook niet wachten tot ze opa en oma zijn . Morgen is het nieuwe maan...wie weet gebeurt het dan. Ik heb 1 iemand voor mij laten pendelen en daar kwam 2/3 december uit, dus eigenlijn rond mijn uitgerekende datum. Ik had ook nog iemand gevraagd via dit forum, maar daar krijg ik maar geen reactie op. Ga mezelf zo maar even toonbaar maken voor de buitenwereld en dan boodschappen doen...heb alleen geen idee wat we moeten eten vanavond. Ideeen?
Nou meiden het voelt soms helemaal niet lief en klein hoor. Ik kan ook nauwelijks mijn sokken aankrijgen. hahaha en veters strikken ook al amper. Ik heb alleen niet zoveel behoefte aan zo een buikband oid. Dus in die zin heb ik er niet zoveel last van. Dani, zal mij benieuwen welke dag we bevallen hihi. Ja jij hebt ook een bescheiden buikie idd. Ik wil wel pendelen, maar geloof er eigenlijk niet in. Ik heb nergens zin in vandaag. Moet nog blousen strijken bleehhhhhh.
haha ran was die zo erg?! Mijn collega zei gister ooh zou zo de bevalling weeer over willen doen was zo relaxed.. terwijl kindje niet op eigen kracht kwam en ze met ambu naar ziekenhuis moest. is daar wel uit zich zelf geboren en ze moest een nachtje blijve.. dan denk ik .. hmm nee ben blij als het achter de rug is haha Wat doen jullie zo`n hele dag? Ik doe beetje uitslapen alst lukt. soapjes kijken, douchen, sinterklaas suprises gemaakt.. Maar zit nu al zo`n 6 weken thuis.. ( mede door de nierstuwing) dat ik nu toch ga denken van pfff... duurt me lang en begin me te vervelen.. Vorige keer wou ik voedingsbh halen en toen zei ze kom 2 weken va nte voren maar weer want het zit nog zo hoog! het zit nu nog hoog volgens mij gaat het gewoon niet zakken! haha Liefss
@ Adriana nee idd voelt niet altijd lief en klein haha Ben ook benieuwd wanneer we bevallen. ik geloof op zich ook niet zo in da pendelen maar vind wel leuk Liefss
heejj meiden even snel een berichtje.. net terug van de verloskundige en moet even na het ziekenhuis voor een hartfilmpje omdat ik hem zo weinig voel. verder niets om ongerust over te zijn maar gewoon voor me eigen geruststelling omdat ik me soms toch best zorgen maak. ze heeft inwendig gevoelt en me baarmoedermond is aan het verstrijken( korter worden) en nu over de helft, dus dat is allemaal wel goed, het zegt natuurlijk verder niets over wanneer ik ga bevallen. ik heb nog niet terug gelezen dat doe ik straks,, als ik weer terug ben dan laat ik jullie gelijk weten hoe het was. Liefs xx
Vandaag doe ik bar weinig. Ik heb nergens zin in. Normaal gesproken dan kom ik rond 9 uur mijn bed uit loop ik een klein rondje met de hond en zet ik koffie en kruip ik achter internet. Meestal tot een uur of 10 half 11 en dan kleed ik mij aan en loop een groter rondje met de hond. Daarna ga ik naar mijn paardje en ben ik meestal rond 2 uur half 3 weer thuis. Rondje lopen met de hond en dan nog weer even achter de pc. Ondertussen doe ik sommige dagen huishoudelijke klusjes. Stofzuigen iedere dag (hond laat veel haar los) Om 5 uur is mijn vriendje alweer thuis en we eten om half 6 en dan kijken we meestal serie. We zijn nu Dexter aan het kijken, dat is echt een redelijk spannende en leuke serie. Soms ga ik 's avonds nog even naar mijn paardje om hem wortels te geven, maar nu niet vaak eigenlijk. De dagen vliegen voorbij. Vandaag was ik laat op en heb nog niets gedaan *schaam* Kan iemand mij even achter de pc vandaan trekken Marije, succes he! O,ja ik moet vrijdag weer even op controle
@bianc: grote zwarte plinten bij de gamma! goed zoeken, maar wij hebben ze daar ook vandaan! @ran: sex.. hmm.. nee hier op het moment niet echt veel seks. Vorige week wel omdat we hoopten dat de weeen weer op zouden komen maar helaas zonder resultaat ik ben vandaag 38 weken zwanger! als je terugkijkt gaat de tijd best wel snel, maar als ik me bedenk dat ik nog zeker 2 weken moet.. pff.. word er niet vrolijk van! Trouwens, de laatste dagen begin ik me ineens zorgen te maken over de gezondheid van mijn kindje! niet dat er iets is verandert, maar ineens ben ik bang dat er wat mis is straks zijn er meer meiden die dit hebben? Ik heb al sinds gister enorm last van mijn bekken, ik kan zowat geen kant meer op! en ook op bed liggen of slapen is geen optie, want dat doet juist onwijs veel pijn, vooral in mn rug! Vrijdag moet ik weer naar de verlos, zou ik kunnen vragen of ze me wil strippen? of is dat raar? ik ben zo bang dat ze me raar vindt of vindt dat ik me aanstel ofzo..
Heb nu steeds vaker geen gevoel in m`n benen, als ik snachts moet plassen ofzo hebben jullie dat ook? kindje zal wel wat afknelle.. niet fijn want donderde vanacht bijna op de grond..
@ dani: nee daar heb ik geen last van, wel hele onrustige benen, vooral snachts natuurlijk! maar het is wel link hoor, als je er geen gevoel in hebt! ik zou het maar even in de gaten houden en anders even de ha of de vk bellen...