bedankt voor je reactie haha Nou als ik loop trekt het wel weg.. maar is niet fijn idd.. Ik moet pas 5 dec weer naar vk.. Had gevraagd waarom over 2 wk pas.. omdat iedereen vanaf wk 37 elke week gaat.. Zegt ie als het goed gaat is het vaak ook nie nodig.. maar als je je er geruster op voelt mag je altijd bellen voor extra afspraak.. Liefss
ppff.. ik heb oppeens ontzettend warm.. zweet breekt uit man! nu wil ik al helemaal douche,..! Maar nog steeds geen kind dat slaapt.!
jullie vk zijn wel makkelijk dat je zomaar kan vragen of ze je wilt strippen wat ik begreep is dat ze dat echt pas bij HOGE uitzondering doen als je al tegen 40weken aan loopt en anders zeggen ze gewoon VOLHOUDEN en pas bij 41 half beginnen ze met strippen en andere dingetjes om de bevalling op te wekken.. ik verrek ook van de pijn met me bekken... maar ik vind dat kindje echt wel komt op der eigen tijd... Dan ga ik het niet uitlokken door van alles aan me buik te laten doen etc...
Maandag hebben ze mij ook geprobeert te strippen maar niet gelukt want mijn baarmoeder was wel aan het verstrijken maar nog niet helemaal maandag proberen ze het weer! Wat mijn vkl vertelde dat ze het normaal niet doen bij 38 weken maar inverband met een verleden wou ze het wel doen! Wel spannend nu allemaal! Heb er wel heel erg veel zin in om ons tweede kleine vast te houden en te knuffelen! Ik heb nachts ook van die onrustige benen hoe zou dat kunnen? en heeft iemand een idee hoe dat minder wordt wordt er gek van!
OEM, en Dani..! Helaas.., hebben wij geen bad..! en als Sam met mij douched, wilt hij alleen maar getilt worden.. en dat is zo zwaar whaha..!
Dani: ik heb 's nachts hele zware benen net of er ook inderdaad iets afknelt of zo. Ik denk bij mij dat het een vochtprobleem is. Maar weet het niet zeker. Kan haast niet uit bed komen van de pijn aan mijn been. Marije: succes ik hoop dat ze je gerust kunnen stellen.
mijn bekken doet ook zeer als ik snachts eruit moet! vooral aan de linker kant! ondertussen nog wat spannends gebeurd? Nog iemand bevallen? IK ben ook zo moe maar ja moet toch even boodschapjes doen daar kom ik niet onderuit! wacht op de notaris wil mijn sleutel nuuuu! liefs
Hoi allemaal, Vandaag bij Gyn. geweest en weer ff echo gehad Ze ligt nog steeds in stuit. Kon vannacht slecht slapen omdat de datum van de keizersnee dichtbij komt en ik én zenuwachtig/nieuwsgierig naar mijn kindje én bang voor de operatie ben! Er spoken allerlei dingen door mijn hoofd. Op dit moment bijvoorbeeld ben ik aan het genieten van de laatste woensdag middag alleen met mijn zoontje. We hebben net lekker geluncht en zijn nu samen op zolder achter de computers spelletjes aan het doen! Zal het echt missen maar gelukkig komt er een tijd dat ik ook weer gewoon met hem samen kan zijn als de baby een middag-dutje doet! Spannend hoor al die dames die rommelen, allemaal succes! Liefs Gwen
Gwendo: het lijkt me logisch dat je bang bent als het allemaal erg dichtbij komt. Een keizersnee is niet niks het is toch een operatie. Zelf begin ik ook nerveus te worden omdat ze me waarschijnlijk gaan inlijden morgen of overmorgen. Zal dat lukken..eindigt het weer in een knip.. Eerst was ik alleen maar bezig van hoe ziet 'de baby eruit. Maar nu ben ik meer bezig met de bevalling. Ook niet gek denk ik. Sterkte.. hoop dat je toch een beetje slaapt en rust dat heb je de komende tijd hard nodig
Pfoeh zeg....fietsen is toch echt niet fijn meer nu. Ik heb er de kracht niet meer voor . Heb boodschappen gedaan, maar ben nu totaal bekaf! Ik denk toch dat het er een dezer dagen op aan gaat komen dat ik Dennis moet vragen om uit zijn werk boodschappen te gaan doen. Heb wel een mooie voedingsbeha gekocht bij Hunkemoller, wel duur hoor (25,00). Ik heb ook nog een heerlijke joggingbroek gekocht (geen positiekleding) en die heb ik meteen aangetrokken. Zit heerlijk! Ik heb 's nachts trouwens ook zere benen, ook alsof er iets afkneld, erg vervelend. Daardoor blijf ik ook draaien en heb ik bijv. vannacht vanaf een uur of 4 wakker gelegen. Ben wel blijven liggen en viel rond half 7 weer in slaap. Ik ga nu even heerlijk op de bank liggen.
aaaaaaaaghhhh even gillen ********************** Ik hars et daar benee altijd maar NU KAN IK ER NIET MEER BIJ! en ik zie het ook niet meer in de spiegel en ik ben er zoooooooooo boos om probeer me buik weg te draaien maar tevergeefs en ik wil ook echt niet gaan scheren want dan kom het zo dubbel terug... ik heb nu met harsen bijna geen haartjes meer dus dat wil ik graag zo houden ik hoef maar 1x in de 4weken te harsen maar ik denk dat ik zo uit wanhoop toch dat verdomde scheermesje pak
Hey @ vis. welke die mooie zwarte bh? Die ben ik wel plan te halen maar had vandaag geen puf.. Zit maar beetje achter de pc en voor de tv. haha verder doe ik helemaal niks! @ oem.. lastig he.. Ik krijg steeds uitslag als ik het nu scheer.. is toch allemaal wat gevoeliger.. dus wel oppassen.. Groetjess