OOOOOO........ik dacht dat ik de enige was die het koud had. Ik heb de hele tijd van die rillingen......jullie ook. Ik heb ook wel last van m'n rug aan het eind van de dag. En dat m'n broek dan niet meer lekker zit. Bij dilano kon je al heel snel zien dat ik zwanger was omdat dat de 3de was dus ik denk dat dat nu ook wel gaat gebeuren. We hebben het mijn schoonvader al wel verteld ook omdat het erg onverwacht is. @joss wat naar dat je last van je nek hebt en de rest......sterkte ermee Rest van de meiden die ergens last van hebben ook succes ermee........ ik weet soms niet meer wat iedereen heeft dus mijn excusses als ik niet op iedereenkan reageren Dikke kuzz milou
Grappig hoor, dat al die mannetjes van ons zo ontzettend lief zijn! Normaal gelukkig ook wel, maar nu wel erg lief! Zit ik net, weer wat vergeten natuurlijk, zegt ie haal ik wel even, en dan krijg ik er meteen een bakje thee bij!
hai hai...kwam even lezen... En ook ik heb het supper koud... Snachts warm en overdag koud... Ben weer weg hahah doeeggie
Onder tussen is er al heel wat bij geschreven zeg. Had vanmiddag even 2 uurtjes geslapen was zo moe. @Popje: hoe is het nu met je, heb je er nog last van nu? @OemMujahid: Heb je toevallig nog een testje gedaan? @Ginny: Wat geweldig zeg, wat zul jij nu opgelucht zijn zeg. Gefeliciteerd meid, en nu lekker verder genieten. Werkse nog. @Tinker: Ik heb het ook als ik iets gedaan heb dan heb ik ook gelijk pijn in me rug en dan alleen maar aan de linker kant vlak boven me bil. Hier ook supper koud overdag ik kan niet echt warm worden en als je ff geslapen hebt in bed dan zweet je de pan uit. Bruinverlies is weer iest terug gekomen niet veel gelukkig, maar weet nu wel zeker dat het van het sporten komt, want was vandaag weer begonnen en daarna had ik het weer, dussss conclussie: ik ga ff een tijdje niet meer sporten en lekker rustig aan doen voorlopig. Straks als we allemaal bevallen zijn dan wordt er in eens gegrepen naar de filet american en de andere lekkere dingen wat je niet mocht ipv beschuit met muisjes haahahhaa.
Hallo allemaal dames Ik mag me vanaf vandaag ook bij jullie aansluiten, heb namelijk vanmorgen positief getest dus zwanger joepieeeeeeeeeeee. Het is mijn derde kindje en ben net zo gelukkig als bij de eerste 2, logisch eigenlijk he. Zou het leuk vinden om met jullie mee te kletsen, en jullie natuurlijk ook gefeliciteerd. Groetjes Simone
DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008 WANNEER JE DE LIJST WILT AANPASSEN OF JEZELF OP DE LIJST WILT PLAATSEN: 1. Neem de nieuwste lijst en zorg dat je niemand onbedoeld verwijderd 2. Klik rechts van de lijst op de knop QUOTE 3. Dan in het berichtvenster links bovenin (quote=naam)weghalen en rechts onderin het bericht (quote) weghalen 4. Voeg jezelf toe (onder je vermoedelijke bevaldatum), vergeet niet om [ color=purple ] voor je naam te zetten en [ /color ] achter je regel (maar dan zonder spatie's ) 5. Klaar -> klik op OK * 01 december2008 Smallgirl77, 30 jaar, 2e kind, 16 mei 2e gesprek vk, 15 april 1e echo Ginny, 29 jaar, 1e kindje, 14 april echo bij gyn 11.30 uur Wossie, 28 jaar, 2e kind miepje, 21 jaar, 1e kindje Essie23, ... jaar, 1e kind 02 december2008 Chida, 27 jaar Monique4, 20 jaar, 1e kind Mamamanuela, 25 jaar, 2e kind dimmel,22 jaar, 1e kind 03 december2008 Tipp42hgg, 27 jaar, 1e kind, 21 april vk, xxxx 1e echo Riddle, 29 jaar, 1e kind Ranjeewha18, 20 jaar, 2e kind, 11 April, xxxx 1e echo Jacoba, 25 jaar, 4e kind Juut, 27 jaar, 2e kind, vk 23 april, xxxx 1e echo 04 december2008 Wolly, 29 jaar, 1e kind, 17 april termijn echo Thirsa, 24 jaar, 2e kind Starry, 23 jaar, .. kind 05 december2008 Peetje08, 33 jaar, 1e kind, begin mei 1e echo & gyn mamatje, 26 jaar, 1e kind 06 december2008 Sheri, 37 jaar, 4e kind mama05, 30 jaar, 2e kind OemMujahid, 22jaar, 1ste kind 07 december2008 Tweety123, 39 jaar, 1e kind geja1981, 27 jaar, 2e kind rv1, 26 jaar, 1e kind 08 december2008 Consider, 23 jaar, 1e kind Gwendo76, 31 jaar, 2e kind Mir5555, 24 jaar, 1e kind 09 december2008 sylvia79, 28 jaar, 2e kindje 1 ste afspraak 29 april om 19.00 uur joss81, 26 jaar, 1 ste kindje 10 december2008 Rian, 24 jaar, 1e kind Marleen4683, 24 jaar, 1e kind, 14 april vk 11 december2008 Aussie, 35 jaar, 1e kind 12 december2008 Marlieke10, 32 jaar, 2e kind 2deKleine, 25jaar, 2de kind, 2 mei vk, xxxx 1e echo 13 december2008 14 december2008 Marit80, 27 jaar, 2ekind Tinker, 33 jaar, 4e kindje 15 december2008 Dora2003, .. jaar, 2e kind ZonYvon, .. jaar, 1e kind 16 december2008 Jannegie, 27 jaar, 1e kind 17 december2008 18 december2008 Girl81, 26 jaar, 1 ste kindje 19 december2008 20 december2008 21 december2008 coco1972, 35 jaar, 1e kindje 22 december2008 23 december2008 24 december2008 25 december2008 26 december2008 27 december2008 28 december2008 29 december2008 30 december2008 31 december2008 Ik heb em even aangepast en mijn eerste echo afspraak erbij gezet.
HOI dames, Ben wel een Dec mama maar wil nog niet zo veel schrijven hier. Omdat het nog zo pril is en omdat er veel mensen die ik ken hier mee lezen..... Ik krijg morgen een echo. Om 11 uur s'morgnes..... Dan hoop dat op goed nieuws. Als ik de echo heb gehad probeer ik hier mee te schrijven. Ik ben al een moeder van al een meisje van bijna 10 maanden. Wij hebben er bewus gekozen voor kindjes snel achter elkaar. Of snel er zit 1½ jaar tussen dan. Dat is toch mooi? Heb het al aan een paar verteld. Krijg ik de reactie van oooooooo jeetje ongeplant zwanger? of was het wel de bedoeling dat je zwanger bent geraakt? Mijn schoonmoeder zei van o gefeliciteerd meer niet. Mijn ouders zijn super blij en vinden het erg leuk dat er een 2de hummeltje komt.... Ik zou graag thuis willen bevallen, Bij de eerste wilde ik ook thuis bevallen maar mijn ontsluiting ging niet verder dan 2 cm dus moet ik naar het ziekenhuis. Een prik in mijn been gehad (naam ff vergeten) had binnen 2 uur 10 cm dus kan ik persen heb er 1 uur over gedaan. Heb nog geen last van zwangerschapssymtomen.
@Ranjeewha: Dus jij neemt ipv beschuit met muisjes beschuit met leverworst @Sim: Welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap @Popje: Spannend een echo hopelijk krijg je goed nieuws te horen.
Iik heb het ook zo berekoud. Zit gewoon met een wintervest aan in de kamer, waar manlief in zijn t0shirt zit. Had opeens ook zo een zin in chips Heb toch een bescheiding bakje gepakt. Echt wel heel erg lekker! Alle nieuwe zwangeren van harte! Heb je bewust zo laat getest sim80?
wolly.... nee we een beschuitje met met muisjes,,, maar daarna een pistoletje, met file american, peper/zout eitje jummie
Het is vaak zo he dat je dingen wilt die je juist nu niet mag mmmm Ik wil ook zo graag een stokbroodje met cranberry pate ohhhhh zo lekker!
we zitten elkaar lekker te maken hihih... trouwens ik he al de hele tijd bij mijn navel (in mijn navel) een steek wat is dat?
Ja erg is dat he we kwijlen er wat af nu Ranjeewha miss zijn het je darmen of de banden die oprekken? Ik hoorde dat dat soms wel eens vervelende en pijnlijke steken kan geven.