december 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door tipp42hgg, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    even ter informatie:

Zwangerschaps-cholestase

"Tijdens de zwangerschap kan galstuwing in de galwegen binnen de lever ontstaan. We noemen dit zwangerschapscholestase. Het ontstaat meestal in de laatste 3 maanden van de zwangerschap.

Het belangrijkste verschijnsel van de cholestase is de jeuk. Verder worden er bij laboratorium - onderzoek milde of wat duidelijker afwijkingen gevonden die duiden op galstuwing (cholestase). Na de zwangerschap verdwijnen deze verschijnselen weer vrij snel. Deze aandoening heeft helaas wel negatieve gevolgen voor het ongeboren kind. Kinderen worden te vroeg geboren, er is een verhoogde kans op sterfte rond de bevalling en de kans op het krijgen van een doodgeboren kind neemt toe. De oorzaak is nog niet echt opgehelderd. Meerdere factoren spelen waarschijnlijk een rol. Er is een erfelijke aanleg en waarschijnlijk spelen ook omgevingsfactoren een rol.

Deze aandoening komt vooral in Scandinaviƫ voor en in Chili, maar zeker ook in Nederland. Waarschijnlijk wordt deze aandoening te weinig gediagnostiseerd. Inmiddels is er een goede behandeling mogelijk n.l. met ursodeoxychol. Het helpt tegen de jeuk, vermindert de galstuwing en vermindert het risico voor het ongeboren kind. Het middel kan zonder problemen tijdens de zwangerschap worden gegeven."

bron: http://www.leverpatientenvereniging.nl/ ... &Itemid=96

2. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Oem: niet te druk maken, verloskundige urine en bloed laten controleren dan kan ze zien wat je lever en nierfuncties doen. Sterkte...

En bij zwangerschapsvergiftiging niet te lang laten afwachtten, dat laten wij vandaag hopelijk ook niet doen. :)
    Bedankt dat jullie voor me duimen. Voor mijn zoontje heb ik 2 dagen oppas geregeld bij opa en oma. Dus van mij mag ons ukkie vandaag of morgen komen. Ze hebben het beloofd maar ja in het ziekenhuis weet je het maar nooit.

Smallgirl: gelukkig gaat het goed met je, fijn om te horen

Hopenlijk tot snel (maar dan wel met baby) :)
    Als ze me even houden dan wens ik iedereen veel succes met weeen, voorweeen en de bevalling.

Groetjes Sandra

3. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey Dames

Zo redelijk geslapen vanacht.. krijg alleen steed meer moeilijkheid met ademhalen en omdraaien.. Ook mede door die val van zaterdag.. Wil niet zeuren maar heb t idee dat het alleen maar erger word.. Als ik diep ademhaal doet het zoooo zeer! Misschien ook wel mede door me kindje die groter word.. maar kan zo echt niet bevallen.. T is gewoon gekneusd ofzo ik weet het niet..

Heb dus toch de huisarts gebeld en word er om 10:15 maar ff tussen gedrukt! Kijken wat hier uitkomt..

Strax lig ik wel te bevalle en breek ik me ribbe ofzo als er nu al een schuertje zit.. ja weet ik veel! :oops: Zit me echt niet lekker! Kan niet eens liggen op m`n rug.. :cry:

@ smallgirl zo wat een verhaal.. Kreeg bijna traantjes ;) hihi Maar geniet lekker van jullie kleintje en doe rustig aan!

@ oem hoe is het gegaan bij de vk? Gewoon toch jeuk door vocht?

Ik meld me wel ff weer als ik geweest ben!

Liefss

4. leonie1986

leonie1986 Bekend lid

30 okt 2007
    551
    0
    0
    coordinator kinderopvang
    den haag
    @oem: ben je inmiddels al geweest? ik hoop dat het allemaal meevalt!

@sawi: heel veel succes vandaag en ik duim voor je dat je de kleine snel hebt!

Hier alles wel oke. Heb wel aardig geslapen, alleen een paar keer wakkker door maagzuur en bekkenpijn!

Verder maar weer een dag vol zien te maken.. pfff... en het kan nog zo lang duren :p

5. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Oem ben je al geweest? wat zei de vk ?
    Bah lijkt me inderdaad ook verschrikkelijk om de hele nacht in onzekerheid te zitten!

Monique Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Famke!
    Geniet lekker van je kraamtijd! en laat je goed verwennen!

Dimmel hoe is het vandaag met jou? volgens mij mis ik je een poosje of heb ik dat mis?

Hier alles nog goed nog geen tekenen van een bevalling! :(
    Wel weer een keer heerlijk geslapen! Zonder dat ik last had van mijn benen heb het advies van jullie op gevolgd en voeteneind om hoog gedaan en dat hielp me vannacht echt!

Fijne dag en hopelijk bevallen er vandaag wat mensen!

6. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Dimmel, Wolly of aan Marijee, niet aan ons 3en anders gaat het nog dubbel ;) .
    De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008

BEVALLEN

8 oktober 2008: (31+2) Yorick - 1800 gram - Peetje08 - 1e kindje ( 8 december 2008)
    15 november 2008: (37+0) Michaƫl - 2920 gram - Pebbels23 - 2e kindje ( 6 december 2008)
    16 november 2008: (37+3) Zoon - 2560 gram - Mamatje - 1e kindje (5 december 2008)
    19 november 2008: (38+4) - Larkin - 3745 gram - Smallgirl77 - 2de kindje (29 november 2008)
    26 november 2008: (39+1) - Famke - 3105 gram - Monique4 - 1e kindje ( 2 december 2008)

Totaal 2 meisjes, 3 jongens

UITGEREKEND

01 december2008
    Miepje: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 20 okt
    Vis1978: 1e kindje- bevalling: thuis - verlof: 20 okt - Buddy: Pebbels & Hinkie.
    03 december2008
    Ranjeewha18: 2e kindje - bevalling: ? - verlof: Altijd - Buddy: Marijee
    04 december2008
    Valerie4: 4de kindje - bevalling: thuis - verlof: n.v.t
    Dimmel: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 23 okt - Buddy: Natascha78 en Acissej
    Marientje: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: ?
    Veronique22: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: ?
    05 december2008
    Acissej: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 24 okt - Buddy: Dimmel
    06 december2008
    Mama05: 2e kindje - bevalling: thuis - verlof: 6 nov
    Dagdromer: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 7 nov
    Sawi: 2e kindje - Bevallling: thuis - verlof: ?
    Consider: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: geen verlof
    07 december2008
    Marijee: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 17 okt - Buddy: Ranjeewha
    Hinkie: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 10 nov - Buddy: Pebbels & Vis
    08 december2008
    Wolly: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: Altijd
    Gwendo76: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: ?
    Tweety123: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 3 nov
    09 december2008
    Sylvia79: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: 1 nov
    Marlieke20: 2e kindje - bevalling: thuis - verlof: 20 okt
    10 december2008
    OemMujahid: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: Begonnen - Buddy: Monique4
    Leonie1986: 1e kindje - bevallen: zh - Verlof: 29 okt - Buddy: Maria04
    11 december2008
    Aussie73: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 31 okt - Buddy: Iuno & Joss81
    12 december2008
    2deKleine: 2de kindje - bevalling: thuis - verlof: nvt - Buddy: meld zelf als er iets is gebeurt
    Chanty: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 15 nov
    Dani84: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 28 okt
    AdrianaM: 1e kindje - bevalling: Ziekenhuis - verlof: is al met verlof
    13 december2008
    Joss81: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 29 okt - Buddy: Aussie & Iuno
    Bianc: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 17 sep
    Sandra79: ? kindje - bevalling: twijfel - verlof: ?
    15 december2008
    Marleen4683: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 1 nov - Buddy: Johanna & Kweenie
    Parel1988: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 2 nov
    Trotse moeder: 3e & 4e kindje - bevalling: zh - verlof: ?
    17 december2008
    Maria04: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 6 nov - Buddy: Leonie1986
    Tinker: 4e kindje - bevalling: thuis - verlof: ?
    sspielhagen: 1e kindje kindje - bevalling: thuis - verlof: 6 nov
    18 december2008
    Girl81: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 20 nov
    19 december2008
    Kweenie: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 24 nov - Buddy: Marleen & Johanna
    Kimkivits: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: begonnen
    20 december2008
    Lola1982: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 6 nov
    Mamamiss: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 17 nov
    Pinguin: 2de kindje - bevalling: zh - verlof: 15 nov
    21 december2008
    Goglezzz: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof:
    Mijnimeel: 2e kindje - bevalling: zh - verlof 23 november
    24 december2008
    Johanna1: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 19 nov - Buddy: Marleen & Kweenie
    25 december2008
    Natascha78: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 28 nov - Buddy: Dimmel
    29 december2008
    Juffie1984: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 1 dec
    Victoria: 2e kindje - bevalling: twijfel - verlof 1 dec
    30 december2008
    Mayby: 1ste kindje - bevalling: ziekenhuis - Verlof: begonnen

Een mooie dag in januari 2009
    04 januari 2009 (vermoed dat het eind dec gaat worden)
    Iuno: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: n.v.t - Buddy: Aussie & joss81

49 Zwangere meiden in December

17 Jongens - 12 Meiden - 22 Verrassing

Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn :cry: We denken aan jullie!
    Kitty1982, mama van Tessa, Rian, Coco1972, Sim80, Ginny, Poppy

Agenda

Nov
    27: Aussie 73 controle gyn
    28: Lola controle gyn
    28: Monique4 controle vk en groei echo
    28: Ranjeewha CTG scan en afspraak gyn
    28: Leonie1986 controle vk

Dec
    03: Dimmel hopelijk laatste controle vk
    03: Aussie controle gyn
    04: wolly controle + echo vk
    05: Lola controle gyn
    05: Dani84 controle vk
    05: Leonie1986 controle vk
    12: Lola controle gyn
    19: Lola controle gyn

@Leonie staat erbij!

@monique van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje!

@aussie succes bij de controle

zo meiden ik schrijf hier maar fftjes wat bij, sinds vanmorgen half 6 heb ik last van weeen ben om kwart voor 7 weer in slaap gevallen en om kwart na 8 maar opgestaan en nu heb ik al de hele woonkamer opgeruimd, dalijk afwassen en was ophangen en wil eigenlijk de kast nog opruimen echt erg...ondertussen blijven de weeen maar k wil nu nog niet op de tijd gaan letten. Gisteren bij de vk geweest was 1 kilo bijgekomen en de vk zei dat de kleine met zijn rug in het midden ligt maar is gunstig voor de bevalling. toen we weg gingen zei ik tot volgende week en toen zei ze dat hoeft niet...vond ik beetje verdacht maar goed! ga nu verder met opruimen enzo haha

7. Weer een beeb erbij !
    Monique, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Famke

8. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Oem: goed dat je gebeld hebt. Laatst lag ik in het ziekenhuis toen lag er ook een vrouwtje die dat ook had. Had ook vreselijke jeuk over haar hele lichaam. Na 2 weken ziekenhuis mocht ze naar huis omdat de medicijnen aan sloegen!

Sawi: heel veel succes en hopelijk heb je vandaag of morgen nog je kleintje in je armen!

9. maria04

maria04 Niet meer actief

smallgirl wat een verhaal fijn om te horen dat het goed met je gaat.

oem ik heb ook jeuk over me hele lichaam vooral snachts net maar even de verlos gebeld kreeg ik de ass en die gaat het navragen jeuk kan namelijk ook ontstaan dat het erg warm heb snachts.

hoe is het met de rest van jullie.

liefs maria

10. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    @Monique: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter, Famke...mooi naam!

@Smallgirl: wat een verhaal zeg, lijkt me heel apart om je zo over te moeten leveren aan anderen. Heerlijk dat alles goed is gegaan en dat jullie nu lekker kunnen genieten met zijn 4-en.

@Sawi: ik duim voor je dat je vandaag ingeleid gaat worden en dat ze je niet naar huis sturen bij het ziekenhuis.

@Oem: hoe was het bij de verloskundige? Door jou verhaal krijg ik ook meteen jeuk :). Het lijkt me dus een soort verschijnsel van zwangerschapsvergiftiging, als ik dat stukje zo lees. Bij mij waren de bloeduitslagen vorige week vrijdag best wel snel binnen, dus ik hoop dat dat bij jou ook zo is. Het zal vast gewoon met vocht vasthouden te maken hebben. Ik heb al bijna mijn hele zwangerschap last van een drogere huid, dat kan ook nog jeuk veroorzaken. Maar goed....dat is misschien toch anders. Jij werd er blijkbaar helemaal gek van, dus dan zul je wel vreselijke jeuk hebben....werd je er wakker van?

@Dimmel: misschien heeft je verloskundige een vooruitziende blik? Zou wel fijn zijn als ze gelijk krijgt!

Hier maar een dagje binnenzitten. Ik heb gisteren gemerkt dat fietsen nu toch echt ook niet meer gaat en zat er daardoor best een beetje doorheen. Nu kom ik dus echt nergens meer als ik de auto niet heb. En de auto heb ik bijna nooit, omdat het de auto van de zaak van Dennis is en hij deze nodig heeft voor zijn werk. Was het gisteravond dus wel een beetje zat en barste weer eens in janken uit. Ik wil eigenlijk helemaal niet zeuren, omdat ik harstikke blij ben dat we een kindje krijgen, maar het wordt nu echt zwaar. Ik ben ook helemaal niet goed in binnenzitten of stilzitten, maar nu moet ik dus wel, want heel veel dingen kosten mij nu echt veel moeite. Ik hoop dat Ukkie zich gewoon netjes op tijd aandient of misschien iets eerder.
    Vannacht wel weer aardig geslapen alleen weer vanaf een uur of 4 last van mijn benen. Het helpt bij mij dus niet als ik het voeteneind hoger leg...of het moet nog hoger. Ik had net mijn voedingskussen mee naar beneden genomen om daar mijn benen op te leggen op de bank, maar dan krijg ik dus juist pijn in mijn bovenbenen, heel apart. 'K zal het maandag toch even aan de vk vragen als dit zo blijft.

Sorry voor mijn geklaag. Zit nu ook al de hele tijd te bedenken wat ik dan vandaag zal gaan doen.....denk dat ik de badkamerkast maar eens uit ga mesten. 'K heb net wel alvast de eethoek weer omgezet, staat ook weer erg leuk.

Waarschijnlijk heb ik morgen de auto, dus ga zo maar even een afspraak maken bij de kapper voor morgen. Nog effe mijn haar kort laten knippen voordat die kleine er is, want daarna heb ik er natuurlijk even geen tijd meer voor en aangezien ik heel kort haar heb, valt het heel snel op als het eigenlijk iets te lang is voor het kapsel.

'K zal vandaag wel vaak aanwezig aan, dus tot straks!

11. Aussie73

Aussie73 Actief lid

15 jan 2008
    494
    0
    0
    Hoorn
    @Monique, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!

@Smallgirl, Bedankt voor jouw verhaal!

@OEM: Ben je al terug?

Er zou toch nog iemand bevallen gisteren? oh echt dement hoor!

Ik ga zo douchen, mag om 1220 weer op controle, vind ik tegenwoordig een beetje overbodig, elke week is het nu hetzelfde en het kost me zoveel energie om erheen te gaan! Maar ja het is voor een goed doel hƩ? Aanstaande woensdag weer en ik hoop heel erg dat dat de laatste keer is! Vandaag 38 weken: nog 14 dagen aarghhhhhhh

12. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ow ja dames ik wilde vragen of diegene voor wie ik hbe gependeld me konden laten weten of ik gelijk heb gehad ja of nee! vind hetw el leuk om dat bij te houden

13. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    O ja, nog even een vraagje. Als je bevalling begonnen is, is het beter om alleen nog maar licht verteerbaar voedsel te eten en aangezien ik natuurlijk niet weet hoe lang het gaat duren, wil ik wel wat in huis hebben, weet alleen niet zo goed wat.....hebben jullie hier ideeen over?

14. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    hey lady's
    ik heb zometeen een afspraak om 11.00
    ik kon niet eerder komen
    dan zal ik het wel horen
    de jeuk was/is ondragelijk
    ik heb mezelf helemaal opengekrabt
    en was er idd wakker van geworden
    ik dacht eerst ook droge huid etc
    ik gaf er niet al teveel aandacht aan....
    maar toen het vanacht zooo erg was, ben ik even
    achter de pc gekropen...
    En tjah dan lees je zoiets en wordt je toch wel bang
    vandaar dat ik et zekere voor het onzekere wil nemen
    en even alles laat checken..!

Hanneke: iets van crackers? soepje?
    ik was daar ook al idd over na aan het denken...

dames bedankt voor de lieve woordjes
    ik laat jullie strx weten wat er uitgekomen is...

15. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey

@ aussie ik hoef maar om de 2 weken naar vk omdat alles zo goed was de laatste keer. zal overal wel verschillen.

ja idd soep of crackers.. rijst misschien?

@ All.. Ben net bij de huisarts geweest helemaal onderzocht.. Heb toch een rib gekneusd ter hoogte van m`n borsten.. daarom zo kortademig en pijn op de borst. Heeft gekeken naar m`n longen e.d deze zijn schoon

Rib en stuitje kneuzingen duren 4 - 6 weken!!! Zeg nou lekker he met bevalling inzicht.. Ja zegt ie ga je wel last van krijgen :( Maar ik mag paracetamol slikken indien nodig.. zeg nou liever niet.. maar t kan geen kwaad dus misschien voor t slapen gaan.
    Kan nog geen water koker vast houden. pff..
    Dus niks meer doen ;) :D hihi

Liefss

16. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    goede morgen meiden

@Oem.. ik hoop dat het meevalt en het niets ernstigs is!
    veel succes zo bij de vk.

@dani86.. ik zal je laten weten of het klopte :D

@aussie.. ja er zou nog iemand ingeleid worden gister maar daar hebben we nog niets van gehoord. maar die prate ook niet mee hier.
    en nog even volhouden meid. wat zegt je eigen gevoel over wanneer de kleine komt?

@Sawi.. veel succes vandaag en ik hoop dat we je terug zien hier met foto's van je kleintje!

@bianc.. je ziet indd echt alleen maar stukjes, dus of het hoofdje, of het buikje of het ruggetje maar is wel leuk om nog een keertje te kijken :D

@dimmel.. ben zo benieuwt wanneer het nu eindelijk is door gaat zetten. wat zei je vk gister erover?

@hanneke.. ik zie wel wat ik dan eet, als ik daar uberhoud aan moet denken ;) haha
    maar zoals oem al zegt indd soep of crackers.
    of gewoon kwark.

hier is ook alles nog rustig, geen teken van dat ik vandaag zou gaan bevallen ;) haha
    wel steeds meer pijn bij me schaambotje alsof die heel ver na voren aan het rekken is en steken in me liezen en onderrug.
    we wachten ma geduldig af ;)
    nu het ziekenhuis in lelystad weer open is heb ik toch een geruster gevoel omdat ik zeker weet dat ik niet langer dan 42 weken loop. met 41 weken ga ik daar na de gyn en dan word de inleiding gepland vaak voor een paar dagen erna.

fijne dag meiden.

Liefs xx

17. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Meiden, wat spannend allemaal! En mamma's met hun kleintje al in de armen, van harte gefeliciteerd :) Wat leuk zeg.

Ik heb wel een beetje het idee dat iedereen hier al mag bevallen. Ik ben nog aan het aftellen naar de 37 weken, en dat duurt nog zo lang (gelukkig maar, het huis staat op zijn kop).

Iets lichts verteerbaars voor tijdens de bevalling, tja. Vorige bevalling had ik er niet aan moeten denken nog iets te eten. Pas na afloop had ik zoiets van "ja, een beschuitje gaat er nu wel in". Maar wil je perse iets hebben, ga dan voor crackertjes en bouillon. Maar zeer grote kans dat je het niets kan schelen en je niets meer wilt.

@Oem, ik hoop dat het niets ernstigs is, heel vervelend voor je. Hopelijk is het een "onschuldige" zwangerschapsjeuk. Ik zie nog mijn zus zitten aan het eind van haar zwangerschap, o, wat had die een jeuk.

Hier alles super, kleine zit voorlopig nog hoog en droog. Alleen veel ribbentrapjes (fijn dat gekneusde gevoel) en steken aan de onderkant.

18. Aussie73

Aussie73 Actief lid

15 jan 2008
    494
    0
    0
    Hoorn
    @Marije, ik denk echt dat ie pas op 11 dec komt! Maar aub niet later hihihi x Aussie

19. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    Oh Dani, klinkt erg vervelend en wat duurt dat lang zeg! Ik hoop dat jij er sneller vanaf bent en anders zou ik toch maar een paracetamolletje nemen als je teveel last hebt, al is het alleen maar zodat je 's nachts goed kan slapen, want je moet natuurlijk wel een beetje uitgerust zijn als de bevalling zich aandient.

Dames, bedankt voor de tips. Ik heb nu maar drinkbouillon en crackertjes op het boodschappenlijstje gezet. Dan heb ik in ieder geval iets in huis, mocht ik wel trek krijgen. Wie weet duurt het bij mij wel 24 uur...dan krijg ik op een gegeven moment toch wel honger denk :).

Wil iemand trouwens mijn vk-afspraak in de lijst erbij zetten? Is maandag 1 december (mijn uitgerekende datum).
    Bedankt alvast!

Ga nu maar eventjes douchen en de badkamerkast uitmesten. Ben weer erg weggooierig, dus het zal wel flink opruimen :).

20. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @vis ja haha wie weet ik hoop het eigenlijk!

@marijee ik kwam aan en zegt ze oh ik had je eigenlijk niet meer verwacht na die ene nacht! ik zeg ja ik ook niet...dus verteld dat het dagelijks wel voorweeen heb en dat het soms lijkt alsof iemand met naalden van binnen iets uit elkaar trekt maar dat is dus de indaling! Toen ze ging voelen, voelde ze dus dat de kleine met zun rug in het midden ligt en dat ie geen plaats meer heeft haha! En ja toen ze klaar was zei ik tot volgende week en ze zei dat hoeft niet en vond dat wel beetje verdacht zoals ik al zei! Ze zei ook als je nou eens een dag van 's morgens tot laat in de middag zorgt dat je wat gaat doen dan is de adrealine uit je lichaam en kunnen de weeen waarschijnlijk beter doorzetten!

Boh ik heb hier alles gedaan...wc gepoetst, opgeruimd, gepoetst, gestreken, laatjes opgeruimd en de was opgehangen en toen daarna ben k me gaan douchen! Ga zo met me mams naar de ikea :D
    Un collega van me moeder die houd bij hoog en laag vol dat we un meisje krijgen :(

Deel Deze Pagina