hey dames @ leonie ik ga er ook maar vanuit dat ik tot de 41e week loop valt het ook niet tegen haha @ mama5 Mooie buik! @ Ran.. spannend... ons een beetje lekker maken @ Dimmel.. nou ja dan maar van 8 dec uitgaan.. hopen dat het vol te houden is tot die tijd! @ de rest. Vandaag een voedingsbh ghaald bij hunkemoller.. wou de zwarte maar die hadde ze niet meer in m`n maat dus nu maar een creme.. Eerst verder maar es kijken of de bv lukt.. Ga strax lekker stoofpeertjes maken en appelkruimeltaart hmmm heb dr al helemaal zin in. Net boodschapjes gedaan die staan nog in de auto en als Arie zo thuis komt kan die ze mooi naar binnen sjouwen ik doe dat niet meer hoor pff.. Vraagje: is jullie buik ook zo hard aan de buitenkant? Was eerst altijd wel soepel zodat je beetje in kon drukken maar is nu echt kei en kei hard en kindje is druk aant schuiven hoop niet dat het nog groter word.. Fijne avond! liefss
@dani: ja mijn buik is ook zo hard de hele tijd en ik krijg niet eens een groot kind! heb echt het gevoel soms alsof mijn huid gewoon scheurt of knapt hahaha er is echt geen ruimte meer over lijkt wel! @ran: spannend! ben benieuwd zeg! hoop voor jou dat je niet lang meer hoeft te wachten.. @dimmel: je zal wel moe zijn van het wandelen! ik hou dat echt niet meer vol hoor, na een half uur ben ik helemaal kapot en ga ik dood van de pijn! zou ook wel de laatste dagen shoppend door willen brengen, maar gaat niet echt Heb vandaag emotioneel gezien echt een rotdag.. ben chaggie en huilerig en dat terwijl 2 weken echt niet meer zo lang duurt!
@Amber.. wat spannend! is het wel snel of duurt het nog langer als 2 weken? wel mij optijd laten weten he @leonie.. wat lief van je vk dat ze je zo probeerd te helpen. en we hopen allemaal ons kleintje zo snel mogelijk vast te houden maar we weten ook dat het tot 42 weken kan duren ook al duurt het wachten zo lang. maar inderdaad lekker genieten van de tijd die je nu nog alleen met je vriend hebt . ik heb mijn zwangerschap niet met de vader kunnen delen en dat is toch best moeilijk geweest. ik bessef nu pas echt hoe erg je iemand naast je kan missen. heb natuurlijk me ouders maar dat is toch wat ander. @dimmel.. ik zal zo het lijstje even aanpassen ben benieuwt of 8 dec dan indd wel zal kloppen! @Dani.. ja mijn buik is ook hard. ook heb ik echt veel last van harde buiken de laatste dagen. hie gaat verder alles goed. alleen zoals ik net al zei tegen dani, heb ik de laatste dagen echt heel vaak harde buiken en soms worden ze ook echt pijnlijk. majah ik ga er ma vanuit dat het voorwerk is en dat ik nog 3 weekjes door moet lopen.
Wanneer denk jij te bevallen Smallgirl77 - 13 November 2008 - Fout Vis1978 - Tussen 20 en 28 November 2008 - Fout Mamatje - 10 December 2008 Monique4 - 13 November 2008 - Fout Ranjeewha - 12 December 2008 Dimmel - 8 December 2008 - Acissej - 29 November 2008 Mama05 - 12 December 2008 Gwendo76 - 16 December 2008 Sawi - 5 December 2008 Marijee - 12 December 2008 Hinkie - Tweety123 - 12 December 2008 Wolly - 29 November 2008 Sylvia79 - Leonie1986 - 25 November 2008 - Fout OemMujahid - 15 December 2008 Aussie73 - 11 December 2008 Dani84 - 12 December 2008 AdrianaM - 12 December 2008 Joss81 - 13 December 2008 Bianc - 29 November 2008 Marleen4683 - 10 December 2008 Parel1988 - Maria04 - 20 December 2008 Kweenie - Lola1982 - 28 December 2008 Pinquin - Johanna01 - Juffie1984 - Victoria - 8 Januari 2009 Iuno - 23 December 2008 @dimmel.. heb je datum veranderd! als er meer meiden zijn die willen veranderen dan kunnen jullie et aangeven.
@marijee: ik vind het echt superknap van je hoe positief je er tegenaan kijkt en hoe je ermee omgaat! girrrrlllllpowerrrr! hahahaaha je gaat het vast super doen als mama! ik zou niet weten hoe ik het zonder mijn mannetje had moeten doen! wil je trouwens in de lijst ook een nieuwe datum voor mij neerzetten? ik gok gewoon op 10 dec. mijn uitgerekende datum!
Wanneer denk jij te bevallen Smallgirl77 - 13 November 2008 - Fout Vis1978 - Tussen 20 en 28 November 2008 - Fout Mamatje - 10 December 2008 Monique4 - 13 November 2008 - Fout Ranjeewha - 12 December 2008 Dimmel - 8 December 2008 - Acissej - 29 November 2008 Mama05 - 12 December 2008 Gwendo76 - 16 December 2008 Sawi - 5 December 2008 Marijee - 12 December 2008 Hinkie - Tweety123 - 12 December 2008 Wolly - 29 November 2008 Sylvia79 - Leonie1986 - 10 December 2008 - OemMujahid - 15 December 2008 Aussie73 - 11 December 2008 Dani84 - 12 December 2008 AdrianaM - 12 December 2008 Joss81 - 13 December 2008 Bianc - 29 November 2008 Marleen4683 - 10 December 2008 Parel1988 - Maria04 - 20 December 2008 Kweenie - Lola1982 - 28 December 2008 Pinquin - Johanna01 - Juffie1984 - Victoria - 8 Januari 2009 Iuno - 23 December 2008 @leonie.. dankje wel jij zal ook een super mama zijn straks voor je kleintje en iedereen hier gaat een super moeder worden!
Amen, Ik heb het ook al vanaf het begin alleen moeten doen en eerlijk gezegd mis ik echt een man aan mijn zijde.... Tis zeker weten anders om het met je ouders te delen.. Maar goed, wij komen er ook wel toch!
Tuurlijk komen jullie er net zo goed dames! Jullie worden top mama`s! Wij allemaal hoop ik! Ga zo maar naar m`n bedje want krijg weer last van me rug (klaag klaag maar doet echt zeer) @ marije.. t zijn volgens mij niet echt harde buiken.. maar gewoon m`n hele buik is hard haha terwijl die eerst soepeler was. Is denk ik nu gewoon helemaal gevuld met baby Vriendin van mij was 2 dagen terug uitgerekend.. maar dr is nog steeds niks! wel sneu! Ze hoopt er zo op! Ja wij allemaal natuurlijk.. we willen wel bij elkaar op kraamvisite Liefss
Nog een positief puntje aan overtijd lopen, je hebt wel langer bevallingsverlof. Want je 10 of 12 weken gaan pas in vanaf de dag dat je bent bevallen. Hierdoor had ik de vorige keer bijna twee weken langer
@Marije & Lola: jullie worden topmoeders! @Ran: spannend hoor, waarom wordt je eigenlijk ingeleid. Misschien heb je het al verteld hoor, maar dan ben ik dat alweer vergeten @Dani: ik heb ook een harde buik, hij is idd helemaal stevig en niet meer zo soepel als voorheen. Alsof Ukkie mijn hele buik in beslag neemt, wat hij ook doet, want ze hebben gegokt dat ie nu al zo'n 8 pond zou zijn. Ben benieuwd of ze gelijk gaan krijgen. Vandaag dus een drukke dag achter de rug. Het meidenavondje met vriendinnen heb ik toch maar afgezegd. Ik was bekaf toen ik thuiskwam en had weer erg veel last van harde, pijnlijke buiken. Ook denk ik dat ik hele lichte weeen had, maar die zijn inmiddels weer afgezakt. Ik blijf lekker op de bank hangen. Ik ga maar niet meer op een nieuwe datum gokken en wacht het maar gewoon af. Wie weet komt mijn pendeldatum wel uit, dan duurt het evengoed nog maar 5 of 6 dagen voordat ik Ukkie in mijn armen kan sluiten. Grtjs, Hanneke
wij gaan er zeker ook komen .. wij hebben straks het mooiste wat ons maar kan overkomen en die exen van ons weten niet wat ze missen. en ook voor ons loopt er ergens een man rond die ons en onze kindjes gelukkig gaat maken! en alle andere meiden, dank jullie wel voor jullie lieve woorden! @hanneke.. als je geen zin had dan moet je indd ook niet gaan. gewoon lekker van je rust genieten. bij jou is het lekker aan het rommelen. hoop dat het bij jou ook snel door mag zetten. @Dani.. ik snap wat je bedoeld. bij mij is me buik ook helemaal gevult met baby. ook niet zo gek want mijn mannetje zou nu ook ongeveer 7,5 pond zijn. weltrusten allemaal. ik hoop dat iedereen lekker kan slapen.
Hey dames, Even snel een berichtje van mij. Als ik nog tijd heb en de kleine is nog stil, zal ik ook nog even mn bevallingsverhaal plaatsen.. Zou eigenlijk ingeleid worden afgelopen woensdag, maar het is toch vanzelf begonnen woensdagmorgen! Dus betekende dat ik fijn thuis kon bevallen, nou helaas is dat niet gebeurd en zijn we alsnog naar het ziekenhuis moeten gaan omdat Famke haar hartslag heel traag werd. Het was een enorm zware bevalling, zal meer hierover vertellen in mn bevallingsverhaal. Ze doet het nu iig heel goed, wel last van krampjes en ze vind het moeilijk om in haar eigen bedje te slapen. Borstvoeding loopt ook goed, heb wel behoorlijk last van de hechtingen want ze hebben me moeten inknippen. Zo dit was het voor even, zal dadelijk of morgen wat meer typen.
Hey dames Zo niet echt geslapen vanacht. Kreeg gister een smsje van een vriendin dat ze "net" bevallen was.. (Terwijl ze gistermorgen smste dat er niks aan de hand was en we hadden zitten grappen over bellen enz met de mededeling dat er iets was terwijl nog niet zo ) Ik wist niet goed of ik dit serieus moest nemen en gauw terug gsmst. Belt ze vanacht om 3 uur! Een jongentje t is echt waar Milan. Haar vruchtwater was woensdag al gebroken maar niks gebeurd. Hij ligt wel op de kinderafdeling want hij was blauw en had in t vruchtwater gepoept wat ze niet gezien hadden... Dus hij ligt aant infuus met antibiotica voor de zekerheid en heeft wat ademhalingsmoeilijkheden heb net een foto gezien 9 pond! Wat een lekker knulletje! Zo wou ik ff delen! ga nog weer ff kijken of ik kan slapen.. ben nu helemaal hyper hahaha Liefss
@monique, fijn dat famke het zo goed doet. Hopelijk voel jij je ook snel weer wat beter! @dani, gefeliciteerd. NU maar hopen dat je weer kan slapen.....Ik kan het in ieder geval niet meer als ik rond 8 uur wakker word. @lola en marije, jullie zijn supermama's en redden het echt wel. Ik vind het knap hoeveel doorzettingsvermogen jullie hebben! Kan me er (gelukkig) niets bij voorstellen hoe het is om er ineens alleen voor te staan. Petje af! Nog bevallingsnieuws? Hier niet
goede morgen meiden.. dankzij me broertje en schoonzusje ook al klaar wakker om half 9.. en ik ben nog ZOOO moe maar had ook honger dus heb er ma voor gekozen te gaan eten haha @Monique.. wat fijn dat het goed gaat met famke en ik hoop dat jij je ook snel weer de oude voelt! ik zag dat je een foto in je album had gezet wat een mooi meisje! ben heel benieuwt naar je bevallings verhaal. @Dani.. gefeliciteerd en ik hoop dat je nog lekker hebt kunnen slapen! hoe zal het met sawi gaan? denk wel dat het rijpe van de baarmoeder is gelukt want we hebben niets meer gehoort van haar. ik hoop voor der dat ze haar mannetje in der armen heeft! ik ga vanmiddag lekker met me ouders een dagje na amsterdam, dus even lekker de deur uit. hoop dat me bekken ook mee willen werken en vandaag wat minder pijn gaan doen maar het is afwachten. fijne dag allemaal liefs xx
hoi @ monique Mooie foto`s En wat een mooie meid die Famke. Is het een friese naam? Wel mooi je hoort em niet zo vaak. @ Joss & Marije.. nee ik heb niet weer kunne slapen. Ben d uit gegaan heb wat gegeten, maar toen begon die .... buurman te zagen enz.. dus ja.. @ marije een hele fijne dag vandaag en idd hopen dat je niet te veel last krijgt! ik denk en hoop voor dr dat sawi haar ventje idd in handen heeft! Kreeg gister trouwens nog een geboortekaartje van m`n thuiskapster Lotte Esmee. AAAAH al die baby`s.. Ik wil ook! Ga lekker appeltaart maken en op eten liefss
hey allemaal, marije: veel plezier in amsterdam! monique: wat een mooi meisje! het wordt wel spannend hier zeg! Bij mij zal het nog wel even duren denk ik.. Ben toch een van de laatsten hier.. Gister verlof gekregen. daar ga ik eerst maar eens van genieten Moet nog alle spulletjes wassen, dat ga ik volgende week maar eens doen.. fijn weekend allemaal! nu ik verlof heb ga ik mijn best doen om toch wat vaker langs te komen xxx
Hoi dames, Hier ook een redelijk gebroken nacht achter de rug, tenminste....weer vanaf een uur of 4 liggen draaien. Had weer ontzettend last van mijn benen en mijn rug. Helaas lag ik er ook niet op tijd in - 00.15 uur - en werd ik om 2 uur alweer wakker omdat ik moest plassen. Om 4 uur weer en toen was het hek van de dam. Ik ben wel tot half 10 blijven liggen, maar op een gegeven moment is dat ook geen lolletje meer. Dus lekker lang gaan douchen, heeeerlijk! Normaal ben ik helemaal niet zo'n lange doucher, maar dat warme water voelde echt goed om mijn rug. Verder nog wel snel een harde buik, maar geen lichte weeen meer gehad. Volgens mijn oom komt het dit weekend en wordt het een jongetje....ik ben heel benieuwd. @Joss: ja, bijna 40 weken, ik denk dat ik de eerste wordt die "op tijd" of "over tijd" ga bevallen. @Monique: wat een mooi meisje zeg! en wat fijn dat ze het goed doet. Denk om jezelf...ik hoop dat je d'r rap weer bovenop bent. Ben trouwens erg benieuwd naar je verhaal, maar weet ook weer niet of ik het wel wil horen . @Dani84: Gefeliciteerd, ik hoop dat het ventje snel naar huis mag. Ik moest bij mijn geboorte ook de couveuse in omdat ik (dacht ik) een beetje blauwig was...of gelig. Ik weet het niet zeker meer, maar ik was ook te licht....46 cm en 2380 gram (ben er een van een tweeling vandaar). Als ik de gynaecologe mag geloven hoef ik niet bang te zijn dat Ukkie te licht is . Ach...zijn die brede heupen toch nog ergens goed voor. @Marije: heel veel plezier in Amsterdam. Ik hoop dat je niet teveel last zult hebben van je bekken. Ik werd gisteren in de V&D aangesproken door een vrouwtje die fotoshoots in de aanbieding had. Kan voor 9,95 een fotoreportage laten maken van mijn buik en dan krijg ik in ieder geval een foto in A4 formaat. Ze belde vanmorgen al toen ik onder de douche stond en belt straks terug. Aan de ene kant lijkt het mij hartstikke leuk, maar aan de andere kant heb ik helemaal geen zin meer om in mijn eentje van huis te gaan. En dan moet ik natuurlijk ook nog op de fiets, want het is in de stad. Ik zit in tweestrijd! Zo'n buikfoto is natuurlijk wel heel tof en zeker omdat ik nu echt op knappen sta. Wat zouden jullie doen? Straks lekker met zijn tweetjes boodschappen doen, daar heb ik dan wel weer zin in. Doe het al weken alleen en dan vind ik er niks aan. Nu is het ook echt te zwaar aan het worden, maar ik kan nog heerlijk sjokken achter de winkelwagen . Ga nu ook maar vast wat beschuit halen en een pak roze en een pak blauwe muisjes halen. Grtjs, Hanneke