december 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door tipp42hgg, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

Darmen zijn het niet...

als je met je vinger diep in je navel zit te poeren (vroeger deed ik dat met een potlood zelfde vervelende pijn)

2. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    Dank je wel,
    nee ik heb bij 7 dagen overtijd nog negatief getest en vandaag was hij vet positief 12 dagen overtijd.

Groetjes Simone

3. wolly

wolly Niet meer actief

Met een potlood :confused: hahahah
    Mannetje zeg altijd tegen mij niet in je navel zitten dan val je uit elkaar ahhahaahhaa

Ik zou het anders niet weten als je je zorgen maakt zou ik ff de verloskundige bellen.
    Had je dat toen met Sam ook dan?

4. Ranjeewha18

ooee... nou zeg maar tegen je mannetje... dat je echt niet uitelkaar zvalt...
    z'n opmerking kan mijn vriend ook maken.. en dan zo smelt koppie erbij... alsof hij het echt gelooft :)

volgens mijn wel...!

5. wolly

wolly Niet meer actief

Ja ik ken het helemaal hahaha heel grappig.

Anders zou ik het in de gaten houden en als het echt niet meer gaat van de pijn of dat je ongerust wordt dan zou ik ff bellen.

6. mamatje

mamatje Actief lid

14 aug 2007
    417
    0
    0
    Hoi dames,
    Zoo veel om te lezen zeg! Ook allemaal weer nieuwe dames erbij wat leuk!
    Maar met mij gaat het minder. Lig al vanaf vorige week op de bank en kan helemaal niets doen. Als ik opsta ben ik draaierig misselijk en kan soms de wc nog niet eens halen... Ben vandaag naar de huisarts geweest had een lage bloeddruk en kreeg ook meteen een zetpil tegen misselijkheid het heet Emesafene. Het is voor zwanger vrouwen en mijn arts zei ook dat ik het gewoon kon gebruiken. Heb er al eentje gebruikt en ik moet zeggen dat het wel geholpen heeft! Joepieeeee pfff wat is het toch vreselijk om de hele dag door te kokhalzen en je misselijk te voelen! Ik kan nog niet eens een glaasje water drinken pff dan maar appelsap. Ik heb gelukkig helemaal geen bloedverlies meer, ik hoop maar dat ik a.s vrijdag een kloppend hart ga zien... het duurt zooo lang!
    Ik slaap heel erg slecht maar dat komt door mijn zekerheid. Ik droom de ene keer dat ik borstvoeding geef en de andere keer dat ik een miskraam heb. Ik weet ook dat dit komt omdat ik 6 maanden geleden een miskraam heb gehad en bijna twee weken terug had ik bloedverlies dat vond ik zo vreselijk. Ik dacht neeee niet weer he! Maar gelukkig is mijn bloedverlies er helemaal niet meer. Dames het is allemaal nog zo pril he ik hoop maar dat we allemaal maar een gezonde babytje krijgen....
    Liefs mamatje

7. wolly

wolly Niet meer actief

Wel een opluchting dat het gestopt is met bloeden.
    Maar minder dat je zoveel last hebt van je kwaaltjes, dan wordt het opeens niet echt leuk meer lijkt me.
    Ik heb er nog geen last van gelukkig maar dat kan nog komen.
    Ik hoop ook dat je een kloppend hartje te zien krijgt is echt wel spannend nu he, ik heb donderdag de echo vind het ook wel eng hoor.

8. smallgirl77

smallgirl77 Bekend lid

17 okt 2007
    523
    0
    0
    Mamatje, fijn dat het bloeden gestopt is!
    Ik hoop ook voor je dat het een mooie echo wordt.
    Hoe laat moet je vrijdag? Kan ik voor je duimen.
    liefs

9. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    veel succes allemaal en de nieuwe zwangere dames welkom op het dec forum jullie kletsen nogal wat bij elkaar hoor heb altijd wel een boel bij te lezen hier is verder alles ok hoor een van mijn onthaalkindjes de mama is ook zwanger maar zal een nov mama worden wel leuk zo dat samen zwanger zijn :D

10. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hallo Dames,

Ik zie dat ik bij 4 december sta, helemaal super, wil alleen even toevoegen dat deze zwangerschap mijn eerste is, misschien dat iemand dat wil veranderen?

Liefs Starry

11. Tinker

Tinker Actief lid

30 okt 2006
    305
    0
    0
    Zwolle
    @Marleen dat heb ik ook inderdaad dat ik het s'nachts warm heb en overdag aan het einde van de dag weer berekoud krijg. Maar ik heb er de hele dag ook geen tijd voor om erover na te denken met mijn andere 3 kids.

@mamatje fijn voor je dat de bloedingen zijn gestopt.

Voor iedereen die binnenkort al een echo krijgen veel succes. Ik moet nog wachten..... :( ;)

Dikke kuzz milou

12. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    @ Mamatje: het gaat vast helemaal goed komen :D Sterkte met je misselijkheid.

Ook ik heb het overdag koud en snachts zweet ik gewoon!
    Bah.....maar goed het hoort er allemaal bij he?! Ik ben zooooo benieuwd hoever ik heen ben als ik mn echo heb, kan toch nog wel een paar daagjes schelen, t worden er dan wel alleen maar meer ;) !
    Hebben jullie dat ook? of is het wel vrij zeker hoever je bent?

Liefs Joss

13. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    mijn vriendin is nu naar de gyn voor haar eerste echo ze beld me straks terug ben benieuwd hoor :D

14. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    hai hai GOEIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMORGUUUUH

hier gaat alles nog z'n gangetje...
    ben nu alleen met vlagen misselijk...
    en dan meestal in de avond..
    verder gaat het eigelijk gewoon zijn gangetje...
    Ik heb nog geen test gedaan..(misschien uit angst)
    Maar ik had zoiets ik heb volgende week vrijdag een echo
    En ik had geen zin om me daar nu al zorgen over te gaan maken...
    Dus nog eventjes wat geduld hebben en dan weten mijn mannetje
    en ik of alles goed gaat met ons kleine boontje... :oops:
    Trouwens...zijn jullie allemaal stay-at-home-MOeders
    Of zitten er ook werkende moeders bij?
    IK zelf werk maar zit tijdelijk in de ziektewet..
    (Heeft niks met me zwangerschap te maken)

15. Girl81

Girl81 Lid

28 nov 2007
    61
    0
    0
    Den Haag
    Hallo allemaal!

Joss81, bij mij is het ook niet helemaal zeker of de uitgerekende datum klopt. Heb tussendoor een bloeding gehad, of dit was ongesteldheid dat weet ik dus niet zeker? Maar goed dat hoor ik allemaal 7 mei wel! Wel spannend in ieder geval!

Oemmujahid: ik werk 4 dagen in de week bij een makelaarskantoor! Wil na mijn zwangerschap ook zeker blijven werken, ik zou gek worden om alleen maar thuis te zitten, maar dat is mijn mening! Heb ontzettende leuke collega's en heb erg veel lol met ze dus dat zou ik absoluut niet willen missen! Ga (als het mogelijk is) wel een dag minder werken, dus maar 3 dagen. Mijn vriend is altijd op dinsdag vrij, dus hij heeft dan ook 1 dag in de week die kleine. Vindt ik ook wel erg leuk!

Alle nieuwe meiden van harte welkom!

16. Tinker

Tinker Actief lid

30 okt 2006
    305
    0
    0
    Zwolle
    Ik ben een stay-at-home-moeder. Ik doe alleen de administratie van onze eigen cafetaria maar dat is niet zoveel. Ik ben al sinds chanel d'r zwangerschap thuis. En ik ben daarna niet meer begonnen.

17. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    ik werk 5 dagen in de week als onthaalouder (gastouder)en als ze slapen kan ik forumen :D

18. Tinker

Tinker Actief lid

30 okt 2006
    305
    0
    0
    Zwolle
    Heb je veel kindjes dan op een dag

19. Ranjeewha18

ik ben een stay at home mama!
    heerlijk vind ik het! NAja Soms dan! maar jullie hebben vast ook wel een dag dat je niet wilt werken ;) nou dat heb ik ook :)

ppfff ik voel me zo kut :(

20. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    op vrijdag als zer allemaal komen 8 maar meestal maar 4 of 5 per dag hoor soms ook maar 3 :D

Deel Deze Pagina