december 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door tipp42hgg, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @ Dimmel van harte gefeliciteerd met jullie zoon. Een lekkere stevige zo te lezen :)

2. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey dames

heben jullie ook van die eetbuien? Is gewoon niet normaal wat ik al naar binnen heb zitten werken. Yoghurt met cornflakes beste bak vol. pepernoten, gevulde speculaas 2 mandarijnen.. Moest het echt weg leggen eet maar zo door! :oops: :oops: :oops:

Zou dit uit verveling komen ofzo? Dat je zo weinig te doen hebt?! Ga es ff wat doen dan want anders moet ik ook een 9 ponder naar buiten werken :D

Liefss

3. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    @Dimmel: gefeliciteerd met jullie zoon Diego! Hoop dat alles goed is gegaan, maar dat horen/lezen we vast nog wel.

@Dani: ik wordt ook regelmatig "Dikke" of "Bolle" genoemd en de laatste paar dagen is het "Moeke". Ik kan er eigenlijk wel om lachen...weet wie het zegt en dat het helemaal niet lelijk bedoeld is. Alleen als ik weer eens opspelende hormonen heb zeg ik er weleens iets van, maar dat ligt meer aan mij. Hij doet ook eigenlijk alles wat ik van hem vraag, dus ik heb geen klagen.
    We moeten natuurlijk ook niet vergeten dat zij ook een kind gaan krijgen. Dennis begint nu wel wat gespannen te worden en dat speelt ook mee.

@Marrie: ik denk dat ze niet strippen bij 40 weken, omdat een normale zwangerschap tot zo'n 42 weken duurt. Als ze dan bij 41 weken strippen, kan het nog binnen de normale termijn gebeuren. En zolang het goed gaat met moeder en kind, laten ze denk ik het liefst de natuur zijn gang gaan en daar ben ik het eigenlijk wel mee eens.

Ik ben trouwens de 1e decembermama die te laat gaat bevallen....wat heb ik nou gewonnen :)?

Trouwens wederom een akelige nacht gehad, weer erg veel pijn in mijn benen, maar volgens de verloskundige komt dit door vocht en is er niets aan te doen. Ik heb nu ook helemaal spierpijn in mijn rechterbilspier, heel irritant.

Gisteravond op kraamvisite geweest, wat een klein hummeltje zeg. Waarschijnlijk nog kleiner dan dat er nu in mijn buik zit. Het kereltje was 48 cm en 2800 gram bij de geboorte en is nu 1,5 week oud. Wel een schatje!

Ik ga zo maar even lopend de stad in, beweging schijnt goed te zijn en ik wil nog op jacht naar een weerbestendig dekje voor de autostoel.

Grtjs,
    Hanneke

4. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    @Dani: ik heb nu juist helemaal geen last meer van eetbuien. Eet ineens heel gevarieerd en gezond en snoep al dagen niet meer.

5. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

dimmel gefeliciteerd met je zoontje DIEGO !

6. hinkie

hinkie Actief lid

15 apr 2008
    408
    0
    0
    Onderzoeker in opleiding
    randstad -zuid holland
    DIMMEL EN FAM GEFELICITEERD MET DIEGO! Volgens mij is dat allemaal nog wel redelijk snel gegaan....wel lekker voo rje dat alles nu voorbij is. Gezien het gewicht had je ook niet nog langer door willen lopen denk ik! Nou geniet van elkaar.

VIS jij bent ook een winnaar hoor! Al is het alleen maar omdat je het volhoud om door te lopen wat goed man, ik kan echt bijna geen stap meer verzetten, maarja ik zit al heel lang met mijn bekken. Je bent idd de eerste mama die overtijd is....maar misschien ga ik dat ook wel redden hoor. Ik heb verder ook geen tekenen etc...ja heel af en toe en wee...

Vanmiddag naar de vk met een potje urine, kijken wat daar uit gaat komen. Omdat ik niet meer kan lopen moet mijn man komen uit zijn werk dat is wel vervelend aangezien het niet echt dichtbij is en hij daarna weer naar zijn werk moet...ik leg zo'n beslag op hem ook met alles wat hij moet doen, vind dat soms wel heel vervelend hoor...maargoed.

OEM; ik heb dat ook hoor, ik laat mijn man de telefoon opnemen s'avonds nadat ik heb gekeken wie het is en als ik er geen zin in heb dan zegt hij gewoon dat ik slaap hahahaha...maar alleen echt bij mensen die ik niet wil spreken.

7. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Is Gwendo niet de eerste decembermama? Ookal hebben we nog niets van haar gehoord...of ik heb weer ergens overheen gelezen...

Hmm vis, tja wat heb je gewonnen, zal er nog eens over nadenken.

Dimmel gefeliciteerd met jullie zoon Diego

Vannacht werd ik wakker van gerommel in de huiskamer of zo...ik kon niet meer slapen en manlief hoorde niets, dus die wilde niet gaan kijken. Nou ik werd alleen maar banger dus uiteindelijk ben ik zelf maar naar beneden gegaan.....Er was natuurlijk niets aan de hand, maar ik lag nog wel ff wakker. Hahahah, muts ben ik ook....

Straks naar de vk, ben benieuwd of ie is ingedaald....dat was tot nog toe steeds niet zo.

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    jeej weer een baby erbij!
    Dimmel gefeliciteerd met jullie zoon!!!

9. parel1988

parel1988 Bekend lid

2 apr 2008
    524
    0
    0
    Dimmel gefeliciteerd met jullie zoon!

nu de rest nog...

10. Dani84

Dani84 Niet meer actief

@ vis ja ik weet ook wel dat het voor hem spannend is en mijn hormonen erbij enz.. Komt ook wel goed.. maar soms beetje irri!

Hier ook van die mensen die gaan bellen / smssen rommelt het al.. als ik geen zin heb pak ik de tel ook niet op :oops:
    Bellen vanzelf wel weer..

Krijg vanmiddag visite.. heb eigenlijk helemaal geen zin.. stom he.. terwijl het aan de andere kant toch weer afleiding is... anders zit je ook in je uppie te kijken de hele dag.. of achter de pc :)

Morgen vroeg ook visite.. meisje zat bij mij op zw gym.. woont hier in de straat wel gezellig en morgen naar ziekenhuis op controle dat ik in t ziekenhuis met m`n nieren gelegen heb..

@ Joss Idd Van Gwendo ook niks gehoord.. of ik moet er ook over heen gelezen hebben :oops:
    Wat eng! als ik wat hoor ging ik echt niet naar beneden hoor!

@ hinkie succes bij de vk!

Fijne middag!

Liefsss

11. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Dimmel en man gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Diego!!!!

12. Aussie73

Aussie73 Actief lid

15 jan 2008
    494
    0
    0
    Hoorn
    Dimmel: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jouw zoon DIEGO!

x Aussie

13. wolly

wolly Niet meer actief

@Dimmel: Wat fijn voor je zeg dat het nu toch eindelijk door heeft gezet.

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie mannetje :)

14. pebbles23

pebbles23 Actief lid

19 jun 2008
    260
    0
    0
    call agent
    oosterhout
    De 1e december mama is bevallen zie ik Dimmel van harte gefeliciteerd met jullie zoon Diego we zijn natuurlijk erg benieuwd naar de foto's

oh ja ik herinnder me dat iemand hier had gezegt dat baby's de eerste maanden ni verwend kunnen worden. Michaël heeft echt al heel goed door dat als hij huilt dan opgepakt word. en dan valt ie in je armen in slaap en zodra je hem in zijn wiegje legt is ie klaar wakker. het is echt een klein dondersteendje maar het is zo'n schatje.

15. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    Hee lady's....

waarscheinelijk wordt ik donderdag dan toch gestript :D...
    me vk zegt wel dat ik er niet veel van moet
    verwachten, want het is me eerste kindje
    en dan kan het zijn dat het nog niet veel effect heeft...
    eerst gaat ze kijken of ik al ontsluiting heb..
    zo ja dan gaan ze me strippen...
    Ben benieuwd...
    Want het wordt nu echt zooo zwaar om na dagen geen slaap en bekkenpijn nog een bevalling te moeten doen :(...

( Ik weet niet of ik nou al gefeliciteerd heb gezegt of niet...maar dimmel alsnog gefeliciteerd)

Ik ga nu lekker winkelen...
    even naar de prenatal en roze koeken kopen
    ik heb geen zin in beschuit met muisjes met me bezoek aangezien hun er altijd zo'n zootje van maken...
    Dus kies ik makkelijk voor roze koeken die kleintjes....OOK lekker toch ;)

16. leonie1986

leonie1986 Bekend lid

30 okt 2007
    551
    0
    0
    coordinator kinderopvang
    den haag
    @dimmel: van harte gefeliciteerd meid! geniet er lekker van! ben heeeel benieuwd naar je verhaal!

Hier weer een keer lekker geslapen! was ik wel aan toe!

Mannetje is vandaag vrij dus kan lekker wat leuks gaan doen saampies!

weet niet meer wie het zei, maar hier ook enorme vreetbuien echt niet normaal! soms heb ik gewoon ineens trek in zoetigheid! maar ja ik ga me er niet druk om maken hoor die laatste weken :p

17. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    DIMMEL GEFELICITEERD!
    hET HEEFT FF GEDUURD VOORDAT DIE KLEINE MAN WILDE KOMEN MAAR NU LELLER GENIETEN!

@ Marrie, en hoe was het bij de Gyn..? Nog gestript.. ik hoop het voor je!

@ adriana, ja wat voel ik van die bloeddruk... hoofdpijn maar dan niet zoals gewoon, een paracetamol werkt niet.. het is drukkend en zeurend... en ik voel me grieperig.... beetje ombehagelijk gevoel, moeilijk te omschrijven...

@ Marijee, hoe is het met je ongi krampjes...?
    Nee niet vrijdag hor hihi, doe dan zaterdag 6 december!
    Ff die benen bij elkaar of hoe mijn vriendje het heel lief zegt... ff de kitspuit erin en dicht maken..;)

@ Oem, heb je al lekker onder de warme douche gestaan, daarna lekker op de bank met een warme kruik in je rug.. miss werkt het ietsje...?
    En donderdag ff bij de VK aangeven dat je het echt niet meer trekt!

@ Jessica, alles in huis nu..? hihi
    Ik sta ook elke dag van ohhh shit heb ik alles wel en heb ik wel genoeg, en hup dan jump ik weer in mijn auto en ga weer shoppen hihi...;)

@ Dani, nee van die eetbuien heb ik geen last, ik drink wel heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeel!
    Hihi een 9 ponder... ik zou maar een sticker op mijn mond gaan plakken als ik jou was...;) ;) ;)

@ Vis, heb je al een kunnen onder je benen geprobeerd... ik heb er nu 1 onder mijn knieholtes en het gaat redelijk met het vocht...
    Is het nog gelukt met het dekje voor de autostoel...?
    Ohhh weet niet of ik het al had gezegt maar de voetenzak van de Mutsy past heel goed in de maxi cosi..!

@ Hinkie, hoop dat je urine goed is!
    Wel een lief mannetje heb je hoor!

@ joss, had je last van spoken in huis vanacht..;)
    Of was het miss sinterklaas met een kadootje...;)
    Is de kleine man al ingedaald..?

Zo geloof dat ik iedereen gehad heb nu.... was een hoop terug lezen hihi!
    Maar goed alle tijd vandaag, doe het echt rustig aan nu!

Hier weer een waardeloze nacht achter de rug, om de 2 uur plassen, last van mijn handen, zit een hoop vocht in wat alleen s'avonds opkomt... net worstjes dan mijn vingers!
    Maar goed... nog ffies volhouden!

Fijne dag allemaal!

18. marrie

marrie Actief lid

10 okt 2006
    251
    0
    0
    overijssel
    hey meiden,

wou ff zeggen dat ik bij de gynaecoloog ben geweest, maar dat er nog niks rijp is en dat ik nog niet kon worden gestript... :( waar ik dus vreselijk van baal! Kon zo weer naar huis en gewoon afwachten... pfffff. had zo gehoopt op een klein beginnetje...

reageer later wel weer. wou het alleen ff kwijt..

groetjes!

19. Heb je ook tintelende vingers Bianc. Dat heb ik namelijk, alsof er geen gevoel meer inzit. Met typen merk ik het ook, echt een raar gevoel. De dokter zegt dat het ook door vocht komt en daardoor je zenuwen een beetje afgekneld worden. Maar heb niet echt worstvingers gelukkig. ' s nachts voel ik het in mijn hele arm, vooral links.

Ik heb ook belabberd geslapen, merk nu wel dat ik er best veel mee bezig ben, vooral als ik in mijn bed lig. En mijn vriend lag op het luchtbed in de huiskamer, omdat hij onwijs snurkt omdat hij ziekjes is. *schuldgevoel*
    De hond snapt er helemaal niets van hahaha

20. marrie

marrie Actief lid

10 okt 2006
    251
    0
    0
    overijssel
    natuurlijk nog ff:

dimmel proficiat met je zoon!!! leuke naam! geniet van de kraamtijd!

Deel Deze Pagina