december 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door tipp42hgg, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    @ Marije, nou heb niet geklokt, zal er eens op letten maar volgens mij valt het allemaal nog wel mee.
    Spannend bij jou! Ik zeg: gieten met die tonic :)

@marrie, idd smsje als er wat aan de hand is...

Hier is vanmiddag onze boiler ineens stuk gegaan. Geen warm water meer in keuken... Manlief heeft net een nieuwe gekocht, die dingen kosten nog 150 euro :(
    Ook de droger was zo aan het piepen, onderdelen gekocht vandaag, ook 50 euro! Gaat lekker. Arme schat is er maar druk mee.
    Als er bij mij nou eens iets uit zou vallen.....hahaha

2. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    @joss.. ik ben benieuwt hoe vaak ze komen bij jou.
    ben nu een tijdje de tijd bij aan het houden tussen de harde buiken en het verschilt tussen de 10 en 5 minuten dus totaal geen regelmaat. ze doen hier ook geen pijn dus ook allemaal weer voorwerk.

ik ga zo indd ma is gieten met die tonic haha :p

ik ga maar nergens van uit en voel het vanzelf of het doorzet ma denk het niet.
    anders zometeen ma weer onder de douche ( heb net een uur geleden al gedoucht haha)

wat balen van de boiler en de droger!
    dat zijn wel de laatste dingen die je er nu nog bij kan hebben.

3. Ik heb ook zo een beetje de hele dag door harde buiken en soms een beetje ongi gevoel.

Hahaha, Dani... hoe je dat vertelt. Maaruhh, geen vruchtwater dus. Nog even geduld :)

Ik heb ook geen buddy hoor, maar ik kan altijd mijn vriendje wel even vragen of hij iets wil posten.

Balen Joss81 zijn toch weer zonde centjes.

4. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    Heb net een voetenzak besteld van Wallaboo, kost wel 45 euro, maar hij ziet er ontzettend comfortabel uit. Ik heb ook Mutsy nog een mail gestuurd om te vragen of ie echt uit de productie is genomen. Misschien hebben ze er nog een die ze voor een prikkie aan me willen verkopen, als dat zo is, stuur ik de Wallaboo gewoon weer terug.

Sorry dat ik verder niet reageer, maar ben vrij moe, dus crash weer verder op de bank.

Grtjs!

5. mayby

mayby Actief lid

23 jul 2008
    201
    0
    0
    rotterdam
    Zo Zo het ziet er naar uit dater binnenkort een paar december mama, s aankomen als ik zo naar de banners kijk!

SPANNNNNNUUUNND!

* ben nu al zenuwachtig voor de bevalling en moet nog 4 weken en dan hier zie ik jullie rond de 39 weken alvast heel veel succes

liefs

6. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Bianc: hoop dat ze je niet te lang door laten lopen. Als je het niet vertrouwd dan goed aangeven. Hoop voor je dat het niet te lang meer duurt.

Dimmel: gefeliciteerd met je zoontje Diego, geniet van je kleine mannetje

Ik vindt het wel spannend hoor, heb weinig tijd om mee te lezen toch druk zo om de 3 uur 25 minuten voeden. Hij moet 's nachts ook gewoon om de 3 uur voeden omdat hij zo klein is. Ik geef borstvoeding vandaag stuwing dus veel voeding voor onze kleine man. Max is een rustige en makkelijke baby. Hij is weer wakker dus zometeen even kijken.

7. mayby

mayby Actief lid

23 jul 2008
    201
    0
    0
    rotterdam
    nog van harte gefeliciteerd sawi ( alles goed verlopen?)

En dimmel ook van harte gefeliciteerd!
    Fijn om de kleine nu echt bij je te hebben

(ben wel een btje jaloers hoor)

liefs

8. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    @mayby.. je kan als nog eerder bevallen dan ons die al eind 38 a 39 weken zijn;)

@Sawi.. wat fijn dat alles goed gaat met max en hij het zo goed doet!

.........

hier zijn de harde buiken weer afgezakt.
    me ventje is opeens ook heel erg druk haha , hij zal die harde buiken wel niet fijn hebben gevonden ;)

9. Dani84

Dani84 Niet meer actief

is prima! gezwellie k pb m`n tel nr vandaag of morgen wel ff! en email

groetjess

10. mayby

mayby Actief lid

23 jul 2008
    201
    0
    0
    rotterdam
    het kan inderdaad maar daar ga ik niet vanuit!

liefs

11. marrie

marrie Actief lid

10 okt 2006
    251
    0
    0
    overijssel
    marijee; een halve centimeter ontsluiting is al genoeg om te strippen... hihihi. ik zal voor je duimen! een vriendin van me heeft een poos op de gynaecologie meegelopen en ze zei dat als je goed laxeert en je darmen heel actief zijn, dat de baarmoeder die activiteit wel eens wil overnemen... waarschijnlijk dat daar ook de bakerpraatjes vandaan komen van kinine (ananas, bitter lemon en tonic) en (wonder/sla)olie innemen, want die stoffen zorgen ervoor dat je een behoorlijke toiletgang krijgt...:D

12. pebbles23

pebbles23 Actief lid

19 jun 2008
    260
    0
    0
    call agent
    oosterhout
    dani84 het breken van je vliezen voel je niet, ik ha het idee dat ik zat te plassen en het ni op kon houden. toen zei de verloskundige dat dat al vrucht water was. het ruikt wel heel zoet, en vruchtwater is meestal best veel

13. marrie

marrie Actief lid

10 okt 2006
    251
    0
    0
    overijssel
    even een aanvulling op pebbles (hoop dat je het niet erg vindt...); het hoeft niet veel te zijn het vruchtwater (kan wel). het kan zijn dat je steeds kleine beetjes verliest. maar je merkt het idd wel... Ik heb het toen gehad en had steeds kleine beetjes die wel merkbaar waren (idd net alsof je je plas niet kan ophouden). En je hoeft ook niet bang te zijn dat je kindje 'droog' komt te liggen, want vruchtwater wordt steeds weer aangevuld. volgens mij kan je 2 of 3 dagen nog doorlopen met gebroken vliezen als alles goed is met mama en kind...

14. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    heejj marrie..

nou laten we hopen dat ik een slimme baarmoeder heb en de krampen over gaat nemen :p haha

en ik hoorde altijd overal dat je 1 cm ontsluiting moest hebben, ma een halve is alleen ma gunstiger omdat vorige week wel me baarmoedermond voor de helft was verweekt ma geen ontsluiting en laatste dagen best wat harde buiken en ongi krampjes dus hoop dat die hun werk ook hebben gedaan ;) haha

trouwens mijn moeder vroeg hoe hij van de achternaam hete.. omdat me ouders ook zowat heel de lutte kennen :p haha
    je mag het anders wel in een PB sturen want snap dat je het niet opelijk hier neer zou willen zetten.

15. marrie

marrie Actief lid

10 okt 2006
    251
    0
    0
    overijssel
    marijee; hahaha. kan wel zeggen dat ik van de klompenmaker ben, dan weten zij wel genoeg... hahaha. er is er maar 1 in de lutte dus... :D

16. marrie

marrie Actief lid

10 okt 2006
    251
    0
    0
    overijssel
    maar ik ga nu naar bed... ben heel erg moe. mick is verkouden en heeft dus vorige nacht slecht geslapen... dus mama ook natuurlijk... :(
    tot morgen denk ik dan maar weer he?

17. marrie

marrie Actief lid

10 okt 2006
    251
    0
    0
    overijssel
    oh ja, ik heet eigenlijk marjo..

18. pebbles23

pebbles23 Actief lid

19 jun 2008
    260
    0
    0
    call agent
    oosterhout
    hi marrie
    tuurlijk mag je me verbeteren, ik weet ook ni aales;)
    in mijn geval verloor ik in een keer heel veel vruchtwater, maar dat kan natuurlijk ook komen omdat ik ingeleid ben

19. leonie1986

leonie1986 Bekend lid

30 okt 2007
    551
    0
    0
    coordinator kinderopvang
    den haag
    goede avond meiden!

Ik kom me nog ff melden voor het slapengaan..

Verder weinig bijzonders gebeurd geloof ik he?

Wij dachten we gaan even seksen in de hoop dat het de weeen opwekt maar helaas :p ananas eten doe ik ook al en elke avond worden mijn voeten gemasseerd maar zonder resultaat allemaal. Daarom heten het vast ook bakerpraatjes hahahahaha omdat het niet werkt dus :(

Nou ik ga zo lekker mijn bedje in, weltrusten allemaal!

20. acissej

acissej Bekend lid

17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    @ leonie
    Voeten masseren zou dat ook helpen?
    Ha mijn man gruwelt van voeten en ik loop nu al jaren te zeuren om een massage. Dit kan ik natuurlijk even in mijn voordeel gebruiken haha.
    Ga het meteen zo zeggen. Denk niet dat hij het gaat doen maar niet geschoten is altijd mis.

Krijg morgen visite van een kennis en heb totaal geen zin erin mijn eigen schuld had geen ja moeten zeggen maar ze belde vanavond en dan kan ik geen nee zeggen over de telefoon. Shit echt totaal geen zin erin. Hoop dat het vannacht gaat beginnen haha dan hoef ik niet.(wat erg he)

Nou ga ik lekker slapen of in ieder geval het proberen want het in slaap komen is een ramp slapen zelf lukt redelijk maar lig soms echt uren wakker en als ik dan indommel wordt ik wakker van alles.(man die op de gang beneden loopt enz)

Deel Deze Pagina