december 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door tipp42hgg, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

trouwens die harde buiken he.. moet je buik dan helemaal hard worden? :oops: ja sorry hoor maar ik geloof dat ik ze wel iets heb maar niet zo heel zwaar.. Heb af en toe wel erg pijnlijke steken enz en dan spant me buik ook wel aan.. maar dan niet van zoooow wat is m`n buik hard..

Liefss

P.s. Oem wil je me afspraak voor de vk erbij zetten? vrijdag 12 december! m`n uitgerekende datum.. :rolleyes: We zullen zien of dit de laatste keer is..

2. gwendo76

gwendo76 Lid

28 dec 2007
    72
    0
    0
    zuid-holland
    Bijna alles is me meegevallen en heb echt veel aan je verhaal gehad. Moet ook zeggen dat de begeleiding in het ziekenhuis super was.
    Ben verbaasd hoe weinig pijn ik heb en heb gehad.
    Het enige wat ik echt heel naar vond was de ruggenprik!
    Ze moesten 7 x een poging doen en er is nog een tweede anestesist bijgehaald voordat het uiteindelijk luktte!
    Inmiddels was ik zwaar in paniek! Wilde zo graag dat ik "erbij" kon blijven en had het voor Ewout heel naar gevonden als hij op de gang te horen had gekregen dat hij z'n groene schort en rode mutsje ;) weer af had mogen doen en er niet bij had mogen zijn!

Maar goed; toen de prik luktte was even mijn bloeddruk zeer laag en viel ik bijna weg. Dat was een naar gevoel. Gelukkig kwam Ewout er snel bij en de rest was alleen maar weer fijn.
    Na de geboorte ging Feline met Ewout mee. Hij heeft haar een uur lang bij zich gehad, huid op huid, en vond dat heel bijzonder!

Ik moet van mijn strenge kraamzuster mijn bed weer in, HAHAHAHA. Kom later weer terug.

@allemaal: heel veel liefs! En gefeliciteerd met de nieuwste decemberbaby's!

XX Gwen

3. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

Dani...., JE buik word gewoon hard, alsof je oppeens te veel heb gegeten.. Ik had ook dat mijn adem ook anders verliep, omdat me buik zo opzwol haha.. moest ik even herademen ;)

SHaron, wat is Larkin goed gegroeid zeg.. knappe meid!

sorry dames dat ik niet op iedereen meer reageer. Ik wil heel graag.., maar Revi komt zo om te drinken (dat overgens erg goed gaat!) en de tijd dat hij slaapt wil ik zoveel mogelijk et Sam doen1!
    ---------------------.
    buddy nieuws

Marije heeft de gel gekregen... hopen dat het NU wel wat harder gaat voor haar.!

4. Johanna1

Johanna1 Bekend lid

15 feb 2008
    515
    0
    0
    Kampen
    hallo allemaal,

Iedereen die bevallen is: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon of dochter.

Hier rommelt het af en toe ook flink. Vooral 's avonds veel harde buiken en steken in de onderbuik. Nou ja, nog 16 dagen te gaan! Het begint nu spannend te worden!

Iedereen die nog moet bevallen: SUCCES!

5. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    @dani, ik heb geen idee hoe het hoort. Maar je voelt zelf waarschijnlijk het beste of het 'iets' is.

@jessica, ja hoor jij mag vandaag!

@juffie, nu wordt het echt spannend he?

Ik kon trouwens net niet op de site komen en dacht gelijk aan de verhuizing...die overigens nog steeds is uitgesteld, maar toch...
    Waar gaan we nu eigenlijk kletsen als de stekker er wel uitgetrokken wordt? Ik schok me helemaal rot net haha.

Ik heb weer goed geslapen...wel van 5 tot 7 wakker maar daarna weer tot 10 uur doorgslapen :confused: heerlijk.
    Gisterenavond ging ik slapen met wat buikkrampjes...en die waren er om 5 uur weer, maar nu voel ik niets meer helaas.
    Ik ben zo bang dat ik 2 weken over tijd ga lopen, daar heb ik dus echt geen zin in....

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    nou maar hopen dat je gel werkt bij marije!

joss: volgens mij is iedereen bang 2 weken overtijd te lopen. houd zelf ook maar met het ergste rekening. dat het nu dus nog 5 weken duurt..

7. Chanty24

Chanty24 Actief lid

Goeie morgen

Hier ook van die rot nachten. Helaas.
    Vanmorgen naar de VK geweest. Alles was gelukkig in orde.
    Ik hoop nu toch wel snel te bevallen hoor.
    Heb weer een afspraak voor volgende week maandag. Maar ik hoop dan toch onze Uk wel in mijn armen te hebben.

Ik hoop nu ook dat het bij marije een beetje wil opschieten. Duurt wel erg lang voor haar zeg. Sterkte meis!

8. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Goedemorgen dames,

vandaag officieel 37 weken! Mijn banner klopt niet helemaal, zal eens kijken of ik die zo kan aanpassen.
    Verder een redelijke nacht gehad ondanks dat mijn zoontje vannacht wakker was. Ik denk dat alle sinterklaas activiteiten van het afgelopen weekend hem even te veel zijn geworden en hij daardoor onrustig sliep. Deze week maar rustig aan doen.

Ranj : wat fijn dat het voeden van Revi zo goed gaat. Je klinkt super gelukkig zo met je twee kleine mannetjes.

Sawi: ben erg benieuwd naar de kerstfoto's.

Gwen: wat fijn dat het allemaal goed ging (op die ruggenprik na). En Feline ziet er prachtig uit, heb net even de foto's bewonderd.

Dani: ik zit ook weer te twijfelen over de namen die wij hebben bedacht... Maar heb nog steeds geen goed alternatief bedacht. Ik twijfel niet zozeer over de eerste naam, maar wel over de tweede naam.

Oem: hoe gaat het met jouw? Is de jeuk over gegaan waar je laatst zo'n last van had?

9. gwendo76

gwendo76 Lid

28 dec 2007
    72
    0
    0
    zuid-holland
    Foto van Feline in mijn album :)

xx Gwen xx

10. Aaah Gwen, wat een schatje zeg. *smelt*

Hier alles nog steeds prima.
    Heb heerlijk geslapen, maar heb sinds gisteren een beetje last van mijn heupen/bekken. Zou dat kunnen omdat ze weker worden?

Fijne dag allemaal!

11. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Adriana, hihi tnx!
    Hadden de boom voor de sinterklaas al neergezet voor het geval mijn buikie dan al weg zou zijn..;) En vriendje wilde perse z'n foto haha!

@ jessica, tnx voor de info & het opzoeken daarvan!
    Tot 6 mnd uitkoken... toe maar!
    Heb je nog een beetje lekker kunnen slapen ivm je hoofdpijn?

@ Dani, hihi jij durft... zo op het laatste moment de naam nog ff veranderen haha!
    Wel fijn dat je nu echt de knoop hebt doorgehakt!

Vanacht heerlijk geslapen!
    Was al vroeg wakker, ben maar lekker gaan tutten... in bad geweest, alle overbodige haartjes weer weg ;) nageltjes gevijlt en een lakje gegeven en zit nu met een gezichtsmaskertje op... heerlijk zo'n tut-ochtend haha!

Strakjes naar de VK, eens kijken wat mijn bloeddruk vandaag is!

Fijne dag allemaal xxx

12. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Heb het net even aan mijn kraamverzorgster gevraagd of het nog moet en die zei dat het boven in de vaatwasser doet dat het dan wel mag en dat het niet speciaal uitgekookt moet worden.
    Maar ze zei ook dat het per kraamcentrum weer anders is!

Hier gaat alles goed Kyana doet het heel goed en de borstvoeding komt nu ook goed op gang! Heb alleen wel heel erg last van naweeen en mijn baarmoeder is nog niet echt gekropen en daarom als de vk zo komt moet ik dat aangeven mijn kraamhulp denkt misschien een stolling? zullen zo wel horen!

Marije@ meid wat heb ik een medelijden met jou tijdens mijn weeen heb ik veel aan de mensen van deze site gedacht bij wie het steeds weer afzwakt! lijkt me echt een verschrikkelijk, dus hoop echt dat jij vandaag de kleine in je armen mag houden!

Voor de rest veel succes allemaal en hoop dat jullie allemaal zo snel mogen genieten van de baby als wat wij nu doen!

13. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gwen wat een schatje is Feline!

14. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ mama05, jeetje nu ga ik twijfelen.... ik ga ff naar Elmar bellen, het kraamburo, eens kijken wat hun zeggen!

15. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi

@ gwendo Wat een schatje die Feline

@ bianc Ja zat zo te twijffelen, hebben de knoop toch maar doorgehakt op t laatste moment.. Hoorde van m`n moeder dat zei dat ook op t laatste moment had gedaan bij me broer.. haha Wat lijk ik toch weer op dr..

@ Ran.. Dat gevoel van de buik heb ik wel af en toe.. zijn het waarschijnlijk toch harde buiken. Fijn dat het zo goed gaat met Revi

@ Joss Ik zou neit weten waar we verder moeten kletsen.. Mischien wel iets om ff af te spreken? Is wel zo leuk?!

Plan deze week maar een beetje vol, anders duurt het wachten zo lang!.. Ik heb ook steeds krampjes va ndie ongesteldheidskrampjes en ben al weer een aantal x naar de wc geweest.. maar t zet niet door helaas.. We zien het wel.. Vanmiddag denk ik nog maar ff bakkie doen op me werk ofzo..

Liefss

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    was net even aan het kijken of ik nu alles had voor de bevalling maar heb nog geen zeiltje op mijn bed liggen. er zit ook geen plasticzeil in mijn kraampakket. alleen van die matjes maar die moest ik in de doos laten zitten zei de vk.. Wat hebben jullie op je matras liggen? En waar koop ik dat? ook bij de thuiszorgwinkel? daar heb ik mijn pakket ook vandaan (kreeg hem niet van de verzekering)

17. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Ik heb er een extra bij de D.A. gekocht. Ze verkopen daar zeiltjes en kraam matrassen e.d.

Groetjess

18. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nou net ff naar de kraamzorg gebeld...
    Eigenlijk mag alles... uitkoken in een pannetje, in de magnetron en in de vaatwasser...
    Hun adviseren om de eerste 3 weken in een pannetje uit te koken en daarna mag het gewoon de vaatwasser in...
    Magnetron sterilisator is ook goed maar die koop je dan maar voor 3 weken als je daarna de vaatwasser gaat gebruiken.
    Ik ga het gewoon met een pannetje doen, ga ff een rekje kopen wat je kan ophangen in de vaatwasser voor de speentjes, dat kan je dan afsluiten.

Dank jullie voor alle antwoorden!

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    thanx dani: ga nog wel even naar de da dan. die zit hier ook in het dorp wel zo handig! Wist niet dat ze het daar ook hadden!

20. Dani84

Dani84 Niet meer actief

nee ik zag ze toevallig laatst liggen. bij de ene da hebben ze meer dan bij de andere hoor.. Hoop voor je dat ze er bij jou er wel zijn! Succes ;)

Deel Deze Pagina