@ adriana heb jij nog puf voor zulke dingen? haha Ben niet vooruit te branden de laatste 2 dagen alles is zo stijf! vreselijk! Stond gister bij de kruitvat en die vrouw achter de kassa die was aant kletsen met iemand met baby in kinderwagen zegt ze zo tegen mij.. oei oei jij moet nog een tijdje wachten he.. Ze nou sorry mar ben vandaag uitgerekend alleen het komt nog niet. Zegt ze nou al? je hebt haast geen buik.. :x Ik trots op m`n buikkie.. nou ja lama lekker kletsen maar daar kan ik sachie van worden.. P.s. Nieuwe buikfoto in album! Liefss
Iedereen die bevallen is van hun kleine meid of kleine vent. Van Harte gefeliciteerd ermee. Voor de gene die aan het rommel zijn heel veel success en ik hoop voor jullie allemaal dat jullie snel jullie kleintjes in jullie armen hebben. Hier is het nog redelijk rustig. Slaap s'nachts slecht vaak wakker. Maar het mag van mij nu ook wel eens gebeuren. Maar het zal wel weer niet zo zijn want bij de andere drie kinderen was ik allemaal overtijd. Nou ik zal vandaag nog wel een paar keer kijken of er nog een paar bevallingen zijn geweest of dat het meer gaat rommelen bij de anderen. Groetjes milou
Alle nieuwe mama's gefeliciteerd! En nu wil ik ook hor! Die volle maan heeft helaas niets gedaan... ja voor migraine gezorgd maar dat is gelukkig over! Ga maar in bad en vanmiddag ff de stad in met het mannetje... tis mooi weer, wel koud maar wel veel zon! Fijne dag allemaal! xxx
Marlieke gefeliciteerd! 2dekleine Gefeliciteerd! Hier helaas nog niets. Het wil maar niet doorzetten. Heb vannacht wel lekker geslapen gelukkig. Ga vandaag naar de verjaardag van mijn nichtje. Miss tot vanavond.
hoi meiden Ga inderdaad Marije achterna zeg, ik weet nu helemaal hoe zij zich gevoeld heeft echt verschrikkelijk dit! Ik dacht dat het weg was maar het is weer teruggekomen en er zat op een gegeven moment weer regelmaat in zo rond de 5-7 minuten. Ik was zo moe, toch nog 2 uurtjes geslapen door de weeen heen. Nu gaat het weer, is weer iets gezakt, ga zo nog maar een keer douchen, wie weet zet het toch vandaag nog een keer door. Als dit te lang gaat duren sowieso de VK maar ff bellen om te vragen hoe of wat. Ze zijn redelijk pijnlijk maar heb niet het idee dat het echte ontsluitingsweeen zijn omdat ik iedereen hoor roepen dat die echt heel pijnlijk zijn en amper weg te puffen nou dat gaat nog goed dus dat zal het wel niet zijn helaas.. Wil ook de VK niet weer voor niks laten komen, dan baal ik helemaal als een stekker! Nou sorry voor het lange verhaal hahaha maar ik moet het steeds even kwijt want zonder jullie lieve woorden is dit niet lang uit te houden hahaha
Marlieke: gefeliciteerd met je dochter! En wat een snelle bevalling. 2dekleine: gefeliciteerd met je zoon!
Weer 2 baby's geboren! 2dekleine, gefeliciteerd met je zoon!!! Marlieke, gefeliciteerd met je dochter!!! Hier geen nieuws, gister kerstborrel van het werk, wat vermoeiend, iedereen vond het super stoer dat ik was gekomen! Pas om 1 uur thuis terwijl ik alvanaf 1 uur s'middags de hort op was... Dus ik heb voor de verandering heerlijk geslapen en maar 2 keer hoeven plassen! hihi!
Marlieke en 2ekleine: van harte gefeliciteerd! Ik wil ook mijn babe! Ik begin behoorlijk sjachie te worden en jaloers p de meiden die wel al bevallen zijn.... Aan de andere kant ben ik dankbaar en trots dat "Johnny" en ik de 40 weken hebben volgemaakt, ze wilde me immers in oktober al opnemen en dan hadden ze met 37 weken de baby gehaald.... Vandaag/vannacht dan aub? xxx Aussie
2dekleine en Marlieke: Super gefeliciteerd! Gisteren zijn wij op controle geweest. Ik had net als vorige week 2cm ontsluiting. Baarmoedermond al mooi verweekt en ze zag regelmatig weeën op de ctg. Tja, ik merkte daar weinig van. Beebje voelde ik erg bewegen, beetje ongigevoel en "poepgevoel". Maar het heeft niet doorgezet. vannacht weer slecht geslapen. Nu is mn buik heel rustig. Maar in ieder geval heeft mn lichaam al gewerkt en de VK was helemaal entousiast, want die eerste centimeters, daar doen de meeste vrouwen het langst over... daar heb ik dan weer mazzel mee.
jannegie: super dat je die eerste cm al hebt. Dan zal het toch niet lang meer duren zou je zeggen. Aussie: ik had ook nooit verwacht dat jij tot 40 weken zou doorlopen. Wel super, maar het mag nu wel komen. lola; ik had gister ook kerstborrel. Mensen waren verbaasd dat ik het zo lang volhield, maar ik heb nu toch wel wat last van de hele avond staan in de krogeg.
@ Victoria: ja, hahaha, heb ik ook last van! Ben nu helemaal op eigenlijk! Mijn collega van 34 weken zwanger was mooi eerder naar huis hoor! @ Jannegie: wow, de eerste cm's zijn er al! Ik had gister trouwens weer een bloeddruk van op het randje, maar urine en bloed waren mooi! Ze ging voor de zekerheid kijken, omdat ik extreem veel vocht vast houdt, zelfs op mijn buik! Het moet niet gekker worden! hihi! Dus nu moet ik verplicht elke middag 2 uur liggen! Ga ik nu dus maar doen!
Hai hai lady's nee ik ben HELAAS nog niet bevallen ik heb wel GELUKKIG! vanacht heeeerlijk geslapen... Dat was alweer een tijdje geleden.. gisteren was ik bijna flauwgevallen.. Ik was vergeten te eten omdat ik het zo druk had met de laatste dingetjes halen etc... eenmaal begonnen met het avondeten zag ik heel de woonkamer draaien... ik moest echt aan mannetje vasthouden want anders had ik zo op de grond gelegen daarna ook wat kleine ongi-krampen gehad voor ongeveer 3uur ware ze regelmatig om 7min ongeveer.. maar niet echt om te zeggen wooowie nu gaat het gebeuren... Ik blijf nog steeds bij me standpunt, ik denk dat ik de 42weken gewoon volmaak... AL BEN IK BANG DAT IK ZELFS TOT 43weken moet lopen ... Ik heb namelijk donderdag een afspraak bij de vk dan ben ik 41+1 ik wil vragen of ze me wil strippen maar normaal gezien doen hun dat bij 41+4 dan is het inmiddels DINSDAG en dan ben ik woensdag al 42weken ik vraag me af hoe ik dan nog zo snel mogelijk een afspraak etc moet maken bij de gyn in het ziekenhuis... weten jullie daar meer van? we gaan er niet vanuit.. Maar moet eerlijk zeggen ik voel gewoon TOTAAAAAAL niks... En ik weet gewoon bijna zekkkker dat die kleine tot de 42ste week daar wel lekker zit... Er zijn er veel ingeleid... Dus kan misschien iemand tips geven? Of ik bijvoorbeeld eerder een afspraak moet maken bij de vk voor het strippen ofzo? o ja de dames die bevallen zijn: gefeliciteeerd... enuh Marlieke wat was jij snel zeg! 2dekleine dat is lang geleden dat we jou gezien hbben
Oem: had gehoopt dat je aan het bevallen was. Ik zat de hele ochtend al met mijn telefoon in mijn hand om te kijken of je zou gaan mailen. Volgens mij moet je vanaf 42 weken om de dag naar het ziekenhuis. Maar ik zou me daar nog niet te veel op richten. Ik ben vorige keer bevallen met 41+3 en pas vanaf 1 1/2 dag ervoor begon het bij mij. Daarvoor heb ik toen mijn hele zwangerschap nog geen last gehad van een harde buik. Ik kan me ook wel voorstellen dat je het zat bent, dat had ik toen ook heel erg. Waarschijnlijk als ik straks ook overtijd loop, mag jij mij moed in praten. ranj: wat leuk dat je er weer even bent. Lekker aan het genieten van je kleine en kraamvisite? Ik vind het wel jammer dat alle bevallen dames helemaal naar de achtergrond verdwijnen zodra de baby er is, terwijl het me juist ook zo leuk lijkt om te horen hoe jullie alles beleven met die kleine. Dus wat mij betreft, schrijf jullie verhalen maar op. ik ga nu ff boodschappen doen en daarna kraamvisite. Kom dus eind van de middag weer ff checken. Hopelijk dan nog meer bevalnieuws.
@Dani, je hebt idd niet zo een dikke buik. Jammer dat je een beetje een donkere foto hebt. Gisteren voelde ik me ook echt superbrak, maar dat kwam denk ik omdat ik dan niets te doen heb. Vandaag heb ik een iets omhanden. Dan voel ik me veel lekkerder. We beginnen nu wel allemaal lekker ongeduldig te worden he. hihi Om me heen hoor ik nu ook regelmatig...en ....en... nog niets.... NEEEHHHHH!
vic suppppper bedankt voor je lieve woordjes! kan ik idd wel gebruiken nu zodra er wat gebeurd dan hoor je zekkker van me
Oem@ heb echt medelijden met jou wat een dom vk in opleiding heb je eigenlijk! heb je nog wat gehoord van je eigen vk nadat je haar gesproken had en haar alles hebt verteld? Als je nu bij je volgende bezoek weer zo wordt behandeld dan vraag je toch gewoon gelijk van ik wil graag na de gyn toe want ik zie het niet zitten om nu thuis te bevallen met een van jullie er bij! en dat je er nachtmerries van hebt dat die vk in opleiding bij je bevalling is en dat je dat echt niet wilt! Weet niet of je er iets aan hebt maar ik zou het zelf toch proberen! ik lees elke dag mee hoor ben zeer nieuwsgierig hoe het met iedereen gaat! En snap echt goed dat jullie er zat van zijn en dat het allemaal lang duurt! Ik zal proberen nu ook wat vaker te reageren en te vertellen hoe het hier gaat! Hier gaat alles goed de kraamhulp was vandaag voor het laatst en moest zeggen had gedacht dat het me niet veel zou uitmaken maar toen ze weg ging moest ik toch wel wat tranen laten Met ons gaat het verder prima de antibiotica slaat goed aan en voel me weer beter! Hoop wel 1 ding dat nu de visite opgang komt want we hebben natuurlijk alles moeten afzeggen en zou nu wel leuk vinden als er wat mensen zou komen want ja ben nu weer beter! Kyana doet het heel goed drinkt ook goed aan de borst en is zelf alweer op geboorte gewicht! dus we mogen morgen als het niet zo koud is als vandaag morgen ff een rondje lopen maar ik moet zelf wel heel rustig aan doen en ja dat is best wel een beetje moeilijk voor mij
hoi meiden! nieuwe mama's: van harte gefeliciteerd! @oem: ik duim voor je dat het bij jou vandaag gaat beginnen! @ de rest: de VK belt mij zo terug die was geloof ik even druk met een bevalling! hier nog steeds weeen elke 7 minuten, het schiet maar niet op al zijn ze wel wat heftiger! Ik hoop dat de VK wat voor me kan betekenen want dit is echt super vermoeiend!
Is ook wel jammer, maar helaas heb ik t nu zooo druk of ik ben gewoon te moe. Ik probeer wel iedere dag even bij te lezen.. Famke heeft echt last van krampjes.. is zo zielig. Ik dacht dat als je borstvoeding gaf, het wel zou meevallen.. Heb al van alles geprobeerd, nu willen we Sab Simplex gaan proberen, schijnt een wondermiddel te zijn. Is alleen een nadeel, alleen verkrijgbaar in Duitsland. Een vraagje aan de andere mama's: Kijkt jullie kindje ook al zo veel om zich heen? Famke is nu al een paar dagen soms heel lang wakker (1.5 uur ofzo) en dan kijkt ze heel veel om zich heen, vooral naar licht. Dacht dat dat pas begon met een 6 weken ofzo ipv 2 haha. Voor de rest ben ik wel redelijk hersteld, geen last meer van de hechtingen en ook bijna niet meer van de knip. Heb ws wel een inwendige aambei... jeukt ontzettend en als ik naar de wc moet is het alsof ik scheermesjes eruit poep (sorry voor het onsmakelijke ) @alle zwangeren: hoop zo dat het opschiet voor jullie!
Lief van je mama ik heb nog niks van me eigen vk gehoord... maar ik denk dat ik bij me volgende bezoek idd even ga zeggen dat ik de volgende afspraak bij de gyn wil want dit vind ik echt niet gaan! En als helemaal niet omdat die vervangende er is ik heb 50/50 kans dat zij bij me bevalling zal zijn en ik ben dan echt TOTAAAAAL niet op me gemak... Mannetje vertelde al dat als zij komt en ze doet het niet goed dat hij er dan even een stokje voor gaat steken.. maar ik heb allemaal geen zin in dat gedoe terwijl ik daar weeen loop weg te puffen... dus ben benieuwd of ik doorgestuurd wordt volgende week... hoop het wel natuurlijk... Leonie: bij jou hoop ik natuurlijk ook dat het naar de 2-3min gaat en heftiger wordt hahaha.. probeer anders eventjes gauw een vluggertje er tussen te gooien whahahaa als het niet teveel pijn doet natuurlijk.. misschien dat het t laatste zetje geeft Hey Moontje wat is jullie famke een schatje zeg! bedankt voor je smsje zoals je hebt gelezen zit ik er echt doorheen... Duim maar voor me dat het er snel op zit Nou ik ben wel beetje moe geworden dus ik ga eventjes liggen...