hey allemaal @ Adriana. Ja beetje donkere foto he.. Ik heb idd niet zon grote buik, maar t zit net zo goed in de weg! Volgens m`n vk zat ie ook echt helemaal vol met baby en vruchtwater en alles an de voorkant.. Nou ja de grootte van de buik zegt niks toch? Ben vandaag heel poetserig.. pfff terwijl ik eigenlijk zo stijf ben kan nauwelijks meer hurken en overeind dan maar op m`n knieen. Arie m`n man verklaard me voor gek! nou ja t huis is wel weer helemaal bling bling.. Alleen heb ik nu heeeel veel buikpijn echt harde buiken enz.. Dus toch te druk geweest. Iedereen schrikt als ik bel of sms hahaha wel lachen! Maar ben t nu wel zat.. als ik vanacht mag bevallen zou ik t helemaal niet erg vinden.. maar denk dat iedereen dat wel heeft Succes dames met de laatste loodjes.. Kan nooit meer zo lang duren toch?! Liefss
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa het is begonnen! nu sinds een uur zijn ze elke 3-4 minuten en flink pijnlijk! over een uurtje mag ik de VK weer bellen en dan komt ze kijken! Ik zal proberen me daarna ff te melden nog, maar beloof niets @oem: ik dacht dat jouw eigen VK nog met die stomme doos zou praten? anders zou ik idd naar de gyn gaan hoor, bevallen is al geen pretje dus dan wil je er wel iemand bij die je vertrouwd!
leonie spannend zeg! komt nu wel lekker dicht bij he! heel veel succes! en hopelijk horen we snel van jou! Oem@ wat raar dat je niks meer gehoord hebt! weet niet in welke plaats je woont maar als jou en je man(vriend) het niet bevalt bij deze vk kan het dan niet na een andere? en anders gwoon laten door verwijzen na de gyn en anders via de huisarts spelen! als ze het niet willen doen ! Monique kyana is een weekje oud en die kijkt ook al mooi om haar heen! maar nog geen 1.5 uur hoor! mooi gezicht is dat he als ze om zich heen kijken!
zucht had net een heel verhaal aan reacties getypt, heeft ie dat niet geplaatst.... doe het straks nog wel ff een keer... hier alles nog rustig helaas
@Marlieke10 en 2dekleine gefeliciteerd met jullie beebjes! @victoria ja ze vonden hem geweldig...dat is ie ook hoor haha! @leonie veel succes meid! hoop dat het nu echt gaat doorzetten bij jou!
Hoi allemaal, Ik heb een beetje teruggelezen, maar lang niet alles. Het is echt teveel als je al dik een week niet gekeken hebt . Wil in ieder geval iedereen die nog moet bevallen veel succes wensen, ik hoop voor jullie dat het allemaal niet te lang meer zal duren....het is zo heerlijk om uren naar die kleine te kijken. Leonie: zet em op! Oem: ik heb niet het hele verhaal meegekregen over de stagiaire verloskundige, maar haal er wel uit dat het niet is wat je wilt.....ik hoop voor je dat zij niet bij je bevalling aanwezig zal zijn of dat er voor het zover is al wat anders geregeld kan worden. Hier gaat het elke dag beter. Ik ben gelukkig al een stuk mobieler en de wond van de keizersnee heelt goed. Jamie doet het ook harstikke goed, de afgelopen 2 nachten zijn we helemaal hartstikke trots op haar. Na de voeding van een uur of 11 heeft ze wel last van krampjes gehad en duurde het even voor ze sliep (maar een pink doet wonderen ). Na de voeding van rond 3 uur en 7 uur 's ochtends is ze keurig in slaap gevallen. Nu maar hopen dat dit zo doorgaat. En ook al is ze nog maar een week oud, ook zij volgt al met haar ogen als ik tegen haar praat...geweldig om te zien! Ik zal even wat kiekjes in mijn album zetten. Ik zal waarschijnlijk wel minder vaak aanwezig zijn nu, want rust nog veel en ben uiteraard met hele andere dingen bezig. Maar ik probeer jullie wel nog in de gaten te houden. Grtjs, Hanneke
uhmm mijn mannetje vroeg net om het lijstje ziet hij dat ik Revi geboortegewicht verkeerd heb doorgegeven hij is nu 3140 hihhi Ik moet iemand voedden, maar daarna kom ik weer even langs met Foto's en een verhaaltje en LEONIE SUCCCES! ZET HEM OP!
beloofd is beloofd.. de rede dat ik hier niet zo vaak meer ben, is dat ik het combineren erg moeilijk vind, Sam is ook nogal druk en moet nog veel wennen..! is vaak heel erg boos en gefrustreerd ik kan daar heel moeilijk mee ongaan.. Weet gewoon niet wat ik moet doen of zeggen als Sam weer eens driftig word, en met dingen gooit, slaat en gilt! Waarschijnlijk voel ik me ook een beetje schuldig..! ik zorg dat als ik niet met Revi bezig ben, dat ik Sam met heel mijn hart ziel en liefde verblijd, Maar ik heb het idee dat hij het me kwalijk neemt GEK HE? Met Revi gaat het heel goed, is op de 8ste kraamdag nog gewogen, en was 100 gram gegroeid op BVmelk..! Het ging zo goed met de BV maar ik heb het idee dat Revi bezig is met zijn REGELDAGEN.. hij komt nu om de twee uur..! en ik voed op verzoek..! haha (hoop dat het vanaaf niet zo gaat) voor de rest gaat het super met die schat..! Monique, Revi kijkt ook heel veel in het rond!
Michael heeft dat ook nu zo'n anderhalve week vooral nu met alle kerstverlichting dat vind hij prachtig Victoria als ik weer thuis ben (ben op dit moment bij mijn ouders) dan zal ik je een paar foto's sturen als je dat leuk vind.
Bevallen meiden: ik hoop dat ik jullie nu niet het gevoel heb gegeven dat jullie verplicht iets moeten schrijven. Als je er geen tijd of zin in hebt, want het is natuurlijk ook allemaal super druk. maar ik vind het zo leuk om te lezen over die kleine beebjes. Kan ik me alvast weer een beetje verheugen op straks. mama05: fijn dat die borstontsteking beter gaat. en knap dat het ondanks die borstonsteking je toch is gelukt om de borstvoeding vol te houden. monique4: wat vervelend dat Famke zo'n last heeft van krampjes. Zou het misschien kunnen dat zij reageert op iets wat jij gegeten hebt. Dat ligt volgens mij wel weer gevoeliger bij BV. Maar ik moet zeggen dat ik eigenlijk neit precies weet watvoor eten. Fijn dat jij je alweer zoveel beter voelt, maar zo'n aambeid, au. Vis: fijn dat het steeds beter gaat. Geniet lekker van je meisje. Rustig aan. gelukkig dat je goed hersteld van de keizersnee. Ranj: wat een geweldige foto van jullie tweeen. Lijkt me ook erg lastig om de zorg te combineren. Nils is bij ons nu ook het middelpunt, dus ik denk dat hij erg zal moeten wennen als de baby er is. Is natuurlijk ook niet zo gek. Wat fijn dat Revi zo goed is gegroeid! Pebbles: foto's altijd leuk!
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft wat op de lijst hoort kan dat via PB doorgeven aan: OemMujahid of Victoria niet aan ons 2en anders gaat het nog dubbel . De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Mocht je er afgehaald zijn en er weer op willen, laat het één van ons dan even weten en dan zetten we je er snel weer bij DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008 BEVALLEN 8 oktober 2008: (31+2) Yorick - 1800 gram - Peetje08 - 1e kindje (8 december 2008) 15 november 2008: (37+0) Michaël - 2920 gram - Pebbels23 - 1e kindje (6 december 2008) 16 november 2008: (37+3) Tunc - 2560 gram - Mamatje - 1e kindje (5 december 2008) 19 november 2008: (38+4) - Larkin - 3745 gram - Smallgirl77 - 2de kindje (29 november 2008) 26 november 2008: (39+1) - Famke - 3105 gram - Monique4 - 1e kindje (2 december 2008) 26 november 2008: (39+2) - Tristan - 3550 gram - Miepje21 - 1e kindje (1 december 2008) 28 november 2008: (38+6) - Max - 2660 gram - Sawi - 2e kindje (6 december 2008) 30 november 2008: (37+6) - Jara - 2800 gram - Marleen4683 - 1e kindje (15 december 2008) 1 december 2008: (38+6) - Feline Livia Josephine - 3695 gram - Gwendo76 - 2e kindje (8 december 2008) 2 december 2008: (39+5) - Diego - 4070 gram - Dimmel - 1e kindje (4 december 2008) 3 december 2008: (38+6) - Jayden - 3320 gram - Wolly - 1e kindje (8 december 2008) 4 december 2008: (40+1) - Revi Sepp - 3410 gram - Ranjeewha18 - 2e kindje (3 december 2008) 4 december 2008: (40) - Dean - 3070 gram - Marientje - 2e kindje (4 december 2008) 5 december 2008: (40+4) - Jamie - 4410 gram - Vis1978 - 1e kindje (1 december 2008) 6 december 2008: (40) - Kyana - 3510 gram - Mama05 - 2e kindje (6 december 2008) 6 december 2008: (39+5) - Iris Simone - 3150 gram - Tweety - 1e kindje (8 december 2008) 8 december 2008: (40+1) - Kian Marcellis - 3525 gram - Marije - 1e kindje (7 december 2008) 9 december 2008: (38+3) Anaïs Juliette - 5120 gram - Pinguin72 - 2e kindje (20 december 2008) 10 december 2008: (40+5) Lilly Barisa- 4300 gram - Acissej - 1e kindje (5 december 2008) 11 december 2008: (40+3) Danique- 3840 gram - Marrie - 2e kindje (8 december 2008) 12 december 2008: (40+3) Anna - 4180 gram - Marlieke10 - 2ekindje (9 december 2008) 12 december 2008 : (40)- Kian -3280 gram-2dekleine -2ekindje (12 december 2008) Totaal 11 meisjes, 11 jongens UITGEREKEND 07 december2008 Hinkie: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 10 nov - Buddy: Pebbels & Vis 09 december 2008 Sylvia79: 2ekindje - bevalling: ? 10 december2008 OemMujahid: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: Begonnen - Buddy: Monique4,Aussie & Victoria Leonie1986: 1e kindje - bevallen: zh - Verlof: 29 okt - Buddy: Maria04 11 december2008 Aussie73: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 31 okt - Buddy: Iuno,Joss81 en OemMujahid 12 december2008 Chanty: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 15 nov Dani84: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 28 okt - Buddy: Marrie & Mama05 AdrianaM: 1e kindje - bevalling: Ziekenhuis - verlof: is al met verlof Jannegie: 1e kindje - bevalling: ziekenhuis 13 december2008 Joss81: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 29 okt - Buddy: Aussie & Iuno Bianc: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 17 sep 15 december2008 Parel1988: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 2 nov 17 december2008 Maria04: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 6 nov - Buddy: Leonie1986 Tinker: 4e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? 19 december2008 Kweenie: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 24 nov - Buddy: Marleen & Johanna 20 december2008 Lola1982: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 6 nov 21 december2008 Goglezzz: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: Mijnimeel: 2e kindje - bevalling: zh 24 december2008 Johanna1: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 19 nov - Buddy: Marleen & Kweenie Guusje2001: 1e kindje - bevalling: thuis 25 december2008 Natascha78: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 28 nov - Buddy: Dimmel 29 december2008 Juffie1984: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 1 dec - Buddy: Marrie Victoria: 2e kindje - bevalling: twijfel - verlof 1 dec - Buddy: OemMujahid 30 december2008 Mayby: 1ste kindje - bevalling: ziekenhuis - Verlof: begonnen 04 januari 2009 (vermoed dat het eind dec gaat worden) Iuno: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: n.v.t - Buddy: Aussie & joss81 NOG 25 zwangeren in december 8 Jongens - 5 Meiden - 12 Verrassing Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn We denken aan jullie! Kitty1982, mama van Tessa, Rian, Coco1972, Sim80, Ginny, Poppy Agenda Dec 12: Lola controle gyn 16: Chanty vk 17: Juffie1984 vk 17: Johanna1 vk 18: Aussie controle 18: Oem vk 19: Lola controle gyn 19: Leonie controle vk 19: Dani controle vk 23: Victoria vk Guusje2001: ik heb je weer op de lijst gezet. Leonie: ik hoop dat het allemaal goed gaat bij je en dat als ik straks weer even komen kijken, we kunnen lezen dat jij bevallen bent. Succes!
ik wil ze ook wel hierop zetten maar daar ben ik ni zo heel goed in geloof ik krijg alleen maar linkjes erop, maar wil graag de foto er goed op zetten. Victoria of oem mochten jullie iemand nodig hebben om ook de lijst bij te houden dan wil ik wel helpen hoor voor het geval dat jullie straks ook gaan bevallen
vic.., Sam is ect soms jaloers, dan komt hij bij mij zitten.. en duwt Revi dan weg waardoor je tegen Sam moet zeggen dat hij even moet oppassen (op een lieve toon) Maar hij wilt alleen maar knuffelen! hier nog een foto van Sam die Revi een kusje geeft!
pebbles... je bedoeld toch foto's zoals mij op de site zetten? ik doe het via photobucket.com... en dan eerst verkleinen, en dan de onderste link nemen kus kus Ppff... ik denk dat Revi aan het regelen is.. (nu al met 9 dagen) maar hij komt echt om de 2 uur, en soms om de uur :S Maar ik voed op verzoek! dat word nog een lange nacht haha
Ranj: Wat kijkt revi wijs uit zijn ogen op die foto. Lastig zo'n regeldag. Veel sterkte voor vannacht! Pebbles: ik snap ook helemaal niet hoe je foto's op de site krijgt. Ik krijg ze ook niet in mijn album. Eén keer is het maar gelukt. computer zegt steeds dat het bestand te groot is en ik heb echt geen idee hoe ik moet verkleinen. Dus als iemand mij een computer lesje daarin wil geven. En wat de lijst betreft, van mij mag je helpen. Wel handig denk ik om nog iemand te hebben voor als Oem en ik inderdaad bevallen.
verkleinen doe ik via paint... open je foto in paint druk op ctrl W en zet de bovenste 2 kolommen op 50 en dan op enter... doe dat 2 keer... om hem opteslaan is dan ctrl S dan ga je nog naar photobucket... uploadje hem en dan moet je nog resize meestal.. ( resize hem naar onder de 400 ) en sla hem dan ook op.. en dan heb je hem goed als het goed is! kus kus