december 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door tipp42hgg, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi meiden
    inderdaad nog weinig nieuws van Hinkie.
    laatste bericht is van 4 uur vannacht. toen had ze na 8 uur weeen maar 2 cm erbij. Toen zijn ze ook naar het ziekenhuis gegaan.
    Verder nog geen nieuws
    liefs rensie

2. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey dames

Nou vanmorgen gezellig bakkie wezen doen en toch nog maar weer iets gepland deze week.. haha wat moet je anders he..

Raar zeggen misschien maar misschien werkt sex idd? :oops: Heb vandaag nogal krampjes onderin m`n buik.. weet dat het niks wil zeggen maar... wie weet.. Ooh ik hoop het zo!

Jij mag eerst Oem! Als je maar opschiet! ;) ik wil ook! hahaha leef wel met je mee hoor! pff.. zolang overtijd.. Maar kop op je krijgt er iets moois voor terug! :p (makkelijker gezegd dan gedaan i know..)

Liefss

P.s nieuwe buikfoto van vandaag andere was nogal donker.

3. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    Kom even spieken hier,
    en wil iedereen feliciteren die een mooie dochter of zoon heeft gekregen. :D
    En voor de meiden die nog moeten. Zet hem op, het kan nu niet lang meer duren.
    Liefs Sim80
    :)

4. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    sex helpt niet helaas :oops:
    net zo min als

Volle maan
    ananas
    traplopen
    winkelen
    etc etc etc

ik heb het namelijk allemaal al eens
    uitgeprobeerd...
    De baby komt echt wanneer je zelf wilt
    ik kreeg ook krampjes maar die waren zo
    weer voorbij HELAAS!

hier nog nergens een teken van...

5. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey

Ook niet echt hoopvol dus haha
    Dus die krampjes hoeven niet door te zetten :cry: denk eindelijk ik voel wat!

Heb steeds t idee of t gevoel dat er aan de onderkant iets op knappen staat zo`n druk erop.. net of je heeeeeel erg ongi bent..

Denk ojee.. maar dat hoeft dus niks te zeggen?

Liefss

6. Hinkie is naar de ic gebracht. heeft wel veel weeen maar geen ontsluiting, maar 3 cm in 24 uur. ze krijgt nu een ruggeprik en daarna middel om op te wekken. dokters denken dat er wel nog vanmiddag een baby kan zijn.
    liefs rensie

7. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Oh Hinkie maakt het wel spannend zeg....pff als alles maar goed gaat.

Oem, jij mag hoor!

Dani, nee dat hoeft niets te zeggen, maar het kan natuurlijk wel het begin zijn....

Hier al 3 dagen steeds wat krampjes (paar uur en dan weer niets). Ben net bij de vk geweest. Goed voorwerk zegt zij. Beeb was ook een stukkie ingedaald :) hehe eindelijk! Maar moet nog steeds wel bellen als de vliezen breken. Verder gaat ze me pas volgende week maandag strippen, mits ik dan 1 cm ontsluiting heb, anders kan ze nog niets doen....
    Pffff hoop dat ik niet weer op afspraak hoef te komen volgende week....

Tis hier wel weer wat aan het rommelen, de kleine is ook flink aan het wroeten...ben benieuwd...

Adriana is volgens mij gewoon aan het bevallen ;)

8. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hinkie veel succes!

Ardiana volgens mij ben jij ook aan het bevallen of ben je inmiddels mama!

Joss wat fijn dat die kleine is ingedaald!
    Laat hem maar lekker door wroeten nu!

Net terug van de VK, verteld dat ik elke avond zo'n last van mijn buik heb en dat ik hoopte dat madam is ingedaald nu....
    Helaas... die buikpijn is wel verklaard... ze is terug omhoog gekropen en kan weer volop bewegen en draaien... pfff zucht!
    Nu moet ik vrijdag naar het ziekenhuis om de inleiding van zaterdag te bespreken... als ze niet uit zichzelf is gekomen wat ik eigenlijk wel hoop!
    Ze gaan dan zaterdag een gel inbrengen en de uiterlijke geboorte datum zal dan ma de 22e zijn!
    Spannend hoor!

xxx

9. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    wauw bianc dan laten ze je niet lang doorlopen
    das wel fijn. Is daar een reden voor? misschien heb je het al eens verteld maar dan ben ik het weer kwijt....

10. Aussie73

Aussie73 Actief lid

15 jan 2008
    494
    0
    0
    Hoorn
    Hier Aussie over..
    geen nieuws, over...
    Niets aan de hand...

IK WIL MIJN BABY !

xxx Aussie

11. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Bianc: wat spannend..hoop ook voor je dat de baby eerder komt

Hinkie: ik hoop voor je dat het nu snel en voorspoedig zal gaan, duim voor je dat je je baby snel in je armen hebt

12. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    haahhahahahaha aussie

hier ook GEEN NIEUWS :p
    whahahahahahahaha
    IK WIL OOOOOOOOOOOOWK BABY!

NOU JA ZEG!
    bel ik net de vk om de vraag te stellen
    wanneer ik UITERLIJK naar de GYN doorgestuurd wordt
    het was de vervangende want die andere (DE MIJNE) heeft nu spreekuur
    HANGT ZE ZOMAAR OP!
    EN NU BELDE IK NET TERUG ZEGT ZE KAN JE ME STRX TERUG BELLEN
    EN HANGT ZE WEER OP :confused: :confused:

NOU IK VAL BIJNA VAN ME STOEL DAT IS TOCH NIET
    TE GELOVEN DIT! :confused: :confused:

en nee ze was niet bezig met een bevalling want ik hoorde
    dat ze buiten was... :confused: VREEMD HOOR

13. Dani84

Dani84 Niet meer actief

hey

@ Oem.. najaaaa
    Gewoon opbellen en roepen ik wil m`n andere vk! :) wat vreemd.. zou ook van m`n stoel vallen.. auw.. doe je wel voorzichtig ;)

@ joss. goed voorwerk dus.. hmm dat wroeten ken ik! Vooral van onder pfff.. Nou ja we zien het wel

@ Adriana.. nou volgens mij ben je echt wel aant bevallen of mama... zo stil..

@ hinkie.. spannend hoor meis zet em op idd hopen dat alles goed gaat!

@ Bianc..waarom mag je zaterdag al dan?

Hier nog steeds niks.. ff lekker geshopt. wat kerstspulletjes.. Wil ik net een leuke zilveren bakje opmaken bedenk ik me dat ik geen zilver engelenhaar heb :( kan dus nog niet verder..

Liefss

14. Tinker

Tinker Actief lid

30 okt 2006
    305
    0
    0
    Zwolle
    Hey allemaal.

Dank jullie wel voor de complimentjes over de foto's. Ben net bij de VK geweest en onze kleine ligt al een tijdje compleet ingedaald. Als nu mijn vliezen breken dan mag ik gewoon verder wandelen......hahahaha. Het is alleen zo jammer dat ze je niet kunnen zeggen wanneer het gaat beginnen.......helaas :cry: .

OEM wat een naar mens is dat zeg......... :evil: Kun je niet terug naar je eigen dan. Ik zou nog wel iets over zeggen tegen die gene. Ik zou ook van m'n stoel vallen als ze me dat zouden flikken.

Vic jij hebt ook een mooi ventje hoor.

Groetjes milou

15. Chanty24

Chanty24 Actief lid

Hallo Meiden ben ik weer

Ben door de Vk doorgestuurd naar het ziekenhuis. heb eiwit in mijn urine en mn bloeddruk blijft stijgen. Ook hou ik vocht vast en heb pijn in mijn boven buik en hoofd ben ook af en toe wat missleijk.
    In het ziekenhuis weer aan de CTG bloedafname en urine onderzoek.
    Op de CTG waren wel veel harde buiken (voorweeen) te zien.
    De Gyn had het vanmiddag te druk om langs te komen. maar omdat de baby binnen het nog prima doet. Mocht ik uiteindelijk naar huis. Wel moet ik morgen weer om 09.00 in het Zh zijn.
    Ben benieuwd hoop zo morgen iets van gel of zo gaan inbrengen. Ik kan niet meer. Heb af en toe zo`n pijn in mijn buik en hoofd dat ik me amper kan bewegen.
    Ik heb helaas geen buddy dus als ik in het Zh moet blijven kan ik het niet doorgeven.

Jeetje wat is Hinkie toch bezig zeg. Hoop echt dat ze haar kleine snel in haar armen mag sluiten.

Oem wat heb je toch een rara VK. Snap er niets van.

Joss wat fijn dat de kleine toch een beetje is ingedaald!
    Die krampen en dat gewroet herken ik hier ook. Maar onze kleine ligt echt helemaal vast en kan niet meer uit het bekken.

Meiden ik hoop dat we snel allemaal mogen bevallen. Want overtijd lopen is echt niets.
    Laat die Ukkies nou maar eens tevoorschijn komen!

16. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    ik snap ook niks meer van dat kind
    ik heb me eigen vk gebeld
    en gezegt wat ze me vertelde...
    ook gelijk gezegt dat ik het niet meer trek
    tot de 42ste week...
    ze heeft me beloofd deze week te gaan strippen
    (woensdag) mocht er niks gebeuren
    dan wordt ik nog voor de 42ste week ingeleid
    ik zeg alleen nog niet wanneer dat zal zijn :D

maar nu ik dat te horen heb gekregen zit ik nu
    wel wat lekkerder in me vel...
    ik weet dat het niet lang meer zal duren...
    ik hoop op een natuurlijke bevalling, maar mocht
    het niet zo zijn dan ben ik al blij met de datum
    die doorgegeven is...

wat die vk betreft, dat is ook een hele gerust
    stelling, want mocht ik ingeleid worden
    dan hoef ik haar zoiezo niet meer te zien ;)...

Chanty ik hoop dat alles goed zal gaan met je
    een hogebloeddruk is natuurlijk niet fijn!

Hinkie: ZET M OP MEID NOG EVEN!

Wat is het rustig hier...
    zijn ze nou allemaal bevallen dan?

17. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    @oem, wat een ongelovelijk dom wijf. Sorry hoor, maar ik zou haar vragen of ze haar diploma bij een pakje roomboter heeft gekregen....tssssssssss het moet niet gekker worden.

@dani, ohh balen als je dan niet verder kunt he...

@aussie, you can deliver now, roger (hihi)

@chanty, nu geen gekke dingen gaan uithalen he?!
    Ik wil ook wel buddy van je zijn hoor.... zal je mn mobiel nog even pb'en dan kun je in ieder geval een smsje sturen als er nieuws is....

@tinker, dat vind ik ook zo gek, je weet gewoon niet wanneer het gaat beginnen. Voor het zelfde geld heb ik over 5 minuten spontaan weeen en zet het door.....

18. Tinker

Tinker Actief lid

30 okt 2006
    305
    0
    0
    Zwolle
    Ja raar is dat eigenlijk of niet joss81. Mijn VK zei wel tegen mij laat alles maar los. En daar heeft ze natuurlijk ook wel weer gelijk in......hahahhaha.

Ze heeft net wel zitten drukken daar beneden en sindsdien heb ik wel steeds "harde"buiken of voor pret of iets raars........maar we zullen het zien. en ik heb ineens last van mijn rug.

Maar zelfs dan is altijd nog de vraag of alles wel door zet.......en of het uberhaupt iets te betekenen heeft...... :) :)

Groetjes milou

19. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    Joss/ Dani, ja is op medische indicatie, heb een scheurtje in mijn middenrif gekregen door het vele spugen ( hele zwangerschap) en als je bij de gyn. loop dan hoef je niet langer dan week 41.. bij de VK laten ze je langer lopen.
    Nu loop ik ook bij de VK maar ze zegt zelf dat ik dit niet langer trek... ben echt op nu van het spugen. Het zijn schatten daar gelukkig die heel erg mee denken!
    Strippen heeft geen zin omdat ze helemaal niet is ingedaald & vandaar dat we gelijk op inleiden overgaan...

Oem wat een rare VK heb jij joh!

Dani, heb je je engelenhaar al..?

Chanty, hoop dat ze morgen gaan beginnen met een gel inbrengen, veel succes alvast!

20. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    oh ja Bianc, ik wist het eigenlijk ook wel! sorry. Fijn dat ze zo meedenken met je....

Tinker, spannend hoor!

Ik heb vanmiddag een flinke lunch gehad... eenk op groentesoep en 2 sacijzebroodjes......
    Nu heb ik nog helemaal geen zin in eten. We zouden nog stamppot gaan eten ook....beetje teveel van het goede op 1 dag. Denk dat ik het maar bij een boterham hou hahaha

Deel Deze Pagina