Strippen hebben ze al twee keer gedaan en dat hielp niets deed alleen verschrikkelijk veel pijn. Dus dat laat ik echt niet meer doen. Vond het vreselijk. Ben benieuwd wat de gyn gaat zeggen straks. Ik ga u opschieten word over een uur opgehaald om naar het zh te gaan. doei doei
Hey goedemorgen. Oem en chanty en joss......shit dat jullie nog niet aan de beurt zijn...... Hier heeft het ook niet doorgezet het was wel aan het rommelen maar toen ik in bed ging liggen was het weer weg. Jammer..... Chanty success bij de gyn. hopenlijk gaan ze nu toch iets doen. Oem dan moet het maar vandaag voor jou gebeuren .......en natuurlijk ook voor Joss.... laterrrrrr milou
Adriana gefeliciteerd met Alexander! Is idd snel gegaan zeg, doe maar lekker uitrusten en geniet van je zoontje!
Adriana, gefeliciteerd! Monique, ik vind het ook stinken dus ga van de week eens wat vragen bij VK.. groetjes
nog meer babynieuws trouwens: Maria kletst ook mee in een ander topic waar ik ook mee klets. daar is dit nieuws binnen gekomen! Ben vannacht bevallen om 00.45 uur van een gezonde dochter: ROSALINA ELENA 3200 gram. We maken het goed. Kom snel m'n verhaal vertellen!
Hallo decembermama's, Voor de zwangeren: Sterkte met de laatste loodjes en gefeliciteerd voor degenen die al bevallen zijn! Groetjes Otje (decembermama '06 )
Hey dames Adriana zie je wel! Van harte meis! geniet ervan! Hinkie ook van harte! Ik heb echt zoooo beroerd geslapen, hoest de longen uit me lijf! De kleine uk zou bijna naar buiten geblaft worden niet leuk meer. Heb maar ff afspraak gemaakt bij de huisarts.. Zegt de assistente jij was toch zanger.. Zeg uhm.. ja.. nog steeds.. Oh meid ik leef met je mee haha en kom dan maar 15:30 vandaag nog.. want je moet wel een beetje fatsoenlijk die laatste daagjes door eindelijk iemand die meeleeft.. haha Hoeste gister zelfs bloed mee.. nou ja we wachten vanmiddag wel ff af.. Nou joss en oem.. we blijven toch niet met ons 3tjes zitten? Zag idd gister dat froukje de both een meisje had ja.. Emma nog iets.. @ Chanty als ik vrijdag niet bevallen ben gaan ze me ook proberen te strippen.. Ben al wel gewaarschuwd dat het idd niet hoeft te helpen.. Succes strax! Nou ja .. ga maar es bedenken wat ik vandaag ga doen want hier verder ook geen tekenen van een bevalling.. Reken maar op na de kerst want.. Liefss
@chanty oh balen dat het niet heeft doorgezet. Succes bij de gyn! We horen het wel @oem, nou ik zou toch even goed ruiken aan dat vocht... vruchtwater hoeft niet met een enorme plens naar buiten te komen....Het hoofdje zit ervoor he?! @tinker, oeh morgen is je uitgerekende datum! @dani, oh balen zeg dat je zo hoest, hopelijk heeft de dokter een goed middeltje. Je moet toch een beetje fit zijn tijdens de bevalling.... Aangezien jij morgen bevalt! Hahaha Ik zeg: oem vandaag, chanty, bianc en dani morgen, ikzelf overmorgen! hahaha. Tinker mag pas daarna
Hinkie: gefeliciteerd met je zoontje Dante Adriana: gefeliciteerd met je zoontje Alexander Juffie: gefeliciteerd met je dochter Rosalina elena Geniet van jullie moederschap ! De meeste van ons zijn al bevallen. Ik wil iedereen die nog moet bevallen nogmaals veel sterkte wensen en een goede en voorspoedige bevalling wensen. Hopen dat jullie niet lang meer hoeven wachtten. Maar ja een natuurlijke bevalling lijkt me toch het fijnst als het kan en dan is het gewoon geduld hebben, helaas... Gisteren naar onze tante geweest. Daar was heel onze eigen familie. Is niet echt groot daarom waarschijnlijk ook zo hecht. We hebben muziek geluisterd voor de crematie. Wat emotioneel. Max hadden we meegenomen dat maakt het extra wrang. Wat liggen leven en dood dan toch akelig dicht bijelkaar. Waarschijnlijk ga ik met Bas en Max bij hun 2 kleinkinderen in huis tijdens de crematie. En daarna samen met hun naar de koffietafel. Kan ik gewoon voeden etc.
Maria, Adriana en Hinkie: gefeliciteerd met jullie kindjes. Wat een baby nieuws. Ik lag vanochtend ook al vroeg wakker. Zat te stressen, omdat ik de baby niet voelde. Inmiddels gelukkig wel weer gevoeld, maar ben uitgeput van alle spanning. Oem: ik duim voor je dat jij de volgende bent. Sorry dat ik niet op de rest reageer, maar de spanning van vanochtend heeft me echt uitgeput.
joss: hoop voor jullie dat je gelijk hebt zou fijn zijn als je het zelf voor het zeggen had volgens mij wordt ik gewoon de allerlaatste van de dec. mama's die gaat bevallen..
maria Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Geniet er lekker van! Oem Wat balen zeg nog steeds niks! Had de vk jou nu nog terug gebeld of heb ik daar over heen gelezen ? Vicotria Dat is echt vervelend dat je de kleine een possje niet gevoeld hebt dan ga je je zelf helemaal naar maken! Gelukkig dat je de kleine nu wel gevoeld hebt! Dani 84 Zit te wachten op een sms maar helaas nog steeds niks! Wens iedereen heel veel succes!