@ johanna Gaat je bloeddruk daarvan omhoog? haha chipjes eten v Oke.. Nou misschien is ook niet zo dan.. Kreeg gister ook advies van de huisarts stomen stomen stomen.. haha bah en dat is al zo benauwd! Fijn dat het is ingedaald en vast ligt super! Liefss
Jep gelukt met de vitamientjes, jammie! Ohhh nou dat is dan mooi meegenomen, wist ik echt niet! Moet je dat dan zelf aangeven bij het UWV of doet je baas dat.... Gaat mijn baas niet blij mee zijn haha, mijn eerste werkdag staat nu al vol namelijk hihi Johanna wat fijn dat die kleine vast ligt!
Hahaha nou idd mooi meegenomen dan! Ik kreeg een envelop mee moet geboorte kaartje opsturen naar uwv En zo berekenen ze dat. is per bedrijf verschillend denk ik! Liefss
Na de bevalling heeft u altijd recht op minimaal 10 weken uitkering. UWV informeert bij de gemeente wanneer u bevallen bent. U hoeft UWV niet te informeren. De baby is te laat geboren Stel dat het verlof is ingegaan 6 weken vóór de uitgerekende datum. De baby komt echter 1 week te laat. In totaal duurt het verlof dan 17 weken: 7 weken vóór en 10 weken na de bevalling. Ok leuk hihi! xxx
Valt weer mee he Bianc ieder nadeel heeft zn voordeel! Aussie, waar zit je?! Hoop voor de niet fitte dames onder ons, dat ze snel weer fit zijn....anders ga ik toch voor met bevallen want ik voel me kiplekker Ga straks lekker een tosti maken hmmmmmmm
Nou hier ben ik dan! Waar blijven de babies? Er gebeurt bij mij nog helemaal niets! Baarmoeder is ietsje week maar totaal nog geen ontsluiting of iets dergelijks, dus strippen e.i. kan sowieso nog niet! Moeder en kind maken het beide gelukkig helemaal goed, Heb voor de volledigheid een half uur aan de ctg gelegen en baby danst de samba en hartslag helemaal prachtig en totaal GEEN weeën activiteit! Ze doen dus NIETS! Vrijdag weer terug om 1210. Mijn gynaecoloog doet zonder medische reden helemaal niets om het op gang te helpen Zeker niet omdat ik (wij) ons zo goed voelen! Heel diep in mijn hart ben ik het daar ook wel mee eens ware het niet dat ik zooooooooo nieuwsgierig ben..... Vrijdag bespreken we de volgende stap natuurlijk ook afhankelijk van de rijping van mijn onderkant... Nou meiden ik ga maar op de wachtbank, dus na Oem mag de eerst volgende na mij want als jullie allemaal op mij moeten wachten dan wordt het wel 2009! Overigens wat ik nog het meest opvallend van alles vind is dat ik 99 % zeker weet wanneer we de babe hebben gemaakt dus vind ik het nog vreemder dat ie laat komt ?!?!? Het zegt blijbaar toch allemaal niets de natuur bepaalt ! Kom op babies! Dikke kus Aussie
Hey Aussie Dus als je baarmoedermond niet week is kunnen ze helemaal niet strippen? Ik heb vrijdag inwendig onderzoek.. en ze zei dat ze dan evt gaan strippen.. Hoop k dat het hier wel kan! Net allemaal witte klodders afscheiding jakkieeee, Heb genoeg voorwerk maar t echte werk.. pff laat lang op zich wachten.. Dr is net een stuk van m`n tand afgeknapt.. Jasses zo`n scherp randje.. Nou ja.. @ Joss ik hoop ook dat ik snel op knap! Hoest al wel iets minder dus wie weet @ Bianc dus toch een voordeel! Jippie! Liefss
Dani, dat begreep ik van de gyn. Er moet namelijk tenminste ruimte zijn zodat ze met de vingers naar binnen kunnen ?!?!? en als er geen opening is dan kan dat natuurlijk niet ?!?!?
@aussie, oh wat balen he! En maf he, dat je zo zeker weet wanneer ie gemaakt is en dan is ie toch nog te lui om op tijd te komen hahaha Maar hij komt vast gewoon op zijn eigen tijd. Het vervelende is gewoon dat die stomme feestdagen eraan komen en dat NU eigenlijk de beste tijd is om te bevallen, wil je weer een beetje fatsoenlijk de feestdagen doorkomen.....zucht! Dat van die opening klinkt wel logisch. Met strippen maken ze de vliezen los van de baarmoederwand...
Och jee nou dat hoop ik toch dat er wel een opening is vrijdag! M`n oma is vandaag geopereerd lymfeklieren eruit gehaald en kankercellen weggehaald. Nu zagen ze toch een verdikking dus foto`s gemaakt en en zijn waarschijnlijk toch nog weer uitzaaiingen. Hoe of wat weten ze niet ze gaat als het goed is deze week nog door een scan. Wel moet ze bestraald worden! Helamaal een domper op m`n dag. pff.. Als ze de moed opgeeft duurt het niet lang meer.. denk ik.. Hoe dicht leven en dood dan bij elkaar staan he.. Nou hoop ik helemaal snel te bevallen zodat ze toch iets heeft om naar uit te kijken.. brr ben er naar van. Vanavond ned dictee op televisie en de film chocolat.. Allebei wel leuk.. Dus denk niet meer dat ik er ben na half 9! Fijne avond! Liefss
Alle nieuwe wereldburgers: van harte welkom! @Dani, heel veel sterkte. Zwangere dames, wederom succes gewenst met de laatste loodjes. Verder alleen even een kort ego berichtje. Met Yorick, mijn man en mij gaat het weer goed. Yorick is vorige week voor het eerst gevaccineerd. Dat is goed verlopen en de volgende keer mag hij gewoon gevaccineerd worden bij het CB in plaats van in het ziekenhuis. Hij had na zijn prikken wel wat pijn en kreeg wat diarree, maar de monitor was gelukkig overbodig . Helaas had zijn kamergenootje buikgriep. En daar zijn wij nu ook weer vanaf . Op tijd voor onze kerstvakantie (papa heeft dan lekker vrij). Verder zijn we bezig met opvang te regelen als ik weer moet werken (eind januari alweer). Pff, dat valt nog niet mee. Voor 1 dag kan hij naar het kinderdag verblijf. De derde dag per week kan al per 2010 . Het andere kinderdagverblijf had helemaal al geen plek. Dus nu op zoek naar een gastouder.
Dani: wat een vervelend nieuws van je oma. Ik hoop dat je snel je kindje in je armen hebt en hem/haar aan haar kan laten zien. Peetje: wat fijn dat het goed is gegaan met Yorick met vaccineren. Jeetje hij is alweer twee maanden ongelooflijk. Succes met het zoeken naar een gastouder. Want een ellende om opvang te regelen he. Hier alles rustig, ik ga mee doen met het nederlands Dictee. Ik heb altijd ongelooflijk veel fout, maar ja.
Hey Dames, Effe kort ben nog aan het bijkomen....verhaal volgt nog....bedankt voor alle felicitaties voor onze zoon: 15 december, 18:37 geboren (14 december om 11:30 begonnen!) en 3440 gr, zijn naaam: Dante Paul Francis Gr Hinke
Hallo even snel via mobiel! Na een tergend langzame bevalling ben ik vannacht om 00:04 bevallen via een keizersnede! Een prachtige meid van 4060 gram en 52 cm lang! Haar naam is: nena!