december 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door tipp42hgg, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Dani: gaat het dan nu echt beginnen.. Zet hem op meis!

2. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Alle nieuwe moeders, van harte gefeliciteerd.
    Hier niets nieuws. Maandag gaan ze strippen en heb ik een afspraak bij de acupuncturist; schijnt als een dolle te werken :) dus een tip voor alle meiden die het ook zat zijn.

zet hem op allemaal!

3. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    hey daniiiii
    supppper voor je!
    ik zou ook even bellen ;)

Joss: Ik ben hierooooo
    ik ben weer even naar huis gekomen om te
    eten..
    het schiet al lekker op in ons huisje :D
    ik heb stiekem de wc geverft toestraks hahahaha
    mocht eigelijk niks doen van mannetje
    maar heb de wc opgesloten
    en ben gaan verven :D ben er erg trots op :D

Hinkie: wat lief van je dikke knuf terug
    hij heeft het idd wel beetje zwaar...
    maar hij houdt vol de lieverd
    Supper dat jou mannetje snachts opstaat voor
    Dante...
    Zo hoort het ook wel een beetje he :D :oops:

Nou lady's ik voel wel wat in me onderbuik
    maar ik durf er dus helemaal geen tijd meer
    op te nemen...
    STEEDS ALS ik de tijd opneem dan zakt t af
    dus daarom durf ik niet meer te klokken...

Als er wat vorderingen zijn dan laat ik het weten
    Enuhhhh waar is Aussie?
    Zal ze bevallen zijn?
    tis alweer tijdje geleden en de laatste keer
    had ze volgens mij wel weeen...
    Aussie als het zo is veel succes meid!

4. mootjen

mootjen Bekend lid

10 mrt 2008
    575
    0
    0
    uhhmm zijn hier ook dames die al een week over de datum heen zijn gegaan? ik was 14 dec. uitgerekend en ben er HELEMAAL klaar mee. Had gisteren 6 uur lang voorween, buik en rug en zat totaal geen regelmaat in. en kon er echt niets mee. Heb me zo slap gemaakt als een vaatdoek, dat hielp wel iets. En af en toe lopen.
    s'avonds hele erge diarree, dacht dat dan wel zou beginnen maar nee hoor. Alles is nu weer rustig...
    de kerstkleertjes kwamen vandaag binnen, kij poepig van noppies maar ja of ie er dan wel is is de vraag.
    Maandag gaat de VK strippen, iemand hier ervaring mee?

Sorry voor mijn geklaag, en dat ik hier als vreemde ff binnenkom.

5. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    @oem, ohh nog niet aan het bevallen?! Hopelijk brengt het 'niet klokken' geluk! hahaha. Wanneer ben jij je slijmprop eigenlijk verloren?

Hier nog steeds vrij rustig, af en toe wel een wat drukkend gevoel in de onderbuik en een zere onderrug, maar nog niet echt verontrustend. Ik gok op vannacht....sterk voorgevoel... ben benieuwd.

@dani, hoe gaat ie? ben benieuwd.....

@aussie, waar zit je na vanochtend? ? ?

@mootjen, zoals je merkt zijn hier meer dames een week overtijd! 1 is nu naar het ziekenhuis om ingeleid te worden en de rest zit op de wachtbank... Ik word ook maandag gestript, als het kan, want dan moet je wel al een cm ontsluiting hebben, anders kunnen ze er niet bij!
    Heb er verder geen ervaring mee...

6. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    hai joss
    slijmprop was gisteren
    maar zoals ik al zei het rommeld verder niet
    dus ik ga er gewoon vanuit dat ik ingeleid ga worden...

Ik weet nu bijna zeker dat Aussie aan het bevallen is...
    gisteren gokte haar gyn al dat ze die avond zou bevallen..
    En aangezien ze nog niet geweest is...
    denk ik dat "jonny" eindelijk aanwezig is.. :D

ben benieuwd of je gevoel klopt joss
    spannnnend ;)

Euhmmm krijg ik een prijs voor de eerste mama
    die het meeste overtijd blijkt te zijn?

7. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Hallo Meiden,

Zo te zien ben ik niet de enige die langer dan 40 weken doorloopt....zit vandaag op 40 weken en 1 dag... Zal voor sommigen van jullie nog wel kort in de oren klinken haha...

Ook nog niet echt symptomen. Wat gerommel onderin mijn buik en een wat gespannen gevoel. Oh en de bovenkant van mijn linkerborst doet erg zeer....

Laatste loodjes meiden, zet m op!

Kus, Kweenie

8. Aussie73

Aussie73 Actief lid

15 jan 2008
    494
    0
    0
    Hoorn
    Johnny is er nog niet Oem! helaas!
    Ik ben aan de wandel geweest vanmiddag en heb daarna de computer nog niet aangehad! Lief dat jullie zo meeleven. Ik heb wel net als jij Joss, pijn in mijn onderbuik en linker onderrug....
    Ben bang dat jullie me misschien nog wel inhalen!
    En sowieso Oem ben jij eerst aan de beurt! Allemaal maar vannacht dan? x Aussie

9. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    owww wat jammer nou aussie
    ik was er echt al vanuit gegaan...
    neeee ik denk dat die kleine meid nog lang niet
    komt, dus jullie mogen van mij ook wel hoor ;)
    hahahaha

10. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Nou Aussie toch..... ik dacht ook echt dat jij zou gaan hoor! Here comes Johnny whhahaha

Oem het is toch wel spannend om de slijmprop te verliezen, vind ik.... maar jij bent er iets minder posi onder?

Het rommelt hier nog wel steeds wat door en verlies ook nog het nodige...
    Ik hoop dat ik morgen met ander nieuws kom dan 'checkpoint charlie: alles is rustig, over' ;)

Denk dat Dani flink bezig is 8)

Ga nog ff een spelletje doen en dan lekker naar mn bedje.

Weltrusten en een onrustige nacht toegewenst, voor de overtijd dames dan :)

11. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Heej dames

Hier weeen vanaf 2.45 uur eerst om de 9 minuten en nu al om de 5 a 6 minuten! Ze houden steeds ruim een minuut aan. Ehm het lijkt erop dat het begonnen is....

Jullie horen van me!
    Nog meer dames met onrust?

12. Peetje08

Peetje08 Bekend lid

30 mrt 2008
    704
    0
    0
    Joss, zet hem op!

13. Tinker

Tinker Actief lid

30 okt 2006
    305
    0
    0
    Zwolle
    Go joss Go joss...........

Ik denk dat we vandaag weer veel baby nieuws hebben...... :D :D

Ik dan niet... helaas, maar ja ik moet nog even op de wachtbank.. :(

Mijn man blijft maar zeggen dat ie het oooooo zo leuk lijkt om een kerstkindje te hebben...... en ik denk NEEEEE niet met de kerst..... :oops:

Ik hoop dat we snel wat van de andere dames horen...... ben erg nieuwschierig.

Liefs milou ;) ;)

14. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    heejj lieve meiden

jullie maken het hier nog wel spannend hoor.
    ik lees elke dag nog steeds mee maar denk dat ik niet zoveel typ omdat jullie ook zo graag jullie kindjes in de armen willen hebben en als wij dan allemaal vertellen hoe geweldig het is met ons kindje zal dat jullie niet helpen.

ik hoop dat jullie allemaal snel bevallen zulle zijn en we over kunnen na de mama's en het stokje kunnen overdragen aan de januarie mama's.

Ik hoop en duim echt super hard voor jullie dat het allemaal snel zal beginnen en jullie een voorspoedige bevalling zulle hebben.

-------------------------------

hier gaat het goed met Kian en mij.
    heb helaas wel moeten stoppen met borstvoeding omdat ik allemaal wondjes heb op me tepel en beginnende kloven. wat ik ook probeer echt niets helpt :( en het doet zo pijn!
    heb gister de hele dag afgekolft in de hoop dat het dan wat meer rust zou krijgen ma de pijn leek wel alleen ma erger te worden en de tranen stroomde over me wangen heen.
    ik wil heel graag borstvoeding geven omdat het beter is voor Kian maar dit hou ik niet vol dus heb besloten te stoppen en hem flesvoeding te geven.
    hij doet het echt super en vind flesvoeding geen probleem alleen ik voel me zo schuldig :(
    maar moet het maar positief bekijken dat hij de eerste 13 dagen wel borstvoeding heeft gehad en dus een goede start heeft gehad.

trouwens nog een tip voor de mama's waarvan hun kindje erge last heeft van darmpjes, ik heb gister Infacol gehaalt bij de DA.. is nog niet zo lang op de markt maar het helpt echt super!
    het zorgt ervoor dat het vastzittende lucht los komt en 1 gasbal word zodat hij het er makkelijker uit kan drukken.
    het kost 7,95 en hoor heel veel positiefe verhalen van iedereen die het gebruikt.

heb eerst cinababy gehad maar dat helpte bij Kian weinig tot niets. zorgde alleen maar voor meer gerommel in ze darmpjes. en cinababy word opgenomen in het lichaampje en Infacol niet!

zometeen ga ik naar me oma toe.. ze is zo trots dat ze overgrootmoeder is geworden en dat ze het nog mag meemaken! nu kan ze hem lekker vasthouden. ben benieuwt hoe Kian het doet in de auto.

meiden ik blijf jullie volgens en hoop dat jullie snel ook mee kunnen praten over voeding en darmkrampjes!

Dikke diggi knuff voor jullie allemaal!

Liefs xx

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    joss: heel veel succes!

16. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Volgens mij gaan we vandaag inderdaad veel babynieuws krijgen: Bianc, Joss en Dani, volgens mij zijn jullie allemaal nu bezig of hebben jullie een beebje in je armen. Spannend hoor.

Marije: wat jammer dat je met de borstvoeding bent gestopt, maar als het beter voor jou is, is het beter voor Kian. Ik ben bij mijn eerste ook na twee weken gestopt met borstvoeding en ik heb nu echt het liefste mannetje dat er is. Ik geloof niet dat hij er minder om is geworden, ook al heb ik me heel lang schuldig gevoeld dat ik er mee gestopt was. Dus niet doen, niet schuldig voelen, levert jouw en Kian niets op!

Als jullie op mij moeten wachten duurt het denk ik nog wel een tijdje voor we dit topic kunnen gaan afsluiten. Ik ben bang dat het bij mij toch echt januari gaat worden. Volgens mij blijft Juffie mij wel gezelschap houden ;)

17. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Heej even een update.. ik denk de laatste want de weeen worden nu wel erg heftig.
    Vk is net geweest en ik had al 4 cm ontsluiting...tot ieders verbazing! Ze heeft me gestript en de weeen werden gelijk heftiger! Om half 1 komt ze weer...of ik moet bellen als het te heftig wordt.
    Zoals het er nu uit ziet krijgen we vandaag een winterkind! Joepie.

Dani, al nieuws?
    Oem en Aussie, waar zitten jullie?

Tot snel!

18. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    heeeey joss
    hier nog steeds niks
    alles rustig....
    Zet m op meis :D:D nog even en je hebt
    je kindje!

Daniiiiii?
    ik denk echt dat ze bevallen is...

Aussie look's like it's just the 2 off us....hahahaha

19. Hello lady's

Alle mama's van harte gefeliciteerd. Ben al een paar dagen niet online geweest, want ik voelde mij niet echt lekker. Had last van een verkoudheid en griepje en kan moeilijk slapen, dus was gewoon echt op. Vanacht eindelijk een paar uur lekker kunnne slapen.

Alexander gaat echt zoooo goed. Hij drinkt goed, slaapt heerlijk. De borstvoeding gaat echt prima en heb geen last van zere borsten.

Hier een foto van ons mannetje! :D
    Het badje vindt hij heerlijk!

http://i191.photobucket.com/albums/z291 ... medium.jpg

http://i191.photobucket.com/albums/z291 ... medium.jpg

Alle meiden die nog moeten bevallen, heel veel sterkte en veel geluk.

Ik kom af en toe hier nog wel even kijken, maar ik zal niet zo vaak meer posten als ik deed. :rolleyes:

Liefs Adriana

20. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    Zet em op Joss!

Spannend hoor al die mama's die zich nog niet gemeld hebben....hoeveel baby's zouden er vandaag geboren gaan worden?

---------------------------------------------

Met Jamie gaat het harstikke goed en ik heb gisteren voor het eerst gekolfd er zat alleen geen handleiding bij de kolf dus ik denk dat ik iets te enthousiast ben begonnen, want na het kolven had ik een beetje een paarse tepel. Het kolven zelf deed gelukkig geen zeer en ik heb er volgens mij ook al meteen een hele voeding uitgekregen. Het zal wel geholpen hebben dat Jamie nog bij mij lag, want dan kon ik naar haar kijken.

Zometeen komt er weer visite en vandaag dacht ik....laat ik maar op tijd uit bed gaan. Dan kan ik ervoor zorgen dat ik gedouched en ontbeten heb en ga ik zometeen Jamie lekker wassen, aankleden en voeden. Dan zijn we hopelijk klaar als de visite komt.

Nou dames, succes allemaal....ook diegenen die niet meer willen wachten, maar helaas nog even moeten.....ze komen echt pas wanneer ze het zelf willen.

Grtjs,
    Hanneke

Deel Deze Pagina