NOU DIT GELOVEN JULLIE NOOIT! Ik schijn dus echt DE LAATSTE te worden ik wordt pas Donderdag ingeleid! Ze hadden me beloofd dat het morgen zou worden net als Aussie... maar omdat ik nog genoeg vruchtwater heb en de CTG goed was etc... Willen ze wachten aangezien het DRUK is NOU IK HEB HET HEEEEEEEEEEEELEMAAL GEHAD! Ik heb echt een half uur in het ziekenhuis zitten janken in me eentje in de wc mannetje moet vandaag voor het laatste werken dan heeft tie vakantie! Dus was ik even snel alleen gegaan Nou ik weet het gewoon niet meer lady's ik voel me zo moedeloos en ik KAN EN WIL gewoon echt niet meer! Snik snik...ik heb het zo zwaar op dit moment Aussie ik ben blij dat je in elk geval niet langer dan morgen moet...
OEM.....Jemig wat een halve zolen daar bij het ziekenhuis. Ik kan me goed indenken dat je stevig baald en dat je hebt zitten huilen op de wc. Ik had precies het zelfde gedaan. Wat zul jij nu boos zijn. En je mannetje dan wat zegt ie ervan dan? Ik heb er geen woorden voor hoor......... Mijnimeel veel succes vandaag en ik hoop voor je dat het wat gaat helpen. liefs milou
nou ja zeg oem! snap heel goed dat je het helemaal gehad hebt nu! Gelukkig gaat alles wel goed met jullie kleintje..
Alles meiden die bevallen zijn, GEFELICITEERD! Iedereen die nog aan het wachten is, het kan nu ECHT niet lang meer duren! Ik ga van de week alles terug lezen, zitten doet zeer Maar ik hoor ook bij de mama's nu jeeeeeh eindelijk! Hier in het kort een verslagje... Zaterdag om 7 uur in het ziekenhuis, om half 8 gel ingebracht voor inleiding, 0 cm ontsluiting, om 10 uur weeen, gelijk om de 2 minuten, niet leuk! Om 13 uur krap 3 cm ontsluiting, naar de verloskamer. Daar tot een uurtje of 16 onder de douche gestaan, daarna terug op bed, weeen non stop om de minuut tot 18.20, mocht persen, na 4 keer persen en een flinke knip in mijn bil AUW is ze om 18.35 geboren! De weeen waren heftig, van 10 tot 18.20 non stop pffff! Ons kleine meisje heet Jordan, is 48 cm groot en woog bij de geboorte 3060 gram! En ze is zoooooo mooi perfecht en geweldig hihi! Groetjes van een hele trotse mama! Maar we zijn dolgelukkig nu!
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft wat op de lijst hoort kan dat via PB doorgeven aan: OemMujahid of Victoria niet aan ons 2en anders gaat het nog dubbel . De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Mocht je er afgehaald zijn en er weer op willen, laat het één van ons dan even weten en dan zetten we je er snel weer bij DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008 BEVALLEN 8 oktober 2008: (31+2) Yorick - 1800 gram - Peetje08 - 1e kindje (8 december 2008) 15 november 2008: (37+0) Michaël - 2920 gram - Pebbels23 - 1e kindje (6 december 2008) 16 november 2008: (37+3) Tunc - 2560 gram - Mamatje - 1e kindje (5 december 2008) 19 november 2008: (38+4) - Larkin - 3745 gram - Smallgirl77 - 2de kindje (29 november 2008) 26 november 2008: (39+1) - Famke - 3105 gram - Monique4 - 1e kindje (2 december 2008) 26 november 2008: (39+2) - Tristan - 3550 gram - Miepje21 - 1e kindje (1 december 2008) 28 november 2008: (38+6) - Max - 2660 gram - Sawi - 2e kindje (6 december 2008) 30 november 2008: (37+6) - Jara - 2800 gram - Marleen4683 - 1e kindje (15 december 2008) 1 december 2008: (38+6) - Feline Livia Josephine - 3695 gram - Gwendo76 - 2e kindje (8 december 2008) 2 december 2008: (39+5) - Diego - 4070 gram - Dimmel - 1e kindje (4 december 2008) 3 december 2008: (39+2) - Jayden - 3320 gram - Wolly - 1e kindje (8 december 2008) 4 december 2008: (40+1) - Revi Sepp - 3140 gram - Ranjeewha18 - 2e kindje (3 december 2008) 4 december 2008: (40) - Dean - 3070 gram - Marientje - 2e kindje (4 december 2008) 5 december 2008: (40+4) - Jamie - 4410 gram - Vis1978 - 1e kindje (1 december 2008) 6 december 2008: (40) - Kyana - 3510 gram - Mama05 - 2e kindje (6 december 2008) 6 december 2008: (39+5) - Iris Simone - 3150 gram - Tweety - 1e kindje (8 december 2008) 8 december 2008: (40+1) - Kian Marcellis - 3525 gram - Marije - 1e kindje (7 december 2008) 9 december 2008: (38+3) Anaïs Juliette - 5120 gram - Pinguin72 - 2e kindje (20 december 2008) 10 december 2008: (40+5) Lilly Barisa- 4300 gram - Acissej - 1e kindje (5 december 2008) 11 december 2008: (40+3) Danique- 3840 gram - Marrie - 2e kindje (8 december 2008) 12 december 2008: (40+3) Anna - 4180 gram - Marlieke10 - 2ekindje (9 december 2008) 12 december 2008 : (40)- Kian -3280 gram-2dekleine -2ekindje (12 december 2008) 13 december 2008: (39+5) Ruwayda - 2915 gram - parel1988 - 1ekindje (15 december 2008) 14 december 2008 : (40+4) - Djayden Johannes - 3330 gram - Leonie1986 - 1ekindje (10 december 2008) 14 december 2008: (40+3) Tiara - 4202 gram - Sylvia79 - 2ekindje (9 december 2008) 15 december 2008 : (40+3) - Alexander Cornelis - 3320 gram - AdrianaM - 1ekindje (12 december 2008) 15 december 2008 : (41) - Dante Paul Francis - 3440 gram - Hinkie - 1ekindje (7 december 2008) 16 december 2008: (39+6) Rosalina Elena - 3200 gram - Maria04 - 1ekindje (17 december 2008) 17 december 2008: (40+5) Noah - 3880 gram - Chanty24 - 1e kindje (12 december 2008) 18 december 2008: (39+5) Nena - 4060 gram - Lola1982 - 1ekindje (20 december 2008) 18 december 2008: (40+6) Linde Henrike - 3970 gram - Jannegie - 1ekindje (12 december 2008) 19 december 2008: (39+2) Laura - 3300 gram - Johanna - 1ekindje (24 december 2008) 20 december 2008: (41+1) Jarno Bart - 3510 gram - Dani84-1e kindje (12 december 2008) 20 december 2008: (41) - Jordan- 3060 gram - bianc - 1e kindje (13 december 2008) 21 december 2008: (41+1) Vince - 4240 gram - Joss81-1e kindje (13 december 2008) Totaal 18 meisjes, 17 jongens UITGEREKEND 10 december2008 OemMujahid: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: Begonnen - Buddy: Monique4,Aussie & Victoria 11 december2008 Aussie73: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 31 okt - Buddy: Iuno,Joss81 en OemMujahid 17 december2008 Tinker: 4e kindje - bevalling: thuis - verlof: ? 19 december2008 Kweenie: 1e kindje - bevalling: zh - verlof: 24 nov - Buddy: Marleen & Johanna 21 december2008 Goglezzz: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: Mijnimeel: 2e kindje - bevalling: zh 25 december2008 Natascha78: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 28 nov - Buddy: Dimmel 29 december2008 Juffie1984: 1e kindje - bevalling: thuis - verlof: 1 dec - Buddy: Marrie Victoria: 2e kindje - bevalling: twijfel - verlof 1 dec - Buddy: OemMujahid 30 december2008 Mayby: 1ste kindje - bevalling: ziekenhuis - Verlof: begonnen 04 januari 2009 (vermoed dat het eind dec gaat worden) Iuno: 2e kindje - bevalling: zh - verlof: n.v.t - Buddy: Aussie & joss81 NOG 11 zwangeren in december 4 Jongens - 2 Meiden - 5 Verrassing Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn We denken aan jullie! Kitty1982, mama van Tessa, Rian, Coco1972, Sim80, Ginny, Poppy Agenda Dec 22: Oem afspraak gyn 23: Victoria vk
Bianc: geniet ervan. Ik heb je erbij gezet in de lijst. Oem: wat rot voor je. Ik denk dat je wel gaat winnen als het gaat om het langst wachten op je kindje. Maar ja, daar zit jij natuurlijk niet op te wachten. Gelukkig dat het allemaal goed gaat met je meisje in jouw buik. Balen dat ze d'r niet eerder willen halen, maar hou vol meid! Je hebt het nu al zo lang volgehouden die laatste dagen red je ook wel. Ga lekker een potje janken en ga daarna bedenken hoe je de tijd doorkomt tot donderdag. Kom lekker hier kletsen, want ik zit hier ook nog wel even hoor. Wie weet kunnen we je hier een beetje opbeuren en de dagen doorslepen. Een knuf van mij.
Hoi Meiden Sorry dat ik zo lang niet van me heb leten horen maar moest even inkomen en genieten natuurlijk van ons kleine meisje. Maandag nacht had ik een hele onrustige nacht kon de slaap niet vatte en had last van veel harde buiken.'s ochtens om negen uur zijn haantje en ik getrouwd en hadden we daarna een huis vol visite.Ik had toen al last van krampjes.Toen de visite weg waren heb ik het hele huis nog gesopt en om 14 uur werden de krampjes heviger toen toch de verloskundige gebeld en die kwam kijken,toen had ik een vinger topje ontsluiting en moest ik van haar wat afleiding zoeken en nog wat urine afleveren bij de huisarts,ondertussen liep ik in het winkelcentrum en werden de krampen regelmatiger,we zijn toen ook nog op visite geweest bij vrienden daar werden de krampen heviger en regelmatiger zo om de drie minuten wij naar huis gereden en de verloskundige kwam rond 19.00 ik had toen drie centimenter. ze zou rond 22.00 weer terug komen de weeen die ik had waren goed te dragen en ik dacht nog nou als dit het is . Om tien kwam ze terug en toen nog steeds drie cm dat was echt een domper ze heeft toen me vliezen gebroken.Ze zou om 00.30 terug komen.De weeen werden erg heftig en ik ging heerlijk douchen daar werden de ween zo heftig dat ik het gevoel had dat me kindje er al werd uitgedrukt (persdrang)Ik haantje geroepen dat hij de verloskundige moest bellen en die kwam meteen ik had toen 6 cm ze bleef toen even bij me om het aan te kijken maar de weeen werden zo heftig dat ik het pergevoel amper weg kon puffen om twaalf uur had ik 9 cm en om kwart over mocht ik gaan persen en om 00.45 was me kleine meisje geboren de kraamverpleegkundige kwam te laat het ging allemaal zo snel maar het is allemaal supper goed gegaan ben haast niet uitgeschuurd. Roslalina doet het supper goed en is maar 160 gram afgevallen en van daag op de 7 de dag zit ze al weer op het geboorte gewicht.Ik geef bortsvoeding en dit gaat echt supper.Vandaag hielprikje en gehaartest dit ging ook supper dus al met al het gaat heel goed. zo een heel verhaal. Meiden die al bevallen zijn gefeliciteerd! oem succes meis liefs maria
Dames, Alle bevallen dames gefeliciteerd! Alle wachtende dames sterkte nog en een dikke knuffel en dan vooral voor de dames die overtijd liepen! Na een lange nacht/dag/avond is uiteindelijk mijn meisje Nena door middel van een keizersnede geboren! Ze lag steeds al niet ingedaald, en tijdens de bevalling bleek dus dat ze ook niet kon indalen! Ik ben nu gelukkig weer thuis uit het ziekenhuis en herstellende van de keizersnede wat gelukkig wel vlot verloopt!
BUDDY NIEUWS!!! Kreeg net sms-je van Aussi... Meiden, ik heb eiwit in mijn urine en heel hoge bloeddruk, dus ik word nu opgenomen. Sowieso morgenochtend om 07:15 ingeleid, maar afhankelijk van bloedonderzoek misschien eerder. xxx Aussie Heb haar een sms-je terug getsuurd met heel veel sterkte voor vannacht, dat ze haar beebje morgen maar gezond en wel in d'r armen mag houden en zichzelf ook goed zal voelen...
Lola gefeliciteerd met nena Aussie heel veel succes en morgen heb je teminste je kleine in je armen. Ik ben bij de vk geweest en woensdag moet ik weer komen en dan kunnen we strippen maar hoeft nog niet .Die keuze mag ik dan op dat moment zelf nog maken. En dan als het er nog niet is dan moet ik maandag weer komen en dan wordt ik zeker gestript. Dus ik zit nog even op de wachtbank.......misschien dat het wel voor woensdag. We zien het wel. Liefs milou
Hey Nou ben er ff heel kort kan amper zitten door de knip ong 10 cm Jarno lag met z`n handje voor z`n gezichtje waardoor normale uitdrijving niet mogelijk was, en hartslagje werd te hoog, dus met persweeen toch nog naar t ziekenhuis! Mocht wel gelijk naar huis. Jarno doet het prima, Joss en de rest van harte! Oem? nog niet? Denk aan je hoor! later meer... Liefss
Maria04: dus jullie dochter is de dag na jullie trouwdag geboren? Wat leuk zeg. Daar was ze dus op aan het wachten. Lola: lekker dat je weer thuis bent en het herstel goed verloopt. Super leuke naam Nena. Geniet van je prinsesje. Aussie: je zult het niet lezen nu, maar heel veel sterkte. Ik duim voor je. Dani: heftig zo'n knip. Sterkte ermee. En geniet van Jarno.
@aussie, zet m op meid! @oem, sjee donderdag pas... misschien ben je nu al bevallen @tinker, weet je al ofje dan gestript wil worden? @dani, hefti hoor zon knip! @Bianc, gefeliciteerd met Jordan! En wat een vlotte bevalling! Hier doet Vince ergzijn best om te drinken, maar het wil nog niet zo goed lukken (vlakke tepels ) Het is net voor het eerst echt goed gelukt! Dat was wel fijn, want ik had al wat traantjes.... Hij is zo rustig en tevreden Bevalling: 03.00 uur, lichte weeen 05.00 uur, regelmatiger 09.30 uur, vk kwam en ik had al 4 cm ontsluiting! 12.30 uur, vk kwam en geen vorderingen, ze heeft toen de vliezen gebroken. weeen kwamen gelijk erg heftig en om de 2 minuten. 14.20 uur, 10 cm ontsluiting 15.05 uur, Vince is geboren Ik ben iets ingescheurd en heb 3 hechtingen, maar heb er weinig last van. Dames ik ga er weer vandoor, foto's laten nog even op zich wachten...aangezien ik nu nog met een laptoppie werk ipv achter de pc zit!
joss je bent er weer snel bij.....hahaha Ik weet het nog niet of ik dan gestript wil worden zit er nu nog ever na tedenken. Even kijken hoe zat ik het dan ben. Lijkt me ook wel eng ..strippen. Ben bij de andere ook nooit gestript dus dat zou nieuw voor me zijn. Liefs milou
ALLE NIEUWE MAMA'S: VAN HARTE GEFELICITEERD! het is alweer zowat een week geleden dat ik me heb gemeld, beetje hectische tijd hahaha! Djayden doet het supergoed! hij zit alweer over zijn geboorte gewicht en is al een keer lekker naar buiten geweest! de bv is goed op gang en het is een heerlijk rustig ventje! Voor foto's: http://www.blda.nl/djayden_johannes.html Nou bij deze alsnog mijn bevallingsverhaal: Vanaf vrijdag natuurlijk al steeds voorweeen gehad, maar zaterdag rond een uur of 15.00 werden de weeen regelmatiger om de 3/4 minuten. Verlos kwam rond 17.00 uur maar nog niks opgeschoten met de ontsluiting (1cm). Ze heeft me gestript en de weeen werden wat krachtiger daarna. Om 22.00 kwam de VK weer, 3cm ontsluiting, schoot dus niet echt op. om 22.30 zijn mijn vliezen doorgeprikt. Vanaf 23.00 uur kwam ik in een super weeenstorm! ik had geen adempauze meer en de weeen waren zowat niet op te vangen! Om 0.30 uur wilde ik naar het ziekenhuis voor pijnbestrijding! de VK kwam kijken om 1.00 uur, nog steeds maar 3 cm! Om 1.15 waren we in het ziekenhuis, nog een half uur aan de CTG gelegen en mijn infuus werd geprikt voor de medicatie. Nu had ik 6cm ontsluiting, dat is 3cm in een half uur! Toen uiteindelijk de pijnstilling in mijn infuus mocht, ging ze nog 1x kijken, toen had ik al 9cm ontsluiting en krijg dus geen pijnstilling meer! grr wat was ik kwaad zeg hahahaha! Even een kwartiertje adempauze gehad gelukkig en toen begonnen de persweeen. Ik mocht nog niet persen want ik had nog een opstaand randje wat eerst weg moest. Dus nog een half uur een poging gedaan om mijn persweeen tegen te houden (dit is fysiek gewoon niet mogelijk!) en toen mocht ik eindelijk! binnen drie kwartier is Djayden toen geboren! Hij had zijn handje naast zijn hoofdje en scoorde meteen een 9 en 10 met de apgar! Mama is niet uitgescheurd en heeft geen hechtingen en 4 uur later waren we thuis! Nou heel verhaal merk ik alweer, maar wilde het toch nog even vertellen! Hoe gaat het met jullie allemaal? heb niet alles bijgelezen hoor sorry lieverds
hai lady's neeeeeee nog niet bevallen helaas.... en zoals ik al zei ik denk echt dat het pas donderdag wordt... Ik heb het gevoel dat die kleine wel weken kan blijven zitten... Ik heb helemaal geen last van krampjes of iets.. Dus jammer maar helaas... Wel echt belachelijk dat ze me zoooo lang laten wachten... terwijl ze beloofd hadden eerder in te grijpen ben er nog bedust van maja..Niks aan te doen... Die kleine vind het vast fijn bij mama en wil nog even genieten van de warmte denk ik... Joss je bent snel meis! ben benieuwd naar de foto's Leonie: wat een mooi ventje zeg... En jij straalt ook helemaal alsof je al weken hersteld bent van je bevalling knap hoor! Aussie: ikw eet dat je het niet meer leest maar heeeeeeeeeeeel veel succes met de bevallinG! En ik hoop dat het allemaal goed komt met je bloeddruk en die kleine jonny... laten we hopen dat het gezond verloopt Nou meiden ik heb het zoals jullie dus al gelezen hebben hierboven al opgegeven dus ben nu druk bezig met verhuizen... misschien daarom dat ik wat minder reageer mocht er iets gebeuren dan laat ik het alsnog weten Groetjesss
Goedemorgen, Wat is het rustig hier! Leonie: wat een schatje is Jayden. je bent ook al snel naar buiten gegaan. Het loopt allemaal dus wel goed. Joss: hoop dat vandaag weer wat beter gaat met de BV. Geniet van je kleine mannetje. oem; goed om te horen dat je je weer wat beter voelt. Je klinkt gelukkig weer een stuk positiever. Tinker: en heb je al besloten of je je laat strippen? Ik heb straks afspraak bij VK. Heb vannacht krampen gehad, (voorweeen?), maar nu nergens meer last van. Heb voor de zekerheid mijn urine ook maar weer weggebracht, want moet ook constant plassen, dus misschien wel een blaasontsteking. Mama's: geniet van jullie kleine mensjes.