hai meiden alles is inderdaad rustig hier Ik wilde even aan de meldplicht doen ik ben nog niet bevallen en niks bijzonders aan de hand ook geen gerommel dus ik ben vandaag weer lekker druk bezig in me huisje... Fijne dag iedereen
goedemorgen allemaal, leonie: wat een leuke foto's. fijn dat het allemaal zo goed gaat! oem: succes in jullie huisje vandaag! groot gelijk dat je maar andere dingen gaat doen. zitten wachten tot donderdag duurt ook zo lang! victoria: moet ook echt super vaak plassen. heel irritant. Verder hier nog geen krampjes ofzo.. moet straks naar de vk.. hoop eigenlijk de laatste keer fijne dag allemaal!
Wat fijn dat er al zoveel bevallen zijn! gefeliciteerd allemaal! Ik had gisteravond enorme ongikramp in mijn buik en rug dus dacht echt dat het zou beginnen maar na een paar minuten weer helemaal nergens last van.. Heb dan ook heerlijk geslapen, moest alleen wel vaak en veeeeel plassen; vochtuitdrijving? Nou ja, geduld is een schone zaak...
Hier ook nog niks. Ik denk dat ik me morgen wel laat strippen want ik heb het vandaag wel weer gehad. Kan weer niks hebben. Mijn zus komt vanmiddag me even gezelschap houden. En mijn mijn mannetje moet ook de hele dag werken tot vanavond 12uur. Dus lekker gezellig hier. En morgen moet ie ook nog werken en dan zit ik de hele tijd met 3 kids hier thuis. En eigenlijk kan ik dat op het moment niet hebben.........maar ja het is niet anders. Sorry voor mijn geklaag......... Hoe zou het met aussie zijn? liefs milou
Weer terug van de VK. Alles is goed. Baby heeft het nog prima naar zijn/haar zin in mijn buik. Het vele plassen bij mij, is toch een blaasontsteking. Hoopte er deze zwangerschap zonder kuren door te komen, maar helaas moet nu toch weer aan de antibiotica op het eind . Die krampen en harde buiken van afgelopen nacht kwamen dus waarschijnlijk door blaasontsteking. Ik heb het vandaag echt even gehad. Ga straks lekker in bad en dan naar een vriendin even afleiding zoeken. Tinker: pittig morgen de hele dag alleen met drie kids. Niet een vriendin of (schoon)moeder die je kan komen helpen. Pff, ik heb mijn handen al vol aan één! Ben benieuwd of het strippen het op gang gaat brengen. Dan krijgt je vriend straks gelijk en krijgen jullie een kerstkindje. Volgens mijn vader wordt de mijne ook eerste of tweede kerstdag geboren. We zullen zien. Bellabella: wie weet bij jouw de eerste tekenen van een beginnende bevalling.... Juffie: succes bij de VK. Hopelijk inderdaad de laatste keer. Oem: succes met klussen. Ik meld me vanavond wel weer. Kijken of we dan wat van Aussie hebben gehoord. Ze zou vandaag ingeleid worden....
Nou gisteren accupunctuur gehad. Het schijnt binnen 48 uur de bevalling op te wekken. Dus ik heb nog een dag. Verder ook nog gestript bij de VK. Heb al sinds gisteren pijnlijke steken "down under" maar nog geen weeen. Had gehoopt dat de steken over zouden gaan in weeen maar helaas. Morgen mag ik terug komen bij de VK en dan gaan ze opnieuw strippen. Hopelijk dat dit werkt.... Ik had gisteren trouwens al wel 2 centimeter ontsluiting. Maar ja, nog geen baby! Ik hoop dat het snel komt; in ieder geval voor Kerst! We zullen zien. Iedereen wederom succes. Wie weet wat vandaag brengt!
zo ben ook weer bij de vk geweest. bloeddruk was wat te hoog. moet me rustiger houden en als het maandag weer te hoog is moet ik voor controle naar het zh Zat ook een heel klein beetje eiwit in mijn urine.. Allemaal nog acceptabel maar moet wel in de gaten gehouden worden. dat wordt dus op de bank hangen de rest van de tijd Bah niets aan! Niets doen is echt niets voor mij, dus wordt nog lastig. met de kleine alles wel goed gelukkig, nog steeds schatten ze hem/ haar neit al te groot dus mag nog best even groeien in mijn buik..
Checkt bij jullie de VK zelf de urine (voor blaasonsteking)? Ik moet dan naar de huisarts gaan... @Mijnimeel: Als je nou gaat bevallen weet je niet of het door het strippen of de accupunctuur komt, toch? Maar hopelijk werkt een van de 2!
bellebella: voor checken van blaasontsteking moet ik ook naar de ha inderdaad. Het checken op eiwit kon wel bij de vk zelf...
Victoria ik heb helaas geen ouders meer en mijn schoonmoeder is ook helaas overleden. Heb alleen mijn schoonvader en die doet al veel voor ons. Hij is er nu ook op het moment. Dus ben even vrij maar die moet vanmiddag ook nog van alles doen. Dus dan blijft er niet zoveel over........ En inderdaad krijgt ie ook nog gelijk met een kerstkindje wat ik eigenlijk echt niet wil........ maar ja als het echt niet anders is ....... Liefs milou
@oem: thanks! tja alles gaat echt super hier, had ik echt niet verwacht! en jij nog niet bevallen? wat heb ik met je te doen zeg! gaan ze je niet snel inleiden onderhand? het is al bijna 14 dagen later...
hoi hoi dames. alles goed met iedereen.. de nieuwe mama's nog gefeliciteerd. hier gaat alles goed. de kleine wilt sinds gisteren niet meer aan de borst drinken dus nu is het afkolven en in het flesje geven. vandaag is nog iemand geweest om te kijken waarom enzo. maar met de baby is alles goed ze is 200 gram aan gekomen. maar gelukkig ze drinkt moedermelk en dat is het belangrijkste..
hey leonie ja ik wordt dus donderdag ingeleid ik heb Serotiniteit ofzo iets... ik hoor dus bij de 5% vrouwen die gewoon overtijd raken en dat er nog niks gebeurd... Enuh zoals ik al eerder gezegt heb... ik denk dat als ze me donderdag niet zouden inleiden... Ik misschien wel weken door kan lopen met die buik, want ze wil gewoon echt niet... Zo gek idee... Majaaaaa Hier dus nog steeds alles rustig... wel een heeele leuke hoekbank gevonden en gelijk gekocht meubeltjes ook al uitgezocht voor de woonkamer... Dus ben wel heel erg vrolijk wat dat betreft
hallo! ik heb hier in het begin mee geschreven maar door tijdgebrek gestopt. heb wel altijd blijven lezen hier. wilde (ook al ben ik vd lijst afgehaald) even doorgeven dat onze dochter HAYLEY NOËLLE op 18-12-2008 geboren is een dag voor de uitgerekende datum. ze woog 3970 gram en is het zusje van onze Aidan Quinn. xxx
Nog geen nieuws gehad van Aussie... 8-[ Zou ze haar beebje al in d'r armen hebben...? [-o< Hier dikke prut. Vandaag weer controle gehad, maar nog steeds is de bmh niet helemaal verstreken en de ontsluiting zit nog steeds op ca 1 cm. Wel is beebje nu volledig ingedaald (wat het er niet aangenamer op maakt ). Ook van vanochtend vroeg tot een uurtje geleden ofzo elke 10 en af en toe na 15 min. een keiharde en pijnlijke buik gehad, maar de CTG liet niets opmerkelijks zien... Ben het zò zat, al die harde buiken, zo vermoeiend en wordt er vaak ook gewoon naar van, maar blijkbaar richten ze maar uiterst weinig uit... Volgende controle pas weer over 2 weken... Sorry voor het geklaag , maar zit er gewoon ff helemaal doorheen.
Ben ik ook weer even. Iuno @ hier nog één met harde buiken. Bij mij is het elke avond raak. Overdag geen last van, maar 's avonds is het één keiharde bal. Ik ben er moe van Kimkivits@ gefeliciteerd met de geboorte van je dochter. Het is hier op het moment erg rustig. Maar wie weet straks bij de mama's wel weer meer actie. Je kan er altijd weer bij op de lijst, maar ik weet niet of je dat wil. Anders zet ik je er weer bij. Oem: leuk een nieuwe bank. Wij hebben ook een hoekbank, echt heerlijk. Parel: fijn dat het allemaal goed gaat. Bij een vriendin van mij wilde haar dochter ook een dag niet aan de borst drinken, maar de volgende dag wilde ze weer wel, dus misschien gewoon tijdelijk. Tinker: mijn moeder is ook overleden, dus herken het helemaal. Gelukkig heb ik wel zussen die af en toe eens wat voor me kunnen doen. Ik wilde eerst ook niet dat de baby met kerst geboren zou worden, maar inmiddels maakt het me helemaal niets meer uit. Ik ga vanavond vroeg naar bed. Slaapt slecht 's nachts door die harde buiken. Tot morgen. Hopelijk dan weer meer babynieuws.
!!!BUB-MELDING!!! Sms van Aussi: Joe David Kappar is vandaag om 17:47 geboren. 4.110gr en 53cm. Alles goed met het hele gezin!!! Heb Aussi per sms namens iedereen hier gefeliciteerd.
Kimvits.. gefelicteerd meid! ook Aussie gefeliciteerd met je ventje! ----------------- Morgen ga ik een dagje naar texel! met de trein.. poeh zo geen zin in! de eerste kerstdag ga ik meteen door naar mijn ouders, dus ik ben er dan misschien laat in de avond (eerste kerstdag) en anders ben ik er pas tweede kerst avond! dikke zoenen, voor de aankomende bevallende mamas! en heel veel sterkte!