december 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door tipp42hgg, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen meiden,

meld me hier ook weer even ;)

Fijne dag!

xxx

2. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Hier nog één. Nog steeds niks.......

3. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Spannend dames!

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    had vannacht wel ongikrampjes en vanmorgen ook maar nu ben ik aan het soppen in de hoop dat het doorzet en voel ik niets meer.. zelfs geen harde buik.. :(

5. Ik hoop dat het snel doorzet voor jullie meiden. Nog even volhouden!

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113

Mijn mooie prinses!

7. Tinker

Tinker Actief lid

30 okt 2006
    305
    0
    0
    Zwolle
    Hallo dames.

Ben ik ook weer even.

Victoria, Juffie, Bellabella en als ik nog iemand ben vergeten ik hoop voor jullie dat jullie je beeb zo snel mogelijk in de armen kunnen sluiten. Want niets is zo vervellend als overtijd lopen.......

Hier gaat alles weer goed. sylvio heeft na 3 dagen heel veel huilen eindelijk een beetje rust. Hij heeft heel snel last van lucht. Boeren gaat nie zo goed. Misschien toch nog even iets voor halen. Vandaag maar eens kijken. Mag ook nog niet met hem naar buiten want hij is nog niet aangekomen. Hij heeft de laatste dagen zoveel gepoept dat er niets is bij gekomen.

Heel veel liefs milou

8. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    @Lola.. wat is ze mooi!

@victoria.. hij komt wel aan. teminste hij is geboren met 3525 en nu al 4330 dus dat lijkt me genoeg toch ?;) haha
    dus daar maak ik me niet zo zorgen om .. ma wou even langs het weeguurtje omdat je dan ook vragen kan stellen en wil vragen wat ik kan doen als hij zo vaak om eten vraagt.
    vanaf vandaag ga ik hard aan het werk met een ritme..
    drinken, knuffelen, als hij nog wakker is de box even in en dan na bed. als hij begint te huilen 10 minutjes laten huilen dan even na boven en troosten en dan weer in bed.
    hoop dat het gaat helpen en hij het snel doorheeft.
    hij drinkt nu wel bijna 120 cc dus dat gaat steeds beter en daardoor zal die ook langer kunnen slapen.
    hij heeft afgelope nacht van 12 tot 6 geslapen :D was echt trots op hem!

Liefs xx

9. acissej

acissej Bekend lid

17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    Even snel reageren want mijn man staat te wachten om te gaan winkelen.

@ Mama
    Lilly maakte ook steeds klakkende geluiden als ze aan de borst zit en dat betekende dat ze niet vacuum zit. Ze ontplopte zich met haar tong steeds. Daardoor kreeg ik ook sneller kloven en kreeg ze teveel lucht mee naar binnen en weinig voeding.
    Er is mij aangeraden om de aangepaste madonna houding te doen maar die was voor mij te zwaar.
    Als je wilt kan ik het formulier inscannen en naar je sturen.

Gr

Ps allemaal gelukkig nieuwjaar en jammer dat niet alle baby`s in 2008 zijn gekomen.

10. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Lola : wat een lief poppetje.

tinker:vervelend dat sylvio zo'n llast heeft van lucht. hopelijk gaat het snel beter.

Marije: dat is zeker genoeg aangekomen. Hopelijk geeft het ritme jullie wat meer rust.

Ik ben me toch moe steeds. Ik slaap snachts redelijk en toch ben ik 's middags heel moe. Dus ga straks ook maar weer even liggen gelijk met mijn kleine mannetje.

11. Johanna1

Johanna1 Bekend lid

15 feb 2008
    515
    0
    0
    Kampen
    hallo allemaal,

Iedereen weer van harte gefeliciteerd. Nog maar 5 zwangere dames zie ik. Nou meiden, heel veel succes en sterkte met de laatste loodjes.

Hier gaat verder alles wel goed. Laura is alleen al een paar dagen erg verkouden. Zielig hoor zo klein en dan al verkouden. Maar ja, ik was zelf snotverkouden toen ze was geboren dus dan is het ook niet gek dat zij nu verkouden is. Door haar verkoudheid drinkt wel slechter als normaal, dat is minder. As dinsdag even haar laten wegen. Ben benieuwd of ze nog is gegroeid.

Liefs, Marjolein

12. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Dat zei de wijkverpleegster ook. Hij klakt niet echt en mijn borsten doen ook niet zeer. Ook zie ik geen wits in z`n mondje.. Dus ik denk het niet. Het is ook niet elke keer hoor, maar wel vaak..

Liefss

13. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    Gelukkig nieuwjaar allemaal!

@Bellabella: wees gerust....ik had ook helemaal geen voortekenen voordat de bevalling begon, maar toen het eenmaal begon, wist ik het meteen, ook al is het mijn eerste, ik had meteen het gevoel "dit is het".

Meiden die nog moeten bevallen: ik hoop voor jullie dat het niet lang meer zal duren en dat jullie snel je kleintjes in de armen kunnen sluiten.

Wij hebben vanmorgen een nieuwe (tweedehands) auto gekocht voor mij! Ik was al aan het sparen voor een auto, omdat ik straks ook op pad wil als ik thuis ben en Dennis de auto voor zijn werk nodig heeft. Nu had ik een leuke bonus gekregen van mijn werk en kon ik dus eerder een auto kopen. Het is een vrij grote auto (Mitsubishi Spacestar), een soort van kleinere stationwagen. De wandelwagen past er goed in en dat was eigenlijk het belangrijkste van de hele auto. We konden vanmorgen gaan kijken en hebben toen meteen gekocht en mee naar huis genomen. Heerlijk hoor! Dan kan ik straks lekker met Jamie op pad als ik weer mag tillen :).
    Jamie doet het overigens heel goed. We hadden afgelopen week 2 keer een dag dat ze vanaf 's middags ineens heel vaak wilde eten, daardoor sliep ze 's nachts wel wat langer door. Af en toe denk ik dat we een ritme hebben, maar dan zomaar ineens gooit ze het weer door de war. Gelukkig komt ze vaak om de 4 à 5 uur en zijn de keren dat ze om de 2,5 à 3 uur bijna op 1 hand te tellen. Wij mogen dus niet klagen. Wel lijkt het erop dat ze wat meer moeite krijgt met aanleggen. Ineens pakt ze af en toe alleen mijn tepel, maar het lijkt vooralsnog uiteindelijk steeds goed te gaan. Ik heb gelukkig nog geen kloven. Ook krijgt ze elke dag wel een flesje borstvoeding en die pakt ze ook heel goed.
    We hebben nu 2 keer kunstvoeding geprobeerd, maar het lijkt wel of ze dat nog niet zo lekker vind, 't is natuurlijk toch een andere smaak. Als ze 6 weken is ga ik beginnen met afbouwen, omdat ik niet op mijn werk wil kolven. Ik hoop dat ze dan de kunstvoeding snel lekker gaat vinden en dat het afbouwen een beetje soepel zal verlopen.

Nou, 't is weer een heel verhaal geworden. Ik ga zo maar eens wat te eten maken. Fijn weekend allemaal en zwangere dames! Zet em op!

Grtjs,
    Hanneke

14. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    gelukkig maar dat het niet zo is! kyana heeft het wel en komt er maar moeilijk van af ondanks alle maatregels die we genomen hebben na advies van een lactatiedeskundige! :cry:

15. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    iemand vroeg of Goglezz al bevallen was maar lees net op hyves dat die nog niet bevallen is

dacht meld het even ;)

16. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    heb maar even een foto gemaakt van mijn mega buik van 40 weken. zie album. Pff, wat is mijn buik nog gegroeid zeg in de laatste weken.

17. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.082
    1
    0
    Gooi
    Nog steeeeeeeeeds niets!

Hanneke: ik heb al 2 keer gedacht "nu begint het ECHT", maar toen was ik slaapdronken en voelde alleen wat harde buiken... :(

Victoria: Wat een grote buik inderdaad! Staat helemaal naar voren! Leuk om die verschillen te kunnen zien bij iedereen.. Ik heb wel foto's van mijn buik maar moet die nog op de computer zetten.

Vandaag voelde ik me echt opgesloten in mijn eigen lijf; ik wil gewoon weer dingen kunnen ondernemen en niet alleen maar op de bank hangen en wachten! Voel me momenteel echt een walvis, maar ben dan ook 18 kilo aangekomen! :confused: Jullie?

18. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Bellabella: voel me precies hetzelfde. Ik ben 20 kilo aangekomen. En heb zojuist weer een pak chocoladekoekjes weggegeten, dus als het nog ruim 1 week duurt, komt daar nog wel wat bij.

19. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Kweenie: gefeliciteerd met je dochter

20. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    @Victoria: dat is idd een beste buik zeg! Wel een hele mooie! Ik had van mezelf helemaal niet het idee dat ik een hele dikke buik had. Mensen in mijn omgeving zeiden wel dat hij heel dik was, maar ik zie nu pas op de foto's dat het ook echt waar was. Volgens een nicht van mijn vriend had ik de dikste buik die zij ooit bij een zwangere vrouw had gezien :confused: .

Ik was 18 kilo aangekomen tijdens mijn zwangerschap, maar binnen 3 weken was er al 14 kilo af! De laatste 4 moeten er nu nog af en voor het goede moeten er dan nog 4 tot 6 af, maar daar ga ik me pas mee bezig houden als ik geen borstvoeding meer geef. Ik heb trouwens wel nog steeds een buik echt zo'n hangding. Zou dit ook voornl. komen door de keizersnee? Iemand hier ervaring mee?

Grtjs,
    Hanneke

Deel Deze Pagina