december 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door tipp42hgg, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Victoria: mooie buik hoor!

@ Hanneke: ze zeggen dat je na een keizersnede langer zo'n buikje blijft houden!
    Ik zelf heb ook nog zo'n flubber buikje, laatst zei iemand van het CB dat mijn buik er goed uit zag voor een keizersnede! (nou ja zeg!)
    Dus blijkbaar heeft het wat langer de tijd nodig!

Hier was ik 30 (!) kilo aangekomen!
    Echt schandalig, maar in het begin ging het hard ivm stoppen met roken!
    Maar nu is er 15 kilo af! Dus nog 15 te gaan! (hopelijk lukt het ooit!)

2. Dani84

Dani84 Niet meer actief

hoi

@ mama05 vervelend is dat he! heb je er wat voor gehad van de huisarts? succes verder

Zwangere dames zet em op!

@ lola ik heb ook zo`n flubber buikje ;) Draag wel strakke hempjes want anders vind ik het zo irri!
    Ik heb na de bevalling nog niet weer op de weegschaal gestaan.. misschien morgen vroeg. Ik was zo`n 16 kilo aangekomen.

@ Hanneke.. ik had int begin helemaal niet door dat t begonnen was.. tot dat de weeen ineens om de 2min kwamen! ojee.. haha dus direct gebeld had al 4 cm!

Fijne avond

Liefss

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen meiden,

nou behalve slecht geslapen door ongikramp en harde buiken nog geen bevalling hier helaas.. Had vannacht echt de hoop dat het wel ging doorzetten, maar helaas.. de krampen voelen wel behoorlijk vervelend maar dat is het dan ook :(

victoria: mooie buik hoor!

Ben trouwens ook al veel aangekomen hoor.. 18 kilo ook de laatste keer dat ik me woog bij de vk.. We zien wel wt er straks na de bevalling nog overblijft..

4. Monique4

Monique4 Niet meer actief

Ik herken wel wat je verteld.
    Famke doet dit meestal na een paar slokken.
    Dan trekt ze ook steeds aan mn tepel (auw!) :confused: En dan neemt ze ook n slok en dan weer loslaten, en dan weer gaan zoeken... Met als resultaat dat je dus idd 30 keer aan het aanleggen bent. Heel erg vermoeiend!
    Ze krijgt soms een flesje en daar doet ze het helemaal niet bij... :(
    D8 eerst ook aan spruw, want ze had ook witte aanslag in haar mondje, vooral haar onderlip. Maar was het niet volgens de huisarts. Volgens haar deed ze dit omdat ze meer moet werken aan de borst dan de fles... Maar twijfel er een beetje aan, want de melk loopt er zo uit. :rolleyes:

Ik ben nu af aan het bouwen met de bv. Voel(de) me er wel schuldig over, maar moet dadelijk ook weer naar school enz.
    Ook doet het vaak pijn omdat ze de tepel niet ver genoeg naar binnen pakt.
    En ze pakt kunstvoeding zo goed, dat dat me wel weer goed deed, voor haar maakt het niks uit.

@alle zwangeren: Heel veel succes. Ik hoop echt dat jullie je wondertjes snel mogen krijgen! ;)

5. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Goeiemorgen!

Goglezz is idd nog niet bevallen! Volgens mij moet ze na t weekend weer voor controle.

Hier gaat het prima! Jara groeit goed, het lijkt of haar toet met de dag boller word :confused: We horen haar alleen als ze honger heeft, verder slaapt ze veel en is ze ontzettend lief.
    Ook hebben we inmiddels allebei een lief lachje van haar gekregen. :D
    Ik ben met het kolven gestopt, er kwam steeds minder uit, van de week had ik in 3x kolven maar 1 flesje voor haar :( Tja dat stimuleerd niet zo, dus ik ben er wel klaar mee.

Dames fijn weekend en tot later!

6. Goedemorgen Dames.
    Nog 5 mama's to go. Nou ik duim echt voor jullie hoor :)

Hier gaat alles prima, op wat krampjes na. Dat is gewoon zo zielig. Dan wil hij drinken, maar ondertussen heeft hij krampjes, gossie.

Ik heb wel al op de weegschaal gestaan. Aan het einde van mijn zwangerschap woog ik 74 en nu weeg ik 65.5 en ik woog altijd 63. Ik heb ook wel een flubberbuikje nu, zometeen maar goed oefenen, alhoewel hij nooit echt megastrak is geweest haha

Fijne dag meiden!

gr. Adriana

7. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.082
    1
    0
    Gooi
    Hai juffie en victoria: jullie zijn dus ook goed bezig geweest met bunkeren ;) ! Nou ja, hopelijk gaat het er bij ons net zo makkelijk weer vanaf..

Ik heb nog steeds helemaal nergens last van! :(
    Gaat het ooooooooit gebeuren? Wel gek dat we alledrie nog niets hebben...

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ja inderdaad bellabella.. zou het aan de datum liggen ofzo :(

9. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Ik kom me ook weer even melden. Nog steeds niks hoor. Wel weer gisteravond wat krampen, maar 's ochtends is het steeds weer verdwenen. Bij de vorige was ik ook 10 dagen overtijd, dus als ik meer dan 10 dagen overtijd ga, ga ik me zorgen maken.

10. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    meiden wanneer zet het bij jullie nu eens door!
    lees elke dag om te kijke of er al iemand is bevallen.
    hoop zo dat het niet meer lang duurt en we straks met ze alle over voeding, slapen , plassen en poepen kunnen praten ;)

las dat jullie het hadde over gewicht na de bevalling en flubberbuikjes haha.
    ik was 9 kilo aangekomen en ben nu 13 kilo kwijt. de eerste 10 al 6 dagen na de bevalling.
    me buikje is indd ook erg flubberig.
    6 weken na de bevalling mag je weer rustig aan beginnen met sporten dus nog 2 weken en dan mag ik weer gaan fitnessen.
    hoop dat het helpt om het weer iets strakker te krijgen.
    als Kian 3 maanden is ga ik met hem babyzwemmen :D hij is echt dol op water dus heb er echt zin in!

ik duim voor jullie dat het snel eens zal beginnen!

Liefs xx

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    marije: zou ook graag meepraten over luiers, voedingen enz :) Weet er nu gewoon nog niets van dus dan wordt meepraten zo lastig he ;)

Bij mij is het gerommel ook weer zo goed als over :( vannacht minimaal elke 20 minuten kramp, nu bijna niets meer.. Ik heb vanaf het begin van mijn zwangerschp al 5 januari gezegd, dus wie weet :)

12. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Weegschaal? Nou voorlopig echt niet :) Ik hoef niet op een schaal te gaan staan om te zien dat het mis is....Dat zie ik zo ook wel. Daar waag ik me voorlopig nog even niet aan. Komt wel weer.

Enne....meiden! Zet hem op. Jullie maken het wel HEEL spannend zeg!

Met Julius trouwens alles goed. Die is al 300 gram aangekomen in 1 1/2 week tijd. Helemaal trots op mijn mannetje.

13. Ja, ik wil ook wel graag op babyzwemmen, Alexander is ook helemaal gek van zijn badje. Hij kan er geen genoeg van krijgen. Ikzelf vind het warme water ook wel lekker hihi.

Wij hebben net wat nieuws geprobeerd tegen de krampjes. Infacol, en ik hoop dat het gaat helpen.

groetjes Adriana

14. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Van mij mogen jullie al wel over plassen, poepen en voeding praten hoor. Heb ik wat te lezen terwijl ik wacht...

15. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0

16. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.082
    1
    0
    Gooi
    Mijn moeder was (van de eerste) 2 dagen na de uitgerekende datum bevallen en toen hadden ze natuurlijk geen echo onderzoek enzo om de datum te bepalen: je deed dat gewoon aan de hand van je cyclus.
    Ik had zelf 2 januari uitgerekend en was dus beetje verrast toen de VK de datum naar 29 december had vervroegd. Dus wellicht beval ik morgen wel: 2 dagen na mijn eigen datum? Ik ben nu duidelijk elke strohalm aan het pakken om een voorspelling te doen! :D

Maandag ga ik naar de gyn en die gaat volgens mij dan (voor het eerst) voelen dus ben benieuwd! Errug spannend allemaal!

Juffie: Die krampen komen blijkbaar wel regelmatig... wie weet vannacht?
    juffie + victoria: hebben jullie de laatste dagen ook een drukke baby?

17. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    oooh dames spannend hoor!
    ik hoop echt dat het snel doorzet!

Ik kom ook steeds spieken op nieuws, maar helaas!

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    bellabella: onze kleine is ook behoorlijk druk ja! vooral als ik lig...

vind alle babyverhalen ook leuk om te lezen hoor :) Kan me alleen nog niet voorstellen dat ik over niet al te lange tijd ook daar over mee kan praten...

19. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Kan me goed voorstellen toen ik nog niet bevallen was en dan lees je de verhalen dan denk je oh over een paar dagen/weken zit ik ook met zo`n kleine!
    En nu is onze dochter geboren en de tijd gaat zo snel! vandaag alweer 4 weken en als je er op wacht duurt die 4 weken zoooo super lang!

Met kyana gaat alles goed, ze heef nog wel spruw en daarvoor hebben we medicijnen het wordt wel minder hebben we het idee!
    Wat wel vervelend is dat ze een wakker 2 uurtjes heeft van 22.00 tot ongeveer 24.00 en dan wil ze alleen maar bij mij liggen! En dan wil ik graag slapen! :( maar hopelijk wordt dat snel beter!

Wat ik ook merk bij haar is dat ze niet graag in het donker ligt als we haar wakker in bed leggen en dan het ligt uit doen dan begint ze gelijk te huilen en als we dan een lampje aan doen is het goed en valt ze na een paar minuten in slaap! Hebben nog meer kinderen (baby`s) dat?

20. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    @Adriana.. Infacol is echt super spul.
    ik heb het 2 weken bij Kian gebruikt en zijn darmkrampjes zijn helemaal verdwenen!
    het hielp hier vanaf dag 1 gelijk.
    ik hoop dat het bij jullie ook zo goed gaat werken.

@bellabella.. ik hoop voor jou dat het ook bij jou het geval gaat zijn!
    ik wil je morgen niet zien op het forum omdat je aan het bevallen bent haha ;)

@juffie.. ik kon me er ook niets bij voorstelle voordat Kian geboren was, maar zoals mam05 ook zegt als je wacht duren die weken zo lang maar als je kindje er eenmaal is vliegt de tijd!
    Kian is maandag ook alweer 4 weken!
    en het lijkt nog als de dag van gister dat ik met een dikke buik zat!

Liefs xx

Deel Deze Pagina