Hoi @ Adriana en Marije Wij hebben sinds 2 dagen ook Infacol! Volgens de wijkverpleegster super spul.. Het is al wel veel beter met de krampjes, en hij poept en boert ook makkelijker. Alleen nu spuugt hij steeds mondjes terug tewijl die dat eerder nooit deed, en hij gilt het nu weer uit van de kramp.. Hoop wel dat het beter word en hij helemaal geen kramp meer heeft.. Verder alles prima hier.. Voor de nog zwangeren.. wachten duurt lang maar t is echt de moeite waard! En hier worden vaak alleen de minder leuke dingen verteld, zoals spugen, spuitluiers, en krampjes enz.. maar er zijn ook zoveel leuke dingen hoor zet em op!
** januari mama breekt in ** is iedereen hier al bevallen....? of nog niet...? Heb beloofd te wachten, maar ik begin het een beetje zat te worden Schiet eens op.....! Succes voor diegene die nog moeten.... groetjes Ramona ** januari mama breekt uit **
haai, daar ben ik dan weer eventjes, hier heb ik twee ziekenkindjes, naja ziek verkouden! Sam redt zich opzich wel, die word soms wakker als hij slaapt.. omdat zin neusje verstopt zit... maar dat is al een stuk minderen dan eerst.. Revi si een ander verhaal, zijn neusje zit verstopt en kan dus niet inslaap vallen, hij ligt al twee nachten op mijn borst, (ik zit dan half) te slapen, anders komen we nooit aan slaap toe..! Dus Mama slaapt ook niet zo lekker, papa ronkt gewoon door hahah.., opzich wel heel gezellig wij zo met z'n tweetjes hoor.. Maar de hele nacht ook aan de borst gaat het niet lekker, heb het gevoel dat hij afgevallen is.. (maar heeft wel goeie plasluiers) Maandag gaan we naar het CB.. om daar wat informatie tekrijgen,. ook heeft hij nu last van zijn darmpjes, maar als ik cinababy geef.. is het meteen over! nou groetjes
@ alle baby's die nog lekker warm in de buik van Mama zitten...! In mama is het lkkr warm, maar daarbuiten is het veel leuker dan binnen echt waar! dus kom snel..! en ik kan het weten.. kusje Revi en Sam
Hey hey, Zit hier met een probleem, sinds gisteren doet het voeden onwijs veel pijn, als Famke net eraan is, brandt het ontzettend en lijkt wel of het opengesneden is! Ook zag ik net dat ik een diep sneetje in mn tepel heb. Ik was al af aan het bouwen met de bv, maar nu durf ik haar niet eens meer aan te leggen, zoveel pijn doet het. Weet iemand wat dit is? Ik vermoed nog steeds dat ze spruw heeft, ook al zei de huisarts van niet! Die heeft in het verleden het wel eens vaker mis gehad.
Hey ladies! Meiden die nog moeten bevallen, schiet nou eens op joh.. Nee hoor in mama's buik is het veel warmer, buiten is het brrrr, maar niet telang meer wachten hoor @ Marijee, ik hoor jou over Infacol , waar kan ik dat kopen? Jordan heeft ook zo'n last van krampjes, zoooo zielig! Ze gilt het uit, word knalrood en haar hele lijfje staat strak gespannen hebben nu druppeltjes van VSM maar die werken niet echt naar mijn idee... Ze heeft alleen maar in de avond last van krampjes, is dat altijd zo? Hoorde ook iets over de weegschaal... dat is mijn beste vriend, al heel de zwangerschap hihi, was 7 a 8 kilo aangekomen ( komt ook de het vele spugen zo weinig ) maar was er vorige week al 13 kwijt zonder er iets voor te doen ( de roze koeken bij ieder kraambezoekjes smaken heerlijk ) Ga er nu maar voor en wil er nog meer af hebben! Als het dan toch zo makkelijk gaat! Alleen die flubberbuik he... voelt die bij jullie ook zo " dood " aan, er zit haast geen gevoel in, heel raar! Fijne dag allemaal!
Hier ook nog steeds niets. Vannacht rottig geslapen, veel steken onderin, maar sinds vanochtend is alles weer rustig. De hoop is nu gevestigd op bellabella.... En maybe hebben we ook al een tijdje niets van gehoord.
Niks, nada, noppes! Ik heb wel van 1 tot 5 wakker gelegen met: zou dit nou het begin zijn? Had namelijk wel krampen in rug en buik die regelmatig kwamen (om de 5 minuten haalde ik wel) alleen waren ze niet echt pijnlijik: gewoon zeurderig, zeg maar...Uiteindelijk ben ik gaan douchen om de "test" te doen maar er veranderde eigenlijk weinig. Weer terug het bed in om proberen te gaan slapen, wat lukte en nu heb ik weer nergens last van behalve zeurerige ongipijn: cry: , blegh! Wat bizar dat we alledrie nog steeds niets hebben! Morgen naar de gyn voor controle...
hoi @ bianc Infacol koop je bij de apotheek, Ik heb bij voeding hier ook een topic over geopend. Met de vraag of mensen hier ervaring mee hebben enz. Wij hadden ook de druppeltjes van vsm cina baby maar die hielpen hier ook niet dus na anderhalve week toch over op de Infacol. Zijn sinds Donderdag bezig maar .. Ik ben 10 van de 16 kilo kwijt nu nog 10 als het kan.. M`n mannetje is ziek bukgriep, bij rommelt het ook al misselijk enz, Nou is ie bang dat ie ook onze kleine aansteekt... Die ligt snachts bij ons op de kamer in de wieg, maar geloof dat ik em vanacht op z`n eigen kamertje leg met deuren open en baby foon ofzo.. Liefss
heejj Bianc.. je kan het indd zoals Dani zegt bij de apotheek kopen maar ik kan het hier ook gewoon bij de DA drogist kopen. Cinababy helpt hier ook niet. en het klopt dat baby's savonds veel meer last van krampjes hebben. dus dat is normaal. als de Infacol nog niet mocht helpen kan je ook na je HA gaan dan schrijft die je wat voor. Liefs xx
@ zwangere dames, jullie maken het wel spannend hoor! @Monique4, hmm het klinkt als een tepelkloof! Ik heb zelf een grote tepelkloof die wel een cm lang is en een een halve cm wijkt! Hij wordt ook niet minder...dus wees voorzichtig. Borst goed aan de lucht laten drogen met een druppeltje moedermelk erop. En na iedere voeding wat bepanthen erop smeren (niet te dik, dan wordt het week!). NIet te lang wachten met een tepelhoedje, als het niet binnen een paar dagen beter wordt. Ik heb veel te lang doorgelopen waardoor het veel erger is geworden en ik nu alleen nog maar met een hoedje kan voeden..... @Bianc, Vince heeft smiddags juist steeds krampen. Vind het zo apart dat dat steeds rond hetzelfde tijdstip is....je zou toch denken dat ze dan de hele dag last moeten hebben omdat ze om de 3 uur drinken....(gelukkig hebben ze dat niet) Hier alweer 13 van de 16 kg kwijt, maar ook nog wel een flubberbuikkie. Ik probeerde mn buikspieren aan te spannen en te voelen, normaal is het dan hard....maar ik voelde ze helemaal niet meer! Zijn natuurlijk helemaal opgerekt. Wanneer mag je weer buikspieroefeningen doen? Hier gisteren toch maar een weegschaal in huis gehaald voor Vince... gehuurd bij Icare. Geeft toch een fijn gevoel dat je beter in de gaten kan houden of ie wel groeit. Hebben jullie trouwens ook dat je beebje zon tijd wakker kan zijn en zich dan niet goed kan vermaken. Hij heeft dat ook wel krampjes maar hij wil dan ook graag bij me zijn. Dat is nu al een aantal dagen zo van 13.30 tot 18.30! Kom dan nergens aan toe. Terwijl hij daarna slaapt tot de volgende dag 12 uur! Dan wordt ie alleen wakker voor de voeding. Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Marijee & Dani tnx voor de antwoorden! Vanavond maar eens aankijken en anders moren ff naar de apotheek! Jordan slaapt overdag juist heel veel en is in de avond lekker wakker! Is alleen een beetje jammer dat ze dat s'nachts ook weleens is, kan haar niet in slaap krijgen dan na de fles Als we haar tussenin nemen is ze wel zo in slaap, ze wil graag bij ons zijn dan. helemaal leuk en gezellig zo'n klein hummeltje tegen je aan maar heb toch liever dat ze in haar eigen bedje slaapt! Is gelukkig nog maar 3 keer voor gekomen! Mijn buikspieren zijn ook spagetti Joss, erg vervelend maar niets aan te doen... wachten tot we weer mogen gaan sporten over 4 weekjes! Zo'n weegschaal is wel makkelijk in huis idd als je je zorgen maakt over de groei, om nou iedere keer naar het CB te gaan om te wegen is ook zo wat! Jordan krijgt morgen haar gehoortest op het CB, gaan gelijk ff wegen dan, ben benieuwd!
*inbraak januari mamma* Lieve meiden, Lees dat er nog een paar zwangeren zijn hierzo? Wat lang wachten is het dan lijkt me zeg! Als laatste overblijven in zo'n maand. Bij deze even een hele dikke knuf voor de wachters, zet m op en nu hopen op heel snel gezonde kindjes! Liefs Nettie *einde inbraak*
heejj meiden @Joss.. Kian heeft dat ook vaak. daar begint nu zelfs ritme in te komen. hij is eigelijk standaard van 7 a 8 uur tot 11 a 12 uur wakker savonds. dan zit hij ook constant te zeuren om eten! en in de speen trapt hij niet meer in. hij heeft na 5 min door dat daar geen eten uitkomt. dus dat is best vervelend, maar wel voordeel dat hij al de nachten doorslaapt. afgelope nacht van 12 tto kwart voor 7 was echt trots op hem! mijn buikspieren zijn alweer behoorlijk sterk. de kraamhulp kon de laatste dag ( 1 week later) al bijna de baarmoeder niet meer door de buikspieren heen voelen. wat bij mij flubbert is vooral de huid enzo dat zo uitgerekt was. @Nettie.. wat lief dat je de wachtende meiden nog even komt aanmoedigen! hopelijk duurt het voor jou ook niet te lang meer. het is immers nu toch de maand voor de jan mama's @Bianc.. krijgt jordan morgen pas de gehoortest? Kian kreeg die al de 4de dag tegelijk met de hielprik. Liefs xx
Hallo Dames Hier ook een baby met veel krampen. Ineens de laatste 2 dagen. Gillen en paniekhuilen. Zo zielig. We gebruiken nu dat spul uit duitsland en cinababy door elkaar heel en ook nog venkelthee. Heb gisteren na een middag krampen geprobeerd ipv met water de voeding te maken met venkelthee en dat hielp best wel. Weet niet of het mag maar kon geen kwaad leek me. Voor de rest doet ze het goed alleen slaapt ze steeds minder. @ Joss Lilly is ook steeds wakker en wil dan lekker bij ons zijn. Gelukkig is dat overdag zo en niet `s nachts. Vandaag ook wakker van 14.00 tot bijna 18.30 en toen begon ze weer met slapen maar hoor haar net huilen dus dat duurde niet lang. Ze wil niet slapen in haar kamer overdag wil alleen maar bij ons zijn lijkt het wel. Toch lijkt ze zich te vermaken in de box met niks doen en vaak zet ik het mobieltje boven haar aan en dat kan ze oneindig volgen. Zijn er ook dames die afgekolfd melk geven en kv. Soms lijkt het of de krampen erger zijn van de bv kan dit kloppen? Ik doe het juist omdat het beter is voor haar maar als ze zo erge krampen ervan krijgt weet ik niet of ik door moet gaan. Ik voed sinds 2 dagen Lilly weer met de borst maar dan alleen voor het slapen gaan. We doen haar tussen 22.00 en 23.00 in bad of onder de douche en dan gaat ze nog 5 a 10 min aan de borst en dan in bed. Dan slaapt ze lekker in en een beetje door(nog niet genoeg nu om de 4 a 5 uur). Mijn man roept me net ze was aan het poepen tijdens de luier verschonen en ze bleef poepen resultaat alles zat onder of ik even kon helpen haha. Voor ernstige kloven heb ik trouens van de lactatiedeskundige trouwens een zalfje gekregen van Weleda. Is te koop bij de thuiszorgwinkel werkt onwijs goed. Binnen 1 dag was de kloof bijna weg. @ zwangere dames. Ik denk aan jullie met deze rot kou en gladheid. Ik hoop dat jullie snel de kleintjes in jullie armen mogen houden. @ Marije Had iemand eigenlijk zijn eigen bevallingsdatum goed gegokt? Mijn man heeft zich net gewogen met en zonder kind en volgens hem weegt ze 4800 gram. Jeetje.
hoi lieve meiden! ik kom me ook weer even snel melden! ongelooflijk hoeveel jullie kletsen nog zeg! ik snap echt niet waar jullie de tijd vandaan halen hahaha! ik heb het (voor mijn gevoel dan) veel te druk de hele dag met de kleine en vooral ook de was Djayden doet het supergoed! heeft al lekker zijn eigen ritme en is gezellig vaak wakker overdag en 's avonds! 's nachts slaapt hij soms door, maar soms komt hij ook nog één keertje, dus we mogen hier helemaal niet klagen! Nou ik lees met jullie mee hoor en zal proberen wat vaker langs te komen hier, nu er een aardig ritme in gaat zitten! dikke knuf Leonie