@Smallgirl Alweer aan het paardrijden. Owww ik kan ook haast niet wachten. Maar ik zou echt maar rustig aan doen hoor. Een stalgenootje van mij die heeft er een hernia van gekregen, omdat ze te snel fanatiek ging paardrijden. Ik wacht nog even rustig af. Wij hebben vanmiddag Alexander meegenomen toen we gingen tekenen voor het huis. Hij was echt superzoet. Daarna ging we nog even bij ons nieuwe huis langs en hij had wel honger, dus heb ik hem daar maar gegeven. Dat is wel even wennen om zo maar ergens anders hem te voeden, maar ook wel superhandig dat je alles gelijk zo bijdehand hebt hahaha. Ik vind het wel moeilijk nu met die kou buiten, ik durf niet zo goed met hem weg, omdat ik bang ben dat hij het koud krijgt oid. transpiren jullie 's nachts ook zo erg. Ik moet soms wel 3 keer een ander shirt aantrekken. Niet normaal!
Goeiemorgen allemaal. Ik denk ik kom even kijken wat er gepost is, maar dat is niet veel zie ik hahaha. Zijn we allemaa druk bezig. Alexander heeft ons ook weer een kort nachtje bezorgd en nu ligt hij heerlijk te slapen *zucht* Misschien verstandig om ook nog even in bed te duiken. fijn dag doeiiiiiiiiiii
Adriana: met mijn zwangerschap had ik het bloedheet en nu net zoals anders snel koud. Ik ben zo moe. Hoop dat ze vanmiddag beide even gaan slapen. dan kan ik ook even rustten. Gisteren half 12 de fles, vannacht om 4 uur, s morgens om 6 uur (3 kwartier over gedaan) en om half 8 was Bas weer wakker. Hoop dat Max toch echt binnenkort langer gaat doorslapen. Gelukkig slaapt hij snel in na zijn voedingen. Overdag is hij steeds meer wakker. Gisteren in de box legde ik hem op zijn buik gooit hij zich om naar zijn rug en dat heeft hij gisteren wel 20x gedaan. Komt denk ik omdat hij zijn hoofd zo hoog optilt dat deze topzwaar wordt. Hij wil graag dingen pakken, lukt alleen nog niet goed heel soms wel. Hij lijkt ook nu rustiger nu hij iets meer kan. Wat gaat het toch snel allemaal.
Pfff Amre jij! Alexander had ik om 9 uur gevoed, maar hij sliep pas om 12 uur. Mijn vriend maakte mij wakker en Alexander lag naast mij te slapen. Ik had niet eens door, ik dacht dat ik wakker was de hele tijd. Toen kwam hij om half 3 en toen sliep hij vrij snel en toen kwam hij weer om half 7. Nu ligt hij te slapen als een roosje. Ik denk dat ik mijn bed nog maar even induik. Ik ben ook zoooooo moe. Had je de fohn nog gebruikt tegen de krampjes
Goedemorgen. Hier is toch wel wat gaande. Heb steeds voorweeen en ben nu ook mijn slijmprop kwijt. Helaas zet het niet door naar ontsluitingsweeen. Hoop dat dat snel gaat gebeuren.
Victoria: hoop dat het nu echt gaat doorzetten voor je. We duimen voor je dat je nu snel je kleintje in je armen kunt houden Ben ook jaloers op degene die al zo lang doorslapen Maar ook goed om te horen dat ik niet de enigste ben met erg gebroken nachten. Twijfel alleen steeds over 's nachts voeden. Max krijgt dan meestal om 23.00 uur zijn laatste fles. En wordt na 4 a 4,5 uur wakker met echte honger. Meestal geven we dan 90 cc ipv 120 cc. Meestal slaapt hij dan tot 6.30 - 7.00 uur. Ben bang dat ik hem overvoed (krijgt dan 90cc te veel) maar ja heb ook weinig zin om een paar uur 's nachts met een huilend en vooral hongerig kind op te zitten. Hebben jullie dat ook? En hoe lossen jullie dat op? Nog geen fohn geprobeerd tegen de krampjes. Net bij zijn voeding Sab Simplex gegeven ben benieuwd of het helpt. Max heeft heerlijk gespeeld en al wat gelachen (zo lief) in de box dus die zal vanmiddag goed slapen. Ik hoop dat grote broer Bas daar ook zo over denkt. Dan kan ik ook even gaan liggen.
Lijkt erop dat dit toch een valse start was. Zelfs voorweeen zijn nu bijna helemaal weg. Af en toe nog een kleintje die komt opzetten. Net ook even overleg gehad met verloskundige en die zegt ook dat het nu weer helemaal kan stoppen. Ik mag woensdag weer terugkomen om nog een keer te gaan strippen. Hoe ik me nu voel, ben ik dat niet van plan. Ik baal echt, hele nacht en ochtend krampen gehad en dan stopt het gewoon weer :x Bellabella: jammer dat het bij jouw niets in gang heeft gezet, maar zoals je leest heeft het bij mij ook niet echt iets gedaan. Ben wel heel benieuwd hoe het met Mayby gaat. Wat zij zou nog de derde december zwangere moeten zijn. Dus Mayby als je het leest....
Net bij het consultatiebureau geweest en onze kleinegrote meid is goed gegroeid. Ze weegt nu 4505 en was bij geboorte 4305 dus dat gaat geweldig. Het viel me zeer mee. Ze gaven geen rare adviezen of vragen. Ze gaven dit kee zelfs gewoon goed advies en antwoorden op mijn vragen. We zaten namelijk erg met de voedingen. We geven om en om fv en bv en ik wist gewoon echt niet hoeveel ik moest geven en wat ik nu doe is goed zij ze dus wij blij. Geeft een goed gevoel. Wat jammer dat de laatste decemberbaby`s nog niet willen komen. Waar blijven jullie nou? Nou ja kom maar nog even niet het wordt vannacht weer abnormaal koud dus kom maar over 3 dagen.
Heej Hier heeft Vince vannacht niet doorgeslapen, misschien kwam het wel omdat ik smiddads met hem heb gewandeld, en hij toen veel geslapen heeft. Kwam om 23.30, om 2 uur en toen pas weer om 7.30! Ik heb een pijnlijke borst, geen rode plekken maar het voelt niet goed. Vanochtend al 80 cc gekolfd en Vince daarna de borst leeg laten drinken, maar de plek blijft pijnlijk. Hij heeft gisteren wel wat te wild aan de borst gedronken, weet niet of dat er mee te maken kan hebben. Nu heb ik net mn temp gemeten maar die was 37,7.... hopelijk is dit geen voorbode van een beginnende borstontsteking......... Heb me maar warm ingepakt.
Hoi allemaal, @Bianc: ik douche niet met Jamie, dat laat ik paps doen. Dus ik weet niet eens hoe het voelt. Aangezien ik nog erg voorzichtig moet doen met tillen en rare bewegingen maken, wil ik het niet forceren door met haar te gaan douchen. Ik denk dat ik haar dan te krampachtig vast zal houden en ben bang dat ze dan zeker uit mijn armen glipt. Paps is heerlijk nuchter en een uitstekende doucher met zijn dochter....echt heerlijk om te zien. Ze genieten er allebei erg van! @Adriana: ook hier nog geen regelmaat in de voedingen, maar die probeer ik er vanaf vandaag wel een beetje in te brengen door haar om de 3 a 4 uur wakker te maken overdag, de middag om de 3 uur, zodat ze wat vaker drinkt en daardoor misschien wat makkelijker doorslaapt. Gister was ze vanaf het einde van de middag tot kwart over 9 wakker en had ze ook veel krampjes. Om half 10 heeft ze een voeding gekregen en.....tot half 6 vanochtend doorgeslapen! Wat zijn we weer trots. Nu heb ik haar om half 10 gevoed en om half 2 en dan wil ik nog een voeding geven om half 5, half 8 en half 11 en dan zien we wel hoe laat ze vannacht gaat komen. Ook vervang ik 1 voeding (die van half 5) door kunstvoeding, ze moet er erg aan wennen, maar ik blijf doorzetten. @Juffie & Goglezz: gefeliciteerd met jullie zoontjes Nathan David en Tim! @Dani: dat hobbelen in de kinderwagen is toch juist heerlijk? Jamie vind het in ieder geval heerlijk om te hobbelen, in kinderwagen of auto. @Joss: ik duim voor je dat het me het geweld van Vince aan de borst te maken heeft en dat je geen borstontsteking zal krijgen. Als je twijfelt zou ik toch even naar de huisarts gaan. --------------------------------------------------- Jamie heeft net heerlijk gegeten en ligt nu lekker in de box. Ze heeft alleen weer een beetje krampjes, lijkt de laatste paar dagen wel erger te zijn. Ik twijfel alleen steeds of ik er iets voor zal halen. Wanneer is het te erg? Ik weet het eigenlijk niet. Meestal krijgen we haar wel stil en in slaap met een speentje en over haar buik wrijven....wat ik nu dus ook weer eventjes ga doen. Fijne dag allemaal enne....Victoria, Bella en Mayby...zet em op!
@sawi: ik zou niet bang zijn om 's nachts te voeden hoor! als je zeker weet dat hij honger heeft, gewoon geven! doen wij hier namelijk ook! hij krijgt gewoon als hij trek heeft, jij pakt toch ook wat te eten als je trek hebt? Morgen voor het eerst naar het CB, ben wel benieuwd hoor! Ik ga vanavond voor het eerst sinds maanden weer naar de dansschool, een lesje voorzichtig aan meedoen! ik heb er ontzettend veel zin in! Djayden doet het verder heel goed, is een rustig ventje! soms slaapt hij door 's nachts maar meestal komt hij wel rond een uur of 3. Overdag is hij steeds vaker en langer wakker en ligt hij lekker om zich heen te kijken, hij is een echte kroeler, hij ligt het liefst de hele dag in je armen, maar dat gaat natuurlijk niet Trouwens dit is leuk om te doen: http://djaydenoosenbrug.beebiesite.nl Hoeveel meiden moeten er nu nog bevallen? ik duim echt voor jullie! het is echt zwaaaaaaaar als je overtijd loopt, dus ik hoop voor jullie dat het snel zo ver is!
==INBRAAK== Hey meiden! Voor bijna iedereen: Gefeliciteerd met jullie wondertjes! Ik lees de afgelopen tijd regelmatig met jullie mee en kon het toch niet laten om Victoria en Bellabella nog heel veel succes te wensen! Ik hoop echt dat het niet langer meer hoeft te duren! Ik zal voor jullie duimen dat jullie snel een lief, gezond kindje vast kunnen houden. Ik moet nog een aantal maanden wachten helaas. Geniet van jullie schatjes! ==UITBRAAK==
Sarah: wat ontzettend lief van je! Dank je.. Jij een heeeeele fijne zwangerschap gewenst: spannende tijd! Ik ben net duidelijk de slijmprop verloren en heb krampen in rug en buik (heb ik al een paar weken alleen heb nu het idee dat ze i-e-t-s-j-e-s venijniger worden en wat regelmatiger komen). Ik hoop ZO dat het nu gaat beginnen! Op zich als je bedenkt dat ik overtijd ben, gister ben gestript, slijmprop verloren en krampen: je zou toch zeggen ....? Victoria: hoe staat het bij jou?
@bellabella: het lijkt er inderdaad wel veel op nu! ik hoop voor je dat het dan nu echt gaat beginnen! in dat geval: veel sterkte en succes en geniet er van!
Bellabella: spannend hoor duim voor je dat het nu snel doorzet en wens je een voorspoedige bevalling. Lang kan het nu zeker niet meer duren. Hier een goede nacht. Max voor laatste voeding in bed gedaan, sab simplex begonnen. Om 22.30 laatste fles daarna kwam hij pas om 04.45 uur heb ik 90 cc gegeven en toen pas om 7.15 wakker moeten maken. Heeft hij 50 cc laten staan. Meteen kleertjes aangedaan. Om 7.45 uur is Bas ook altijd wakker dus die daarna aangekleed. Wat een fijn ritme. Dadelijk zijn ze beide klaar om mee naar school te gaan. Hoop dat de rest ook een goede nacht heeft gehad.