december 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door tipp42hgg, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamatje

    mamatje Actief lid

    14 aug 2007
    417
    0
    0
    Hoi dames,
    de meeste zullen al wel slapen... maar mijn kleine ontroostbare wonder ligt nu pas..
    Maar vandaag heb ik weeeeeeeeeer de huisarts gebeld en duidelijk aangegeven dat ik naar een kinderarts wil!
    Van de 6 symptonen van een verborgen reflux komen er 5 overeen.
    - heel vaak huilen
    -pijnlijke gezichten trekken
    -hoofdje naar achteren trekken
    -weinig slapen
    -kort na fles willen drinken
    Zegt mijn huisarts ik stuur door niet omdat ik denk dat hij wat heeft want hij ziet er gezond uit maar puur omdat jij aangeeft dat jij er niet tegenkan!
    Pffff wat kan het mij schelen dat ik bij mezelf als je mij maar door verwijst!
    Maar nog een vraag wat is het verschil tussen een osteopaat en een chiropractor?
    en dames bedankt voor jullie lieve woorden....
    nou ga ik eindelijk ook even slapen en hoop dat mijn kleine wonder een tevreden nachtje krijgt...
     
  2. Ranjeewha18

    Ranjeewha18 Niet meer actief

    arme meid..!
    wat een boer zeg! ben je nou wel doorveerwezen of niet?
    dikke kus
     
  3. mama05

    mama05 Fanatiek lid

    28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    sluit ik me helemaal bij aan! En mocht er wat uitkomen bij de kinderarts zou ik het de huisarts zeker even laten weten
    Botte L*L

    joss81
    Infacol is ook een middel tegen buikkrampjes en beter boeren, ik gebruik het zelf ook echt super spul merkte al snel verbetering!
    Je kunt het halen bij een DA of bij een apotheek

    de mama`s troipic december 2008 is er al wel maar wordt nog niet zo heel veel gebruikt we wouden allemaal over gaan! En de eerste december mama heeft hem ook geopend namelijk peetje mama van Yorick
     
  4. mamatje

    mamatje Actief lid

    14 aug 2007
    417
    0
    0
    Goedemorgen dames,
    Ik ben eindelijk doorverwezen! Ik moet aanstaande dinsdag nog een keer naar de huisarts ze wil hem voor het laatst zelf onderzoeken.
    De spruw die hij had gaf ik aan en stel dat hij een verborgen reflux heeft dan ben ik weer degene die het heeft geweten en jammer genoeg niet mijn eigen huisarts!
    Maar mijn kleine wonder die slaapt nu weer :) volgens mij heeft de osteopaat geholpen ;) hoop ik!
     
  5. Marijee

    Marijee Fanatiek lid

    21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    heej lieve meiden

    Met kian gaat het wat beter. hij slaapt weer wat meer en is wat rustiger. wel pijn en overstrekt zich veel vaker en licht steeds scheef met ze nekje.
    vermoed dus het KISS syndroom.
    ik heb voor woensdag een afspraak bij de osteopaat hoop dat het gaat helpen dit is zo zielig om te zien :(

    @mamatje.. hoop dat de osteopaat indd heeft geholpen. wat heeft hij precies gedaan?
    en moet je nog een keer terug komen?

    @ iedereen.. je hoord heel vaak dat baby's rond de 4 weken opeens meer klachten krijgen! terwijl daarvoor niets aan de hand was. let daar dus goed op als je opeens wat vermoed.

    moet weer gaan.. Kian word wakker en moet weer eten.

    dikke kus xx
     
  6. bianc

    bianc Fanatiek lid

    30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kweenie, gefeliciteerd! Nu lekker gaan genieten!

    Met Jordan gaat het gelukkig een heel stuk beter, Infacol werkt goed naar mijn idee!
    Poepen gaat makkelijker waardoor de minder huilt!
    1 keer per dag een krampje met als gevolg huilen & een vieze luier en dan heb ik weer een vrolijk lief meiske terug!

    Fijn weekend allemaal! xx
     
  7. mamatje

    mamatje Actief lid

    14 aug 2007
    417
    0
    0
    Hey Marije jij vroeg wat de osteopaat had gedaan. Als je het ziet denk je wat is dit nou weer! Ze voelt met haar handen en weet blokkades te vinden of zegt waar er veel spanning zit. Door middel van bewegende handen gaat ze er overheen voelen meer niet! Mijn zoontje was vandaag eindelijk een beetje vrolijk de hele dag door alleen na 20.00 uur tot nu toe is hij dus weer helemaal van slag geweest! We hebben net even lekker gedoucht en toen kreeg hij nog wat voeding en nu ligt hij in zijn wiegje. HOop dat hij pas om 3 uur weer voor zijn voeding komt!
    Ga nu ook lekker slapen!
     
  8. joss81

    joss81 Fanatiek lid

    18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Goh er wordt hier weinig meer gekletst! Maybe is vast al bevallen, maar moet zich nog wel even melden natuurlijk....
    Dan kunnen we het stokje overdragen aan de januari mama's, officieel dan.

    meiden ik vond het heel bijzonder om lief en leed met jullie te delen de afgelopen 9 maanden. Gek hoor dat we nu allemaal die dikke buiken moeten missen. Maar kijk eens wat we er voor terug hebben gekregen!

    Nu lekker over naar de mama's om daar heerlijk verder te beppen!
     
  9. Marijee

    Marijee Fanatiek lid

    21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    heejj joss

    ik denk niet dat mayby zich hier nog echt zal gaan melden.
    ik denk dat we het stokje officieel over gaan dragen aan de januari mama's en dat dit topic gesloten kan worden.

    mayby meld zich wel bij de mama's als ze weer een keer online is.

    ik vond het ook heel bijzonder lief en leed met jullie te kunnen hebben gedeeld de afgelopen 9 maanden. vooral in het begin erg veel steun gehad aan jullie doordat de vader er niets mee te maken wou hebben. allemaal heel erg bedankt daarvoor!

    nu kunnen we lekker door kletsen over poep luiers en slaapgebrek haha.

    Dikke knuffel voor jullie allemaal!
     
  10. Marijee

    Marijee Fanatiek lid

    21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    moderator dit toppic kan gesloten worden.
     
  11. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Allemaal van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kroost!
    Ik begrijp dat iedereen is verhuisd....!
    Doen we deze dicht!
    Babbel ze, bij de MAMA'S!

    Elmo
     

Deel Deze Pagina