Ik heb overigens (nog) geen kramp. Ik ga nu even naar de wc en dan even bellen. Kijken hoe erg het nu is. Heb voor de test even een tampon ingedaan.
Als het een klein beetje is, zou ik me niet heel veel zorgen maken hoor! Bloedverlies is heel normaal omdat je baarmoeder veel meer doorbloed is! Wel spannend en is even afwachten. Bel gewoon de verloskundige even en die kan je vast wat meer gerust stellen dan ik! Doe lekker rustig aan! Hoe meer stress hoe slechter het is! Ik zal voor je duimen dat alles goed gaat hoor!
doe maar rustig aan hoor en ja bast toch even bellen ik hoop dat alles goed is en dat het allemaal heel normaal is
Idd even rustig de verloskundige bellen en dan mag je vast wel even langskomen voor een echo om te zien of alles goed is, maar bloedverlies in de eerste weken hoeft niet perse te betekenen dat het fout gaat. Veel succes meid!
Zo heb even de VK gebeld. Het verhaal uitgelegd. Ze denkt dat het inderdaad een gesprongen bloedvat is, omdat ik net moeite had met p**pen. Maar als het meer wordt en ik krijg kramp erbij, dan moet ik weer bellen en dan kan ik langskomen. Manlief ook helemaal in de stress. Heb het toch meteen aan mijn naaste collega verteld. Weet ze tenminste waarom ik zit te janken en steeds heen en weer loop. Verder ben ikzelf vrij rustig maar wel ongerust. Ik hoop dat eht vandaag ophoudt en eht maar een gesprongen vat was. Gek, je leest het altijd bij andere en dan spreek je die weer moed in, nu heb ik het zelf en dan is het toch tja...... echt super eng. Zucht..... ik probeer maar wat te werken ofzo. Mijn collega is echt super lief voor me.
Nou gelukkig maar een bloedvat! Klinkt heel logisch toch?! Niet zo hard meer p**pen he?! Goed dat je het je collega hebt vertelt hoor! Rustig aan en we horen van je! Liefs JOss
Ik heb de laatste wel vaker last van dat het zeer doet als ik met p**pen. Elke keer als ik henm eruit druk, doet eht zeer. Waarschijnlijk iets van obstipatie. Zal er wel bijhoren. Ik ben opeens ook heel erg moe, kan me niet concentreren en heb een raar gevoel in mijn lijf. Nouja, we wachten het wel weer af. Zit toch niks anders op. Gelukkig zijn jullie er! Dat scheelt echt heeeeeeel erg veel. Heb nog wel een tampon erin zitten die ik er zo maar weer uit ga halen. Ik hoop dat ie dan droog is....durf ik denk ik niet meer naar de wc om te p**pen
Ha meiden, @ smallgirl, eng he? Toch hoor je vaak dat het idd niets bijzonders is, laten we daar maar vanuit gaan he! Hier gaat alles ok, geen kwalen (had ik bij Shanna ook niet), alleen die buik zet echt heel erg op. Pas nog 1 broek en die gaat 's avonds ook niet meer dicht... En met die elastiekjes vind ik niet prettig dus maar weer positiekleding aan.. Althans, broeken, want de rest is wel erg opvallend zwangerig . BHs geen problemen mee want draag nog steeds voedingsbeha's omdat Shanna nog BV krijgt. TIPPIE dus... Bij de Hema hebben ze fijne betaalbare voedingsbeha's! Als je toch BV wil proberen heb je deze toch nodig dus als meegroeiding werken ze ook prima. Mn ouders en schoonouders weten nog van niets: heb een shirt voor Shanna met HOERAAA! Ik word grote zus! Binnenkort maar eens aantrekken bij haar en kijken hoe snel het kwartje valt :-D. MvM is dinsdag geweest, test superpositief (gelukkig) en nu al de flessen in huis... Here we go again, de dagen van makkelijk plassen zijn voor een week of 10 voorbij . Ik zal even 1 van de whizzladies PBen voor de aanvullende gegevens , top! liefs, Marit
@smallgirl: Goed dat je de VK hebt gebeld, anders maak je jezelf helemaal gek?!?! @Bianc: JAAAA dat herken ik zo, mijn buik trekt en rommelt en spant en ontspant zich continu. Het is zeker niet pijnlijk en eigenlijk niet eens een vervelend gevoel,maar ik ben continu bewust dat ik een buik heb! Ik heb eigenlijk nergens last van...Ja vreselijk moe en een spannende buik. Ik hoop dat de misselijkheid mij overslaat want daar ben ik niet zo goed in hihihi. Ik ben vandaag pas 6 weken en men zegt dat de kwaaltjes dan pas beginnen? Ik ben benieuwd... Bring It On hihih
meiden, ik reageer even niet veel. Ik lig uitgeput op de bank me te ergeren aan de herrie van de verbouwing Ik lees wel mee hoor... @smallgirl: knuff...
Haha Aussie, Dat zei ik mijn 1e zwangerschap ook, toen baalde ik dat ik niets voelde en wilde ik misselijk zijn maar werd het dus niet! Nu was ik op mijn NOD een hele dag misselijk... en vond ik dat eigenlijk helemaaaaal niet lekker... :-D Careful what you wish for! groetjes!
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Tipp42hgg OF Ginny (niet aan ons allebei, want anders gaat het nog dubbel ) De lijst blijft dan netjes en up-to-date. DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008 29 november 2008 Smallgirl77 30 jaar, 2e kind, hartje klopt 15 april 08 : - denkt: meid - geslacht weten: nee - bevalling: ziekenhuis keizersnede - BV/FV: bv 01 december2008 Ginny: 29 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: bv Wossie 28 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? miepje 21 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Essie23 ... jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? SweetMami .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 02 december2008 Chida, 27 jaar .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Monique4 20 jaar, 1e kind - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Mamamanuela 25 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? dimmel 22 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Yonfi .. jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 03 december2008 Tipp42hgg 27 jaar, 1e kind - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: Thuis - FV/BV: BV Riddle 29 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Ranjeewha18 20 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Jacoba 25 jaar, 4e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Juut 27 jaar, 2e kind - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: bv 04 december2008 Wolly 29 jaar, 1e kind - denkt:jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: bv Thirsa 24 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Starry 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Popje 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV 05 december2008 Peetje08 33 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - keizersnede - FV/BV: FV mamatje 26 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 06 december2008 Sheri 37 jaar, 4e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? mama05 30 jaar, 2e kind - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: bv OemMujahid 22jaar, 1ste kind - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv 07 december2008 Tweety123 39 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? geja1981 27 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? rv1 26 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 08 december2008 Consider 23 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Gwendo76 31 jaar, 2e kind - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv Mir5555 24 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 09 december2008 sylvia79 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: bv joss81 26 jaar, 1 ste kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: bv Poppy 32 jaar, 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: weet nog niet - FV/BV: BV 10 december2008 Rian 24 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Marleen4683 24 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 11 december2008 Aussie 35 jaar, 1e kind - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv Sim80 28 jaar, 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 12 december2008 Marlieke10 32 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 2deKleine 25jaar, 2de kind - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Cindy80 27 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 13 december2008 14 december2008 Marit80 27 jaar, 2ekind - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Tinker 33 jaar, 4e kindje - denkt:Jongen - geslacht weten:Ja - bevalling:Thuis - FV/BV:FV 15 december2008 Dora2003 .. jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? ZonYvon .. jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 16 december2008 Jannegie 27 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Chanty 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: fv 17 december2008 18 december2008 Girl81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: bv 19 december2008 Willemien .. jaar, 2e kindje - denkt ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 20 december2008 21 december2008 coco1972 35 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv 22 december2008 23 december2008 24 december2008 25 december2008 26 december2008 27 december2008 28 december2008 29 december2008 30 december2008 31 december2008 een mooie dag in december 2008 Kimkivits 23 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? bianc 28 jaar, 1e kindje - denkt: weet niet - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Agenda April 17: Wolly gyn en termijnecho 17: Jannegie gyn en 1e echo? 18: Monique4 vk en 1e echo 21: Tipp42hgg vk 23: Ginny intake zwangerenspreekuur 23: Juut vk 25: OemMujahid 1e echo 25: Poppy 1e echo 26: Sim80 1e echo 28: Popje vk 28: Mama05 2e echo 28: bianc termijn/vitaliteit echo 29: Sylvia79 eerste afspraak 19.00 uur Mei 02: 2ekleine vk 02: Aussie 1e afspraak gyn 02: poppy 1e afspraak vk 02: Joss81 1e echo vk 05: Tinker 1e echo 06: Peetje08 echo & gyn 06: Marit80 1e afspraak vk 07: Girl81 1e echo 08: Tweety123 vk 09: Smallgirl 2 echo 13: bianc vk 14: Girl81 1e afspraak vk 15: Ranjeewha18 1ste echo 16: Smallgirl 2e gesprek vk 20: Popje 12 weken echo 23: OemMujahid termijn echo 23: Marit80 termijn echo 26: OemMujahid vk 27: Ginny 2e echo gyn Ik heb het aangevuld marit!
@marit80: hahahaha! Volgende week hang ik hier klagend in het rond! @Tipp: sorry vrouw, ik kan me voorstellen dat je hoofd daar even niet naar staat, trouwens vindt het altijd irritant!
Tpp thnx, wat ben je vlug meid! Succes met de verbouwing (heb ik ff gemist hoor maar dat schrijven hier gaat zooooo onwijs snel!). groetjes!
Ben net terug van de gyn en heb de echo gehad ennnnnnn HET HARTJE KLOPT We zijn zo blij, ik was supper zenuwachtig vanmorgen, ik had ook zo slecht geslapen. Over 2 weken weer terug want dan was het makkelijker te bepalen wanneer ik precies uitgerekend zou zijn, dus ik laat mijn banner voorlopig nog wel even staan op dit termijn.
Oje, ik krijg kramp....of lijkt het nou zo dat je opeens alles gaat voelen. Ik ga zo maar weer even naar de wc. Het is secretaressedag vandaag en kreeg net bloemen. Ach word ik wel weer wat vrolijker van Echt een mega bos. In de kleur paars. Ook erg fijn dat jullie ook oniline zijn! kan ik af en toe onder het werk hier even neuzen. Ja marit80 ik ga er ook vanuit dat het niks ernstigs is, maar ergens in je achterhoofd ben ik nu heel behoedzaam en alle krampjes of wat dan ook, gaan mijn haren rechtovereind van staan. Het is wel zo, voel me nu wel wat rustiger maar toch ben ik nog vol spanning. Denk dat dat weer weg moet slijten met de tijd. voor iedereen weer een knuffel terug. Ben blij dat jullie er zijn! ps kreeg net ook een zak bros erbij, die is nu dus open he