december 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door tipp42hgg, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smallgirl77

smallgirl77 Bekend lid

17 okt 2007
    523
    0
    0
    Meid wat fijn voor jullie!
    Wat een opluchting he als je je wondertje ziet.
    Ik vond het ook zo wonderbaarlijk toen ik het hartje zag.

Zit nu even in een dip maar dat zal hopelijk snel voorbij gaan.

kus

2. wolly

wolly Niet meer actief

@Smallgirl: Ja echt geweldig nu is het ook zo echt allemaal.
    Wat leuk zeg dat ze er aan gedacht hebben en dat je een bos bloemen hebt gekregen, heel leuk.
    Miss wat kiwi's eten dat wil ook wel eens helpen voor de stoelgang.
    Lijkt me niet echt prettig als het zo'n zeer doet.
    Sterkte.

Even iets anders hoe krijg jij dat gezichtje in je profiel mij lukt dat niet.

@tipp: Hoop dat die herrie snel voorbij is, kan me voorstellen dat je er aan ergerd.

3. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Tipp42hgg OF Ginny (niet aan ons allebei, want anders gaat het nog dubbel ;)) De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008

29 november 2008
    Smallgirl77 30 jaar, 2e kind, hartje klopt 15 april 08 : - denkt: meid - geslacht weten: nee - bevalling: ziekenhuis keizersnede - BV/FV: bv

01 december2008
    Ginny: 29 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: bv
    Wossie 28 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    miepje 21 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Essie23 ... jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    SweetMami .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    02 december2008
    Chida, 27 jaar .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Monique4 20 jaar, 1e kind - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Mamamanuela 25 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    dimmel 22 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Yonfi .. jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    03 december2008
    Tipp42hgg 27 jaar, 1e kind - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: Thuis - FV/BV: BV
    Riddle 29 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Ranjeewha18 20 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Jacoba 25 jaar, 4e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Juut 27 jaar, 2e kind - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: bv
    04 december2008
    Wolly 29 jaar, 1e kind - denkt:jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: bv
    Thirsa 24 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Starry 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Popje 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    05 december2008
    Peetje08 33 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - keizersnede - FV/BV: FV
    mamatje 26 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    06 december2008
    Sheri 37 jaar, 4e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    mama05 30 jaar, 2e kind - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: bv
    OemMujahid 22jaar, 1ste kind - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv
    07 december2008
    Tweety123 39 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    geja1981 27 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    rv1 26 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    08 december2008
    Consider 23 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Gwendo76 31 jaar, 2e kind - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv
    Mir5555 24 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    09 december2008
    sylvia79 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: bv
    joss81 26 jaar, 1 ste kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: bv
    Poppy 32 jaar, 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: BV
    10 december2008
    Rian 24 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Marleen4683 24 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    11 december2008
    Aussie 35 jaar, 1e kind - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv
    Sim80 28 jaar, 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    12 december2008
    Marlieke10 32 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    2deKleine 25jaar, 2de kind - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Cindy80 27 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    13 december2008
    14 december2008
    Marit80 27 jaar, 2ekind - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Tinker 33 jaar, 4e kindje - denkt:Jongen - geslacht weten:Ja - bevalling:Thuis - FV/BV:FV
    15 december2008
    Dora2003 .. jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    ZonYvon .. jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    16 december2008
    Jannegie 27 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Chanty 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: fv
    17 december2008
    18 december2008
    Girl81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: bv
    19 december2008
    Willemien .. jaar, 2e kindje - denkt ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    20 december2008
    21 december2008
    coco1972 35 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv
    22 december2008
    23 december2008
    24 december2008
    25 december2008
    26 december2008
    27 december2008
    28 december2008
    29 december2008
    30 december2008
    31 december2008

een mooie dag in december 2008
    Kimkivits 23 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    bianc 28 jaar, 1e kindje - denkt: weet niet - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV

Agenda
    April
    17: Wolly gyn en termijnecho
    17: Jannegie gyn en 1e echo?
    18: Monique4 vk en 1e echo
    21: Tipp42hgg vk
    23: Ginny intake zwangerenspreekuur
    23: Juut vk
    25: OemMujahid 1e echo
    25: Poppy 1e echo
    26: Sim80 1e echo
    28: Popje vk
    28: Mama05 2e echo
    28: bianc termijn/vitaliteit echo
    28: Wolly termijnecho gyn
    29: Sylvia79 eerste afspraak 19.00 uur

Mei
    02: 2ekleine vk
    02: Aussie 1e afspraak gyn
    02: poppy 1e afspraak vk
    02: Joss81 1e echo vk
    05: Tinker 1e echo
    06: Peetje08 echo & gyn
    06: Marit80 1e afspraak vk
    07: Girl81 1e echo
    08: Tweety123 vk
    09: Smallgirl 2 echo
    13: bianc vk
    14: Girl81 1e afspraak vk
    15: Ranjeewha18 1ste echo
    16: Smallgirl 2e gesprek vk
    20: Popje 12 weken echo
    23: OemMujahid termijn echo
    23: Marit80 termijn echo
    26: OemMujahid vk
    27: Ginny 2e echo gyn

@Wolly: Je afspraak staat erbij!

4. wolly

wolly Niet meer actief

Dankjewel ginny :)

5. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Wolly Wat een geweldige ervaring hè, als je dat hartje ziet kloppen :p

Smallgirl Het maakt je zo onzeker he, als je van alles voelt en dan ook nog eens bloedverlies hebt. Heb je nog gebeld naar de vk/gyn? Wat lief trouwens dat je bloemen en chocola hebt gehad, toch altijd fijn om gewaardeerd te worden :p

Tipp Oh irritant he, die herrie van de verbouwing :(

Hoe is het met de rest?

6. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    hier is het alweer middag dus alle kindjes slapen lekker rustig dus

smallgirl77 : ik hoop dat het allemaal niet zo erg is en wel leuk een grote bos bloemen dat ze toch aan jullie denken op secretaresse dag he
    hier bij de onthaalouderdag denken ze niet aan ons hoor vergeten het liever :D

7. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hallo!
    even een snelle reactie van mij, want er moet hier in huis nog veel gebeuren.
    Het gaat hier gelukkig weer goed! Ik was ziek, en vooral superdepupermisselijk, maar ik denk dat dit toch niet van de zwangerschap was, maar gewoon pech.
    Want vanmorgen ging alles weer goed gelukkig.
    Vanochtend lekker gezwommen met mn dochter, was leuk!

Wolly gefeliciteerd met het mooie kloppende hartje! Fijn zeg!

Smallgirl, is gewoon even hartstikke schrikken he! Weet hoe je je voelt..toen ik 9 weken zwanger was, vlogen we naar Amerika, en toen in het vliegtuig notabene kreeg ik een paar druppeltjes bloedverlies! Echt zo erg, je twijfelt gelijk aan alles!
    En moeilijk poepen, dat heb ik ook altijd, ook nu weer. Fijn dat de vk je gerust kon stellen

Tipp stertke met de herrie, is nooit leuk!

8. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

Nou de wc en de was bak zijn mijn twee dikste maatjes! ben al 2 keer tot gal aan toe.. leeg!

9. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    dat is natuurlijk ook niet zo leuk he maar zal er wel bijhoren he ;)

10. Ranjeewha18

tuurlijk, hoort het er bij..! Maar met Sam had ik het niet zo erg! (niet zo vroeg) Dus, het is nu wel iets zwaarder :)

11. 2deKleine

2deKleine Actief lid

4 jan 2008
    194
    0
    0
    Mama
    Smallgirl, ik zou toch gewoon nog een keer naar de VK bellen en vragen of ze niet toch even willen kijken, voor je eigen gemoedsrust zal ik maar zeggen.
    Als je je zo onzeker blijft voelen is het ook niet leuk, en ik denk dat ze je best wel van die onzekerheid af kunnen helpen.

12. smallgirl77

smallgirl77 Bekend lid

17 okt 2007
    523
    0
    0
    Ja mijn werkgever is helemaal top!
    Jammer genoeg gaan we eind van dit jaar verhuizen naar een andere stad, wel jammer. Ga van 10 min reistijd naar 1 uur reistijd.
    Ik krijg overigens buikpijn van kiwi's. Dus die eet ik bij voorbaat al nieet. Maar ja, dan wordt het wel wat zachter.... hihi

Welk gezichtje bedoel je in mijn profiel Wolly?

Ja ginny, heb contact gehad vanmorgen met de VK.
    Die stelde me enigszins wel iets gerust maar nog niet helemaal.
    De kramp die ik net had is nu weg. Wel heb ik nog hier en daar nog een beetje een zeurderig gevoel. Als dat niet weggaat bel ik de VK vanmiddag nog. Ik bloed nog wel een klein beetje. Gelukkig niet helder rood. Echt iets tussen helder en donker in.....

Oja, de zak bros is bijna leeg echt vet lekker hahahaha

13. Ranjeewha18

buikpijn kan je ook krijgen.. omdat er lucht in je darmen zitten,waardoor je ontlasting harder wordt waardoor je, moeilijker kan poepen. waardoor er eerder een bloedvaatje kapot maakt..!
    Waardoor de hele pot vol helderrood bloed is...

Tja, ik weet er alles van :(

14. wolly

wolly Niet meer actief

Dat gezichtje wat achter het hartje klopt staat.

15. Ranjeewha18

dan moet je een : p Maar dan aan elkaar

16. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    @ Wolly....SUPPPPER voor jullie ;) heel leuk! Ik mag volgende week vrijdag...ben ook echt zenuwachtig,,!

@Smalgirl77: Meis ik zou je niet al te druk maken, ik weet dat wij ons snel druk maken omdat het natuurlijk heel erg schrikken is...maar zoals de meeste al zeggen het zal der wel bij horen!..;)

OKe....goedenmorgen dames...

Ik kon vandaag de verleiding NIET weerstaan en ben uiteindelijk maar even snel naar de kruidvat gereden voor een zw-test...
    ik wilde EXPRES niet naar de kruidvat in me buurt...
    dus ik heeeeeeeeeelemaal omgereden naar een andere kruidvat...
    kom ik aan bij de kassa...(JE RAAD HET AL...)
    :rolleyes: Stond er een bekende achter de kassa...
    JAaaaaa wat leukk! WAS HET DE BEDOELING!?
    Ik zo: Euhmmm ja eigelijk wel ja...dus ik probeerde op me best te liegen en te zeggen Euhmmmja ik weet het nog niet hooooor.... :rolleyes: 8)
    (JAJA IK HEB AL EEN BUIKJE DIE GOED TE ZIEN IS!)....
    Ze zei al...nou ik hoop t voor je...ik zou hou me mond wel hoor...
    ik vind dat je het beter zelf aan iedereen kan vertellen...
    (DAT STELDE ME ABSOLUUT NIET GERUST AANGEZIEN ZIJ HEEL DE BUURT KENT!)
    Ik kon ook niet wegrennen want ik had de test al in me handen en zag der te laat bij de kassa staan,
    je kent het wel ik zit beetje op een roze wolkje dus dan ben je niet echt met de wereld om je heen bezig...

Anywwwwwwwwwwwaaaaayyy::
    Ik heb de test gedaan en meteen al met die rode gloed zag ik het test streepje weer verschijnen...
    (HELE GERUST STELLING) want ik heb totaaaaaaal geen sympomen...
    MAar nu maak ik me dus zorgen om het streepje...
    hij is wel goed te zien maar hij is niet zo donker als het Controlestreepje...
    IS dit erg?
    Ik bedoel zou nu de HCG minder zijn geworden?Nee tog?/

Nou kheb mijn verhaal weer is gedaan, dat lucht op aangezien man lief aan het werk is en ik het met niemand kan delen ;)....

17. wolly

wolly Niet meer actief

@OemMujahid: Kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent voor volgende week.
    Ik had precies het zelfde, slecht slapen en maar dromen over de echo die je dan krijgt en of het hartje klopt.
    Maar het is gelukkig allemaal goed het hartje klopt.
    En ik weet zeker dat dat bij jou ook wel zou zijn.

Wel grappig he, je bent dan helemaal in de wolken en dan zie je dingen te laat of helemaal niet :)
    Maar supper dat de test weer posi is.
    je hoeft je niks aan te trekken van dat de de streep niet zo duidelijk is als die andere streep, dat zegt niks alle testen zijn anders.
    dus geen zorgen maken hoor.

18. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    jaaaaa ik ben helemaal van de wereld...
    Ik wilde pas met 12weken aan de familie vertellen
    maar ik denk dat ik na de eerste echo (en alles blijkt goed te zijn) het ga vertellen...
    Ik kan het niet meer volhouden

19. Ranjeewha18

@OemMujahid GEFELICITEERD !

Wolly.. geweldig een hartje te zien! super fijn..!

ik moet egwoon nog 4 weken wachten :(

20. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    ik he er zelf 1 aangevraagd bij echo bureau want ik kan echt niet nog tot 12weken wachten...
    Ik had ergens gelezen dat een meisje helemaal blij was dat ze de 12weken had bereikt en toen opeens bij de eerste echo klopte het hartje niet meer...
    ik vind dat eng en heb dus zelf een echo aangevraagd

Deel Deze Pagina