Goedemorgen allemaal. Ik heb gisteren toch nog maar weer een test gedaan......hahahahahahaha. En waarom? Ik had eerder al wel twee testen gedaan maar duurde het een tijdje voor er een streepje kwam niet dat ik dat toen erg vond want ik was er helemaal niet mee bezig. Maar ik wou nu gewoon een test doen omdat ik het ook gewoon leuk vond en toch ook een stukje zekerheid..........stom hé. Ook omdat ik er nu heel anders over denk. Alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd en welkom. @Tipp Fijn voor je dat alles nu weer dicht is en dat je niet meer met handschoenen achter de computer moet zitten .....hahahahaha. En lekker een weekendje weg is altijd fijn..... Groetjes milou
Ladies, Ik had net weer een klein beetje bloed bij het afvegen Ik word er gek van. Net wel weer grote boodschap, nu niet mee geperst! Vanmorgen onder de douche had ik het nog niet. Had al wel gekeken of ik nog bloedde.... zal het dan toch weer door het p**pen komen? toen ik voelde hoe mijn bmm stond, stond ie wel naar achteren. Normaliter staat ie iets naar beneden en kan ik hem gewoon aanraken. Nu dus niet. Ik word er erg onzeker van. Als het vanmiddag nog zo is, bel ik toch weer de VK. Je hebt gelijk hoor tinker dat je nog een test hebt gedaan. Ik heb er 2 weken geleden ook nog een voor de fun gedaan. Liever 1 x teveel en genieten dan 1 e weing en in de stress.
WIJZIGING! Eerste afspraak echo moet 7 mei zijn! Bedankt! Vervelend Smallgirl dat je weer bloed hebt bij het afvegen, hoop echt voor je dat het met het p**pen te maken heeft! Maar als ik het zo lees moet het haast wel toch? Heb het ook wel eens gehad (toen was ik niet zwanger trouwens) maar je kan echt wel bloeden hoor, want het haalt het gewoon open van binnen als het zo hard is! Veel succes en hou ons op de hoogte!
ik mag me ook bij jullie voegen. ik ben volgens mijn cyclus 20 december uitgeteld. ik denk dat we weer een jongen gaan krijgen Ook wil ik het weten, wat het word. Heb het bij de vorige 3 ook geweten en kon toen wat meer blauw ophalen hahahaha
Hey dames, Hier gaat alles goed. Vandaag alweer 6 weken! Komend weekend gaan we naar nederland. We gaan het dan aan mijn ouders en mijn broer vertellen. Toevallig gaan we zaterdag met zn allen een dagje enschede in en dan ´s avonds mijn broer naar schiphol brengen. Hij moet naar indonesië voor zn werk. Wordt een leuke dag! Ik voel me prima. Beetje moe af en toe en borrelende darmen. Niet misselijk . Heb wel grotere borsten gekregen. Het zal niemand opvallen hoor, maar voor jezelf is dat zó raar . Ik maak me helemaal niet ongerust dat we het hartje nog niet gehoord hebben. Het was gewoon net twee dagen te vroeg die echo. Komt helemaal goed volgende week. Smallgirl, heb je gekeken met je vinger of het uit je vagina kwam? Het kan natuurlijk ook vanuit je darm meekomen. Dan s het nog steeds hetzelfde bloedvatje als gisteren. Is het helder rood? Maar als het niet constant " stroomt" zal er vast niks aan de hand zijn. Een beetje bloed kan vast geen kwaad. Maar ja, ik heb makkelijk praten en heb er geen last van. Ik zou gewoon weer die vk bellen. Ik kan hier al naar de noodpost als ik een beetje bloed verlies. Sterkte en hou ons op de hoogte! @Ranjeewha: Hihi, ik vind jouw humor erg leuk! P**pen en ontsluiting, haha! @ Popje: Jammer van je vriendin. Dat is idd ook even schrikken als je allebei even ver bent. @Mamatje: Veel succes en plezier vandaag bij je echo. Niet te veel piekeren hoor! @ Lola: gefeliciteerd en welkom! je zult zien, dit keer gaat alles goed . @Monique: Jij ook heel veel plezier en succes vandaag bij je echo! @ Susanbenjamins: Gefeliciteerd en welkom! veel kletsplezier en steun gewenst! @ Tipp: Joepie! Een weekendje weg! Lucky Girl! @ Bianc: Steekjes heb ik ook de hele tijd. Volgens mij is mijn hele verteringssysteem in de war... En dan ook nog af en toe ongikrampjes erbij. Mijn vriend snapt niks meer van die tien verschillende soorten buikpijn. Tja.... leg het maar eens uit. @ Manny: gefeliciteerd en welkom! Goh wat een kerstkindjes, hihi, leuk hoor. @ Sylvia: Bah, benauwd, das ook niet fijn. Doe lekker rustig aan en geniet vanavond van je vrije uurtjes. @ Marit: leuk dat je het verteld hebt en dat de reacties goed waren. maakte je je daar zorgen om dan? @ Tinker: Gefeliciteerd met je nieuwe posi test. leuk he, die bevestiging! Iedereen die ik vergeten ben: geniet van de zwangerschap!
Dat is zeker heel leuk. 8) Het zijn ook hele lieve jongens. Ik heb een vraagje aan alle dames die al oudere kinderen hebben. Wanneer gaan jullie het je kinderen vertellen? Ik heb zelf bedacht dat ik het ze vertel als ik 20 weken ben ongeveer.
Smallgirl Wat vervelend zeg van dat bloed. Hoop ook voor je dat het door de ontlasting komt. Maar als je je onzeker voelt zou ik toch de vk bellen! Succes. Liefs Chanty
AAUUWWWW.... Ik heb gigantische steken in mijn lies! Zoveel pijn dat ik soms even moet stoppen met wat ik aan het doen was
Hallo dames! Ik had al een tijdje niet gereageerd, maar ja je weet wel hoe dat gaat.....druk met van alles en nog wat. Zou iemand mijn gegevens op de lijst erbij willen schrijven? Ik krijg het namelijk nog steeds niet voor elkaar Ik denk dat het een meisje word, ik wil het geslacht wel weten, ik wil graag thuis bevallen en ik ga flesvoeding geven. Alvast bedankt voor degene die het er ff bij wil zetten
ow ja en zou iemand er nog even bij willen zetten onderaan dat ik 14 mei de eerste echo heb en 22 mei de 2e afspraak bij de VK? Dankje!
welkom nieuwe mama's! Even gauw, want ben aan het inpakken, ga vanmiddag een nachtje weg met een clubje van vier vriendinnen..heb er veel zin in! Ga t ook vertellen, want normaal drinken we lekker een paar rosé-tjes, en dat gaat nu niet door natuurlijk! Gelukkig voel ik me weer helemaal goed, wel onwijs moe natuurlijk, maar dat geeft niet. Dus ik ben er pas zondag weer, niet te veel kletsen he..nee hoor, da's juist gezellig! Tot later en ik hoop voor iedereen dat het goed blijft gaan!
Ik kwam erachter na het p**pen tijdens het afvegen. En omdat er gisteren bloed in de wc lag, heb ik voor de zekerheid gekeken of het mijn bmm was met mijn vinger. Daarna met een tampon. Net heb ik ook met afvegen gezien en met een tampon. Het is gelukkig maar een klein beetje maar toch. Net ook weer met een tampon, zat er wel helder rood bloed op het puntje van de tampon. Ik heb 4 jaar geleden een miskraam gehad en dat begon toen ook zo, dus vandaar dat ik er nog niet gerust over ben. Ik wacht het nog wel even af. Kijk vanmiddag nog wel even hoe en wat. Maar ja als het een miskraam wordt, kan ik er toch niks aan doen. Morgen ben ik 8 weken dus het blijft spannend. Ik heb het hartje afgelopen dinsdag gezien dus..... dat hou ik wel in mijn achterhoofd. Gezellig even weg Juut! Wat heerlijk. Ga je specifiek ergens heen? Jeetje Ranjeewha, balen dat je zo een steken hebt. Heb je misschien iets teveel gedaan? Sarodo ik ga het vertellen op haar verjaardag. Dus over een week of 3. Lijkt me echt geweldig. Weet nog niet op welke manier. suggesties?
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Tipp42hgg OF Ginny (niet aan ons allebei, want anders gaat het nog dubbel ) De lijst blijft dan netjes en up-to-date. DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008 29 november 2008 Smallgirl77 30 jaar, 2e kind, hartje klopt 15 april 08 : - denkt: meid - geslacht weten: nee - bevalling: ziekenhuis keizersnede - BV/FV: bv 01 december2008 Ginny: 29 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: bv Wossie 28 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? miepje 21 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Essie23 ... jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? SweetMami .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 02 december2008 Chida, 27 jaar .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Monique4 20 jaar, 1e kind - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Mamamanuela 25 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? dimmel 22 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Yonfi .. jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 03 december2008 Tipp42hgg 27 jaar, 1e kind - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: Thuis - FV/BV: BV Riddle 29 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Ranjeewha18 20 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Jacoba 25 jaar, 4e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Juut 27 jaar, 2e kind - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: bv 04 december2008 Wolly 29 jaar, 1e kind - denkt:jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: bv Thirsa 24 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Starry 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Popje 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV 05 december2008 Peetje08 33 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - keizersnede - FV/BV: FV mamatje 26 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 06 december2008 Sheri 37 jaar, 4e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? mama05 30 jaar, 2e kind - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: bv OemMujahid 22jaar, 1ste kind - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv 07 december2008 Tweety123 39 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? geja1981 27 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? rv1 26 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 08 december2008 Consider 23 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Gwendo76 31 jaar, 2e kind - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv Mir5555 24 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 09 december2008 sylvia79 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: bv joss81 26 jaar, 1 ste kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: bv Poppy 32 jaar, 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: weet nog niet - FV/BV: BV 10 december2008 Rian 24 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Marleen4683 24 jaar, 1e kind - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 11 december2008 Aussie 35 jaar, 1e kind - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv Sim80 28 jaar, 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 12 december2008 Marlieke10 32 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 2deKleine 25jaar, 2de kind - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Cindy80 27 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Jannegie 27 jaar, 1e kind - denkt:jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: BV 13 december2008 14 december2008 Marit80 27 jaar, 2ekind - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Tinker 33 jaar, 4e kindje - denkt:Jongen - geslacht weten:Ja - bevalling:Thuis - FV/BV:FV 15 december2008 Dora2003 .. jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? ZonYvon .. jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 16 december2008 Chanty 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: fv 17 december2008 18 december2008 Girl81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: bv 19 december2008 Willemien .. jaar, 2e kindje - denkt ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 20 december2008 21 december2008 coco1972 35 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv 22 december2008 23 december2008 24 december2008 25 december2008 26 december2008 Lola1982 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv Manny82xx jaar, xx kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: Weet nog niet 27 december2008 28 december2008 29 december2008 30 december2008 31 december2008 een mooie dag in december 2008 Kimkivits 23 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? bianc 28 jaar, 1e kindje - denkt: weet niet - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Agenda April 17: Wolly gyn en termijnecho 17: Jannegie gyn en 1e echo? 18: Monique4 vk en 1e echo 21: Tipp42hgg vk 23: Ginny intake zwangerenspreekuur 23: Juut vk 25: OemMujahid 1e echo 25: Poppy 1e echo 26: Sim80 1e echo 28: Popje vk 28: Mama05 2e echo 28: bianc termijn/vitaliteit echo 28: wolly termijn echo gyn 29: Sylvia79 eerste afspraak 19.00 uur 29: Jannegie gyn en 2e echo Mei 02: 2ekleine vk 02: Aussie 1e afspraak gyn 02: poppy 1e afspraak vk 02: Joss81 1e echo vk 05: Tinker 1e echo 06: Peetje08 echo & gyn 06: Marit80 1e afspraak vk 07: Girl81 1e echo 08: Tweety123 vk 09: Smallgirl 2 echo 13: bianc vk 14: Girl81 1e afspraak vk 15: Ranjeewha18 1ste echo 16: Smallgirl 2e gesprek vk 20: Popje 12 weken echo 23: OemMujahid termijn echo 23: Marit80 termijn echo 26: OemMujahid vk 27: Ginny 2e echo gyn Lola en manny: ik heb jullie aangepast
Smallgirl: Tja het is lastig hoor! Maar ga maar gewoon van het positieve uit. Je hebt er niets aan als je nu de hele tijd in de rats gaat zitten! Het is makkelijk gezegd maar zo werkt het wel hoor! Ga iets leuks doen, bv babyshoppen op internet! gewoon lekker positief mee bezig blijven! Of anders iets heel anders wat voldoende afleiding biedt. Sterkte en ik duim heel hard voor je
Hallo Meiden, Mag ik hier ook mee komen schrijven? Wij weten sinds woensdag dat ik zwanger ben. Wilde eigenlijk dinsdag, mijn NOD en tevens de verjaardag van mijn vriend testen maar toen durfde ik nog niet. Onregelmatige cyclus en helemaal geen symptomen. Woensdag was ik vrij en heb toen eigenlijk meer uit nieuwsgierigheid een testje gehaald (wilde wel eens zien hoe dat werkt)... Groot was dan ook mijn verbazing dat er een vette + verscheen! En nu... nu wacht ik het weekend nog even rustig af (morgen misschien nog even een testje voor het gevoel) en dan maandag de huisarts bellen.... Die kan me vast vertellen hoe nu verder... Wat ik zelf kan berekenen ben ik 23 december uitgerekend..... Hoe voelen jullie je eigenlijk? Ik vind het allemaal nog heel onwerkelijk en vind het, nu het zo ver is, eigenlijk ook best wel een beetje eng allemaal....1e kindje voor mij dus! Oh ja, en iedereen nog gefeliciteerd natuurlijk! Kus, Kweenie
@kweenie Welkom! Ja gek he zo ineens is het dan raak! Was je gelijk in de eerste ronde zwanger? @smallgirl Hoe is ie nu? @ranjeewha18 Hoe is het met je steken in je lies? Wat is het trouwens al rustig sinds vanmiddag dames? Iedereen aan het genieten van het weekend? Ik heb vanmiddag moeder voor moeders op bezoek gehad! Vet positieve test haha Leuk hoor om hier nu echt mee te mogen beginnen! Nou ik laat me van het weekend weinig zien wnat we gaan klussen in de tuin Goed weekend allemaal Liefs Joss
Hoi allemaal! Ik kom me hier ook melden. Sinds vorige maand is mijn spiraaltje eruit en ik ben nu al zwanger. Ik geloof dat het nog steeds niet helemaal bij me is doorgedrongen, maar het is echt zo! Afgelopen woensdag was mijn NOD en omdat m'n maag en darmen aan het rommelen waren en ik een enorme vlaag van misselijkheid had die dag, hebben we 's avonds getest. Een dun streepje, maar het stond er echt! Donderdag was er geen twijfel meer mogelijk. De dag begon met een brak gevoel en dat is eigenlijk niet meer over gegaan. Zoals het nu lijkt, ben ik 24 december uitgerekend. Ik heb al een zoon, Hugo, die in juli 2 wordt. Voor hem heb ik een shirtje besteld met de tekst: ik ben stoer, want ik wordt een grote broer. Hiermee gaan we het aan de opa's en oma's vertellen. Ik zal de laatste pagina's een beetje doorlezen om te kijken wie hier allemaal zijn en hoe het gaat enzo en dan hoop ik snel ingeburgerd te zijn bij de decembermama's Liefs Nala
@Joss81... Nee, dit was de derde ronde. Maar dan vind ik het nog heel snel gegaan! We hadden er niet zo snel op gerekend (zelfbescherming) maar zijn uiteraard wel superblij! Liefs, Kweenie