Omdat ik door de pil heen zwanger ben geraakt en ze wisten niet zeker of ik langer zwanger was vandaar! @ Bianc, je ziet genoeg met 7 weken! ik heb heel veel gezien, en het hartje klopt dan ook al! Echt super om dat te zien. Kijk maar eens in mijn album! Je krijgt wel meestal dan een inwendige echo. Maar die doet echt totaal geen pijn ofzo, en de beeldkwaliteit wordt beter dus! Ik heb trouwens te hard geroepen dat ik nergens meer last van had haha Ben sinds gister weer misselijk en pijnlijke borsten. Njaa toch even een eek nix gehad hihi
@ Ginny : Ohhh gaaf! , wel een beetje zenuwachtig, wil zooo graag dat hartje eindelijk eens zien! Zet je wel je foto weer in je album, kan ik ff meespieken haha Zou idd wel heeeeel erg leuk zijn als je verschil ziet... zal toch wel, een grote boon dan...!
@ Monique4 : Ohhh ook al zo'n mooie echo, wow! Helaas weet ik hoe die inwendige echo is, nu voor de 3e keer zwanger maar nog nooit een kloppend hartje gezien.. Maar doet gelukkig geen zeer haha.., is een dun staafje.. Tegen de misselijkheid een goeie tip meis, pepermuntjes... werkte bij mij super..! Succes ermee!
o ik hou het hier helemaal niet bij...heb de laatste dagen toch weinig tijd voor t forum, en klets ook bij de maartmama's 2007, dus...maar lees wel mee hoor! hier alles wel goed, ben alleen doodop! vrijdag op zaterdag een nachtje weggeweest met 4 vriendinnen, en dat was superleuk, maar lag er pas om 1.15 in en dat zijn natuurlijk geen tijden voor een zwangere vrouw pfffft... vandaag wel terug nr bed gegaan toen yara ook weer ging slapen, dus dat was fijn! maar duik er nu in. Morgen weer s een dagje werken (doe ik maar heel af en toe, ik werk op invalbasis op een dagverblijf voor meervoudig gehandicapte kinderen). Dat is leuk, maar eigenlijk komt het helemaal niet uit. Want er moet nog zoveel gebeuren in mn huis! En ik vind het moeilijk om Yara weer te missen..Maar ja even doorbijten maar... Misselijkheid is hier nog met vlagen en gaat meestal wel weg zodra ik iets eet. A.s. woensdag intake vk, en dan een afspraak maken vr de echo..ben benieuwd, zal ik oko nog wel even op moeten wachten. Weltrusten!
Alle nieuwe zwangeren: van harte gefeliciteerd. Hoe gaat het met jullie? Monique, erg leuk om jouw echo foto te zien. Ik moet nog even wachten. Wij hebben dit weekend mijn ouders, een van mijn broers en mijn schoonvader het grote nieuws verteld. Ze waren allemaal heel blij voor ons. Ik heb mijn moeder een speentje gegeven met 'I love oma'. Ze had even een paar seconden nodig om te begrijpen waar het over ging. Ze had namelijk eigenlijk niet meer verwacht dat wij een kindje zouden krijgen. Ze vindt het heel leuk. Mijn broer kwam iets later binnen, toen wij over gezellig over haar zwangerschappen zaten te praten. Dus hem ook maar gelijk verteld dat hij oom wordt. Mijn man heeft het mijn schoonvader verteld. Nu nog mijn schoonmoeder en mijn andere broer en vriendin en zus. Maar dat komt nog wel. Ik vond het best wel spannend om het te vertellen. We hebben best een goede band, maar we hadden niet verteld dat wij bezig waren. Gewoon om lekker ontspannen te kijken of je het geluk hebt om zwanger te raken. Het begint wel steeds beter tot mij door te dringen dat ik zwanger ben en begin me dat ook meer te voelen. Zwangerschapsverschijnselen genoeg. Ben wel bevriend met het toilet, mijn blaas zit om de haverklap vol, ben ook misselijk, maar gelukkig nog niet overgegeven. En mijn broeken passen minder goed, vooral 's avonds. Hebben jullie daar ook last van dat je buik 's avonds dikker lijkt?
@ Bianc: Jeetje joh, 3 keer mis al? Ik hoop echt voor je dat het deze keer allemaal goed gaat. Voor jou dus helemaal erg spannend! @ Monique: Vandaar dat je al zo vroeg mocht. Het is een hele mooie echo zeg! Ik heb vandaag helemaal geen kwaaltjes gehad. Ik hoop dat ik morgen in elk geval weer iets voel, want dit maakt me een beetje onzeker. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik de eerste weken steeds een soort ongikrampen gehad. Die heb ik nu nog helemaal niet gehad. Maar ja, nu was ik al misselijk toen ik het nog niet eens wist! Je gaat de zwangerschappen toch met elkaar vergelijken ook al weet ik dat het elke keer weer anders kan zijn... Voor de meiden die al een kind hebben: merken jullie al verschil tussen de zwangerschappen? Ik duik lekker m'n bed in met een boek. Morgen weer werken. Ik werk trouwens 3 dagen. Maandag, donderdag en vrijdag. En jullie? Liefs Nala
Hallo dames! Tjonge, die pagina's blijven maar komen....nieuwe meiden ook welkom hier! Ik heb een opgeblazen gevoel in m'n buik...en misselijk een klein beetje. Verder doen m'n borsten veel minder pijn dan bij mijn eerste zwangerschap, herkent iemand dit? De vorige keer hoefde ik er echt niet aan te komen, zo'n pijn deden ze. En nu zijn ze gewoon iets gevoelig. Verder gaat het prima. Een beetje moe, maar dat hoort erbij.
Goeiemorgen dames, weer vroeg wakker hoor Nou ja is niet heel erg, ga zo naar mn werk. Gister ook mn ouders verteld, die waren superblij! Hahaha Ik ben niet echt misselijk maar meer een beetje weeig in mn maag. En ook mijn buik zwelt wat op, maar mn darmflora is ook wat van slag hoor! Alles werkt daar op een lager pitje.... Meiden werkse allemaal en tot later!
Hallo allemaal! Helaas het is weer maandag, dat betekent dus werken...bah maar goed, dan gaat de tijd wel sneller. Hier verder alles goed. Geen bloedverlies meer gehad. Durf alleen niet zo goed meer te vrijen. Bang voor, maar ja dat zit tussen mijn oren. Komt vanzelf wel weer denk ik. Vanmorgen ook weer een foto van mijn buik gemaakt. Ik zal hem vanavond eens proberen hier neer te zetten. Maken jullie ook foto's van je buik? Ben alweer 8 weken en 2 dagen. Nog een kleine 3 weken dan mogen we weer ons kleintje bewonderen. Voor degenen die moeten werken vandaag, werk ze! En de rest geniet ze van deze mooie zonnige dag. kus
hallo wat een kletsdames hier ben het weekend niet online geweest dus ik heb wat moeten bij lezen smallgirl: beste dat het bloeden is gestopt hier bij stoelgang ook af en toe wat bloed maar echt wel achteraan nieuwe dames: proficiat met jullie zwangerschap hier gaat het wel wel telkens wat draaierige maag s'morgens en gisteren veel pijn aan mijn rug maar anders mag ik nog niet te veel klagen morgen alweer 7 weken ver en mijn onderbuik is nu toch echt wel aan het verdikken hoor is dit niet vroeg ? en nog een goeie week en dan kan ik mijn beebje gaan bewonderen en zien of alles in orde is en dan zullen we eindelijk weten of het eentje is of twee (erfelijk)we hopen op eentje maar zijn ze met zen twee zijn ze beiden welkom hoor
Goeiemorgen allemaal. Heb ik weer: Wil ik de huisarts bellen, want ik kan niet wachten op wat extra bevestiging, istie op vakantie! Grrr... Nu kan ik pas volgende week dinsdag bellen. Heb net maar een paar extra zwangerschapstesten besteld om de week door te komen, haha. Ik kan het nog haast niet geloven. Ook nog niet zo veel symptomen. Af en toe beetje menstruatiepijn en wat steekjes bij de borsten en af en toe een klein vlaagje van misselijkheid. Wel merk ik dat ik steeds meer moe wordt. Liefs mij
Goeiemorgen! Heb net gebelt voor een afspraak voor een echo, kan pas 21 mei komen...... Nou ja, het geluk is dan dat ik veel meer kan zien zullen we maar zeggen. Maar 4 weken wachten is wel lang. Gister zijn we lekker naar het bos geweest met mn ouders, heerlijk gewandelt en gekletst, mijn ouders weten al dat we zwanger zijn dus konden we het er gewoon over hebben zonder dat mijn zusjes in de buurt waren! Daarna lekker koffie met gebak op een terrasje en thuis hebben we maar lekker pizza en shoarma besteld. Heerlijk! Weer vroeg op bed, want ik was echt bekaf! Verder nog steeds niet zoveel zin in eten. En ik drink de hele dag door cassislimonade!?! Verder nog iemand met vreemde eet/drink gewoontes? Voor wie gaat werken: werkse! Ik zal even wat in huis doen, stofzuigen moet ook gebeuren als je zwanger bent!
Wat is dat wachten toch verschrikkelijk zeg. Het liefst vertel ik het iedereen al en ga ik lekker shoppen voor de babykamer. Haha. Maar dat zullen de meesten wel hebben. Liefs
@ Susan: Tja wachten duurt lang. Ken je dat liedje van ernie en bert? Ik ga strakjes ws een zwangerschapsbroek bestellen, bij h&m. Maar het liefst was ik gister nog bij de babyspeciaalzaak geweest om een mooie wagen uit te zoeken!
Goedemorgen Dames, toen was het weer maandag! Goh, nog 4 dagen werken en dan weer weekend! Wachten duurt lang he dames! Ik wil shoppen, ik wil een buikje, ik wil echo's! hihihi! Nou fijne dat allemaal!
Hey allemaal, Heb vandaag de huisarts gebelt en ik kreeg de assistente aan de lijn en heb het maar even gemeld........haahahahahah. Ze zei al "zo nummer 4"........hihihihihihi. Voor de rest gaat alles hier redelijk goed. Niks bijzonders eigenlijk. Ga zo maar een broodje eten en even wat in het huis doen waar ik geen puf voor heb maar het moet wel allemaal weer gebeuren. Dilano voor de teletubbies gezet........
Nou ik krijg al een buik.... Maar nog geen mooie buik ...hahahahahaha En wachten duurt wel lang.......