december 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door tipp42hgg, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Niet doen hoor! Ik weet niet of je wel eens gekart hebt, maar je komt er bont en blauw uit. Het is wel heel leuk om te doen, maar ik zou dat risico te groot vinden. je kunt best wel eens dat stuur in je buik krijgen....

2. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

Ik heb gekart toen ik 7 weken was.. En ik heb een behoorlijke smakkerd gemaakt.. Ik botste tegen mijn schoonbroertje op die oppeens remde! UIT HET NIETS!

ik zal de gok niet nemen!

3. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    @ jannegie, Wat leuk dat je het hebt verteld! Wij gaan het binnenkort aan mijn zusjes vertellen en na de echo (op 21 mei) mag de hele wereld het weten. Als alles goed is natuurlijk!
    Ik heb ook zo'n zin om te winkelen, maar t is nog wel erg vroeg hoor!
    Wij willen graag een wagen die je om kunt toveren tot buggie. Dan hoef je alleen nog maar een maxicosi!
    Je hebt ook nog wel even tijd om er aan te wennen hoor meid!

@ Aussie, Zal snel es even kijken bij c&a! Ik heb mijn broek bij h&m besteld (via het internet, de winkel heb ik een hekel aan, altijd erg onoverzichtelijk!). Ik kreeg 25 % korting, dus ging er 10 euro af!
    Zal volgende week wel komen, ben benieuwd hoe het zit!

Verder vandaag nog weinig kwaaltjes, behalve het gebruikelijke: geen zin in eten en ontzettend moe. :(

4. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    boh morgen zijn we alweer 8 weken zwanger wat gaat de tijd toch snel!

5. Ranjeewha18

Ik ben vandaag 8 weken zwanger :) gaat toch best snel :)

nog 3 weken en dan heb ik de echo!

6. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    goeieeeeeemorgen dames

ben eventjes niet geweest ik heb bezoek :(
    IK KAN DAT ER NOU ECHT NIET BIJ HEBBEN!

ME opa en oma en moeder zijn op bezoek...
    ik probeer me eigen goed te houden etc.
    Maar ik heb heeeel erg last van me hormonen en vandaag verbrande ik me arm bij de strijkijzer,
    die me moeder had laten liggen en ik ging helemaal door het dolle heen :(:(:( :oops: :oops:
    Ik wil absoluut niet boos worden etc.. :oops: maar t gaat van zelf :(
    want ze weten ook niet dat ik zwanger ben, ik heb vrijdag de eerste echo en ik wil eerst weten of alles wel goed is met me beebje...
    Dan ga ik er overnadenken wanneer ikhet wil vertellen

Verder niet veel gebeurd hier, beetje chago en rothumeur en pijnelijke borsten...

7. Aussie73

Aussie73 Actief lid

15 jan 2008
    494
    0
    0
    Hoorn
    @Marleen, Ik was ook bij de h & m geweest maar die maten zijn heel raar. Ik draag normaal maat 42. De positie broek kreeg ik niet eens over mij benen, maat 44 zat echt niet lekker en maat 46 kon ik twee keer in ?!?!? Wel leuke broeken maar de maten klopte in mijn geval in ieder geval totaal niet! Wanneer krijg je hem?

8. mamatje

mamatje Actief lid

14 aug 2007
    417
    0
    0
    Hoi dames,
    Hier ook al iemand die uit het nietst boos wordt! Omdat ik zo erg misselijk en suf ben kan ik thuis helemaal niets doen. Ik kan het maar niet accepteren! Normaal ben ik erg netjes en opgeruimd maar nu ik alles zie liggen wordt ik er erg boos en verdrietig om. Mijn ventje probeert zijn best te doen maar het is heel anders als wanneer ik het schoonmaak. Vooral de keuken stinkt ik kan bijna geen geur meer verdragen baal er enorm van hoop maar dat de komende weken snel voorbij gaan want ik wil wel genieten van mijn zwangerschap! :(

9. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Tipp42hgg OF Ginny (niet aan ons allebei, want anders gaat het nog dubbel ;)) De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

Dames, van 26 april t/m 4 mei ben ik (tipp42hgg) op vakantie. Ik zal de laatste keer de lijst aanpassen op 25 april en dan pas weer op 5 mei. Mocht je met je aanvullingen/wijzigingen haast hebben, dan moet je Ginny even pb-en

DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008

29 november 2008
    Smallgirl77 30 jaar, 2e kind, hartje klopt 15 april 08 : - denkt: meid - geslacht weten: nee - bevalling: ziekenhuis keizersnede - BV/FV: bv

01 december2008
    Ginny: 29 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: bv
    Wossie 28 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    miepje 21 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: fv
    Essie23 ... jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    SweetMami .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    02 december2008
    Chida, 27 jaar .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: BV
    Monique4 20 jaar, 1e kind - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Mamamanuela 25 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    dimmel 22 jaar, 1e kind - denkt: jongen - geslacht weten: misschien - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: BV
    Yonfi .. jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    03 december2008
    Tipp42hgg 27 jaar, 1e kind - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: Thuis - FV/BV: BV
    Riddle 29 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Ranjeewha18 20 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Jacoba 25 jaar, 4e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Juut 27 jaar, 2e kind - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: bv
    04 december2008
    Wolly 29 jaar, 1e kind - denkt:jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: bv
    Thirsa 24 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Starry 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Popje 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    05 december2008
    Peetje08 33 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - keizersnede - FV/BV: FV
    mamatje 26 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    06 december2008
    Sheri 37 jaar, 4e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    mama05 30 jaar, 2e kind - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: bv
    OemMujahid 22jaar, 1ste kind - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv
    07 december2008
    Tweety123 39 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    geja1981 27 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    rv1 26 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    08 december2008
    Consider 23 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Gwendo76 31 jaar, 2e kind - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv
    Mir5555 24 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    09 december2008
    sylvia79 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: bv
    joss81 26 jaar, 1 ste kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: bv
    Poppy 32 jaar, 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: weet nog niet - FV/BV: BV
    10 december2008
    Rian 24 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Marleen4683 24 jaar, 1e kind - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    11 december2008
    Aussie 35 jaar, 1e kind - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv
    Sim80 28 jaar, 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    12 december2008
    Marlieke10 32 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    2deKleine 25jaar, 2de kind - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Cindy80 27 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Jannegie 27 jaar, 1e kind - denkt:jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: BV
    13 december2008
    14 december2008
    Marit80 27 jaar, 2ekind - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Tinker 33 jaar, 4e kindje - denkt:Jongen - geslacht weten:Ja - bevalling:Thuis - FV/BV:FV
    kitty1982 26 jaar (v.a. 1 mei), 1e kindje - denkt: meisje - gesalcht weten: nee - bevalling: ZH - FV/BV: BV
    15 december2008
    Dora2003 .. jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    ZonYvon .. jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Parel198820 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    16 december2008
    Chanty 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: fv
    17 december2008
    18 december2008
    Girl81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: bv
    19 december2008
    Willemien .. jaar, 2e kindje - denkt ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    20 december2008
    sarodo30 jaar, 4e kindje - denkt: jongen - gelascht weten: ja - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: FV
    21 december2008
    coco1972 35 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv
    22 december2008
    23 december2008
    1ekindje 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: BV
    Kweenie30 jaar, 1e kindje - denkt: geen idee - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: ?
    24 december2008
    Nala 29 jaar, 2e kindje - denkt: weet niet - geslacht weten: nee - bevalling: twijfel nog - FV/BV: BV
    25 december2008
    susanbenjamins .. jaar, 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ?
    26 december2008
    Lola1982 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv
    Manny8225 jaar, 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: Weet nog niet
    27 december2008
    Johanna1 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Lizzy50 .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    28 december2008
    29 december2008
    30 december2008
    31 december2008

een mooie dag in december 2008
    Kimkivits 23 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh med.ind - FV/BV: bv
    bianc 28 jaar, 1e kindje - denkt: weet niet - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    vis1978 29 jaar, 1e kindje - denkt: weet niet - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV

Agenda
    April
    23: Ginny intake zwangerenspreekuur
    23: Juut vk
    25: OemMujahid 1e echo
    25: Poppy 1e echo
    26: Sim80 1e echo
    28: Popje vk
    28: Mama05 2e echo
    28: bianc termijn/vitaliteit echo
    28: wolly termijn echo gyn
    29: Sylvia79 eerste afspraak 19.00 uur
    29: Jannegie gyn en 2e echo

Mei
    02: 2ekleine vk
    02: Aussie 1e afspraak gyn
    02: poppy 1e afspraak vk
    02: Joss81 1e echo vk
    05: Tinker 1e echo
    06: Peetje08 echo & gyn
    06: Marit80 1e afspraak vk
    06: Manny82 1e afspraak vks
    07: Girl81 1e echo
    07: Tipp42hgg termijnecho
    08: Tweety123 vk
    08: kitty1982 1e echo
    09: Smallgirl 2 echo
    09: 1ekindje 1e echo + gyn
    13: bianc vk
    13: Parel1988 VK
    14: Girl81 1e afspraak vk
    14: Miepje21 1e echo
    15: Ranjeewha18 1ste echo
    15: Dimmel vk en 1e echo
    16: Smallgirl 2e gesprek vk
    19: Tipp42hgg 2e afspraak vk
    20: Popje 12 weken echo
    21: Marleen4683 1e echo
    22: Miepje21 2e afspraak VK
    23: OemMujahid termijn echo
    23: Marit80 termijn echo
    26: OemMujahid vk
    27: Ginny 2e echo gyn

Chida ik heb het aangevuld!

10. susanbenjamins

susanbenjamins Actief lid

18 jun 2007
    327
    0
    0
    Epe
    Dat boos worden hou je niet tegen. Normaal wordt ik helemaal niet gauw boos. Maar nu ben ik af en toe echt bij het onredelijke af...
    Naja, alles voor het goede doel...

11. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    @ aussie, Hopelijk eind volgende week, de broekmaten van h&m zijn trouwens wel vaker een beetje vreemd. Heb daarom ook maar 1 broek van h&m, een linnen broek. Die zitten meestal wel ok!
    Heb laatst bij een bestelling en zwarte 3kwart broek gekregen. Daar zit elastiek in, en een hele brede band.
    Lijkt me heerlijk voor de zomer!

@ oemmujahid, Tjah, die hormonen he! Wist je niet dat ze zouden komen? En hoe lang blijven ze?

12. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    jaaa ik wist wel dat ze zouden komen, maar toen zeiden ze dat ze niet bleven slapen,
    maar het werd laat en toen bleven ze slapen en je weet hoe dat gaat alle matrassen van zolder etc.
    manlief is aan het werk en ik wil ook weer niet alles aan hem overlaten daarom ging ik het maar doen....:(
    vorige week waren ze er ook al 4dagen dus ik begin het een beetje vervelend te vinden...

13. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    :) :)
    Die hormonen blijven nog wel een tijdje hoor..en ja oem wist denk ik wel dat ze zouden komen ;) :) Sorry flauw maar vond het zo grappig staan!

Heb net weer een dik uur op de bank knock out gelegen...Moet zoveel doen in huis, echt overal is een rommeltje. Maar kon me er niet toe zetten, had rust nodig. Voel me er wel schuldig over dat ik zo weinig doe in huis, maar ik en uk hadden even rust nodig!

Vanmorgen nr de vk geweest voor intake. Bloeddruk was goed en mag 8 mei voor echo, dus dat is leuk, in de vakantie van mn man dus komt mooi uit! Yaraatje was helaas wel een beetje erg pieperig en lastig :oops: maar ja, dat kan gebeuren.
    Verder met vlagen nog erg misselijk hier, komt steeds op andere momenten, zorg er steeds maar voor dat ik iets te eten bij de hand heb!

Mamatje kan me voorstellen dat je het shit vindt dat je even niet zelf kan schoonmaken, maa rkomt wel weer!

Oem, lastig he, die opvliegende hormonen..dat is zo fijn, als je het verteld hebt, dan snappen mensen beter waarom je af en toe een beetje overdreven reageert ;)

Marleen die 10 % eraf is altijd leuk! Hopelijk zitten de broeken goed!

Jannegie wat lief dat je vader om je nieuws moest huilen..en jammer dat je moeder een beetje vreemd deed, maar die zal er gewoon nog even aan moeten wennen denk ik?

Aussie: jammer dat ik je teleur moet stellen, maar voor de derde maand luisteren ze niet naar het hartje! Bij de intake krijg je alleen een hoop vragen voorgeschoteld, en je bloeddruk wordt gemeten, en je krijgt een hoop tijdschriftjes mee, verder gebeurt er niks :( Echt pas bij de 1e echo (die dan altijd wle gelijk afgesproken wordt) zie je voor het eerst het hartje kloppen!
    Lekker trouwens dat je het zo goed kan regelen met je verlof!

14. Girl81

Girl81 Lid

28 nov 2007
    61
    0
    0
    Den Haag
    Hoi meiden,

Jeetje heb even een paar dagen niet gekeken (druk op het werk en collega's die constant achter me staan, dus niet verantwoord) en er staan gelijk zoveel pagina's bij! Kan het echt niet bijhouden!

Alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd trouwens!

Ik ben echt zo ontzettend misselijk het is echt niet leuk meer. Hang de hele dag boven de pot en dan alleen maar kokhalsen en er komt haast niets uit. Echt niet tof! Vanaf vandaag gaat het gelukkig iets beter, maar absoluut nog niet top! Hopelijk gaat het snel iets beter. Merk ook al wel dat mijn borsten iets groter worden, tenminste dat merkte mijn man gister op, tsja hij is de kenner he :D

Over 2 weekjes heb ik mijn eerste echo ben dan op 1 dag na 8 weken zwanger, ben zo benieuwd of er een hartje te horen is!

Fijne nog vandaag met dit mooie weer!

15. Tinker

Tinker Actief lid

30 okt 2006
    305
    0
    0
    Zwolle
    Goedemiddag allemaal,

Nou hier heb je er nog één die heel veel last van haar hormonen heeft. Tjonge jonge jonge..........
    Ik doe ook geen ene moer in huis en ik erg me er enorm aan (lekker tegenstrijdig is dat......hahahahaha) De kinderen doen op het moment niet veel goed wat ook weer erg sneu voor ze is zo'n chago van een moeder...... :( :(

Maar voor de rest is het rustig hier. Mijn dochter moet vanmiddag afzemmen voor haar B-diploma dus lekker in het zweterig zwembad zitten maar gelukkig gaat opa mee.........

16. wolly

wolly Niet meer actief

Hey meiden.

Ik ga jullie voorlopig verlaten, niet omdat het met de zwangerschap en mijn relatie niet goed zou gaan want dat gaat supper, maar er is een andere rede voor.

Voor vragen kun je mij pb-en.

Ik hoop dat ik snel weer terug kom en dat ik jullie allemaal weer kan volgen.

Maar voorlopig laat ik het hierbij.

Voor jullie allemaal, heel veel succes in de zwangerschap en laat de kindjes maar lekker flink gaan groeien.

Ik zal aan jullie denken en miss tot snel.

Dikke knuffel voor jullie allemaal

Liefs wolly :)

17. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    Haha, zie nu ook dat dat zo wel gek staat! Gelukkig begrepen jullie wat er bedoeld werd!

@oemmujahid: Als je ze hebt verteld dat je zwanger bent zullen ze t vast begrijpen toch?
    Misschien komen ze dan ook niet zo vaak?
    Woont je familie niet dichtbij?

18. Ranjeewha18

Wolly
    hopelijk tot gauw
    DIkke knUF! en word maar lekker dik ;) (ik bedoel het niet lullig ;) )

19. wolly

wolly Niet meer actief

Hahahahaha weet ik, dat je het goed bedoeld :)

Voor jullie het zelfde he!

Knuffels terug :)

20. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    hey Wolly jammer dat je ons gaat verlaten ik hoop dat het verder wel allemaal goed gaat en veel succes met waar je mee bezig bent ;) Hopelijk tot snel..!

@Juut & Marleen: Jaaaa verschrikkkkkkkkkkkkelijke hormonen ik wil het pas vertellen als ik overmorgen mijn eerste echo heb gehad...
    Ik ben bang dat als het kindje niet leeft,
    dat ik voor niks alles heb zitte vertellen...
    Mijn familie komt niet uit de buurt en ik begrijp heel goed dat ze langs willen komen etc,
    maar ik kan het er nu even niet bij hebben.
    Nou heb ik tot overmaat van ramp te horen gekregen dan me schoonzus dit weekend komt slapen :oops: EEN ERG VEELEISENDE TANTE! MET 3KIDS :confused:
    ik heb al tegen manlief gezegt dat hij er een stokje voor moet steken, want 3 gillende kinderen om me heen kan ik er nu ECHT niet bijhebben!

Het lucht trouwen wel heel erg op als ik me verhaal even doe...dan kan ik er weer wat luchtiger tegenaan kijken ;)

O ja btw: Ook ik heb vanaf vandaag last van obstipatie :rolleyes: :cry: :oops:

Deel Deze Pagina